Kävin viikonloppuna tankkaamassa Peellä ja järkytyin paikan likaisuudesta . Piha kuin kaatopaikka . Käytettyjä vaippoja , jäätelöpapereita , tupakantumppeja , tyhjiä tölkkejä ym. piha ja läheiset istutukset pullollaan . Eikö pihaa koskaan siivota ? Kyllä on huonoa mainosta Mäntsälälle kun ohikulkijat pysähtyvät tankkaamaan . Tankkaaja poikakin seisoo oven pielessä kuin sotilas ja odottaa tankattavaa , ei muuta kuin harja kouraan ja siivoamaan pihaa .
Mäntsälän P - Shell
7
679
Vastaukset
- Feijaaaaaaaaaaaaaa
Eilen mustalais-akka äpäränsä kanssa haki 10e kitkua korollaan, hävettää perkele!
- John 5
Kesti myös monta vuotta saada risteysalueen liittymä kuntoon... oli kraatereita ja perunapeltoa...
Muutenkin toi alue on aika karsee ylipäätään, maisemallisesti. On keskitytty vaan bisnekseen ja rahastamiseen yhtään ajattelematta yleistä viihtyvyyttä. Koskee myös vastapäistä Juustoporttia... - shelli kuin....
P Shell = Paska shell
- ....hih
Tiedän sen, että kyseistä pihaa siivotaa päivittäin monta tuntia. :)
- Silmä sairastaa
Se on vale , että kyseistä pihaa siivotaan joka päivä monta tuntia. Samat roskat viikosta toiseen olen seurannut . Piha ei muutenkaan mene päivissä sen näköiseksi , kyllä se on kuukausien tulos.
- ljlklkjlk
Mäntsälässä kannata pysähtyä, kaasu vain pohjaan ja nopeasti ohi.
- Älkäähän nyt
On siellä kyl niin paljon hienoja ja tuunattuja autoja. Ei pelkästään jotain bemarin ja audin raatoja, tai mersun romuja. Melkeen ku rusan shelli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275