mielenterveys ja aa palvelut keravalla vuonna 2012

sivusta seurannut

ei nettiä ei puhelinta.

EI tietoa -taitoa tämän päivän lainmukaisista palvelu velvollisuuksista ?.

tästäkö me keravalaiset maksamme uusien rakennusten rakennuskulujen muodossa esimerkiksi ?. mihin tarvittiin uusia rakennuksia jos palvelut ajettu nollaan.
edes tämän päivän kelan lakien tuntemusta ei ole , tai sitten keravalla kierretään lakeja

vain asiakkaiden ja nuortenkin avun tarvitsijoiden aikojen siirtelyä ties kuinka kauas eteenpäin .

ei tarvitse kohta ihmetellä jos ...

3

304

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajanhukkaa kiertää

samankaltaista lakien kiertoa muissakin kaupungeissa toteutetaan. silmänlumetta hoitopalvelut ja sitten ihmetellään kuten hyvinkään tapuksessa.

• muka lääkäreitä

samaa mieltä, hoitoa ei saa, varsinkaan mielenterveys asioissa. eikä monessa muussakaan. Keravalaisethan ohjataa peijakseen, mistähän arpajaisista siellä lääkärit saaneet lupansa. Ja se on kyllä tosi että aina pitää jotain ensin sattua, sitten taas otsikoissa lukee kuinka oli murhaaja halunnut hoitoon pitkän aikaa. eikös se näin ole mennyt useassa tapauksessa. Pitäs jonku vähän ravistella tätä pirun systeemiä kun rakennukset ja kivetykset ynm joutava on ykkös sijalla.

• Helle

Vuoden päivät olen ravannut Keravan terveyskeskuksessa saadakseni apua mielenterveyspuolella. Aikoja siirrellään jatkuvasti ja milloin joudun käymään Keravan sijaan MYYRMÄESSÄ, TIKKURILASSA, PEIJAKSESSA. Joka kerta eri hoitajien ja lääkäreiden kanssa tekemisissä, aina määrätään lisää reseptejä sekä sairaslomaa. Vieläkään en ole saanut jutteluapua jota eniten kaipaisin. En vaikka olen itsemurhasta puhunut monet kerrat.. eipä tunnu kiinnostavan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1627
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1244
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 55
      746
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      87
      647
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      608
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe