mielenterveys ja aa palvelut keravalla vuonna 2012

sivusta seurannut

ei nettiä ei puhelinta.

EI tietoa -taitoa tämän päivän lainmukaisista palvelu velvollisuuksista ?.

tästäkö me keravalaiset maksamme uusien rakennusten rakennuskulujen muodossa esimerkiksi ?. mihin tarvittiin uusia rakennuksia jos palvelut ajettu nollaan.
edes tämän päivän kelan lakien tuntemusta ei ole , tai sitten keravalla kierretään lakeja

vain asiakkaiden ja nuortenkin avun tarvitsijoiden aikojen siirtelyä ties kuinka kauas eteenpäin .

ei tarvitse kohta ihmetellä jos ...

3

304

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajanhukkaa kiertää

samankaltaista lakien kiertoa muissakin kaupungeissa toteutetaan. silmänlumetta hoitopalvelut ja sitten ihmetellään kuten hyvinkään tapuksessa.

• muka lääkäreitä

samaa mieltä, hoitoa ei saa, varsinkaan mielenterveys asioissa. eikä monessa muussakaan. Keravalaisethan ohjataa peijakseen, mistähän arpajaisista siellä lääkärit saaneet lupansa. Ja se on kyllä tosi että aina pitää jotain ensin sattua, sitten taas otsikoissa lukee kuinka oli murhaaja halunnut hoitoon pitkän aikaa. eikös se näin ole mennyt useassa tapauksessa. Pitäs jonku vähän ravistella tätä pirun systeemiä kun rakennukset ja kivetykset ynm joutava on ykkös sijalla.

• Helle

Vuoden päivät olen ravannut Keravan terveyskeskuksessa saadakseni apua mielenterveyspuolella. Aikoja siirrellään jatkuvasti ja milloin joudun käymään Keravan sijaan MYYRMÄESSÄ, TIKKURILASSA, PEIJAKSESSA. Joka kerta eri hoitajien ja lääkäreiden kanssa tekemisissä, aina määrätään lisää reseptejä sekä sairaslomaa. Vieläkään en ole saanut jutteluapua jota eniten kaipaisin. En vaikka olen itsemurhasta puhunut monet kerrat.. eipä tunnu kiinnostavan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe