Keskin nyt, että hengitysvaikeuteni voisivat johtua refluksitaudista. Minulla on Somacia, jota olen joskus kauan sitten käyttänyt ylävatsavaivaan. Nyt olen Marevanilla. Voiko sen kanssa ottaa Somacia, koska hengitysvaikeuteni ovat astmankaltaisia?
Vuonna 2010, kun minulla oli edellisen kerran eteisvärinä, ei kukaan lääkäri keksinyt, että mistä hengitysvaikeuteni johtuvat, eikä niitä ruvettu selvittämään. Nyt on taas eteisvärinä ja hengitysvaikeuksia oli jo ennen sitä ja nyt oikein pahana. Luulen, että keksin nyt kymmenien lääkärien edestä syyn tuolle hengitysvaikeudelle ja ehkä myös jatkuvalle eteisvärinälle. Kas, kun ei lääkärien mieleen ole tullut.
Mahalaukku tähystettiin v. 2010, ja siinä oli vain joitakin merkityksettömiä punaisia pilkkkuja, liekö Marevanista vai mistä. Ei niihin kiinnitetty huomiota.
Somac ja Marevan?
hengitysvaikeus
2
587
Vastaukset
- ...
Eihän Somac ole lääke hengenahdistukseen vaan happosalpaaja, joka vaikuttaa juuri sinne vatsalaukkuun.
- ex marevanisti
onko inr ollut hoitotasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774