Evlut kirkon uhri

melkein tuhoutunut

Minä olin 42 vuotta kansankirkkomme uhri. Puhuttiin sellaista oppia jota ei voinut ymmärtää tai todeksi uskoa. Ja se tappoi uskoa pikkuhiljaa

Puhuttiin 10 käskystä. Mutta sanotteiin ja annettiin esimerkkiä ympärillä ettei niitä pidä pitää.

Seurauksena oli sahalaitainen elämä, kunnes omien virheiden kautta tuli niin vaikeaa ettei enää meinannut selvitä. Kun puhutaan toista ja tehdään toista on se todella vaarallista sieluille.

Jokaisessa murha ja ampumatapauksessa Suomessa voisi luke "evlut kirkon jäsen tappoi katolta n kappaletta tai murhasi vaimonsa". Ja alkoholi on yleisin kuolinsyy työikäisten evlutjäsenten keskuudessa. Marjat, tuotteet eivät ole kovin hyvät. Tällaisia otsikkoja olisi heti jos tekijä olisi jonkun muun ryhmän jäsen.

Rakkaudella ja valosta nyt

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mathetes

Uskon syntyminen Jeesukseen on aina oma hengellinen henkilökohtainen kokemus, "ei kirkon toimittama kollektiivinen"! Raamatun sana mainitsee seuraavin Jeesuksen sanoin!

"Ellette usko minua siksi joka minä olen, niin te kuolette synteihinne"!

Jos "kirkon tai seurakunnan opetus" on ristiriidassa Raamatun ilmoituksen eli sanoman kanssa, niin silloin mitä ilmeisemmin tuo kyseinen laitos ei toimi Jumalan sanan ohjeistuksen mukaan, vaan oman korvasyyhynsä mukaan! Sellaisesta on silloin tehtävä totaalinen pesäero, elikä lähdettävä pois sen vaikutuspiiristä jos edellämainitun kirkon tai seurakunnan opetus on siis jotain toista kuin Raamatun ilmoittama opetus! Itse aikanaan lähdin pois kirkosta juuri tuon virheellisen opetuksen ja käytännön vuoksi jota kirkko käytännössä toimittaa!

Emme me saisi omasta uskostamme luopua ja jättää sitä sielunvihollisen haltuun vain sen vuoksi, että jotkut muut ihmiset toimivat omassa uskon elämässään virheellisesti! He ovat itse itsestään kerran vastuussa Jumalan edessä!

Jos jätämme oman uskomme ja luovumme siitä, on sielunvihollinen saanut meistä silloin niskavoiton ja riemuitsee siitä suunnattomasti ilkkuen Jumalaa, että missä on voimasi kun et kyennyt omaasi pitämään uskossa!

Jeesus sinulle kirkastakoon sanaansa ja vahvistakoon uskoasi häneen!

Terv, nimim, mathetes

• Usko pelastaa

Ei kirkosta ja lahkosta toiseen hyppiminen auta vaan usko Jeesukseen, kaikissa seurakunnissa on omat puolensa, mutta se on harhaa että luulee seurakunnista toiseen hyppimällä jotain voittavansa.

• 30
        Usko pelastaa kirjoitti:

Ei kirkosta ja lahkosta toiseen hyppiminen auta vaan usko Jeesukseen, kaikissa seurakunnissa on omat puolensa, mutta se on harhaa että luulee seurakunnista toiseen hyppimällä jotain voittavansa.

Usko ei pelasta, vaan Jeesus Kristus.

Lahkot kaikintavoin kääntävät katsetta pois Jeesuksesta ja tekevät esim."uskosta" epäjumalan. Helluntailaiset utelevat aina "oletko uskossa?"

Meidän pelastuksemme ei ole meidän uskomme varassa.

• Kivi hiekassa

Olen map mormoonina miettinnyt myös luterilaisten uskoa.Te uskotte Raamattuun,kuin se on kirjoitettu,mutta map mormooneilla on erillainen näkymys Raamattuun.Mietin jo et Raamatussa on virheitä.Map mormoonien ja luterilaisten Jumala ja Jeesus ovat ihan erillaisia.Kehoitan kumpiakin vielä lukemaan Raamattua.Itse olen puolueeton,koska Raamattua tietyt henkilöt ovat kirjoittaneet itse,ei Jumalan hengestä.Kuten avioliitto ja kuolema.Siinäpä vasta mietittävää....

• up up

up

• Metsä on kirkkoni

Aivan tosissaan asia on niin, että luterilainen kirkko vammauttaa sen opin nielleet. Onneksi kuitenkin vain harva kirkkolainen edes tietää, mitä hänen kirkkonsa opettaa.

Terve ja asiallinen opetus kirkon olemuksesta ja sisällöstä löytyy tästä linkistä:

http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/kirkkokaatuu.htm

Kyllä kaatuu. Varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe