Kysely Hevareille

sorrow and pain

Ajattelin nyt kesän kunniaksi tehdä tälläisen gallupin : ) Eli kaikki hevarit ( joo, mä en tiedä haluutteko, että teitä kutsutaan hevareiksí, eräs hevari sanoi mulle joskus, että vihaa sitä termiä ) vastatkaa : )

- ikä, sukupuoli?

- ulkönäkö, millaiset vaatteet, hiukset?

- suosikkibändit, esikuvat yms.

Itse olen vaan tälläinen tavis, mutta pidän kyllä metallimusiikista. Sen voin sanoa, että olen ihan pihalla monista musiikkitermeistä eli ei liian monimutkaisesti, kiitos.

Ihailen teitä suuresti, olette aivan upeita : )

6

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himokas Ananas 83

      Mie nyt en tiedä olenko niin "hevari", ja itsekään en pidä hirveästi tästä termistä, mutta kaverit ja pikkuveljeni kutsuvat hevariksi ja pukeudun melko "hevarihtavasti", joten antaa olla... :)

      -Ikä, sukupuoli?
      Ikä 15, olen tyttö.

      -Ulkonäkö, millaiset vaatteet, hiukset?
      Pitkät hiukset. Huulikoru, sit korvis alkuvenytyskoru" korvassa. Enkä kyl aio enempää venyttääkään. Käytän yleensä farkkuja ja reisitaskuhousuja, maastohousut on ja bändipaitoja ja toppeja.

      -Suosikkibändit, esikuvat yms.
      Metalli lähinnä menee, ei hevi oikeastaan... Onko niissä edes kovin suurta eroa? Thrash-metalli iskee parhaiten. Stam1nasta pidän paljon. Ensimmäinen bändi josta tosissani tykkäsin oli CMX, on edelleen, myös Dimmu Borgir menee, Mokoma, Kotiteollisuus, Disturbed, Totalt Jävla Mörker, Skrillex, Ruoska, Rammstein, ja lukemattomia muita, en itsekään pysy kärryillä... Myös joistain pop-biiseistä pidän, ja jotkut iskelmälaulut. :) Musiikkimakuni on aika laaja. En välitä useimmista räppibiiseistä, näistä yleisimmistä, Nygårdista, yms. Mutta jotkut rap-laulut iskee. Yleensä melankoliset, mutta on niitä vähän kaikenlaisia oikeastaan. Esikuvia ei varsinaisesti ole.

      Kiitos, kyselyyn oli kiva vastata. Terpatt aloittajalle. :3

    • G0REHOUND

      Itekään en niinkään hevari-nimityksestä kamalasti pidä, mutta...
      Eli 16v olen ja poika.

      Ulkonäkö: Pitkät vaaleahkot hiukset, paksu kaulaketju. Vaatteista, Tumman sävyisiä, yleensä mustia. Maastohousuja, farkkuja, farkkushortseja ym käytän ja bändipaitoja myös.

      Lempibändejä on Deicide, Pentagram, Cannibal corpse, Amon Amarth, Slayer, Venom, Exodus, Anthrax.
      Eli kuten bändeistä voi päätellä että old school death ja thrash metal iskee kovimmin

    • sorrow and pain

      Kiitos vastauksista : )

    • sorrow and pain

      Aika hiljaista, taitaa olla vähän väärä paikka tälläiselle kyselylle : (

    • Carpathiana

      Hevari nimitys on aika hermostuttava, sikälikun metalli musiikki ei suurin osa kumminkaan oo ns. heavy metallia, mistä se nimitys kai tulee. Muttei mua kyl haittaa kun mua silleen kutsutaan.
      Mä olen siis 17-vuotias tyttö.

      Oon pitkätukkainen, of course. Värjäämättömät hiukset, ja otsatukka. Enkä myöskään meikkaa. Luonnollisuus on jees, metsäläistouhu.
      Mun vaatteet on mustia tai luonnon värisiä melkeen kaikki, siis viininpunainen, metsän vihree, tumman sininen, ruskee yms.
      Pari bändi paitaa. Harmi kun ne on niin kalliita. Ja sit bändien kangasmerkkejä takissa ommeltuna.

      Mun lempi metallli genrejä on folk metal ja black metal. Varsinkin vanhempi aito black metal, niinku Venom ja Mayhem yms.
      Tykkään muistakin genreistä toki.
      Mutta joku noissa suosituissa hevi bändeissä ei kiehdo. Ne on kai jotain muotia jo melkeen nykyään.
      Niinku Metallica, Megadeth, Slayer, Dimmu Borgir, Anthrax ja nää. En myöskään tykkää Sonata Arcticasta.
      Parhaita on Eluveitie, Finntroll ja nää folkit.
      Black metallista Tsjuder on paras ja Burzum, Darkthrone, Possessed, Bathory yms.
      Mun ykkös esikuva on King Diamond.

      Toivottavasti oli apuu tästä viestistä.

    • metalandheels

      - ikä, sukupuoli?
      -- -99 vuosimallia, tyttö

      - ulkönäkö, millaiset vaatteet, hiukset?

      ---ihan tavis ulkonäkö, lyhyet hiukset, bändipaidat, suht tummat vaatteet.

      - suosikkibändit, esikuvat yms.
      --- Arkona, Ensiferum, Dimmu borgir, Mythic, Carnifex, Turmion kätilöt....

      Ja metallica, Maiden, Slayer, Cannibal Corpse, Pantera, "old school " hevin puolelta..

      No, esikuvina on old school hevibändit :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe