Matti Pellonpää

Abc

Mihin tämä eleettömän näyttelemisen mestari kuoli?

15

11448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei varmaan

      ..vaikea arvata.Viina vei miehen terveyden ja sydän petti.Lähti kyllä tosi nuorena.

      • Abc

        Pajonkohan oli veikolla ikää kun potkaisi tyhjää?


      • Jere
        Abc kirjoitti:

        Pajonkohan oli veikolla ikää kun potkaisi tyhjää?

        http://www.sea.fi/lahikuvassa/inmemoriam/peltsi.html

        Mutta 44 vuotiashan oli Peltsi kuollessaan. Sydänkohtaushan kuolinsyy oli mutta elämäntavoilla nyt ei ainakaan asiaa positiivinen vaikutus terveyden kannalta ollut, vaikka viinaa nyt ihan suoraksi kuolinsyyksi ei kirjattukaan.


      • Abc
        Jere kirjoitti:

        http://www.sea.fi/lahikuvassa/inmemoriam/peltsi.html

        Mutta 44 vuotiashan oli Peltsi kuollessaan. Sydänkohtaushan kuolinsyy oli mutta elämäntavoilla nyt ei ainakaan asiaa positiivinen vaikutus terveyden kannalta ollut, vaikka viinaa nyt ihan suoraksi kuolinsyyksi ei kirjattukaan.

        Mainio sivu!


      • Icecube

      • jukkis

        istuin kerran samassa pöydässä pellonpään kanssa hänen aterioidessaan.laskin ruokaryypyt:seitsemän paukkua.itse olin selvä.


    • Raivoraitisko

      Hui..

    • PicturesOfHome

      Matilla oli synnynnäinen sydänvika, alkoholilla ja tupakalla nopeutti lähdön ajankohtaa. Teki tarkkaa työtä näytellessään eli oli ammattimainen niistä elämäntavoista huolimatta.

    • 56ak66

      matti pellonpää oli sydämme vaajatoiminta ja viina on kaikein pahin ja siihen sen kuoli ei tupakka ole aina se syy siihen vaan viina on pää syy kuolemaan

    • KyllikkiV

      Pellonpää oli sydänleikkausjonossa kauan, samaan aikaan, kun kohistiin eräänkin ent. poliitikon vaimon päässeen julkisen puolen jonossa etuilemaan.

    • Anonyymi

      Matti oli loistava näyttelija ja elämäntavoiltaan boheemi,mutta sydänvika joudutti lähtöä.

      • Anonyymi

        Matti oli persaukinen jatkuvasti, mutta dokas silti koko ajan Elitessä kallista viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti oli persaukinen jatkuvasti, mutta dokas silti koko ajan Elitessä kallista viinaa.

        Tai sinä olet persaukinen joka ryyppä muiden rahoilla, tulee mieleen muutamakin politiikonloinen.........


    • Anonyymi

      Peltsi oli ostanut itselleen ison amerikanraudan, en muista oliko Plymouth vai Cadillac. Oli avovaimon kanssa lomareissussa Vaasassa. Torstaina 13.7.1995 olivat hotellihuoneessa kun Matti sanoi että "nyt muuten multa lähtee taju", kaatua rojahti selälleen sängylle ja oli samantien kuollut. Sleepparit tulivat hakemaan Matin ruumiin Helsinkiin ruumisautolla ja muistaakseni Mato Valtonen ajoi Matin jenkkiraudan kotiin. Pysähtyivät Tampereella yhden kantakapakan edustalla ottaen viinapaukut Matin kunniaksi ennen ruumissaaton jatkamista. Koskettavaa.

    • Anonyymi

      Viinanjuonti ja synnynnäinen sydänvika. Kuoli lomamatkalla Vaasassa hotellihuoneessa. Oli menossa naimisiin ja haaveili lapsesta. Ehti sanoa vaimolleen että "nyt lähtee taju!", kaatui vuoteeseen ja kuoli heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe