Näin taas...

pöhhöhööö

Siis tää on yhtä hyppyyttämistä...Monia vuosia oxamin ollut käytössä, sitten tk lääkäri lopetti seinään. Antoi ajan psyk.polille josta psykiatri määräsi lääkkeen takasin. Vein tk:n uusittavaksi ja nyt ei lääkäri siellä uusinutkaan, vaikka on psykiatrin lausunto että on minulle tällä hetkellä paras lääke pienellä annostuksella. Huomiseksi sain soittoajan tk:n. Ihme touhua :(

6

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAtäällä

Mulla ollut käytössä opamox n.20v ahdistukseen ja julkisten paikkojen pelkoon ja imovane unettomuuteen n.15v. Unettomuus alkoi vaihdevuosista. Terv.keskus lääkäri pitkin hampain niitä kirjoitti ja lähetti sitten psykiatrille. Psykiatri kirjoitti samat lääkkeet ja tiedot terv. keskukseen, että jatkossa terv.keskuksessa uusitaan reseptit. Opamoxsia kirjoitti, mutta imovanesta sanoi, että ei kirjota, vetosi siihen, että olen liian nuori ja ne koukuttaa. Olen vanhuuseläkkeellä oleva krooninen kipupotilas(66v) kipuun on omat lääkkeet, on tämä ihme touhua, ettei arvauslääkäri enää kunnioita erikoislääkärin määräyksiä. Psykiatri ehdotti mulle, että jos ei kirjota niin voi vaihtaa lääkäriä tai ottaa yhteys korkeammalle tasolle, mutta kun on kipuja niin ei jaksais. Kaikki masennuslääkkeet ym. kokeiltu eikä mikään sovi ainoastaan nuo lääkkeet opamox ja imovane.

• JOS OLET.......

Vuosia oxamia käyttänyt, terv. keskus lääkärisi teki hoitovirheen. Bentsoja ei saa seinään lopettaa vuosien käytön jälkeen, voi tulla vakaviakin oireita mm. kouristuksia ym. Tee valitus potiasasiamiehelle. Lääkärisi toimi väärin.

• Hordak

Miksi sä viet terkkariin uusittavaksi? Vie sinnä psykalle niin saat lääkkeesi.

• aivan naurettavaa

Tämä on tämä nykyajan humpuuki muotisana tämä "koukku". Hemmetinkö sillä on väliä jos tarvitsee jotain lääkettä ja se huomattavasti helpottaa elämää.Sitä varten ne on keksitty ja kehitelty.Aivan sekopäistä kohinaa turhasta. Aletaan vaan kaikki taatana juomaan viinaa vit.u oikeen urakalla se on se järkevin koukku ja suomen yleisin sellanen.

• Äitivain

Kun tuola psykiatrilla kävin sen muutaman kerran,niin nimenomaan sanoi että lähettää paperini omaan tk:n ja lääkärille.Sinne siis vein uusittavaksi,ja ei oltu uusittu.Ja 7v käyttänyt tarvittaessa,eli ei joka pvä.Seinään jouduin lopettamaan ja 3kk olin ilman.Onneksi ei pahemmin vieroitusoireita ollut.

• SAMAtäällä
        Äitivain kirjoitti:

Kun tuola psykiatrilla kävin sen muutaman kerran,niin nimenomaan sanoi että lähettää paperini omaan tk:n ja lääkärille.Sinne siis vein uusittavaksi,ja ei oltu uusittu.Ja 7v käyttänyt tarvittaessa,eli ei joka pvä.Seinään jouduin lopettamaan ja 3kk olin ilman.Onneksi ei pahemmin vieroitusoireita ollut.

Minäkin käytin tarvittaessa opamoxsia, nyt tarvitsen kivusta johtuvaan ahdistukseen, niitäkin on kirjoitettu 3x 15mg vrk. Psykiatrin mielestä turha hakea terv.kesk. kipulääkkeet ja psyk. polilta opamox ja imovane vaan tk lääkäri voi ne hyvin kirjoittaa molemmat, psykiatri kirjoitti vielä, että opamoxsin vois kokeeksi vaihtaa diapamiin, mutta tk lääkäri pisti tylyn vastauksen "täällä ei vaihdeta mitään" niskassa on iso nikaman siirtymä ja prolapsia, rappeumaa ja niskan jännitys pahentaa koko ajan kipua ja ahdistusta, tk lääkäri oikein huusi ettei kirjota kun jää riippuvaiseksi, mitä ihmeen väliä tässä iässä riippuvuudella on väliä(66v) laitoksissahan niitä roppakaupalla mummoille syötetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe