pettämisestä sen vaimolle. Oltiin mökillä ja kaverinioli kutsunut jonkun naisen sinne oman vaimon tilalle. No katseli niiden imeskelyy jonkin aikaa ja sit lähetin kaverini vaimolle viestin et sen mies paneskelee jotain muijaa tääl mökillä. Annoin sit osoitteen ja kaverin vaimo tuli taksilla vähän ajan päästä. Tossa ne istui sylikkäin sohvalla kun kaverin vaimo tuli ovesta sisään.
Heti alkoi kauhee riita ja viikonlopun vietto päättyi siihen. Nautin oikein kun pettäjä jäi kiinni ja kaverini ei tiedä ketä sen käräytti.
Käräytin kaverini
327
17922
Vastaukset
- voisin tehdä samaa
Hieno jäynä. Tuo on hyvä tehdäkin vittumaiselle kaverille.
- herraasiallinen
Tämmösten alotusten nosto esille jatkuvasti lisää mustasukkaisuutta ja ihmiset luulee että kaikki pettää. Antaa roskasakin pettää ja jatketaan me ylemmän luokan ihmiset elämäämme.
Ja muistakaa että sukupuolten ero pettämisen määrässä on marginaalinen, joskus lukenut että viime vuosina naiset jopa miehiä enemmän. Surkeasta luonteesta on kyse ei sukupuolesta!
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua! - narpatipomeloi
herraasiallinen kirjoitti:
Tämmösten alotusten nosto esille jatkuvasti lisää mustasukkaisuutta ja ihmiset luulee että kaikki pettää. Antaa roskasakin pettää ja jatketaan me ylemmän luokan ihmiset elämäämme.
Ja muistakaa että sukupuolten ero pettämisen määrässä on marginaalinen, joskus lukenut että viime vuosina naiset jopa miehiä enemmän. Surkeasta luonteesta on kyse ei sukupuolesta!
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua!Jokainen ihminen pettää kun tulee tilaisuus ja tarpeeks houkutteleva partneri. Poislukien aseksuaalit. Huomaa, ettei kaikille tule tilaisuutta eikä partneria joka olis kiinnostunut. Tämä on eri asia. Ja onhan se kiva käräyttää kaveri kun ei itse saa vaikka haluais. Kosto elää.
- ????
narpatipomeloi kirjoitti:
Jokainen ihminen pettää kun tulee tilaisuus ja tarpeeks houkutteleva partneri. Poislukien aseksuaalit. Huomaa, ettei kaikille tule tilaisuutta eikä partneria joka olis kiinnostunut. Tämä on eri asia. Ja onhan se kiva käräyttää kaveri kun ei itse saa vaikka haluais. Kosto elää.
Ei pidä paikkaansa. Kaikki eivät vaan ajattele alapäällään.
- jahve.
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua!Vain ne luuserit jotka kattovat puolisoaan ylöspäin, ja pitävät tätä jonkin sortin pyhimyksenä tai idolinaan eivät petä. Mutta 100% varmuudella tulevat itse petetyksi.
- Kaikkea sitä kuulee
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua!Minun mökilleni ei ainakaan mitkään susiparit pesiydy.
Mautonta käytöstä ja kerta kaikkiaan ala-arvoista.
Pettäjät pettäkööt muualla kuin toisten kodissa.
Olin minäkin soittanut vaimolle. - kännytkaivoon
Se soittoasi oli ehdottomasti väärä veto ja osoittaa taas vain sen että edes parhaaseen? kaveriin ei voi luottaa. Ennemmin kannattaa luottaa vaikka naapurin koiraan kuin katalaan kaksinaamaiseen kaveriin!
- potutpottuina
kännytkaivoon kirjoitti:
Se soittoasi oli ehdottomasti väärä veto ja osoittaa taas vain sen että edes parhaaseen? kaveriin ei voi luottaa. Ennemmin kannattaa luottaa vaikka naapurin koiraan kuin katalaan kaksinaamaiseen kaveriin!
Mistä tiesit kaverisi vaimon kännynumeron?
Oletteko useinkin käyneet yhdessä naimassa mökilläsi? - varsinainen jahve
jahve. kirjoitti:
Vain ne luuserit jotka kattovat puolisoaan ylöspäin, ja pitävät tätä jonkin sortin pyhimyksenä tai idolinaan eivät petä. Mutta 100% varmuudella tulevat itse petetyksi.
Rohkaiset siis kaikkia pettämään puolisoitaan, jotteivat olisi ''ihmisten'' (sinun) silmissä luusereita? Yritin ajatella tätä logiikkaa jollain järjellä, mutta... WTF?
- isopomo2
Tuollaistahan kaikki hienon kesämökin/huvilan omistajat on tehneet aina,
siis naineet siellä rakastajattariaan. Sehän suorastaan kuuluu asiaan! - lepo vaan
Jokainen ihminen pettää kun tulee tilaisuus ja tarpeeks houkutteleva partneri. Poislukien aseksuaalit. Huomaa, ettei kaikille tule tilaisuutta eikä partneria joka olis kiinnostunut. Tämä on eri asia. Ja onhan se kiva käräyttää kaveri kun ei itse saa vaikka haluais. Kosto elää.
Kaverille pitää olla lojaali ja ystävyydellensä uskollinen,
vaikka se tekis mitä tahansa. Eikä toi nyt todellakaan ollu mikään maailman kauhein asia imeskellä vierasta naarasta kesäillan huumassa. - Eläinkö olet???
"Jokainen ihminen pettää kun tulee tilaisuus ja tarpeeks houkutteleva partneri."
Jaaa,tiedätkö mitkä paneskelevat ketä vaan kunhan on samaa lajia??Eläimet!Nekun elävät oikeasti pelkkien vaistojen varassa.Niillä ei ole loogista ajattelukykyä toisin kuin ihmisellä on.Näin ollen,voimme myös miettiä mitä teemme ennen kuin teemme.
Tiettty,jos sinun aivot on todellakin siellä housuissa niin silloin voi olla parempi pysyä poikamiehenä.Saat panna ketä haluat ja elää kuin eläin.
Tästä voisin jatkaa aiheilla kumppanin kunnioitus taikka todellinen toisen rakastaminen mutta turhaa taitaisi olla jakaa helmiä sialle. - arsenikkki3003
Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:
Minun mökilleni ei ainakaan mitkään susiparit pesiydy.
Mautonta käytöstä ja kerta kaikkiaan ala-arvoista.
Pettäjät pettäkööt muualla kuin toisten kodissa.
Olin minäkin soittanut vaimolle.Miinusta koska mökki ei ole koti, lomasunto korkeintaan.
- Tuksukin sanoi:
...No jokaisellahan on jotain ulosotossa...
- miehen köriläs
En mä ainakaan tykkää pettäjistä. Jos mun kaverit tekee samaa niin käräytän ne heti niiden muijille.
- ap. katkerana
arsenikkki3003 kirjoitti:
Miinusta koska mökki ei ole koti, lomasunto korkeintaan.
Vietin mukavaa mökki-iltaa kunnes suomi24-vajukit nostivat tämän laittamani provon etusivulle.
- _heh_
potutpottuina kirjoitti:
Mistä tiesit kaverisi vaimon kännynumeron?
Oletteko useinkin käyneet yhdessä naimassa mökilläsi?Minä ainakin tiedän kavereiden tyttöystävien numerot. Yhtä mittaa kaverien kännykät hukuksissa ja paristot loppu - yhtämittaa soittelevat minullekin eukkonsa puhelimesta em. syistä. =)
- kalsarisankarit
miehen köriläs kirjoitti:
En mä ainakaan tykkää pettäjistä. Jos mun kaverit tekee samaa niin käräytän ne heti niiden muijille.
Onko miehen köriläs Mies, vai mikä?!?!
- Natasha4
Tuksukin sanoi: kirjoitti:
...No jokaisellahan on jotain ulosotossa...
Hyvää ja kaikin puolin hekumallista kesämökkiseuraa löytyy itänaapurista.
- Ei savua ilman tulta
kännytkaivoon kirjoitti:
Paljastetun kaksinaamaisen pettäjän katkera tilitys:
"Ennemmin kannattaa luottaa vaikka naapurin koiraan kuin katalaan kaksinaamaiseen kaveriin! "
LOL!!! - tosikko
Ei savua ilman tulta kirjoitti:
Paljastetun kaksinaamaisen pettäjän katkera tilitys:
"Ennemmin kannattaa luottaa vaikka naapurin koiraan kuin katalaan kaksinaamaiseen kaveriin! "
LOL!!!LOL = Lisää Olutta Lapsille
- zxc
???? kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kaikki eivät vaan ajattele alapäällään.
Aye! Tuo "kaikki pettää" - kommentti on suurinta ***** ****** mitä liikkeellä on! Valitan, mutta joiltakin vain löytyy ylpeyttä (ja jopa rakkautta sitä toista kohtaan niin paljon!?) ettei petä! Toisilta löytyy myös niin kova itseinho ja vahva omatunto mitkä tekevät pettämistouhusta aika apokalyptisen kokemuksen!
Kitiskää toki kitisijät taas vastaan ja hokekaa että "kaikki pettää" ja uskokaa siihen sokeasti ken tahtoo, voipi luottamus suhteessa olla sillä ajatusmaailmalla aika helppoa rakentaa... - Täppi
kännytkaivoon kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Kehenkään ei voi luottaa. Mietippä sitä!
- Mökkitys
arsenikkki3003 kirjoitti:
Miinusta koska mökki ei ole koti, lomasunto korkeintaan.
arsenikilla ei ole mökkiä tai sitten pitää sitä tosiaan jonain kutupaikkana.
Minulle mökki on kesäpaikka, josta viimeiseksi luopuisin. Mökki on koti siinä kuin kaupunkiasuntokin, joka elämäni varrella on vaihtunut monta kertaa, mökki on ollut sama aina.
Kohteliaisuuteen jo kuuluu, että syrjähyppyjä ei tulla harrastamaan luvatta toisen elinpiiriin, eri asia tietenkin on, jos aloittaja itsekin oli kyläilemässä, eikä ollut ymmärtänyt viikonlopun luonnetta. Olisi voinut itsekin ottaa pullahiiren mukaan.
Mökkiläisiä on monenlaisia. - Tiukkapipot
Täppi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Kehenkään ei voi luottaa. Mietippä sitä!
Yllättää voi kaverikin. Luulit lojaaliksi, mutta olikin rehellinen.
Mahtaa olla raivostuttavaa. - Yks vaan, kiitos
Eläinkö olet??? kirjoitti:
"Jokainen ihminen pettää kun tulee tilaisuus ja tarpeeks houkutteleva partneri."
Jaaa,tiedätkö mitkä paneskelevat ketä vaan kunhan on samaa lajia??Eläimet!Nekun elävät oikeasti pelkkien vaistojen varassa.Niillä ei ole loogista ajattelukykyä toisin kuin ihmisellä on.Näin ollen,voimme myös miettiä mitä teemme ennen kuin teemme.
Tiettty,jos sinun aivot on todellakin siellä housuissa niin silloin voi olla parempi pysyä poikamiehenä.Saat panna ketä haluat ja elää kuin eläin.
Tästä voisin jatkaa aiheilla kumppanin kunnioitus taikka todellinen toisen rakastaminen mutta turhaa taitaisi olla jakaa helmiä sialle.Kaikki eläimet ei pane ympäriinsä. Lintulajeista esim. löytyy yksiavioisia pareja. Sellaisia jotka kuolevat suruun jos se rakas elämänkumppani menehtyy. Ihmisissä on niitä jotka uskoo ja noudattaa uskollisuutta, ja niitä jotka vaan puhuu lämpimikseen ja kierii kuumissaan missä sattuu.
- elokuun kaste
Yks vaan, kiitos kirjoitti:
Kaikki eläimet ei pane ympäriinsä. Lintulajeista esim. löytyy yksiavioisia pareja. Sellaisia jotka kuolevat suruun jos se rakas elämänkumppani menehtyy. Ihmisissä on niitä jotka uskoo ja noudattaa uskollisuutta, ja niitä jotka vaan puhuu lämpimikseen ja kierii kuumissaan missä sattuu.
Tarkoittanet joutsenia. Tutkimusten mukaan 30 % joutsenten jälkeläisistä ei ole pesän uroksen hedelmöittämiä... että se siitä yksiavioisuudesta...
- Tuija1962
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua!Hei, ei pettäjät ole mitään roskasakkia, niitä löytyy´kaikist yhteistkunta luokista..on vaan niin, että ylemmät toimihenkilöthän ne vasta kaksi naamaista elämää viettävätkin...siis pettävät eniten ja ovelammin. Niinden kun on pidettävä kulissit yllä hinnalla millä hyvänsä ;-)
Olen meinaan tuossa vuoden päivät seurannut työpäällikön vikittely itseni kohtaa ja näin vaan on että samaan lankaan olen langennyt kun aikaisemmat firmanikin naiset. Valittaa minulle, että ei ole kavareita, vaimo ei ymmärrä jne..laivallahan nuo asiat ovat tapahtyneet ja jne firman reissuilla - Pulupari
elokuun kaste kirjoitti:
Tarkoittanet joutsenia. Tutkimusten mukaan 30 % joutsenten jälkeläisistä ei ole pesän uroksen hedelmöittämiä... että se siitä yksiavioisuudesta...
Kesykyyhky munii kaksi munaa kerrallaan ja muninta tapahtuu ympäri vuoden, mutta pääasiallisesti lisääntyminen tapahtuu kesäaikaan. Kummatkin sukupuolet hautovat ja haudonta-aika kestää noin 16–18 vuorokautta. Molemmat puolisot hoitavat poikasia, jotka oppivat lentämään 3–5 viikon ikäisinä. Kyyhkyt ruokkivat poikasiaan kuvun pintasolujen muodostamalla "kupumaidolla". Poikasen äänenmurros on noin 1,5kk:n ikäisenä, jolloin poikas´ääni muuttuu aikuisenkyyhkyn kujerruksiksi. Tuolloin poikaselle tulee "murros'ikä" ja pariutumis- ja reviirikäytöksen harjoittelu alkaa.
- luotttamus
kännytkaivoon kirjoitti:
Ah ah! "Parhaaseen kaveriin ei voi luottaa". No miten olis, voiko puolisoon luottaa?
- 13
Miksi ihmeessä joku ei haluaisi tietää että kumppani pettää? Tätä en tajua!Herra ylemmän luokan ihminen,
todellisuudentajusi taitaa olla vähän hukassa?
Oman kokemukseni mukaan koulutetut miehet ("roskasakkia") pettävät ,ehkä ("surkeasta luonteesta") johtuen paljon useammin, kuin naiset.
Tämä vain alan ammattilaisen näkökulma.... - Uskollinen
Hienosti tehty! Oksat pois . Tommoisesta kuuluukin jäädä kiinni ja vaimolla on kyllä oikeus tietää että turha jätkä - Kun kerran tiesit teit oikein ilmoittaessasi.
Noh menihän sun viikonloppu tietty mutta vaimo toivottavasti arvostaa (joskus tulevaisuudessa) tekoasi. - helppoollaonnellinen
kännytkaivoon kirjoitti:
mä oon sun kaa samaa mieltä. jos ihminen haluaa puolisoaan pettää,pettäköön. paras kaveri,ystävä....sen tehtävä on ihan muu kun käräyttely. mä en ainakaan tollasta katalaa käärmettä haluais mökkiseeuraks! haistakoon kärmes paskan. ainakii yks kyläpaikka idiootilla vähemmän. kävi vaan mielessä,et tiesikö tää äijä sen kaverinsa vasikaks ja halus eron tietäen pussailunsa seurauksen? ihan sama,suomen kesä on kaunis ja suomineidot vielä kauniimpia!
- hyvä ap!
lepo vaan kirjoitti:
Kaverille pitää olla lojaali ja ystävyydellensä uskollinen,
vaikka se tekis mitä tahansa. Eikä toi nyt todellakaan ollu mikään maailman kauhein asia imeskellä vierasta naarasta kesäillan huumassa.Tuollaiselle "kaverille" ei pidä olla lojaali, vaan pitää lakatata olemasta kaveri tuollaisen niljakkeen kanssa.
- asdasdasdasdasd
Aina voi vetää käteen.
- sdfsdfsdfsdf
Aina voi vetää käteen.
- työpäällikkö
Tuija1962 kirjoitti:
Hei, ei pettäjät ole mitään roskasakkia, niitä löytyy´kaikist yhteistkunta luokista..on vaan niin, että ylemmät toimihenkilöthän ne vasta kaksi naamaista elämää viettävätkin...siis pettävät eniten ja ovelammin. Niinden kun on pidettävä kulissit yllä hinnalla millä hyvänsä ;-)
Olen meinaan tuossa vuoden päivät seurannut työpäällikön vikittely itseni kohtaa ja näin vaan on että samaan lankaan olen langennyt kun aikaisemmat firmanikin naiset. Valittaa minulle, että ei ole kavareita, vaimo ei ymmärrä jne..laivallahan nuo asiat ovat tapahtyneet ja jne firman reissuillaMillaisessa firmassa naiset sitten helposti menee lankaan eli kuinka yleistä touhua on pelata itseään ylempien ns. päälliköiden kanssa? Jotenkin firmakohtaista tämä pettäjien kanssa pelailu?
Tässä kerrotaan, että joku on samaan lankaan langennut, niin tarkoitetaanko sillä sitä, että juuri tuon tyyppiseen valitukseen: ei ole kavereita, vaimo ei ymmärrä, ei ehkä annakaan jne langetaan vai sitä, että kun ns. päällikkö vikittelee ja on kiinnostunut alempi arvoisestaan, niin siihen langetaan?
Kaksinaamaisuusko on sellaista, että sovitaan etukäteen mikä meriselitys taas annetaan, jos tulee puheeksi, kun esim. laivalle lähdetään ja risteily varataan muualta kun kotipaikkakunnalta jne?
- hä-hää
Oikein teit!
- katjucshka
Et OLISI VOINUT ENÄÄ PAREMMIN TEHDÄ! HEL:VETIN HYVÄ !!!
- liukas pillu
Katsokaa nyt hyvät ihmiset miten ilkeämielisiä ovat nämä tämän keskustelupalstan lukijat! Tyyliin: hä-hää, oikein teit!
- tervettä moraalia
liukas pillu kirjoitti:
Katsokaa nyt hyvät ihmiset miten ilkeämielisiä ovat nämä tämän keskustelupalstan lukijat! Tyyliin: hä-hää, oikein teit!
"Katsokaa nyt hyvät ihmiset miten ilkeämielisiä ovat nämä tämän keskustelupalstan lukijat!Tyyliin: hä-hää,oikein tei!"
No eikö sitten tehnyt??!!!!! Kumpi sinun mielestä teki väärin; kaveri joka naii vierasta naista vaiko kaveri joka ei kestänyt katsoa toisen pettämistä,näin ollen ilmoitti vaimolle.
Kyllä minun terveelllä pohjalla oleva moraali sanoo että toisia ei naida jos on parisuhteessa.Itsekkin olisin ilmoittanut tuossa tapauksessa. - pykälänykänen
tervettä moraalia kirjoitti:
"Katsokaa nyt hyvät ihmiset miten ilkeämielisiä ovat nämä tämän keskustelupalstan lukijat!Tyyliin: hä-hää,oikein tei!"
No eikö sitten tehnyt??!!!!! Kumpi sinun mielestä teki väärin; kaveri joka naii vierasta naista vaiko kaveri joka ei kestänyt katsoa toisen pettämistä,näin ollen ilmoitti vaimolle.
Kyllä minun terveelllä pohjalla oleva moraali sanoo että toisia ei naida jos on parisuhteessa.Itsekkin olisin ilmoittanut tuossa tapauksessa.Aviorikos ei ole enää lain mukaan rikos.
Siitä ei saa kaverikaan rangaista. - Yuukkis
tervettä moraalia kirjoitti:
Kyllä minun terveelllä pohjalla oleva moraali sanoo että toisia ei naida jos on parisuhteessa.Itsekkin olisin ilmoittanut tuossa tapauksessa.Tuollainen "hähää, siitäs sait" asenne ei todellakaan ole tervettä moraalia. Pettäminen on väärin, mutta aloittajan tapauksessa en laittaisi tikkua ristiin asian vuoksi, Miksikö? KOSKA KIINNOSTAA KUIN KILO PASKAA. Heidän elämänsä, heidän välinen asiansa. Ei ole minulla oikeutta tunkea nokkaani toisten asioihin. Eläkää, ja antakaa toistenkin elää. Virheitä tekee jokainen, mutta siinä onkin arvokkaita elämänoppitunteja.
- heh:)
liukas pillu kirjoitti:
Älä sä jakorasia siellä vikise.Anna kunnon ihmisten elää
- hahaa
Loistohomma! Saattaa kyllä olla entinen kaveri kohta, mutta joutaakin mennä.
- amaryllis lipidus
Tästä kiimaisesta keskustelustahan kiihottuu jo tyttö kuin tyttö! Aaaahh!
- ma
loistosuoritus ;)
- mikäsunmotiivioli?
V...mainen kaveri olet. Ystävä et ainakaan. Onko nyt hyvä olla sulla? Olitko kateellinen kaverilles vai mikä oli motiivi?
- hyvä ystävä
sitä mäkin mietin.. MIKSI?
- naisten puolella
Siis vaikka teko ei ollut ystävän teko, niin tässä tapauksessa olen iloinen tuosta paljastuksesta, koska naiset joutuvat niin paljon kärsimään miesten sekavista naimapuuhista. Ehkä aloittaja on enemmän vaimon kaveri.
- hah:)
Mikä sun motiivi oli...kuule pettäjäpaska lopeta se vikinä ja ota vastuu teoistas.kato paha seuraa pahaa..
- ijpijplij
naisten puolella kirjoitti:
Siis vaikka teko ei ollut ystävän teko, niin tässä tapauksessa olen iloinen tuosta paljastuksesta, koska naiset joutuvat niin paljon kärsimään miesten sekavista naimapuuhista. Ehkä aloittaja on enemmän vaimon kaveri.
Ketä se mies pani? -Toista naista
Tilastollisesti pettäminen elämän aikana? -Naisista 55%, miehistä 40% Googleta
Vituttaa tuommonen miesten mollaaminen! - laamaleidi
Tää oli muuten aivan loistokommentti, mutta "naiset joutuvat niin paljon kärsimään miesten sekavista naimapuuhista." Kyllä naiset ihan yhtälailla syyllistyy pettämiseen, ja eiköhän tässä se toinenkin osapuoli tienny miehen naimisissaolosta. Kyllä mun mielestä sopiikin käräyttää, vaikka kuinka olis edes paras ystävä, joka pettää kumppaniaan. Pettäminen ei ole ikinä hyväksyttävää, ja uhri on aina petetty, sukupuolesta riippumatta.
- voi nenä
ijpijplij kirjoitti:
Ketä se mies pani? -Toista naista
Tilastollisesti pettäminen elämän aikana? -Naisista 55%, miehistä 40% Googleta
Vituttaa tuommonen miesten mollaaminen!Joo ei kaveria noin käsitellä.Olisit keskustellu asiasta ennen kuin kaveri kutsui naisen ja sanonut mieli piteesi heti, asia on väärin kun vaimoa pettää, mutta kaverille oli ilkee.Olisit seurannut tilannetta ja myöhemmin vaikka seuraavana päivänä keskustellu kaverisi kanssa.Ei se varmaan ollut eka kerta ja nainen oli sama ollut .Ei varmaan ollut kiva siitä vaimosta kun tuli kyllä se kertoo varro vaan ei kaveri luota pennin vertaa tämän jälkeen.Se on tosi naiset pettää myös aivan kuin miehetkin , minäkin olen pettänyt ja ystäväni mutta en mene soittaa hänen miehelleen.Tuleekohan tuosta taas yksi eronnut perhe ,jos lapsia ikävä juttu.En hyväksy sinun teko tapaasi.
- Olisin...
pystynyt järkeistämään tämän väitteen vain siinä tapauksessa, että miehet pettäisivät naisia yleensä toisten miesten kanssa. Mutta näissä tapauksissa pettämisessä on tavallaan mukana myös toinen nainen. Sama toisin päin, kun nainen pettää miestään toisen miehen kanssa.
- maaan 27v
voi nenä kirjoitti:
Joo ei kaveria noin käsitellä.Olisit keskustellu asiasta ennen kuin kaveri kutsui naisen ja sanonut mieli piteesi heti, asia on väärin kun vaimoa pettää, mutta kaverille oli ilkee.Olisit seurannut tilannetta ja myöhemmin vaikka seuraavana päivänä keskustellu kaverisi kanssa.Ei se varmaan ollut eka kerta ja nainen oli sama ollut .Ei varmaan ollut kiva siitä vaimosta kun tuli kyllä se kertoo varro vaan ei kaveri luota pennin vertaa tämän jälkeen.Se on tosi naiset pettää myös aivan kuin miehetkin , minäkin olen pettänyt ja ystäväni mutta en mene soittaa hänen miehelleen.Tuleekohan tuosta taas yksi eronnut perhe ,jos lapsia ikävä juttu.En hyväksy sinun teko tapaasi.
"Olisit keskustellu asiasta ennen kuin kaveri kutsui naisen"
Jaaa,mitä sitten.???Uskotko että kaveri olisi alkanut katuvaiseksi,pistänyt eukon menemään kotiinsa ja lopettanut pettämisen.Näinkö uskot??
Tuota se nimittäin ei olisi missään nimessä tehnyt koska ei varmana ollut ensimäinen kerta.Se olisi vaan sanont että "relaa nyt" ja jatkanut muijan nuolemista.
Joten,parasta oli vaan kertoa vaimolle totuus.Ei ehkä kaverillisin teko mutta moraalisin teko kyllä.
"Tuleekohan tuosta taas yksi eronnut perhe ,jos lapsia ikävä juttu."
Niiimpä!!!! Jokainen petävä aikuinen on VASTUUSSA ITSE siitä mitä tekee.Sitä pitää miettiä mitä tekee koska on turha vikistä jälkeenpäin että "anteeksi anteeksi",tehty mikä tehty ja seuraamuksista on vastattava!!!
Tuolllainen lapsiin vetoaminen on ällöttävää! Jolleii ne lapset ole merkinnyt pettämishetkellä sen vertaa että jättäisi panonsa väliin niin sitten ne eivät merkitse. - miettikää vähän
hyvä ystävä kirjoitti:
En ole aloittaja, mutten ymmärrä tätä "miksi?" kyselyä. Okei, oli väärin tehdä se (laverrella) ystävän selän takana. Olisin sanonut viikonlopun jäljiltä vain, että saa kertoa joko itse tai sitten minä kerron. Olisihan tuolta viikonlopulta voinut ottaa vielä kännykkäkuvan, jotta kaverin kumppani uskoo jälkikäteen kertojaa.
Pettäminen on väärin. Aina. Siksi on oikein kertoa oikealle kumppanille, jos näkee ystävänsä tätä pettävän. Ymmärrän kyllä, että periaatteessa pitäisi olla aina ystävän puolella ( kysehän on kaverin asioista, ei sivusta seuraajan), mutta kyllä itse haluaisin kumppanini kaverien kertovan, jos tämä minua pettäisi.
Ystävyys voi joutua katkolle tai katketa, mutta kyllä aikuinen ihminen ottaa vastuun teoistaan ja tähän kuuluu sekä se, että ystävälle kertoo, että aikoo kertoa(,jos tämä ei itse sitä tee) ja toisaalta myös se, että pettäjä ottaa vastuun teostaan.
Ja mietipä millaiset nöyryytyksen fiilikset sille kaverin kumppanille syntyisi, jos saisi vasta viimeisenä kuulla, kuinka toinen on mahdollisten yhteistenkin tuttujen edessä ja kylillä tämän syrjähypyn kanssa kuherrellut. Mikä voisi olla nöyryyttävävämpää, kuin olla se joka kuulee viimeisenä koko pettämisestä?
Pettämisestä kertominen on oikein. Mutta mieluiten sen kuulisi omalta kumppaniltaan eikä niin että kaverit joutuvat paljastamaan. - niin se vaan on
maaan 27v kirjoitti:
"Olisit keskustellu asiasta ennen kuin kaveri kutsui naisen"
Jaaa,mitä sitten.???Uskotko että kaveri olisi alkanut katuvaiseksi,pistänyt eukon menemään kotiinsa ja lopettanut pettämisen.Näinkö uskot??
Tuota se nimittäin ei olisi missään nimessä tehnyt koska ei varmana ollut ensimäinen kerta.Se olisi vaan sanont että "relaa nyt" ja jatkanut muijan nuolemista.
Joten,parasta oli vaan kertoa vaimolle totuus.Ei ehkä kaverillisin teko mutta moraalisin teko kyllä.
"Tuleekohan tuosta taas yksi eronnut perhe ,jos lapsia ikävä juttu."
Niiimpä!!!! Jokainen petävä aikuinen on VASTUUSSA ITSE siitä mitä tekee.Sitä pitää miettiä mitä tekee koska on turha vikistä jälkeenpäin että "anteeksi anteeksi",tehty mikä tehty ja seuraamuksista on vastattava!!!
Tuolllainen lapsiin vetoaminen on ällöttävää! Jolleii ne lapset ole merkinnyt pettämishetkellä sen vertaa että jättäisi panonsa väliin niin sitten ne eivät merkitse.Oletpa tuohtunut maan 27v tarkoittaako tuo maannu 27v. vieraan kanssa vitsi, vitsi.Kyllä jos sinulla on ikää 27v. voi viellä tapahtua mitä vain, kuhan 60v. niin ymmärrät eläämää enempi.Ei me toista omisteta, jos olet naimisissa tai nykyaikaisesti parisuhteessa niin on miehelläsi kestämistä.Ja jos jompi kumpi lähtee pettäjän tielle kotoo puuttuu jotain.Oletko sanonut että ei nyt kun pitää pyykit levittää, kun mies tulee lähelle ja haluaisi rutistella, se sattuu toiseen kun kieltäytyy en tarkoita että että pitää olla valmis kuin tinasotilas heti mutta nujuta voi muutennii ei tarvii mennä loppuun asti , ja ei aina mies tai nainen tarkoita että pitää saada jos tulee halaamaan ja suuteleen.Minä tiedän mistä puhun älä vastaa enää sinä naikkonen sinä näköjään tiedät että kaveri olisi jatkanut jos olis puhunut sinne .Haiskahtaa että taitaa olla kokemusta asioista.Minä sanon sulle olen pettänyt ja niin kauan kun kotoa en saa mitä haluan niin hyvä ystävä mies jelppii ja on kiva jutella kotona se ei onnistu.Odotan jo innollla tapaamista kun eroamme.
- lgtv,t69o
hyvä ystävä kirjoitti:
Petollinen kaveri, kun käytti sinua ja mökkeilyä alibina. Veemäisintä tietysti se, että teidän kavereiden kesken viikonloppu oli pilalla ja sinut jätettiin yksin. Olisit voinut vain heittää pariskunnan pihalle, mutta ymmärrän tekosi.
- etkö Tajuu?
miettikää vähän kirjoitti:
En ole aloittaja, mutten ymmärrä tätä "miksi?" kyselyä. Okei, oli väärin tehdä se (laverrella) ystävän selän takana. Olisin sanonut viikonlopun jäljiltä vain, että saa kertoa joko itse tai sitten minä kerron. Olisihan tuolta viikonlopulta voinut ottaa vielä kännykkäkuvan, jotta kaverin kumppani uskoo jälkikäteen kertojaa.
Pettäminen on väärin. Aina. Siksi on oikein kertoa oikealle kumppanille, jos näkee ystävänsä tätä pettävän. Ymmärrän kyllä, että periaatteessa pitäisi olla aina ystävän puolella ( kysehän on kaverin asioista, ei sivusta seuraajan), mutta kyllä itse haluaisin kumppanini kaverien kertovan, jos tämä minua pettäisi.
Ystävyys voi joutua katkolle tai katketa, mutta kyllä aikuinen ihminen ottaa vastuun teoistaan ja tähän kuuluu sekä se, että ystävälle kertoo, että aikoo kertoa(,jos tämä ei itse sitä tee) ja toisaalta myös se, että pettäjä ottaa vastuun teostaan.
Ja mietipä millaiset nöyryytyksen fiilikset sille kaverin kumppanille syntyisi, jos saisi vasta viimeisenä kuulla, kuinka toinen on mahdollisten yhteistenkin tuttujen edessä ja kylillä tämän syrjähypyn kanssa kuherrellut. Mikä voisi olla nöyryyttävävämpää, kuin olla se joka kuulee viimeisenä koko pettämisestä?
Pettämisestä kertominen on oikein. Mutta mieluiten sen kuulisi omalta kumppaniltaan eikä niin että kaverit joutuvat paljastamaan.Siksi se vaimo ei koskaan tulisi kuulemaan kun sen horomies ei varmana halua paljastua ikinä vaan jatkaa pettämistä kunnes kuolee ja saa rangaistuksen.Kyllä aloittajallakin oli sen verta järkee että tajus millanen paskiainen ukko on JA tulee olemaan....
- suora selkä
hyvä ystävä kirjoitti:
Jos pettäjä haluaa pitää pettämisensä vaimoltaan salassa, voisi pitää salassa kaveriltakin. On todella ikävää joutua mukaan kaverin pettämispuuhiin, välikädeksi valehtelemaan, varsinkin jos kaverin vaimokin on tuttu, niinkuin tässä tapauksessa ilmeisesti ollut. Itseäni inhottaisi katsella vierestä, jos hyvää ihmistä vedätetään, ja vielä noin röyhkeästi kaikkien silmien edessä. En pystyisi olla hiljaa. Saattaisin tosin mainita asiasta ensin pettäjälle sekä petoskumppanille, että en halua nähdä tuollaista kieroilua.
Petetty ansaitsee tietää millaiseen sikaan tuhlaa elämäänsä! - Oik. ystävä 1
Hyvä kun narautit ystäväsi voi vaihka ottaa opiksi kannattaako seuraavalla kerralla jos ei opi niin joutaa mennä mokomakin luuseri.Täällä tuntuu olevan näitä samanlaisia luusereita seurustelkoon keskenään.
- mökkilomalla
Mä en vaan tykkää pettäjistä, joten käräytän sellaset jos voin. Jos mua petettäis niin haluaisin tietää ja jos kaverini tietäis mun muijan pettävän niin haluaisin sen kertovan.
- mitäeitiedäsitäeisur
Sinä et tykkää pettäjistä ja haluaisit tietää, jos sua petetään. Kaikki eivät halua. Eivät etenkään kuulla sitä ulkopuoliselta ihmiseltä. Oletko oikeasti enemmän vaimon kaveri kuin miehen? Onko sulla joku oma lehmä ojassa aina kun käräytät pettäjiä?
Mä en pettämistä hyväksy. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Jos sä olisit ollut niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin olisit ensin kertonut kaverillesi, mitä mieltä asiasta olet. Sitten kysynyt kaverin vaimolta ohimennen, mikä hänen kantansa viestintuojiin on. Nyt on heillä elämä sekaisin. Ja vaimo varmasti järkyttynyt. Mikä tietenkin on pettäjälle oikein. Monesti kuitenkin pätee vanha hyvä sanonta, mitä ei tiedä, sitä ei sure. - kukamitähäh?????????
mitäeitiedäsitäeisur kirjoitti:
Sinä et tykkää pettäjistä ja haluaisit tietää, jos sua petetään. Kaikki eivät halua. Eivät etenkään kuulla sitä ulkopuoliselta ihmiseltä. Oletko oikeasti enemmän vaimon kaveri kuin miehen? Onko sulla joku oma lehmä ojassa aina kun käräytät pettäjiä?
Mä en pettämistä hyväksy. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Jos sä olisit ollut niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin olisit ensin kertonut kaverillesi, mitä mieltä asiasta olet. Sitten kysynyt kaverin vaimolta ohimennen, mikä hänen kantansa viestintuojiin on. Nyt on heillä elämä sekaisin. Ja vaimo varmasti järkyttynyt. Mikä tietenkin on pettäjälle oikein. Monesti kuitenkin pätee vanha hyvä sanonta, mitä ei tiedä, sitä ei sure.Sun moraalikäsitykset taitaa olla hieman sekaisin. Et hyväksy pettämistä, mutta vähän kuitenkin hyväksyt. Sellasta se kuule on, jos pettää niin sen perheen elämä menee jo siinä vaiheessa sekaisin, eikä vasta sitten sitten kun se petturi kärähtää.
- thomas77
Mä en pettämistä hyväksy. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Jos sä olisit ollut niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin olisit ensin kertonut kaverillesi, mitä mieltä asiasta olet. Sitten kysynyt kaverin vaimolta ohimennen, mikä hänen kantansa viestintuojiin on. Nyt on heillä elämä sekaisin. Ja vaimo varmasti järkyttynyt. Mikä tietenkin on pettäjälle oikein. Monesti kuitenkin pätee vanha hyvä sanonta, mitä ei tiedä, sitä ei sure.Tää on muuten kumma juttu. Aina pitää olla jokin 'oma lehmä ojassa'. Kertoo paljon kyseisten ihmisten itsekeskeisyydestä, aina pitää muka jotenkin hyötyä.
Jotkut ihmiset tekevät asioita sen vuoksi että se on OIKEIN. - kuhan itket
Tiedä vaikka kaverisi käy myös vaimoasi panemassa.Tiedän tälläisiäkin tapauksia, tuntuu oudolta kuunnella kun kerrotaan että se kuulema pettää, kun olen itse ollut asialla.
- 1+1
Mä en pettämistä hyväksy. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Jos sä olisit ollut niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin olisit ensin kertonut kaverillesi, mitä mieltä asiasta olet. Sitten kysynyt kaverin vaimolta ohimennen, mikä hänen kantansa viestintuojiin on. Nyt on heillä elämä sekaisin. Ja vaimo varmasti järkyttynyt. Mikä tietenkin on pettäjälle oikein. Monesti kuitenkin pätee vanha hyvä sanonta, mitä ei tiedä, sitä ei sure.Nimeenomaan. Itse vaimona EN haluaisi että joku ulkopuolinen tulisi kertomaan mun mieheni seikkailusta JOS meillä muuten menisi hyvin ja olisin onnelisesti asiasta tietämätön. Jos meillä menee muuten hyvin niin se ei kuulu kenellekkään ulkopuoliselle mitä se mies tuhtaa minun tietämättäni. Pelkkää vahingoniloa ja tekopyhyyttä sellainen käräyttäminen!
- trsjusxdyjdt
Mä en pettämistä hyväksy. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Jos sä olisit ollut niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin olisit ensin kertonut kaverillesi, mitä mieltä asiasta olet. Sitten kysynyt kaverin vaimolta ohimennen, mikä hänen kantansa viestintuojiin on. Nyt on heillä elämä sekaisin. Ja vaimo varmasti järkyttynyt. Mikä tietenkin on pettäjälle oikein. Monesti kuitenkin pätee vanha hyvä sanonta, mitä ei tiedä, sitä ei sure.olen kanssas samaa mieltä. asioiden julkituominen oli tosipaska temppu mökkivieraalta. joko halus eron ja ite kyrpää,tai on vaan idiootti ja pahansuopa. helppo kaikkee on rikkoo omaks ilokseen jos itellä ei oo mitään rakennettua.
- Yksi kerta riittää
1+1 kirjoitti:
Nimeenomaan. Itse vaimona EN haluaisi että joku ulkopuolinen tulisi kertomaan mun mieheni seikkailusta JOS meillä muuten menisi hyvin ja olisin onnelisesti asiasta tietämätön. Jos meillä menee muuten hyvin niin se ei kuulu kenellekkään ulkopuoliselle mitä se mies tuhtaa minun tietämättäni. Pelkkää vahingoniloa ja tekopyhyyttä sellainen käräyttäminen!
Pata kattilaa soimaa? tässä on varmaan kyseessä pettäjä nainen kun on tota mieltä.Itse haluaisin ehdottomasti tietää jos mieheni olisi pettäjä....
- hieno juttu!
Todellakin elämä meni aivan sekaisin jo miehen ylläpitäessä suhdettaan, vaikka en tietoinen asiasta ollutkaan. Hyvin ymmärsin kuitenkin vallinneet asiat, kun mies kiinni jäi.
Ehdottomasti hyvä teko! Kyllä puolisolla on oikeus tietää.
Elämä miehen kiinni jäämisen jälkeen on ollut varsin sekavaa, mutta olen tyytyväinen että asia tietooni tuli. - yhteinen hyvä
No pääsitkö itse liukkaille, kun mies luimistellen lähti vaimonsa kanssa. Ukkomiehen kanssa mökille tullut nainen antoi auliisti myös sinulle tai koko porukalle.
- Eno-parkki
Kateushan tässä tietenkin takana oli,kun ei ollut itselle ketään..
- hyvin tehty
Olet hieno ihminen!
- hyvähyvähyvä
Oikein tehty. Minusta kaverisi käyttäytyi törkeästi myös sinua kohtaan tuomalla pettämisensä sinun nenäsi eteen odottaen että osallistut asian salaamiseen. Toisten salaisuuksien kantaminen ei ole mukavaa, erityisesti jos tuntee sen petetynkin osapuolen.
- pussylicker..
Sä sitten olitkin mustis tästä muijasta ,pääsitkö liukkaille tän jälkeen ??
- Fakta homma
Taas näitä pettämisjuttuja eturivissä. Ja samat kirjoittelijat pääsevät moralisoimaan ja tuomitsemaan kuin aiemminkin. Elävät omissa peloissaan ja tämmöiset jutut vain ruokkkivat heitä.
Mustasukkaisuus ilman syytä on narsismia pahimillaan. Säälin syyttä epäiltyjä. täys mulkku olet
Asiaa!! (Y) Olisin itse tehnyt saman kuin sinä,pisteet sulle siitä!! =)
- TYhMäÄ
KUKA VITTUPÄÄ NÄITÄ TYHJÄNPÄIVÄISIÄ KEKSITTYJÄ ALOITUKSIA KEKSII..
VOI PERKELE KUN ON TYHMÄÄ..........
YLLÄPITO KEKSII KAIKKEA ÄLYTÖNTÄ......
VOI HELVETTI......- Feikkaaaja
Ja porukka uskoo . Minä EN.
- Pettäjän tie on tyly
Inhottava sun kaverisi.Kehtaakin tehdä tuollaista ja vielä sun nähden.Sotki sinutkin ällöttävään temppuunsa.Onneksi olit reilu vaimoa kjohtaan! Ja te,joiden mielestä kaveruus on sitä,että hyväksyy pettämisen,sellaisella kamulla en ainakaan minä tee mitään!!
- nylkytys
On se vaan niin, ettei tällainen "Juudas" pääse oikeitten kavereitten kanssa saunaan eikä illanviettoihin. Minun kaveripiirini ostaisi sinulle pari kertaa vuodessa hamekankaan!
- äly hoi älä jätä
nylkytys kirjoitti:
On se vaan niin, ettei tällainen "Juudas" pääse oikeitten kavereitten kanssa saunaan eikä illanviettoihin. Minun kaveripiirini ostaisi sinulle pari kertaa vuodessa hamekankaan!
Teitä VARATTUJA nylkyttäjiä nykyisin riittää. Kun itse sinkkuna käyn chatissä, niin melkein jokainen vastailija on UKKOMIES. YÄK. Ei kiinnosta pätkän vertaa, vaikka ette kotona saiskaan sitä mitä haluutte.
Ja voi vaimoparat, ette tosiaan tiedä mitä ukkonne touhuaa. No toki myös melkoinenmäärä naisiakin touhuaa samoin.. kyllä pöpöt nykyisin liikkuu. Jokainen ukksli luulee varatun naisen olevan "puhdas" ja vain hänen kanssaan
Tuo mökkeilyuskottomuus näyttää olevan nykyisin suosittu uskottomuusmuoto muuten :)) - sari P
äly hoi älä jätä kirjoitti:
Teitä VARATTUJA nylkyttäjiä nykyisin riittää. Kun itse sinkkuna käyn chatissä, niin melkein jokainen vastailija on UKKOMIES. YÄK. Ei kiinnosta pätkän vertaa, vaikka ette kotona saiskaan sitä mitä haluutte.
Ja voi vaimoparat, ette tosiaan tiedä mitä ukkonne touhuaa. No toki myös melkoinenmäärä naisiakin touhuaa samoin.. kyllä pöpöt nykyisin liikkuu. Jokainen ukksli luulee varatun naisen olevan "puhdas" ja vain hänen kanssaan
Tuo mökkeilyuskottomuus näyttää olevan nykyisin suosittu uskottomuusmuoto muuten :))olen samaa mieltä "äly hoi älä jätä" naisena kun käy esim baarissa niin useimmiten siellä ukkomiehet on pahempia tyrkyttäjiä.. jaksaa ruikuttaa vaikka koko illan ja sama systeemi jatkuu seuraavana päivänä.ei mitään kunnioitusta vaimoaan kohtaan .ENSIN ERO JA SITTEN SEURAAVA NAINEN.NÄIN SE MENEE.
- Helpotusta arkeen
äly hoi älä jätä kirjoitti:
Tuo mökkeilyuskottomuus näyttää olevan nykyisin suosittu uskottomuusmuoto muuten :))Jep jep... kyllä viriilillä sinkkupojalla on kysyntää myös varattujen tyttöjen taholta :o)
Eikä oo ollenkaan paha juttu.
Itse asiassa suurin osa lyhyistä lemmenhetkistä koostuu varatuista naisista.
On sillee mukavampi kun eivät jää perään huutelemaan, noin yleensä.
Ehkä ei kuitenkaan kannata mennä tutulle mökille vaan onpa noita fiksumpiakin paikkoja. - sopiva sulle
nylkytys kirjoitti:
Kylläpä oli naisellinen kannanotto ,tollaset miehet ottaa porukalla maksullisen naisen joka hoitaa koko kaveriporukan ja kuolee yksinäisenä kun ei pysty sitoutumaan normaaliin suhteeseen.
- kaija-maija
Saat 10 pistettä ja papukaijamerkin.
- vasikoiden inhooja
suomi vasikoita täynnä.
- trollien inhooja
suomi24 trolleja täynnä.
- Feikkiheikit
trollien inhooja kirjoitti:
suomi24 trolleja täynnä.
No KYLLÄ! Ja tääkin meni läpi,kuin väärä raha.
Näin kuuluu toimia. hyvä!
- Lähdetään sikalasta
Siis nythän sen ukon vaimolla kävi tuuri,kun satuit paikalle JA soitit hänelle!!!USEIN tällaista onnea ei ole ja horot saavat horottaa.Se miten toimit on todellista sisaruutta pettäjäsikoja vastaan,jota tuntuu että varsinkin Suomi tarvitsee.Kulttuurikin on muuttuunut niin,että pettäminen on helppoa ja joka paikka täynnä edistämään pettämistä,esim.mainokset,joissa on puolialastomia vosuja mainostamassa esim.kissanruokaa ja hymyilemässä halvasti.Baareilu on ihan normijuttu varatuillekin ukoille,siitä eivät halua luopua tai vaikka pikkujouluristeilyt.Onneksi tänne tulee koko ajan huomattavasti järkevämpiä ulkomaalaisia miehiä ja muslimeja(ketkä eivät vielä suomettuneet)..meidän naisten pitäisi tuntea enemmän yhtenäisyyttä ja sisaruutta taistellaksemme pettäjäsikoja vastaan.Jotkut ovat vain hiljaa iloisia kun tietävät että jotain petetään.Sairaita.Kasvatuksesta ym.johtuvaa?
- vjystrududt
Lähdetään sikalasta kirjoitti:
Siis nythän sen ukon vaimolla kävi tuuri,kun satuit paikalle JA soitit hänelle!!!USEIN tällaista onnea ei ole ja horot saavat horottaa.Se miten toimit on todellista sisaruutta pettäjäsikoja vastaan,jota tuntuu että varsinkin Suomi tarvitsee.Kulttuurikin on muuttuunut niin,että pettäminen on helppoa ja joka paikka täynnä edistämään pettämistä,esim.mainokset,joissa on puolialastomia vosuja mainostamassa esim.kissanruokaa ja hymyilemässä halvasti.Baareilu on ihan normijuttu varatuillekin ukoille,siitä eivät halua luopua tai vaikka pikkujouluristeilyt.Onneksi tänne tulee koko ajan huomattavasti järkevämpiä ulkomaalaisia miehiä ja muslimeja(ketkä eivät vielä suomettuneet)..meidän naisten pitäisi tuntea enemmän yhtenäisyyttä ja sisaruutta taistellaksemme pettäjäsikoja vastaan.Jotkut ovat vain hiljaa iloisia kun tietävät että jotain petetään.Sairaita.Kasvatuksesta ym.johtuvaa?
kevyt idiootti olet kun ajattelet et kaikki pettäjät on AINA miehiä. ala lesboks,niin jospa myssy ei ois noin tiukalla
- miksi jaksoin lukea
vjystrududt kirjoitti:
kevyt idiootti olet kun ajattelet et kaikki pettäjät on AINA miehiä. ala lesboks,niin jospa myssy ei ois noin tiukalla
Kun en muista sanoneeni niin,koska kyseisessä jutussa mies oli pettäjä..p'ivastaisessa jutussa olisin tietenkin kritisoinut naisia...kyllä nekin osaa,tiedän:).Taidat itse olla melko kevyt kun et jaksa kunnolla lukea.
- Torviii !!
Oot kyllä todellinen tupatuhnu ! Olisitte viettäny kimppakivaviikonlopun paneskellen. Kuinka tyhmäksi sitä ijminen oikein pääsee menemään ?
- h.ahmis
Ilmiantaja samanlainen typerys kuin tv-sarja Monk. Voisit mennä saunaan keskustelemaan sarjan tv:n valinneen ohjelmapomon kaa.
Voisi olla aika nuivat keskustelut!
- Asssssssshole
Kyylääjä, hanki oma elämä.
- Jöran, Jöran
Woi Jöran sun kanssas taas. Taisit olla pelkästään mustis poikakaveristas.
- kohtalo
kyllä teit aivan oikein, tuo pettäminen on niin helppoa.
siis miksi mennä naimisiin jos tunnistaa itsessään ettei voi olla esim.30v uskollinen - hfhffgjhj
Kateellisen on helppo puolustella käytöstään korkealla moraalilla.
- teit ihan oikein
Teit ihan oikein kun ilmoitit vaimolle!! Täällä näyttäski suurin osa olevan miehiä mitkä on tota ilmoittamista vastaan, ettei vaan niillä olis tällä hetkellä jotain peliä menossa toisten naisten kanssa kun noin rupee kiehumaa ja täällä sit raivoo niinu jotku pikkupenikat, kasvakaa aikuiseksi! Sori, ei voi ku nauraa..
Mut aloittaja, mä tekisin sinuna samoin, koska mä näkisin sen asian oikeena ratkaisuna. Ihan sama vaikka käräytitkin kaverisi vaimolle, ilman tämän sun kaverin tietämättä. JOKAISELLA meillä on oikeus saada tietää mitä toinen osapuoli hommailee selän takana jos jokainen sitä haluaa.. En ite pystyis elämään toisena naisena kenellekään, enkä siedä myöskään pettämistä, 5v sitten mun ukko petti mua ja VIELÄKÄÄN en LUOTA häneen pätkääkään, eikä sitä luottamusta saa takasi niin vaan sormia napsauttamalla!
Pettäjät vois painuu vaik helvettiin..- diipa daapa diipa di
pata kattilaa soimaa, koska taidat vieläkin olla ton ukon kanssa.....????
katsoppa peiliin ennen kuin moralisoit - jalat ristissä
Et sitten antanut reikääsi tarpeeksi usein
- molomolo..
...niinhän se menee...tasan ei käy onnen lahjat................kovasti olit kade...toisella muija ja halutessa myös vaihtelua .....sinulla ei sitten mitään...-tottakai se vituttaa...
- nähty
Olen itse nähnyt että miehet pettää hyvin usein päivän, viikonlopun,ym. omaa puolisoa on vain sovittu ettei kukaan narauta sitä kellä on vieras nainen, niin seuraavalla kerralla on sen vuoro joka jätti oman kotiinsa.Itse en luota , aika härskiä touhua monella
- Joo, Joo
Naiset on tasan samanlaisia. Miehet on sikoja pettäessään. Naisille pettäminen on eroottinen seikkailu ja itsetutkiskelua, joka parantaa avioelämän laatua.
- uimataidottomat.....
Aloittaja on munaton ja täys nolla.
Omat kuviot kun epäonnistuu, niin halutaan sotkea muidenkin asiat.
Nolla, nolla ja vielä kerran nolla!- nuuh nuuh
jotenkin haistan katkeruutta juuri tästä kommentista...?
- jkjkjkjklölölölkjhbg
pettäjät on luusereita!!! luusereita, luusereita ja vielä kerran luusereita!!!
Hanki itsellesi OMA elämä.
- Pöljäkö
Hanki itsellesi oma elämä tätä hokee kaikenmaailman luuserit joilla itsellä tuntuu elämä olevan takapuolellaan.
- valssi kesällä
Trolli ellei sinua toivottu kolmanneksi. Jos toivottiin, huonosti hoidettu etukäteismainonta.
- ottoimmonen
katsos joku panee aina!mut itse jouduit sivusta seuraamaan ja sekös pisti vituttamaan.
- qqwille45
Teit aivan oiken!
Aviorikoksesta tulisi saada häpeärangaistus. Tunteilla leikkiminen on henkistä väkivaltaa. - JJaska
Tässä kokee pettäjä aikamoisen kohtalon.
http://s9.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=16075 - keletanatuka
haistakaa paska.ihan okein aloittaja teki.nii saatana .
- pettäjän tie
kulli griimaks,grilli kuumaks,tutuille viskiä lorua kaaraan,heitto peilumaan,tyssit hitkymään.
Jep samaa mieltä muistan ku eksä petti mua
- olen samoilla...
...linjoilla kanssasi .
Kyllä itsekkin käräyttäisin, mutta sen lisäksi myös päräyttäisin, nimittäin järjettömän kokoiset ulosteet päräyttäisin matolle.
Se ei ole pelkästään tuohon tilanteeseen mietitty aikomus, vaan olen tekemäisilläni sen tänne asuntoni matolle kunhan tästä tietokoneelta kerkeän.
En toki suoraan paljaalle matolle sitä tee koska eihän siitä seuraa muuta kun turhaa sotkua. Laitan tietysti muovisuojan matolle kohtaan johon aion nämä mahtavat haaveeni toteuttaa. - Viisvitonen mies
Yleensä ne, jotka juoruavat tuolla tavalla, ovat naisia. Kaverisi on pian entinen kaverisi ja hoitaa sinulle jostain hyvin ansaitun hamekankaan.
Ei sillä, en hyväksy tuollaista juoruamista naisiltakaan. Jokainen hoitakoon omat asiansa. Saa joskus pettääkin, koska se piristää parisuhdetta, kunhan ei kerro sitä toiselle ja se kyllä kannattaa tehdä jossain muualla kuin kavereiden ja 'kavereiden' nähden.- Hyvä käräyttäjä
Eihän pettävää kaveria kannata edes säilyttää kaverina. Ei käräyttäjä mitään hävinnyt.
- Oletko pettäjäpelle
kysynyt vaimoltasi piristääkö se pettämisesi suhdettanne?
?????
Halloo?
Missä vastaus?
Kiltti päällä sinunkin tulisi liikkua, mikä tosin olisi häväistys kyseiselle asulle.
- Markku Ohtava
Ei se sun asias oo narauttaa kaverias. Et sää mikään kaveri tainnu ollakkaan.
- Onnellinen :)
Jos suomalainen sikailijamies ei osaa käyttäytyä,niin luuletteko että suomalaisnaisten pitäis vaan alistua tollaseen kohteluun ja esim.miesten salaisiin baarireissuihin ym.Katsokaas,ei ole.Ei se tee kenestäkään sankarimiestä,että on suomesta,vaan se käytös!!!!Ihanaa,ettei ole pakko kestää tollasta paskaa.Mieheni on ulkomaalainen,eikä olut-baari-huora-sikailut vaan kiinnosta häntä pätkääkään.
- räkäkänni
Onnellinen :) kirjoitti:
Jos suomalainen sikailijamies ei osaa käyttäytyä,niin luuletteko että suomalaisnaisten pitäis vaan alistua tollaseen kohteluun ja esim.miesten salaisiin baarireissuihin ym.Katsokaas,ei ole.Ei se tee kenestäkään sankarimiestä,että on suomesta,vaan se käytös!!!!Ihanaa,ettei ole pakko kestää tollasta paskaa.Mieheni on ulkomaalainen,eikä olut-baari-huora-sikailut vaan kiinnosta häntä pätkääkään.
Idoli kun on joku muu kuin uuno turhapuro.Suomalaismiehet ja kulttuuri yrittää tehdä uuno-meinigistä coolia ym,mutta todellisuus ja fiktio taitavat pahasti sekoittua...:D :D :D :D :D
- jkjkjkjkjkjkjkjkjkjk
ei se pettäjä ainakaan ole kunnon kaveri!!!
- KunDi_73
kyllä on taas vastauksia laidasta laitaan. Itse haluisin tietää, jos muijani panee jossain jotain miestä! En todellakaan kavereitani vasikoiksi haukkuisi. Pettäjä mikä pettäjä, ihan sama mitä sukupuolta edustaa tai millaset hiukset tai korvien asento on. Tietoa kehiin ja salaisuudet päivänvaloon!! Kannatan!
- Kaks suuntainen
Muijasi panee, muijaasi pannaan, valitsemasi vaihtoehto voisi kertoa siitä että oletat tämän muijasi jahtailevan miehiä enemmin kuin että miehet olisivat hänen perässään. Tosin tuo on hyvin epävirallista tiedettä ja toisekseen tietyt ilmaisutavat ovat pelkkiä tapoja ilman että niitä käyttävä ajattelee niiden merkitystä.
- Kesäyö_12
Jokaisella meistä on oikeus tietää, mitä toinen osapuoli puuhailee, mutta valitettavasti asia ei aina ole noin yksselitteinen. Mun molemmat exät petti mua, mutt ekan pettämisistä kerrottiin mulle vasta sen jälkeen, kun lähdin muista syistä suhteesta lätkimään. Olinko vihainen, kun kaverini eivät siitä kertoneet? En ollut, vaikka kysyinkin mikseivät kertoneet siitä aiemmin. Kukaan heistä ei vaan halunnut olla se "viestinviejä." Toisessa tapauksessa pettämisestä ei ole mitään muuta todistetta, kuin se mitä vaistoni ja toisen osapuolen eleet ja käytös on antanut ymmärtää. Kumpikaan heistä ei vielä tänäkään päivänä myönnä pettäneensä, vaikka se on päivänselvä asia! Jos minä tietäisin jostain tuollaisesta jotain, niin anteeksi nyt vaan, mutta en kertoisi siitä sille, jota petetään. Minusta siinä pettäjässä, pitää olla munaa kertoa se itse eikä niin, että sen kertoo "ulkopuolinen."
- niina-
Mitäs muutakaan siinä nopeassa tilanteessa osaisi tehdä. Kai se oli oikein. Joko mies on vaimonsa kanssa tai sitten sen toisen, muttei miljoonan naisen. Ainakin vaimo tietää kenen kanssa on jos on. Tiesikö toinen nainen tilanteen.
- niina-
Tauteja voi tarttua joskus. Että siinä mielessä ihan hyvä myös kun ilmoitit. Kondomi ei estä esim. papilloomavirustartuntaa iholta täysin.
- PANOMIES
Mä oisin vaan menny mukaa ja ruvennu niitten kaa kimppakivaa ah ah
- Myrjötys
Niin se akkavalta nousee, miehetkin kääntyvät jo toisiaan vastaan.
Sä olet todellinen sankari !!! Siinä petti molemmat kaveri vaimoa ja sinä kaveria.
Kade taisit olla. En hyväksy pettämistä missään muotoa, joten kaverisi on iso raukkis.
Mutta kyllä fiksu nainen yleensä huomaa merkit jos mies pettää, ei siinä muiden tarvitse alkaa leikkimään jumalaa tai saatanaa Toivottavsti liitto kestää karikot vaikka jo iihan sinun kiusaksi ja mies saa tietää kuka vasikoi.. Lopuksi vielä.. toivottavasti vetelee turpiin sua niin että lätty lätisee, raukkis
Tässäkin tapauksessa loppupeleissä "veri on vettä sakeampaa"
PS. TÄSSÄ OIVA ESIMERKKI MIKSI MINULLA EI OLE KAVEREITA, VAIN JA AINOASTAAN YSTÄVIÄ =)- PETTÄJÄ
Raukkis taidat olla sinä, koska pettäjä ei varmastikaan ole myöskään hyvä ystävä. Tässähän on kyse siitä, että kaveri petti kaverin, mutta oikeassa asiassa. Taidat itse harrastaa pettämistä.
- NaiNeN64
Onko sinulla nyt hyvä mieli? Minusta jokainen vastatkoon omista teoistaan eikä ne kuulu muille. Et voi tietää tarkkaan taustoja ton avioparin suhteesta.
On ala-arvoista mennä puuttumaan toisten ihmisten elämään. Mikä oikeus sinulla oli tehdä noin? Sait ainakin kahdelle ihmiselle tosi huonot fiilikset ja surun. Voi hyvänen aika. Elä omaa elämääsi, äläkä puutu muiden elämään.
Kaikkea hyvää sinulle ja koeta saada oma elämäsi kuntoon, niin voit antaa muidenkin elää.
Hyvää kesää.- niina-
Mies otti kuitenkin riskin, että kaverit tietävät. Ja voivat kertoa. Kenties alitajuisesti halusi jäädä kiinni.
- Totuus kunniaan!
Parempi se totuus sille vaimolle kuin jatkuva pettäminen. Itse tiedän petettynä, että totuus on parempi kuin olla jatkuvasti petetty. Totuuden tiedettyä on petetynkin helpompi jatkaa omaa elämäänsä ilman helvetin kusipäätä pettäjää.
Ai niin, kirjoitit nautin kun pettäjä jäi kiiinni. Pitää kysyä, Ihanko orkut sait =))))?????
- Harmittaako
kohtalotoverin puolesta vai miksi noin myötämielinen pettämiselle?
Luuserien touhua, ette uskalla olla rehellisiä edes itsellene.
- nak..
oisit vaan hypänny ukon nakkiin kinni ja vetäny kuivat ilolasta olisi tullu mojovampi puaha..
Hienosti tehty!
- viriili ei seniili
Juoruämmä, joka elää puutteessa ja on niin ruma ettei miestä saa on ilmeisesti ketjun aloittaja.
- elämää,ei sen enempä
sulaiset trollit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kulunu ja nähty jo.Ei ketään kiinnosta,kun näkee selvästi että oot trolli tai muuten vajaaälyinen luuseri.Hanki vaikka töitä,ettei elämä olis noin tylsää..
- kesä hekumaa
Törppö, se nainenhan sen miehen houkutteli ja vei toiselta, ja sillä naisella oli oma mies juuri silloin töissä.....
- Kyllälähteetaas
Itse en käräyttäisi, minulle ystävyys ja siihen kuuluva luottamus ovat tärkeämpiä kuin hetken vahingonilo.
- Väärinkö?
Onko vahingoniloa, jos ei hyväksy pettämistä?? Minusta hyvä ystäväkään ei hyväksy kaikkea, etenkään pyhän sakramentin häväistystä.
- Reilu meininki
Ihan oikein teit,näin kuuluu tehdäkkin eikä kääntää selkää asialle.Ten points to you:)
- 11234781287318271781
LEHMÄ! ! ! ! ! !
Älä luule, ettetkö itte kärähdä. Aiwan nauta tulee tänne suoli24:een kehuskelemaan omaa pöljyyttään. Ei tartte olla kummonen ruutimaakari, joka osaa yhdistellä asioita.
Mie en olis missään tapauksessa tullu tänne kehuskelemaan, koska vip olla, että "uhri", asioita aikansa pohdiskeltuaan hiffaa, kuka käräytti. Ei pidä aliarvioida toisten älykkyyttä!Edes tälläsessätapauksessa...- nohnoh.
Siistitäänpäs suuta. Älä viitsi kuvitella jokaista aloitusta tuttusi tekemäksi. Ja ei aloittaja kehu, kysyy vaan, me muut kehutaan jos kehutaan.
Kannattaa olla rehti ihmissuhteissa, jos ei ole: pysyy sinkkuna ja kertoo aikeensa aluksi. Vaikka rakkaus onkin sokea.
- petetty usein
hienosti toimittu !!!!
- yök,suomi
Siis hyi helvetti!!!!!!Usko suomalaisiin sikamiehin meni lopullisesti!!!HYI VITTU!!!!!!!YÖK;OKSENNAN,pettäviä,likaisia,tautisia,hyi,en voi koskea enää suomalaisiin miehiin kepilläkään ja otan mieluummin luotettavamman ulkomaalaisen.
- Hyvin tehty!
Nää samat tyypit jotka täällä tuomitsevat aloituspostaajan ovat ne samat tyypit jotka eivät käräytä rattijuoppoja, suojelevat suvun pedofiiliä, trokaavat kakaroille viinaa, eivät tee lastensuojeluilmoituksia, jne.
Tyypit järjestään asettuvat väärintekijän puolelle. Nämä on juuri näitä tyyppejä ovat kannustavat koulukiusaajia ja haukkuvat kiusattuja "kantelupukeiksi".
He ovat pelokkaita, miellyttämishaluisia ihmisiä joille kunnioitus ja pelko on sama asia ja vahvemman oikeus on heidän moraalinsa perusta.
Säälittäviä ihmiskuoria. - vierailijajjj
teit oikein! hatunnosto sulle! vaikka kuin olis kaveri niin teki törkeästi vaimolleen. Hyvä olis ettei muutkaan painais villasella pettämistä, oli sitten kuinka hyvä ystävä tahansa. Jos muita kumppaneita "tarvitsee" niin sitten asiasta sovitaan avoimesti sen puolison kanssa (tai erotaan) eikä toimita selän takana.
- Siemenlinko
Mutta olikos siellä jo suoritettu Koitus Kompliittus?
Jos ei niin kai se on ihan turhaa ketään paikalle soitella :-). - naatitaaaan
Hahaaa,miepäs meen kohta matkalle,toisen miehen kans,eipä nuo hetkauta yhtään!!
- miksi kaksi
Sulla 2 miestä? Ahaa okei.
- rakkausliitossa
Melko mielenkiintoisia kommentteja ja mielipiteitä. Luulis aikuisen ihmisen sukupuoleen katsomatta tietävän että, luottamus ansaitaan, sitä ei voi muuten saada ja sen saaminen on tavallisesti aika pitkäprosessi, mutta sen menettäminen käy todella nopeasti. Tämä koskettaa niin parisuhdetta kuin kaveri ja ystävyys suhdetta. Mun mielestä ei välttämättä ole kaverin tehtävä käräyttää kaveria ja rikkoa sen parisuhdetta, liittoa tai perhettä. Mutta sitä ei tarvitse hyväksyä ja olis kait sieltä mökiltä päässyt pois, jos noin paljon jurppi kun kaveri sai pimppaa. Parempi opetus pettäjälle on se, kun et ole sen kanssa missään tekemisissä rehellisesti asiasta kertoen syyn miksi et ole enää hänen kaveri. Tosin tämmöinen vaatii munaa, käräyttäminen hameen.
- maaan 27v
"Mun mielestä ei välttämättä ole kaverin tehtävä käräyttää kaveria ja rikkoa sen parisuhdetta, liittoa tai perhettä."
Siis kuka teki ja mitä teki;Mies petti vaimoa!Näin ollen,se rikkoi avioliittonsa IHAN ITSE! Siitä ei tule kenenkään muun kantaa vastuuta kuin itse pettäjän!
Kaveri ehkä petti kaverisuhteen luottamuksen mutta pettäjä petti VAIMONSA luottamuksen!!Kumpikohan on suurempi rikos. - moralisoimaton
Nimimerkki" rakkausliitossa". kirjoitti edellä niin hyvin ettei siihen ole paljon
lisättävää.Hänellä taitaa olla elämänkokemusta,jota soisi olevan tällä
palstalla käräyttäjienkin puolella.Totean vain ,että mikäli parisuhde toi-
mii niinkuin sen uskoi alkaessa toimivan.Ei siinä tarvita käräyttäjiä eikä
muitakaan moralisoijia.Siihen kahden ihmisen väliin ei pääse kukaan.
Jos se ei toimi,ei se kyllä toimi käräyttämiselläkään.Tällaiset käräyt-
tämiset saattavat johtaa perheen särkymiseen,lasten hunningolle jou-
tumiseen jopa murhatuksi tulemiseen.Josta ei meillä lähihistoriasta
puutu esimerkkejä.Ovatko käräyttäjät yhtä auttavaisia tuolloin kuin
käräyttäessään.Asiolla tapaa olla monenlaisia ulottuvuuksia.Kannat-
taa katsoa katua,ettei tarvitse katua,ettei katsonut katua.
- pk
kaikki pettäjät pitää käräyttää. uskomatonta toimintaa.
- Provo X files
bull shit, ei kukaan äijä tee noin kaverilleen, olet täysi neiti koko poju tai sitten tää oli jonkun naisen väkertämä provo.
- HYVÄ TEKO
Jos ei ymmärrä olla pettämättä, niin oli erittäin oikein, että käräytit pettäjät!!! Sinun laisiasi tarvitaan lisää tähän yhteiskuntaan!
- Yualle
Mökillä kaikki on toisin ...
- mökkilomalla
avauksen kuvassa ovat nuo henkilöt.
- Nice
Mökkilomalla !!!!! Mikä helvetti sinua vaivaa? Sinun kaveri joka luotti sinuun maan
matonen, menit ja petit hänet soittamalla vaimon paikalle!!!!
Herää kysymys motiivistasi, haluatko kaverin vaimon pöksyihin, mitä kaverisi ( tai ex- kaverisi, minä hakkaisin sinut happikaappiin jeesusteluinesi joille ei siis Ei ole mitään hyväksyttävää syytä ) on sinulle tehnyt että menet ampumaan häntä selkään??
Tai nyt minulla välähti, haluatkin kaverisi pöksyihin ; ) Kun neidot lähtevät reissun päälle niin luuletko jonkun soittavan kaverinsa poikastävää/miestä paikalle, hei älä unta näe!!!
Sinulla on jokin helvetin sairaus ja nautit kun pääset hetkeksi pätemään.
TOSI-ASIASSA KAIKKI HALVEKSII SINUA KUKAAN EI ENÄÄN OLE YSTÄVÄ JA NE VÄHÄTKIN KAVERIT ALKAVAT KIERTÄMÄÄN SINUA KOSKA TEIT YSTÄVILLESI MAAILMAN PASKIMMAN TEON..... PETIT LUOTTAMUKSEN, ja nyt kerron miksi mikäli et ole tajunnut;
Mikäli parisuhteessa petetään ( kumpi vain ) on siinä jotakin vikaa!
Ulkopuolisten tehtävä ei ole siihen puuttua missään nimessä, jos puuttuu
toisten parisuhteeseen niin lopputulos on se että KAIKKI VIHAAVAT SINUA !!!!!!!!!!!!!!!
Luojan kiitos minulla on asiat enemmän kuin hyvin vaimoni kanssa ja pirulle isompi kiitos että minun stäväni ovat luotettavia ystäviä.
Sä mökkeilijä olet vuosi sadan kusipää- Bullshittiä
Nice-poikahan on oikein avautunut aiheesta:))).
Ettei vaan ole kylmä rinki peppuaukon tienoilla kun omat harrastukset saavat ilmaista mainosta? Pelkäät reppana kärähtäväsi omista retkistäsi.
Kenenkään ei tarvitse korostaa parisuhteensa olevan kunnossa jos se sitä on tai mainostaa ystävien luotettavuutta. Mahdoton älämölö itselle tuntemattoman aloittajan toiminnasta, kuinka häntä kaikki vihaavat,,,OIKEIN ISOLLA FONTILLA.
Taitaa tuo korostamasi luottamus olla kovassa kurssissa, jotta pääset pettämään:))
- oiva ovela
Jos sun kaveri tuo sun mökille jonkun muun kun oman vaimonsa, niin onhan hän käytti väärin sinun vieraanvaraisuuttasi. Itse olisin varmaan sanonut suorat sanat päin naamaa. Olisin luultavasti kysynyt, että missä se sun vaimosi on kun olemme häntä tänne odotelleet. Olisi mies lähtenyt rakastajattarensa kanssa luultavasti saman tie. Toisaalta..miesten kesken ollaan näissä pettämisasioissa solidaarisia, eikä kaveria käräytellä. Tulikin mieleen, olitko hiukan mustis siitä ukkomiehen naisesta? Halusitko heidän suhteensa rikkoutuvan? Siinä tapauksessa ymmärrän käytöstäsi, koska silloin se on hyvin loogista. Luultavasti tämän tempun seurauksena sait lohduttaa onnetinta rakastajatarta siellä mökilläsi, ja sait hoidettu ukkomiehen kesäksi omaan kotiinsa riitelemään vaimonsa kanssa.
- miiee
Et tehnyt oikeen..olitko niin kade et piti pilata kaverin muijan elämä
- jkjhuyjhnbnmjkjhuyg
teki oikein... pettäjät ei todellakaan kunnioita/arvosta kumppaniaan!!!
- olet ääliö
jaahas.taisit nähdä tilaisuutes koittaneen kun sulla oli sopivasti vaimon numerokin valmiina.ei pettäminen ole hyväksyttävää,mut olisit kuule antanu olla ja antaa kaveris itse tuhota suhteensa.mikä sua esti lähtemästä sieltä jos niin alko ottaa päähän.jos kerran vaimokin tuli taksilla paikalle,niin et varmaan sinäkään kovin kaukana kotoa ollu? olisit jutellu sen sun oletetun ystäväs kanssa asiasta ensin etkä alkaa perheen rikkojaksi.toivottavasti niillä ei ollu pieniä lapsia.mun muija jäi vuosi sitten kiinni omaa tyhmyyttään,ja et kuule tiedä kuinka ahdistavaa on kun 2 vuotias tytär kyselee ja ihmettelee miks isi ei asu enää kotona..no,kukin tavallaan.mulkero olet "kaveriksi"!!!
- meitä niin moneksi
Onko mielesi nyt hyvä, kun sait sekoitettua kolmen ihmisen asiat;)ensinnäkin se nainen jäi " pistoksiinsa" , mies ei saa aikoihin vaimoltaan ja vaimo möllöttää hyvän tovin! Ja sullakin taitaa jäädä vain paskainen maku suuhusi!
- "vakoilija"
Luuletko tosiaan, että kaverisi joko ei saa tietää tai sitten ei arvaa, kuka kätäytti. Ihmetyttää vain, että sinäkin lähdet tuollaisen, sulle vee-mäisen kaverin kanssa reissuun. Koska v-mäisiähän käräytellään. Mutta ehkä sulla ei olekaan muita kavereita? Nytkin taisi yksi vähetä.
Kuulut varmaan ns "kerrostalokyttääjiin"? - Paljon_nähnyt
Heh
Ei kaverisi mikään fiksu ollut, mutta sinä varmaan voit kehuskella siveyden sipuli palkinnolla.
Jos olet miessukupuolta, niin et taida päästä piireihin kun et osaa pitää joitakin asioita omina asioinaan....
Oma valintasi.
Tiedän monta parisuhdetta jossa jossakin välissä on ollut pettämistä ilman että se on tullut laajemmin tietoon.Se pettäminen on vaan joskus loppunut ja kaikki ovat olleet lopulta onnellisia.- maaan 27v
Lähes jokaisen viestin läpi lukeeneena ei voi kuin järkytyneenä todeta mitenkä MORAALITONTA osa porukasta on!! Te kun vain hyväksyisitte hiljaa kun kaveri petää vaimoaan.Nämä ihmiset myös varmaan ovat valmiita itsekkin pettämään.
Näin ollen kysynkin,miksi olette parisuhteessa??Eikö olisi tosiaan helpompi elää yksin ja sais paneskella tahtoo
Ja jos kaveri petti kaverinsa luottamuksen niin tämä pettävä kaveri puolestaan VAIMONSA luottamuksen!!Kumpi näistä on teidän mielestä pahempi?!?!?
Itse kallistuisin raskaasti VAIMONSA pettämiseen. - Nice
maaan 27v kirjoitti:
Lähes jokaisen viestin läpi lukeeneena ei voi kuin järkytyneenä todeta mitenkä MORAALITONTA osa porukasta on!! Te kun vain hyväksyisitte hiljaa kun kaveri petää vaimoaan.Nämä ihmiset myös varmaan ovat valmiita itsekkin pettämään.
Näin ollen kysynkin,miksi olette parisuhteessa??Eikö olisi tosiaan helpompi elää yksin ja sais paneskella tahtoo
Ja jos kaveri petti kaverinsa luottamuksen niin tämä pettävä kaveri puolestaan VAIMONSA luottamuksen!!Kumpi näistä on teidän mielestä pahempi?!?!?
Itse kallistuisin raskaasti VAIMONSA pettämiseen.kysymyksesi on hiukan moni tahoinen.
Hajoitetaan asia osiin; jaska ja liisa ovat naimisissa.
heidän ystävä Jari kutsuu mökille. Jari on ystävä jonka ajatuksia ei tunneta sen enempää muuta kuin että hän sanoo jaskaa sekä liisaa ystävikseen.
mökki-ilta tulee ja liisa ei ole päässyt joten Jaska tuo mukanaan ihastuksensa Sara S:n. Jossakin vaiheessa Jari tuumaa tämän olevan väärin ja sotkeentuu asiaan. Onko hän sotkeentunut Jaskan ja Saran tullessa vai vasta saunomisten ja halaulujen jälkeen??
Oliko Jarilla mielessä kolmen huvi vai pidemmän aikaan kytenyt ajatus jaskan vaimosta?
Onko Jari halunnut Jaskaa?
Onko Jarin itsetunto niin huono ettei kestä kaverin mielyttävän naisia?
Asia on yksinkertaisestí seuraavasti;
Jaska teki ihan helvetin väärin pettäessään kumppaniaan, olemme siitä varmaan kaikki yhtä mieltä.
Mutta, tosi-asia on se että tämä Jari on ystävän irvikuva ja onneksi
tälläisten asioiden julki tulo hajoittaa heidänlaistensa muka ystävien
kuplat ja he jäävät yksin ja vanhenevat katkeroituna valittelijoina kuten
jotkut bb hennat sun muut idiootit.
Eikö sille idiootille mene päähän se että se ( eihän siitä voi ihmisenä keskustella ) menetti nähtävästi hyvän ystävän ja sellaiset ovat enemmän kuin harvinaisia.
Kahden ihmisen suhteet ovat heidän asioita eikä siihen saa ja on moraalisesti sekä eetisesti väärin puuttua ( mikäli ei selvästi ole kyse dissamisesta tai väkivallasta ) omien ajatusten kanssa, aina pitää muistaa se että omat johtopäätökset ja luulot ovat omia eikä ne välttmättä törmää ko.henkilöiden ajatusten suhteen.
Kaikille sen verran ( itsellenikin ) kaikkea kaunista saa katsoa ja ajatella
mutta jos se me menee pidemmälle on parempi hiukan keskustella ja
ottaa uusi latu.... jokainen säästyy kyyneleissä.
Mutta kaveria ei jätetä eikä petetä, vasikka on vasikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - maaan 27v
Nice kirjoitti:
kysymyksesi on hiukan moni tahoinen.
heidän ystävä Jari kutsuu mökille. Jari on ystävä jonka ajatuksia ei tunneta sen enempää muuta kuin että hän sanoo jaskaa sekä liisaa ystävikseen.
mökki-ilta tulee ja liisa ei ole päässyt joten Jaska tuo mukanaan ihastuksensa Sara S:n. Jossakin vaiheessa Jari tuumaa tämän olevan väärin ja sotkeentuu asiaan. Onko hän sotkeentunut Jaskan ja Saran tullessa vai vasta saunomisten ja halaulujen jälkeen??
Oliko Jarilla mielessä kolmen huvi vai pidemmän aikaan kytenyt ajatus jaskan vaimosta?
Jaska teki ihan helvetin väärin pettäessään kumppaniaan, olemme siitä varmaan kaikki yhtä mieltä.
Eikö sille idiootille mene päähän se että se ( eihän siitä voi ihmisenä keskustella ) menetti nähtävästi hyvän ystävän ja sellaiset ovat enemmän kuin harvinaisia.
Kahden ihmisen suhteet ovat heidän asioita eikä siihen saa ja on moraalisesti sekä eetisesti väärin puuttua ( mikäli ei selvästi ole kyse dissamisesta tai väkivallasta ) omien ajatusten kanssa, aina pitää muistaa se että omat johtopäätökset ja luulot ovat omia eikä ne välttmättä törmää ko.henkilöiden ajatusten suhteen.
Mutta kaveria ei jätetä eikä petetä, vasikka on vasikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Kahden ihmisen suhteet ovat heidän asioita eikä siihen saa ja on moraalisesti sekä eetisesti väärin puuttua ( mikäli ei selvästi ole kyse dissamisesta tai väkivallasta ) omien ajatusten kanssa, aina pitää muistaa se että omat johtopäätökset ja luulot ovat omia eikä ne välttmättä törmää ko.henkilöiden ajatusten suhteen. "
Kyllä,asia on nääin jos vaimo olisi tiennyt että mies pettää sitä.Jos tämä mies olisi sopinut että saa panna toista naista,jonka vaimo hyväksyy,silloin asia ei kuulu muille.Mutta,kyseessä on sen tason asia että on ainoastaan reilua ilmoittaa vaimolle tästä.Sen jälkeen on vaimon asia mitenkä reakoi asian.
"Mutta kaveria ei jätetä eikä petetä, vasikka on vasikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
Jaaa-a,no missäköhän sitten menee raja.Vai meneekö missään.
Suojeletko kaveria ihan miltä vain ystävyyden nimissä.
Ei kannattaisi,sitä voi itse joutua oikeasti ongelmiin. - ie
maaan 27v kirjoitti:
Itse kallistuisin raskaasti VAIMONSA pettämiseen.Kerrot todella asiaa. On täysin MORAALITONTA pettää vaimoa, mutta vaimothan voi käydä vieraissa, sen voi laittaa juopon, tai nahjuksen ukon syyksi.
- Kaveria ei
Nice kirjoitti:
kysymyksesi on hiukan moni tahoinen.
Mutta kaveria ei jätetä eikä petetä, vasikka on vasikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jätetä eikä petetetä.
Puolison kanssa ilmeisesti noilla arvoilla ei sinulle ole merkitystä. Jeesustelija!
- Pulikeisar
"kaverini ei tiedä ketä sen käräytti. "
On kyllä harvinaisen tyhmä kaveri jos ei tajua ja vielä typerämpi kun hengailee kaltaistesi mulkkujen kanssa. Mikä kaveri tollanen on : D
Yksi syy lisää, miksi miesten ei pidä ruveta parisuhteisiin. Kun kerta kuitenkin tekee mieli muita ja kuitenkin saa muita joten...... Vai eikö kestä kantti olla yksin, ehyenä aikuisena yksilönä itsenäisesti, kun tulee mammaa ikävä? - ...
en itse olisi kyllä selän taka tollasta viestiä laittanut. olisin sanonut kaverille et "petä vaimoos jossain muualla... ja kerrotko itse vaimolles vai minä?"
kertoisin koska haluaisin kyllä itsekin kuulla sen uutisen jos tolleen pääsisi käymään... Voin kyllä lainaa vaarivainaan Nagaania , että voit vetää kuulan kalloon , v ..tun luuseri . Tuotahan tapahtuu kokoajan sukupuolesta riippumatta .
- ..kapea ja kaita..
Menisin kertomaan kylän papille,jotta hän panisi aviorikkojat jalkapuihin kunha seurakuntalaiset ensi rakentaisivat nämö kirkkoeteiseen.
- ei vieraisiin syyttä
jos parisuhde kunnossa ei tarvitse vierasta. Itellänikin on monen perhetuttavani molempien numerot. En näe heitä vain toisen kaverina. Jouduin myös vastaavaalaiseen tilanteeseen...tosin mies soitti (vaimon kaveri) ja kysyi onko hänen vaimollaan joku. Vastasin minkä tiesin. Mielestäni kukaan ei ansaise pettäjän kumppaniks ilman sitä oikeesti haluava. Onneksi heidän liittonsa ei hajonnut mun takia. Ite olen pettänyt, enkä voinut olla liitossa kiinni jäämisen jälkeen.
- mieti
Teit väärin. Puutuit toisten elämään. Potut tulevat pottuina aikanaan itsellesi. Muista silloin tämä valintasi.
- 22
Teit väärin
1. Olisi pitänyt odottaa juhanukseen
2. iltapäivälehet olisi pitänyt mukaan
3. valokuvat taphtumasta puuttuu
No ihan hyvä hyvä normiprovo, ehdotan seuraavaksi "petin puolisoani häiden alla" tai "petän koska vaimoni ei suostu anaaliseksiin" tai .... - niin alhaista
Tuommoiset luuseripettäjämiehet pihalle. Oikein teki aloittaja, kun käräytti. Esimerkillistä toimintaa. Luuserivätyksille kenkää.
- 6813
joo, kun on itse ollut se 'petty' ja kaikki muut ympärillä tiesivät, katsoivat alas mutta eivät kertoneet. Ne jotka tiesivät mutta eivät kertoneet v.... melkein enemmän. Siinä meni parhaat vuodet hukkaan. Kiitso vaan ketjun aloittajalle, että ilmoitit.
- -.-
Petit kaverisi ja vielä nautit siitä? Kaverisi vaimo taisi jättää hänet siitä hyvästä. Toivottavasti oot tyytyväinen et pilasit heidän suhteen. Onneksi minulla ei ole tuollaisia "kavereita"
- ....................
"Toivottavasti oot tyytyväinen et pilasit heidän suhteen"
Eiköhän se mies pilannut itse suhteensa kun vierasta nai.
- Lentäjä-ässä
Voe poijjat, mikä mielikuvituksen lento. Hornetit jää toiseksi.
- i-diot
Oilist antanut homman jatkua, olisit itsekin todnäk päässyt vieraaseen turjakkeeseen. Hölmö olit. Pilluhan se maailmaa pyörittää,
- mama from hell
Rehti teko!
- asiantuntij4
Ketjun aloittaja vaikuttaa varsinaiselta mulkulta. Tiedättekö,että yksiavioisuus on lähes luonnotonta, vain muutamat lajit (ja ihminen ei kuulu niihin) ovat yksiavioisia. Miksi siis edes yrittää jotain, jollaista luonto ei ole meille suonut, vaan pelkkä kristillinen perinne?
- monogamist
Yrität siis änkätä, että yksiavioisuus on ihmislajille luonnotonta. Perusteluja, kiitos!
- hupsistakeikkaa11111
vittumainen teko tuo käräyttäminen. Jos minun kaveri tekis tuon, hän ei ole kaveri ollutkaan....oikeasti koskaan.
TURPAAN TIPPUIS KÄRÄYTTÄJÄLLE!!!!!!!!!!- jhghgyutyhgbvhgbhjnj
pettäjille kans!! pettäjät täytyy käräyttää... tollasta kuin sinä ei kukaan huoli kaveriksi!! ja sinä pysty turpaan antaa kun siihen tarvitaan miestä eikä tollasta marjannoukkijaa!!!
- Oma homma
Kyllä olet pikkusieluinen saivartelija. Aikuinen ihminen päättää ihan itse kaikesta tekemisestään. Ei kulu sinulle jos vaikka kaverisi pettää. Hoida sinä oma suhteesi kuntoon.
- hyvä ystävä ?
Kateus on aito tunne, siihen el liity yhtään teeskentelyä.
- tosikaverijeeee
ja nyt ootat sääli pimppaa sen kaverin vaimolta ku lohdutat sitä.. täälä päin saa tuollaisesta turpaan.. vaikka en itsekkään hyväksy pettämistä ja oisin vastaavassa tilanteessa sanonut kaverille siitä, mut selän takana ei ikinä.
- oksettaa toi sun ,,,
whittu oot mulukku
- archie
ootte te käräyttelijät ihan vitun pässejä
- jkjkjkjkjkmnmnmnkjkm
pettäjät on pässejä ja luusereita...
- JK
jkjkjkjkjkmnmnmnkjkm kirjoitti:
pettäjät on pässejä ja luusereita...
NIN ON
- minä
on siinä kaveri, onneksi minulla ei ole tuollaisia.............
oikein. Hieno teko.
- Kilroy2
Sika-mursunen timo Nummelasta on varsinainen vittupää,
kun armeijan leivissä ollessa. Yritti päästä panemaan töissä
olevia nuoria rouvia Länsi- Uudenmaan Esikunnassa.
Kun eräs nuori rouva antoi tylyt pakit mulkulle, sekos jätkää vitutti.
Ukko yritti tehdä valloituksia Pablo Nureiran runoilla.
Puolustusvoimat tuhlasi tähän ukkoon monia tuhansia markkoja ja
euroja meidän verorahoja ihan turhaa.
Sika-mursusella jäi työpanos vähiin, kun oli pillu mielessä koko
olemattoman työuran.
No kyllä hän vielä tilille joutuu tekosistaan. "Näin on"- saripuumala
DAN NÄRPIÖSTÄ ON MYÖS VALTAKUNNAN VIRALLINEN PETTÄJÄ.Aivan hirveä ukko puhumaan paskaa kaikille naisille jotta irtoaa...ei kannata uskoa yhtään mitään mitä tämä mies puhuu.Miehen päässä ei liiku kuin pillu sen takia pilataan usean ihmisen elämä.
- Niin siin
saripuumala kirjoitti:
DAN NÄRPIÖSTÄ ON MYÖS VALTAKUNNAN VIRALLINEN PETTÄJÄ.Aivan hirveä ukko puhumaan paskaa kaikille naisille jotta irtoaa...ei kannata uskoa yhtään mitään mitä tämä mies puhuu.Miehen päässä ei liiku kuin pillu sen takia pilataan usean ihmisen elämä.
onkii vasta hyvä mies. Tekee monelle naiselle gutaa ja samalla saa itekin. Ja naiset saa soffaperunaa parempaa tuntoa - jopa sellaisiin kohtiin joista potut ei tiedä mitään. Parempaa kuitenkin kuin olut soffalla ja jalkapalloo
- puusilmänä
kapiaisen kade on uralla etenemättömän avunhuuto ylentäjälle. Tämä ylentäjä varmaan jo nähdessään nousukkaan antaa ylen...
- V...u
Sinua siis vitutti kun kaverisi sai vierasta pesää. ja sinä et muuta kun 200 kiloista suomivalas muijaasi.Sitäkin kun lehmääsi joskus haluttaa.V...u että oletkin reilu "kaveri" olet vain kateellinen LUUSERI joka runkkaa äitiänsä unelmoiden.
- petetty, uskollinen
Ap, olet tosi mies! Sinulle olis tilausta uskollisten petettyjen naisten keskuudessa...
- Niinpä siis
Ahaa olisit siis halunnut että se vetää mielummin sua kakkoseen kuin jotain vierasta muijaa.Olet säälittävä HOMO isän nussija.
- -.-
Surullinen on tämä nykymaailma, tuossa suruun käyvää musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=ps4-PrCWH1Q- älä katso
viruksia veneeseen. Eikö tuollakaan ollut muuta asiaan tuotavaa. Kuin huorra, jolta saa viruksen, mutta se saattaa jopa maksaa. Tässä maksaa vain poistaminen. Ei penis silliini auta...
- Juselius_73
Moi, olen eronnut reilut 6 vuotta sitten ja kun erosin löysin täysin tuntemattoman ikäiseni naisen, olen ollut siitä lähtien hänen kanssaan ja huom emme asu yhdessä meillä on välimatkaa noin 100 km emmekä tapaile joka viikonloppu olemme sopineet että molemmat saa käydä tanssimassa omineen milloin haluaa, käymme myös yhdessä tanssimassa paljon.
olemme luoneet luoton molemmin puolin j ahän ei petä minua enkä petä myöskään häntä. Oliko tapaus mahdollisesti Pohjanmaalta?
- paskaaporukkaa
Pohjanmaalla on ainakin 2 miestä jotka pettää vaimoaan koko ajan ..vaimolle on tieto mennyt ja mies jatkaa samaa puuhaansa..vaimo ei kuulemma anna seksiä ja miehen alapää käy kuumana joten on pakko panna ..Vaimot ei pahemmin välitä.
- Pettäjät hirteen=)
Ihan oikein teit kun ilmoitit hänen vaimolleen! Pettäjät on niin omahyväisiä ihmisiä! Pettäminen on pahempaa kuin törkeä pahoinpitely, koska törkeän pahoinpitelynkin haavat umpeutuvat jossain vaiheessa, mutta pettämisen tuskin koskaan!!!
- voi voi
Jo on kovaa tekstiä että tässä maassa joutuis hirteen pettäjät kyllä asukasväki kävisi vähiin.Minä olen siinä samassa porukassa samoin kohta kaverini jonka kanssa petän meidät vois hirttää samaan naruun voitas viellä suukotella hyvästellä käsin.Kyllä teillä on äly tippunu tai aurinko polttanut.
- uskollinen pitää oll
AIVAN OIKEIN TEIT TEE JATKOSSAKIN.Miksi pitää pettää jos haluaa jonkun muun miksi ei eroa ensin. Ja jos parisuhteessa ollaan niin silloin ei muittenkans mennä vaikka alapää sanois mitä.
- Aamuli_
Ylläällä joku kirjoitti, että yksiavioisuus on luonnotonta. Onko? Koska yleisesti tiedetään ja on tutkittu, että yksiavoisuus on älykkään ihmisen merkki. Emme ole "ristiinpaneksijoita", vaan valikoimme kumppanin.
Aloittaja teki oikein, kun kertoi kaverinsa vaimolle. En ymmärrä ihmisiä, jotka täällä haukkuvat aloittajaa. Ovat kenties itse pettäjiä? Vaimolla oli oikeus saada tietää, ja tieto saadaan aina jotakin kautta, nyt tässä tapauksessa miehen kaverilta. Aika nyhverö tuommoinen pettäjä, luuli varmaan, että kaveri kadehtii hänen "naissaalistaan". Onneksi on olemassa selkärankaisia ihmisiä, sillä vaimolla oli oikeus tietää, ja itsekin haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi. Puolison tulee aina saada tietää petoksesta, koska silloin hän saa itse päättää, jääkö roikkumaan petolliseen ja epäluotettavaan ihmiseen, vai etsiikö jonkun aidon ja luotettavan.- sitä se onkin
En ollut nimimerkki asiantuntij4 joka kirjoitti sen mutta mielestäni hän ja sinä olette molemmat oikeassa.
Se tosiaan on luonnotonta mutta eihän ihminen mikään luonnon helmassa elelevä villi luontokappale olekkaan.
Elämme yhteiskunnissa käyttäen teknologiaa noudattaen oma keksimiämme sääntöjä. Olemme luonnottomuuden perikuva ja juurikin ainoa asia maailmassa mikä on luonnotonta.
Ainakin minun mielestäni se on kuitenkin kaikesta huolimatta silti hyvä asia että olemme luonnottomia.
- Sivistyksen päät?
Joskus jotkut mustasukkaiset klopit huusivat että muista että toisessa päässä on kakka,näin lievennettynä sivistysvaltiossamme.
- Tuoksunokka
sivityksemme mittapuu on raha vaikka makista kaivaisi,se kelpaa joka kakkapöksyn hurskailtavaksi.
- vala rikottu
minä ainakin jätin kaikki entisen mieheni kaverit jotka eivät kertoneet minulle.Itse viimeisenä sain tietää kun sokeasti luotin mieheeni.putosin ja kuusi vuotta kesti toipua,mutta minä kertoisin heti,itse olisin saanut moneen kummaliseen käytökseen vastauksen.kyllä pitää jättää toinen ennen kuin toista rupee ettimään.jos kerran ei ole tyytyväinen ja jäisi paremmat välitkin eron jälkeen.
- after eight
Mun akka petti mua ja kukaan ei kertonu - ei tietenkään kun panivat sitä kuin vierasta sikaa. Olisin halunnut edes kerran kimppakivaa kavereideni kanssa. Miksi ne jätti mun ulos lystistä? Mun kaverit. Nyt kyllä kehuvat miten kivaa oli. Se vituttaa. Silti ollan kavereita...
- affimies666
ilmaista HD-pornoa! http://tulejanauti.tk
- Tälläinen älykkö
tästä puuttuikin. Oikea tossu-reiska. Desing pakko on ostaa kun akka sanoo ja vieraille pitää näyttää, ettei tussu luiskahda muiden peenikseen... Tai on saattanu jo onneksi luiskahtaakin. Asutko kosteikossa desing-terska... Oikke Aalto vaasin mallilla. Pentikistä haastelemattakaan...
Liukkaasti laukkaa liikkeeseen...
- _troc_
Erittäin hienosti toimittu! Minulta myös 10 pistettä papukaijamerkki! Jos minun kaverini pettäisi omaa kumppaniaan tulisin kertomaan aivan varmasti. Enkä edes hyväksy kaveripiiriini ihmisiä jotka harrastavat "ulkopuolisia" suhteita. Pettäminen on pahinta mitä toiselle voi tehdä joten varatut ukot pitäkää housut jalassa ja naiset pitäkää haarat kiinni elkääkö levitelkö niitä joka mutkassa. Jos parisuhde seksi ei innosta olkaa sinkkuja ja harrastakaa mitä lystäätte ja kenen kanssa lystäätte. Varattuina on parempi muistaa olevansa varattu eikä "hämmentää" joka puolella!
- antaj ei ottaja
Mulkku olet mieheksi ,hame sinulle paremmin sopisi,kaverin pettäjät saisi meilläpäin turpiinsa,niin ei toiste erehtyisi enään samaan virheeseen.
- ghghghbhvbvnbhg
siihen tarvitaan miehiä eikä tollasia marjannoukkijoita!!
- prrr
WAU..pisteet aloittajalle!
- HEIDI----
TODELLAKIN TEIT OIKEIN!
- H
huomaa että kaikki miehet ovat kovasti tätä "käräyttäjää" vastaan. Toivon että jokainen teistä miehistä tulette kokemaan helvetinmoisen tuskan ku omat muijanne päättääkin etsiä parempaa kuin tuollaiset säälittävät miehet. Luulette olevanne jotenkin parempia ihmisiä ja niin helvetin kovia kun pistätte tuolla menemään. Pettäjät olette säälittäviä, teillä ei vain ole pokkaa kertoa totuutta. :)
- avsfofoa
H kirjoitti:
huomaa että kaikki miehet ovat kovasti tätä "käräyttäjää" vastaan. Toivon että jokainen teistä miehistä tulette kokemaan helvetinmoisen tuskan ku omat muijanne päättääkin etsiä parempaa kuin tuollaiset säälittävät miehet. Luulette olevanne jotenkin parempia ihmisiä ja niin helvetin kovia kun pistätte tuolla menemään. Pettäjät olette säälittäviä, teillä ei vain ole pokkaa kertoa totuutta. :)
tai sit tässä haettiin lohtu pimpalle mahdollisuutta, näin on käyny monesti ja se on sikamaista.
kyl kaverille pitää voida sanoa suoraan eikä selän takana kerätä pisteitä kaverin vaimolta. - I
H kirjoitti:
Se että on käräyttäjää vastaan ei tarkoita että hyväksyisi pettämistä. Kyse on ystävien välisen luottamuksen pettämisestä - tässä tarinassa kaverisuhteessa oli vain yksi pettäjä = se joka käräytti kaverinsa.
Kokonaan toinen asia on "kaverin" ja hänen puolisonsa välinen suhde - minkä ihmeen takia siihen väliin pitäisi työntää omaa lusikkaa?
P.S. on tässä kärsittykin vastaavista syistä - puolison kaverit eivät käräyttäneet sillä hän tunnusti itse tuskissaan tilanteen kolmen kuukauden vehtaamisen jälkeen. Meillä oli useita yhteisiä ystäviä jotka tiesivät asiasta - eivät kertoneet. En ole / ollut lainkaan katkera heille sillä puolisoni oli se joka petti luotamuksen,
- pettäjämiehet sontaa
oikein teit..myös itse soitan vaimolle kun tiedän että mies pettää..tiedän useita miehiä jotka pettää vaimoaan ja kun soittaa vaimolle että tiedätkö mitä miehesi puuhaa niin yleensä vaimon vastaus on että ei ei ei hänen mies ei petä..
ja sama systeemi.
Loistavaa kun soitit vaimolle -jatketaan myös jatkossa samalla linjalla.- Totisesti tämä
Heebo on kitisevää omakotiasujaimistoa pahimmillaan. Ei liene paljon ystäviä... viettää iltansa firman pippaloissa kytäten muiden tekemisiä ja käry haisee. Panee kun tilaisuus on - ellei ole se homopetteri, joka pettyi kun ao. henkllö olikin hetero, vaikka luuli sinua kaverikseen...
Paskiainen mene omiin ympyröihisi. Moni parempi suhde on alkanut tuollaisesta ja samalla pääsee eroon vittumaisesta akasta. Jatka vaan se tuo onnea monelle naiselle ja miehelle.
- Nyt habbo-
hotelli-Irwin. Ei tasan tarkkaan oolut Sun kaveri. Olet kyylä ja voit huonosti. Oma suhteesi (jota ei tuollaisella mulkvistilla ole) on kuralla ja olet katkera kuin tursas-itserakas saamaton nysvääjä... Älä mene mökille vaan jää kotiisi vittuuntumaan siitä mitä muilla on.
- Omalla
Omalle mökilleen meneevät ne joilla oma mökki on toiset vaan siipeilee siinäkin asiassa.
- hhghghghghghghghgh
Tää on niin naurettavaa koko itkeminen teillä pettäjät. Itketään, kun kaveri ei oo reilu, todellinen ystävä ei puukota selkään... Itkette siis sen selkärangan ja moraalin puuttumisesta jota teillä itsellänne ei ole! Itse petätte ja puukotatte puolisoanne/kumppanianne selkään mielen määrin, kun ei munanne riitä kertomaan, että yhdessäolo ei enää kiinnosta.
Voi voi. Säälittäviä ressukoita ootte. - Kulta :)))
Rakkaus on sama kuin totuus :
Tämä yksi ainoa säteilee kaikkeen muuhun .
Rakkaus on elämän lähde ja myös päämäärä .
Kaikki olemassa oleva tulee rakkaudesta joka vetää koko ihmiskuntaa puoleensa
-j ä t t i m ä i s e n - m an g n e e t i n - t a v o i n
Suudelma on sielun avain * * * * * tähtemme * Kerro sanoin korvaani
Soita Kulta :))) Aika on sinun :)))
-Aurinkoisin - asentein - - Kaalimaanmato
on kaikkien kaveri. Laita se perseesesi niin ei tarvitse soitella epätoivoisena ruinaajana kenenkään rakkaalle aviovaimolle... Ja Itselläsikin on kivaa...
- ghghghghghghghghjghg
mikä siinä on että te pettäjä luuserit ette tajua että pettäminen on todella typerää?? mutta eihän teillä ole mitään millä ajatella..
Voi elämä teitä, hyvät ihmiset. Osaa olla taas ihmeellistä porukkaa. Jos ei aikuiset tajua, että pettäminen on ehdottomasti väärin. VÄÄRIN, niin johan on kumma. Hyvin teit, aloittaja, vaikka siitä varmasti koituikin harmia osapuolille.
Mutta jos kerran tekevät väärin, niin kantakoon seuraukset. Ei siinä muu auta, ihmiset.- Nainen9999
Kakki pettää kun tilaisuus tulee.Ihminen ei ole vain yhtä ihmistä varten ja sitäpaitsi vieras se on aina herkkua....
- :))
Sun on vaan tyydyttävä rassukka vieraaseen, omaa kun ei ole.
- En käsitä,
En käsitä tällaisia miehia. Olen jo yli 10 vuotta seurustellut miehen kanssa, jolla on vaimo ja 3 poikaa Järvenpäässä. Muuten ne lapset on siitetty suhteemme aikana. Mies aina väittää, ettei vaimonsa kanssa ole mitään tekemistä, jopa hakkaa tavaroita ja huutaa kovaa huutamalla ja saa raivokohtauksia, jos uskallan epäillä, että hänellä olisi mitään kotona vaimonsa kanssa tekemistä. Miehen sanojensa mukaan, he jopa nukkuvat kotona erikseen.
En käsitä sitäkään, että kun pidetään muita suhteita, että miksi sitten otetaan perheeseen sijoitus- ja kriisilapsia lisäksi? Sinne on hankittu myös niitä sijoituslapsia ja poliisi tuo kriisilapsia vanhemmiltaan joilla on ongelmia, mutta heilläkin on samat ongelmat, kun mies on kaikki nuo jo yli 10 vuotta lähtenyt päivittäin jos pystyy, vaimostaan karkuun.
Sen miehen vaimo pyrkii aina kokoomuksen riveissa kaikkiin julkistehtäviin edustajaksi, vaikkapa ei edes ole lukiota suorittanut, pelkästään jonkun parin vuoden tekniikon tutkinnon ja viimeksi saanut lähdöt useita vuosia sitten Elisalta. Näin sitten edustetaan myös kirkollisia arvoja.
Lisäksi he yhteensä kirjoittavat lehtijuttuja siitä, kuinka ihana koti- ja sijoitusäiti vaimo on, vaikkapa mies on aina haukkunut vaimoaan "huoraksi" ja "lehmäksi" ja korostanut huutamalla, että jos kotona kaikki olisi hyvin, ei hän hakeutuisi muiden naisten luo ja pettäisi vaimoaan.- ET KÄSITÄ??
Ota peili käteen ja mieti kuka sen huoripukin elon sivujuonnetta pitää yllä.
Ethän ylläty jos löydät itsesi,,,peilit on joskus sellaisia. - mitähelkattia
Siis tä ?
Mie en ymmärrä tuollaisii naisii.
Tyhmä olet ainakin.
- 20+8
Ihmiselle on jo lapsuudessa iskostettu mieleen käsikirjoitus elämälle ajatusten muodossa, ja miten tässä suuressa teatterissa tulee esittää kunnon miestä ja hienoa naista. Näitä rooleja hiotaan ja niistä väitellään sekä luodaan uusia "sopivia" tapoja joiden mukaan kaikkien tulisi toimia, olla tai vaikkapa pukeutua.
Koska tämä ajatusoppi alkoi jo niin varhain, ihminen uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli toisin sanoen hän on tiedoton roolistaan. Parisuhteisiin tämä vaikuttaa siten, että niistä tulee valmiin kaavan mukaista näyttelyä, eli teatteria, ja siksi aitoa läheisyyttä on erittäin vaikea saada. Ihminen kokee läheisyyden puuttuvan, mutta koska ei ymmärrä ongelman johtuvan hänen omista ajatuksistaan, hän päätyy hakemaan sitä muualta, ja sillä tavalla miten hän osaa, eli seksillä.
Olen lukenut uutta elämäntietokirjaa Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja (Hannu 2010). Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään, ja kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eikä sitä edes huomaa, eli henkilö esittää roolia huomaamattaan. Ajatuksia paljastaessa tietoisuus omasta itsestä kasvaa koko ajan aina kunnes tuo opittu rooli on kadonnut kokonaan, jolloin jäljelle jää aito oma itse. Tällöin valinnat alkavat tapahtumaan omasta tahdosta, ja se mahdollistaa myös aidot ja toimivat ihmissuhteet.
Kirjasta lisää täällä http://www.alkuajatus.org
Suosittelen tutustumaan, kirja todella toimii! olit kateellinen,tosi kaveri ei käräytä,noinko paljo vitutti
- seppo
Ketä? Perkele se on kuka!
- uhgkdgf
Nuo on aina vaikeita kysymyksiä, siinä on vastakkain moraali ja ystävä. Sulla vissiin kuitenkin aika helppoa kun nautit pettäjän kiinni jäämisestä, ei tainnut paras kaverisi olla?
- ie
Valuko itelläs sperma suupielestä kun soitit? Saitko orkasmeja, kun riitely alkoi??
- prosenttimies
kaveri ei tiedä heh heh ei tarvitse olla ydinfyysikko, kun laskee 1 1 sen
jälkeen olet entinen kaveri,käräyttää sinut tv luvan maksamatta jättämisestä
ylimääräsistä viron tupakista tms sitten minulla on hauskaa, itse vetäsisin
kunnolla nekkuun ,ja ostaisin hameen tommoselle kamulle.- Kuka tuollaisen
"matematiikon" kaverina edes haluaa olla, saati ystävänä?
Mahtaa v-ituttaa kun elo perustuu valheille ja pettämiselle eikä ole selkärankaa olla rehellinen edes itselleen.
En ostaisi sinulle hametta, ehkä kapallisen kangasta. Saisit siinä hametta nysvätessäsi tutustua itseesi.
Useasti käypi niin että kaveri ja muija sopivat riitansa jolloin , mies saa tietää ketä vasikoi hänet kun nainen kertoo( luottamuksen )merkiksi asian ,sitä myötä kaverista tulee Ex-Kaveri ! Tää muijakin jolle asia kerrottiin kääntää selkänsä vasikalle ! Niin se vaan menee vaikka hullua onkin ! Älä tongi paskakasaa koska se rupee vaa haisee enempi!!
- tatu
Tiedän miehen joka pettää avovaimoa,ollessaan yksin mökillä. avovaimo kuuli asiasta mutta ei usko pettämistä tapahtuvan. Heh, onnekas mies..sama meininki jatkuu.
- ajatelin vaan
Eihän aloittajan tapauksessa miehen vaimokaan varmaan uskonut kun kaverimies ilmoittaa et mies pettää joten vaimo tuli äkkiä paikalle katsomaan. Ehkä epäilyksiä oli aikaisemmin mut nyt kun jäi kiinni itse teosta niin ei ole epäselvyyttä. eihän naiset tahdo uskoa et heitä petetään. Ovat vähän sinisilmäisiä.
- klkjkjkmnkmnjbhg
se on luuseri ja toivottavasti jää kiinni...
- Moni pettää
ajatelin vaan kirjoitti:
Eihän aloittajan tapauksessa miehen vaimokaan varmaan uskonut kun kaverimies ilmoittaa et mies pettää joten vaimo tuli äkkiä paikalle katsomaan. Ehkä epäilyksiä oli aikaisemmin mut nyt kun jäi kiinni itse teosta niin ei ole epäselvyyttä. eihän naiset tahdo uskoa et heitä petetään. Ovat vähän sinisilmäisiä.
Joillakin on se ongelma, että vaikea uskoa, että kukaan ei pettäis. Se siitä sinisilmäsyydestä.
- kraara
Pettäjä on täys luusereita. Meidän kaveripiiriin loisilla, eli epäluotettavilla ei ole tilaa. Lentää kaveripiiristä jos hölmöilee.
- Kultaisetmuistot
Ei ketään ihmistä voi omistaa eikä kahlita suhteeseen ketjuilla. Jokaisella on oikeus elää elämänsä täysillä ja jos ei oma vaimo riitä niin sitten koetaan muistamisen arvoisia juttuja jonkun toisen kanssa. Kaiken pitää kuitenkin tapahtua niin, ettei toista loukkaa tai nolaa... pidetään siis salassa omat pikku seikkailumme ja ollaan onnellisia kotona. Villiä kesää kaikille!
- ihme meininkii
Moni kakku päältä kaunis. Monikohan liitto päättyy eroon suomes kun toinen jää kiinni pettämisestä. Ei taida osata suomalaiset sitoutuu yhteen ihmiseen. Eka mennään intona naimisiin ja kohta jo petetään kun tulee vähän ongelmia. Miksei kukaan puhu asioista suoraan vaan tehdään mitä sattuu ja mökötetään.
- jk
vai iiin
- uskollinen
teit ihan oikein,se joka pettää kerran pettää toistenkin.mä en ymmärrä ,miks vaimot antaa anteeksi pettämistä,miehet on sikoja......
- +++++?????
TOMMONEN MULKKU,KUIN TÄMÄN JUTUN ALOITTELIJA,JOUTAISI HIRTÄÄ MUNISTAAN,VITTU MIKÄ KAVERI,USKOTKO SAAVASI NYT KAVERISI MUIJALTA?PERKELE KUN TIETÄISI KUKA OLET TURPIIN VAAN
- jkjkjkjkjkjkmbnmnmnm
+++++????? kirjoitti:
TOMMONEN MULKKU,KUIN TÄMÄN JUTUN ALOITTELIJA,JOUTAISI HIRTÄÄ MUNISTAAN,VITTU MIKÄ KAVERI,USKOTKO SAAVASI NYT KAVERISI MUIJALTA?PERKELE KUN TIETÄISI KUKA OLET TURPIIN VAAN
pettäjät on luusereita!!! taidat itsekkin olla pettäjä?? pettäjät ei kunnioita/arvosta kumppaniaan..
- iujhjkjkmnkjkjkjkjkj
+++++????? kirjoitti:
sinä turpaan pysty antaan!!! siihen tarvitaan miestä eikä mitään marjannoukkijoita!!!
- vitunsiart
vittu joos oma vaimo ei nappaa ni piru vie jättäs sen ennen ku alkaa muiden kanssa vehtaamaan.
- 22
Olet uskomaton kusipää. "Pettämiset" ovat aina parin sisäinen juttu, ei kuulu millään tavalla muille.
- Hanki oma elämä...
Hanki hyvä mies oma elämä äläkä kyttää kaverin elämää....missä olit kyyläämässä silloin kun riita alkoi? miten tiedät riidan alkaneen....olitko haulikko mikin kanssa puussa 100 metrin päässä? IDIOOTTI!
- ajattelin vaan
ei se mökki varmaan niin suuri paikka ole et ei kuule kun toiset riitelee. Aloittaja on varmaan ollut mökin sisällä kans niin kuin muutkin
- jkjkjkjkjkjkmnmnmnmn
teit oikein!!! pettäjät pitää aina käräyttää...
- _Tosimies69
bros before hos, pelle OP. Ei se mela panemalla mikskään kulu. Pettämisestä oo mitään haittaa pelkkää iloa, kristittyjen tekopyhien daiju keksintö koko homma ettei muka sais panna ku yhtä eukkoo. Kuha ei tietenkään jää kiinni, muuten ottaa eukko lämpöö ja tulee hirvee säätö. Kaveris teki kyllä aika pahan virhearvion ku luuli et oot sen frendi mut ootki joku tuhkamuna vässykkä katkera moraalipelle.
- jkjkjhjhjhjjjjnbhugb
sinä et ainakaan ole mikään tosimies jos petät!!! olet kaukana siitä... pettäjät om luusereita jotka ei kunnioita/arvosta kumppaniaan.. toivottavasti kaikki pettäjä luuserit käräytetään!!
- Ammu aloittaja ittes
Todella moraaliton teko, sun ois pitänyt antaa kaverin itse kertoa asiasta jos sun moraali ei sitä sulattanut. Pettäminen on aina väärin, mutta mistä voit tietää miten asiat siinä parisuhteessa ovat. Parasta olisi ollut antaa kaverille moraaliläksytystä ja ajattelun aihetta. Sä et oo kaveri ollenkaan ja toivon et tommoset ei niitä saakaan. Mulle kävi vielä pahemmin et mut laverreltiin ja itse olin täysin tietämätön asiasta. Seurauksia nyt voi jokainen miettiä, varsinkin jos kyseessä on kaks humalaista kertaa, ilman suunnitelmallisuutta( en vähättele aiheutunutta mielipahaa). Loppu onkin jo via dolorosaa. Tän kusipäisyyden kaa en jää tänne eleleen. Jos kertoisin koko stoorin saisin varmaan 100 ja kertoisin ylipäätään siitä, miten ihmistä kusetetaan joka tuutista ja jätetään nielemään toisten moraalitonta käytöstä.
- Voi että sentäs,
noinko siinä sitten kävikin, ettei kännipanot olleetkaan sen rouvakullan mieleen ja tuli kengän kuva takamukseen? Harmittava takaisku.
Hyvä, että korkea moraalisi sentään sallii naida ketä sattuu humalatilan yllättäessä.
Omista mogista on keskimääräistä helpompi syytellä tuon ansiosta muita.
Se ei ole ihminen joka ei tee virheitä, samoja toistava on tyhmä sellainen. - olet vi.tun tyhmä
Ai , et pettäjä kertoo vapaa ehtoisesti vaimolle et nussii vierasta muijaa. Just joo.Taidat itse olla pettäjä. Luuleksää et se mies olis kutsunut sitä naista mökille ihan huvikseen. luultavasti niillä on ollut sutinaa aiemminkin vaimon tietämättä, joten luulivat et siel mökillä saavat rauhassa naida. Pettäminen oli suunniteltu juttu ihan selvästi ja ei todellakaan ollut aikomusta kertoa omalle vaimolleen.
- ideaako?
Olisi hyvä jos ihmisillä olisi joku facebook status (valintanamikka): ei petä tai pettää. Tai pettää seuravissa tilanteissa: monivalinta namikka siihen. Sitten voisi tarkistaa ja halukkaat välttää tai ottaa yhteyttä. :) Samanhenkiset löytäisivät toisensa. Ja siinä olisi pakko olla rehellinen, eikä laittaa ei petä jos pettää. Reilu peli. Ikävää jos joku silti rakastuisi pelimieheen tahtomattaan.
Ja näin naiset eivät kärsisi pelimiehistä yhtä paljon, vaan voisivat jatkaa yksinäistä elämäänsä kuten minäkin. - fotografi-kalle
Minulla on tapana näyttää kuvia oman tyttöystäväni pilllusta hyvälle kaverilleni. (En tietenkään laita kuvia tänne. Sori, sanon vaan, ku niin moni muualla yleensä pyytää).Olemme molemmat kolmekymppisiä. Kaikki lähti siitä, että kerran jatkoilla runkkasimme yhdessä (joo joo, homo jne..oma ketju sille, nyt kyse ei ole siitä). Niin, siis. Runkkasimme ja mainitsin. että minulla on tyttöystäväini alastonkuvia. Kaveri selvästi innostui ja tuli miltei samantien.
Seuraavalla kerralla kun oli saunailta tms ja oltiin kaverin kämpällä, "satuin" tuomaan ne kuvat mukaan. Siinä sitten runkailtiin ja katsottiin kuvia tyttöystäväni pilllusta ja perrseestä.
Ainakin minusta on tuntunut todella kiihottavalta kun kaveri jota on tuntenut monia vuosia ja joka on tuntenut minun tyttöystävää jo vuosia, näkee yhtäkkiä hänen alastonkuvia. Ja itse näen että hän nauttii niiden katsomisesta. Yhdessä siinä sitten runkataan ja kommentoidaan hänen vitttuaan ja tisssejään. Ei hän mikään malli ole, mutta seksikäs kuitenkin. Itse asiassa, paino vaihtelee parin vuoden välein. joten sillä tavalla aika hieno vaihtelu. Parasta on se, että kaverikin (usein kännissä kyllä) toteaa, mitä mieltä hän on tyttöystäväni pilllusta. Näyttää tykkäävään. Ja se saa minut aivan mielettömän kiihottuneeksi. Ehkä tämä on se miesten valloitusten tunnistaminen tms..
Sain potkut työstäni, kun olin toukokuussa 19 päivää peräkkäin pois työpaikalta. En ehtinyt meneen sinne, kun näytin kaverilleni kuvia tyttöystäväni pilllusta ja perrseestä ja tissseistä, Masturpoitiin 19 päivää peräkkäin.
Onko se teidän mielestänne pätevä syy irtisanomiseen?
Mun mielestä ei oo, mun mielestä se on tosi törkeetä.- ÄLLITÄLLI
Olet sairas, mene hoitoonn runkku!
- Puskasuleima
Hellanlettat tentään!
Jos en olisi näin hieno mummo, sanoisin, että kaikenlaisia paskapäitä maa päällään kantaa. Siis huvinsa kullakin.
Toivotavasti muistat kertoa kaikille tutuillesi, miten NAUTINNOLLISTA elämäsi on, kun pääsit juoruamaan kaverisi asioista hänen vaimolleen.
Jos todellakin sinun kaltaisiasi on muuallakin kuin Suomi24:n virtuaalipalstoilla, poistetaan naisilta juorukello-nimitys ja nimitetään sinut ja kaltaisesi kaltaisesi juorukelloksi.
Aion anoa rahankeräyslupaa juorukellon hankkimiseksi sinun kaulaasi, että jo kaukaa kuuluu, että olet tulossa.
Siihen asti kiillottele rauhassa sädekehääsi. - Surullista
Ei taida olla kovin hyvä ystäväsi tämä mies? Taitaa ainakin olla entinen kaveri nyt.
Itse olisin ehkä sanonut, että en jää tällaista katselemaan. Että en halua olla tällaisessa osallisena. Ja lähtenyt pois mökiltä.
Mutta eihän tuollaista hyväksyä voi. - mökkipanija
Kateellinen meni heti ilmoittamaan kun ei itselle irronnut lovee.
- yksin kotona
Se joka vierasta naista nus.sii, ei onnea ansaitse. Mitäs menee naimisiin jos ei pysty pitämään munaansa housuissan ja olemaan luotettava kumppani omalle muijalleen.
- Oikeen!
Hyvä ku soitit.
- Gun
Teit ihan oikein!
Aika Törkeä kaveri kyllä. kannattaako olla tuollaisen ystävä?
Jos pystyy vaimolle tekemään nuin mitä sen ystävsyys on...
Ei varmaan häävi kaveri.- mökkilomalla
Arsenikilläkö hoitelen?
Magnum ,lentäisi siistisiti kaaresssa järveen D
PUM argrghrhhr
- EL.a .K:IM
mökkilomalla
Se on ällöttävää katsella vierestä, kun toinen pettää puolisoaan. Ihan hyvä että käräytit. Olisi se kuitenkin jäänyt kiinni jossain välissä. Itse en ole narauttanut kavereitani. Mutta ehkä olisi ollut syytä. Kovin on mun ihmissuhteet ollut niiden keskustelujen aiheina. Ja itse en enää pettäisi mistään hinnasta. On osunut omalle kohdalle pettäjiä. Ei tee mieli tehdä sellaista enään toiselle. - JK
NIINKÖ
- joopajoo
Missä on moraali??? Valheen päälle ei rakenneta mitään???Ei tartte ihmetellä jos on eronneita,karanneita, lasten huostaan ottoja,alkoholisteja,huumehörhöjä tuskaa,ahdistusta,mielenterveysongelmia,yksinäisyyttä, perheenapujia,mustasukkaisuutta jne.roskasakki pettää!!!!Elämän arvot on lintallaan tai niitä ei olekkaan!
- äikänope84
kuka sen käräytti, ei "ketä".... ihan yhtä asiaton kuin muukin viesti.
- ruutualiina
"mökkilomalla"
En missään nimessä olis käräyttänny, ei pettäminen mitään pahaa ole. Olen nainen. - millizle
aivan oikein tehty, taputus selkään ja papukaija-merkki otsaan!
tällästen idioottien takia ihmiset ei enään usko avioliittoon kun kuitenkin päättyy kuulemma eroon. ihan potaskaa. avioliitto takaisin kunniaan. - Paskiaisia riittää
Mikä oikeus on mennä puuttumaan pariskunnan elämään? Ainoa syy mitä tuolle voin keksiä on kaverin oma kiinnostus petettyyn vaimoon ja hän kai toivoi voittavansa hänet itselleen.
Kyllä vaimo jo miehen käytöksestä arvaa, mitä on tapahtunut ja ellei heti niin pikkuhiljaa sitä mukaa kuin on valmis huomaamaan. Juoruaminen aiheuttaa liian suuren shokin.
Sille toiselle naiselle kyllä kertoisin, että luuletko että toiminnallasi on vaimon siunaus. Voi vähän viilentää tunteita ja ehkä peruu koko hölmöilyn, jos on yhtään älyä.- dfdfdfcvcvcvdfdfdfcv
mikä oikeus on pettää avo/avio kumppania?? pettäjät ei kunnioita/arvosta kumppaniaan ja erotkoon jos ei suhde ole kunnossa!!! pettäjä on luuseri..
- 14+15
Aloitin vastikään uuden suhteen ja eilen illalla satuin erään komean nuoren miehen seuraan. Ei pitäisi ottaa alkoholia, koska sen tietää mihin se kohdallani johtaa. Olen pettänyt edellisissä suhteissa ja AINA kännissä.
Tuo mitä ap:n kaveri teki oli todella moraalitonta. Sen voisin itse ymmärtää ihan hyvin jos paljastuisi, että kumppani olisi kovassa kännissä erehtynyt jonkun naisen petiin. Ihminen on erehtyväinen olento ja itse pitää tuntea itsensä. Minussa on paha ja intohimoinen puoli ja kun se pääsee valloilleen,niin siinä sitä mennään.
Tällä hetkellä kaduttaa todella paljon enkä enää ikinä tee tuota toiste. Näistä kokemuksista on tarkoitus oppia ja minä tiedän nyt paremmin mikä saatana osaan olla.
Olen kyllä päässyt hyvinkin yllättävissä tapauksissa todistamaan ihmisten petollisuutta. Kiltit, kivat perheenisät ja mukavat naapurintytöt kuksivat muita kun tilaisuus tulee. Toisille se on ihan avointa. En tiedä tuleeko heille huonoa omaatuntoa asiasta.
Nyt ottaa niin rankasti päähän. Jos rakastan tuota miestä, joudun ottamaan aivan uuden asenteen alkoholinkäyttöön. Se on ollut minulle sellainen primus motor, joka saa tekemään typeryyksiä. En kuitenkaan halua pilata tätä juttua.
Miehellä on itselläänkin paljon ongelmia, joten suhde on sinänsä venäläistä rulettia.- asdfghjklöä
selvästi miehen kirjoittama viesti
- 14+15
asdfghjklöä kirjoitti:
selvästi miehen kirjoittama viesti
Hahah, tämä on aina ongelma kun kirjoittaa anonyymina nettifoorumeille. Ei, olen parikymppinen nainen, joka tuppaa olemaan ajattelultaan miesmäinen.
- Oikein!!
Oikein teit, mutta reilumpaa olisi ollut myös kertoa kaverillesi että sinä sait vaimon paikalle. Mutta kyllähän se hänelle selviää vielä, kun asian puinti kotona jatkuu.
Minä olen myös käräyttänyt vieraissa käyvän kaverini ja ihan reilusti omalla naamallani. Sanoin että sulla on päivä aikaa kertoa tekemisesi puolisollesi tai minä kerron. No, hän ei itse kertonut, joten minä kerroin, koska myös petetty puoliso on kaverini. Jatkossakin käräytän pettävät haaskat, koska jos ollaan parisuhteessa ei olla parissa suhteessa.... - hyväjuttu
Hyvä juttu!
Itsekin kerroin kun aikani kuuntelin ja katselin yhden luonnehäiriöisen touhuja, pyöritti 3naista yhtäaikaa. Kaikki luulivat seurustelevansa ukon kanssa. - Kyylätty
Oikein.
- tosiasiaa....
Varsinaisesti en hyväksy pettämistä. Jos puoliso on sairas, eikä pysty rakastelemaan, on ulkopuolinen suhde hyväksyttävää puolin ja toisin. Nuorena ollaan paljon ankarampia, mutta kun ikää tulee ja elämän realiteetit ovat kohdallaan, oppii hyväksymään ja ummistamaan myös silmänsä. Silloin toivoo, etteivät kaverit/ystävät tai kukaan ylipäätänsäkään sekaantuu elämääsi. Meillä on pitkä liitto takana ja rakastamme edelleenkin toisiamme, mutta siitä huolimatta ja sen vuoksi juuri emme keskustele "vieraissa" enempää, kun olemme yhdessä sopineet, että toinen voi vieraissa käydä. Siinäkin voi olla pitkäaikainen suhde, eikä tarvitse kukasta kukkaan juosta! Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia, eikä sitä, miltä ne näyttävät!!!
- noenkertoisi
En käräyttäisi, ehkä hänellä on hyvä syy pettää.... naiset pettää yhtä paljon kuin miehetkin. Kaverin luottamusta ei saa pettää.
- en käräytä
Tiedän tälläkin hetkellä kaksi pariskuntaa joista toisessa pettää nainen ja toisessa mies. Eipä ole tullut mieleenikää käräyttää kumpaakaa. Asia ei kuulu mulle millään tavalla, huolehdin yleensäkin vain omista asioistani.
- Mulkku sai sen,
minkä ansaitsi!
Olen lukenut joitakin kommentteja ja täytyy vain ihmetellä joiden kommentoijien kommentteja, ettei "kaveria jätetä." Mulkku tuollainen kaveri on, kun tuo panomuijan kaverinsa mökille, vaikka on naimisissa. Sitäkö mökin omistajan pitäisi katsella ja olla hiljaa, kun on kysymys "kaverista."
Mutta niinhän se on, että kaikki pitäisi sallia ja hyväksyä. Ja hiljaa olemalla hyväksyä tilanne.
Viestin aloittaja teki aivan oikein! - ÄLLITÄLLI
Teit ihan oikein. Sitä saa mitä tilaa. Eikä hän mikään kaveri ollut, oletko koskaan ajatellut sitä minkälaiseen tilanteeseen hän vei sinut? Jätä tuo ns kaveri. Tuo on pahinta mitä voi tehdä puolisolleen ja kavereilleen. Hän käytti sinua (kaveria) hyväkseen kutemisilleen -siinä oli sinun tehtäväsi "kaverina".
- Fastelistosastoli
Siis kaveri viel perustelee sitä ett "haluan kavereideni kyttäävän mitä eukkoni tekee muualla kuin kotona nyrkin ja hellan välissä"
Kavereiden pitää olla lojaaleita eikä tahallaan tuhota toisen avioliittoa ja muuta perhettä tuollaisesta kertomalla.
Pettäminen oli väärin. Sitä ei pidä hyväksyä mutta siitä kertominen hänen vaimolleen on vieläkin alhaisempaa. Olitko sattumoisin ajatellut etukäteen mitä siitä seuraa perheelle tai sitä että heillä on saattanut aikaisemmin olla jo ongelmia joista pettäminen johtuu? - Opettele kirjoittamaan
Ketä???
Tarkoitat kai "kuka". - Puumalaan siis...
Menkääs vaimot kattoo kun miehenne lähtee muka vanhempien tykö Puumalaan mökille, mis mökillä ne äijät sit oikeesti on.
- Senatsakasijärkijääs
Kerroit että: "Kaverini ei tiedä ketä sen käräytti."
Kait se kaverisi nyt tietää jos itse kärähti että kuka kärähti. - j-v-s
miksi teit sen peturi
- APINAMIES MÄ OON
IHANA HUOMATA ETTÄ MORAALI ON VIELÄ TÄRKEÄ ASIA MONELLE. KIITOS!!
KYLLÄ TON PETTÄJÄN VAIMOLLE VARMAAN KELPAIS PAREMPI USKOLLINEN TOSIMIES :)
PUS! - Oikea meininki
Loistava homma! Vielä tehokkaampi olis ollu valokuva mökin osotteen kera - suosittelen!
- rehellinen reetta
AP:lle oikein toimittu!
- no jaa
Ei pettäminen oo oikein mut mun mielestä toi on naurettavaa toisten asioihin sekaantumista....
- ei ikää kato
just vanhana ei pettämistä kestäkkään enää ja ei halua elää pettäjän kanssa, eikä halua edes yhteistä vanhuutta enäää..
- jepvetos
no sanotaanko näin että ulkomaalaisissa löytyy näitä sikoja ihan samalla tavalla ku suomessa. itellä ulkomainen nainen otti mut ihan siitä syystä että tietää mut uskolliseks. nainen on kaunotar etelä-euroopasta joten :).
tästä jutusta, ainaki ittee pistää ärsyttää että kaveri ei kunnioita MUA sen verran että tulee yksin vaa pitää raahata joku huora messissä ja sitte mun pitää valehella sen vaimolle et kylläpä sulla on kunnollinen mies. eli narauttaisin varmasti, kutsukaa mua vasikaks tai mikskä vaa mutta tommoset löyhämoraaliset runkkarit pitäs viedä ladon taa ja lopettaa.
pettäminen nyt yksinkertaisesti on väärin, piste. luulis olevan kaikille täysin selvää. jos ei pysty vaimolle puhumaan siitä että sulla on toinen nainen ni käsität itekki tekeväs väärin, joten se että tänne tulee jotai ihmispaskoja avautumaan kaksnaamasuudesta vasikoimisesta että narauttaa kaverin siitä että hän PETTÄÄ ja on kaksnaamanen sika omalle vaimolleen, joten tsek joorself via mirror.
mahtaa olla aika paska ego, jos pitää sitä buustaa sillä että montaa akkaa on kaatanu ja montaa muijjaa pyörittää vaimonsa lisäks. petoksen sanoin, imekää persettä ja istukaa miekkaan - Olipa kerran
Oot selkeesti idiootti, ja kade ku kaveri saa naista.
- shsrjstjtjk
itse olin aikanaan siinä tilanteessa että tuttavapariskunta oli hyviä ystäviäni (nykyään entinen pari, tutustuin mieheni kautta).
Mies petti, ja veti vielä mukaansa valheisiin. Olis pitäny mennä ja valehtelemaan hänen puolestaan silloiselle siipalle että kyseinen kaveri on ollut meidän luona yötä useamman kerran, jos avosiippa kysyy... koska niin oli kertonut yöpoissaoloistaan... naureskeli rehvakkaasti päälle olleensa ihan muualla, niin... ja kyllä kertoikin sen missä oli luuraillut...
Katoin vähän aikaan sitä kaveria suoraan ja sanoin että paskat minä sun puolesta käyn valehtelemaan... en mene kertomaan, mutta jos avokki kysyy niin sanon suoraan että eipä ole herraa meillä ollut eikä näkynyt, paskapuhetta! Että saa kysyä sitten suoraan ja uudestaan uutta selitystä häneltä-
No, siinä meni välit poikki sitten, kas kummaa... kuulema puutuin heidän asioihin, kun sanoin etten käy valehtelemaan sen puolesta. Kyseinen pariskunta on jo eronnut, mutta tää kaveri ei vieläkään ole voinut sen jälkeen sietää mua pätkääkään silmissään. Niin... ei tää kyseinen avokki koskaan kysynyt asiasta... jostain, heh kumman syystä tän tapauksen jälkeen tämä avovaimo alkoi välttää mua kun ruttoa... syykin lienee selvä.
Jos hemmetti pitää pettämään mennä, niin ei kannata kavereita hommaan sotkea. ÄRKELE!!!! - oikein?
Pettäminen, onko oikein?
Luottamuksen rikkominen, entä se?
Toisten asioihin puuttuminen?
Asioihin on hyvä puuttua alkuvaiheessa, ennen kuin ne menevät pahemmaksi.
Mutta kenelle kuuluu puuttua asioihin ja milloin pitää puuttua?
Moni tietää ystävänsä tai tutun tilanteesta, mutta ei puutu asiaa. Pitäisikö?
Asioihin ei ole helppoja vastauksia. Tilanteet ovat erilaisia.
Mielipiteillä mitä täällä runsaslukuisesti on annettu ei ole merkitystä. Eikä juupas eipäs keskustelu johda mihinkään.
Hyvä tapa olisi isännän huomauttaa että käytöksesi ei ole sopivaa, jos vieraat tuntevat että tässä tapahtuu jotan epäsopivaa tai isäntä ei sitä hyväksy. Sen pitäisi olla selvää huomautuksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812