Voi taivas että oli söpö neito Lidlin kassalla tänään 15.6. klo 16.23. En meinannut saada silmiäni irti ihanista silmistäsi.
Mikäli tunnistat itsesi tästä, otappa yhteyttä meiliini mikäli kiinnostin sua. Vaihdoimme muutaman kerran katseita.
Olet tosin mua paljon nuorempi mut jos tunnet mielenkiintoa vanhempia miehiä kohtaan niin olen ehdottomasti tutustumisen arvoinen mies. Olen 110% luotettava ja vaitiolotaitoinen.
Meilini on [email protected]
Tuiran Lidlin kassa
3
286
Vastaukset
- velluketola
se oli varmaan se sara sieppi, vilauta mailaa niin heti lohkiaa
- Hyi saatana.
"olen ehdottomasti tutustumisen arvoinen mies. Olen 110% luotettava ja vaitiolotaitoinen."
Perussettiä mitä vanhemmat varatut miehet suoltaa. Mitä jos pyytäisit vaimoltas sitä sen löysää pillua tai vetäse kumpparin varteen, niin tuntuu ihan vaimoltas. Olet kuvottava ja naurettava paska. Sun roikkuvasta vanhasta perseestä kukaan ole kiinnostunut, ei edes se roikkutissi vaimosi. - Se vaimo
Nämä vanhemmat miehet kuvittelee olevansa varsinaisia saaliita ja joka katse,jonka hyvännäköinen nainen heihin luo tulkitaan ihastumiseksi.Vaikka naiset vaan säälistä katsovat niiden anovia spanielin silmiä ja nauravat omassa mielessään,kuinka helppoja te miehet olette!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862