Hei taas.
Halusin lähteä tanssimaan tai jonnekiin miten näet. Netti tuttavasta ei mitän kuuluu vaikka odotan s-posti. Kohta kesäloma onko mun kesä näin yksinäinen?
Keskiyö
4
73
Vastaukset
Hei
no näen sinun todellakin kaipaavan kumppania joka solullasi.
tahdot mennä tanssimaan, sekin näkyy. mutta sen sijaan taidatkin mennä johonkin pieneen reissuun.
siellä ole sitten varovainen ettet vilustu, tai joudu itikoiden syötäväksi. oma koti kullan kallis, sinä huokailet matkan jälkeen. mutta kyllä sinun kannattaa lähteä!
kaksikin miestä tulee kyseeseen tässä viestiasiassa. toisella heistä on huolia ja toisella on rahaa. älä luota vielä kumpaakaan täysillä. kotisi on linnasi, se kaikuu minun päässäni kovasti.
kyllä se oma miesystävä sieltä sitten löytyy ajan kanssa. mietin olisiko sinulla siskoa, joka istuu tunnollisesti vierelläsi. ainakin näen naisen ja te olette melkein saman ikäisiä.
t. Keskiyö- Kyllä näet kaikki oi
Kiitos taas sinulle.
Sain yöllä s-posti taas vanhalta netti tuttu mieheltä hän koko ajan 3vuoden aikana kirjoittaa et haluis tavata minut uudestaan ja miten sairas hän on, meillä vaan oli 2 treffejä silloin baarissa ei muuta. Hän ei ollut mun tyyppi. Kehui vaan itsensä menestyvä mies. Miten näet hänet?
Mulla on lahja kylpyläloma 2v ollut ehkä se on se matka, istun vaan kotona kohta se ei ole enää voimassa.
Voi nyt tuli kyyneleitä, itku, mun sisko olet oikeassa, tosi läheinen ollut aina nyt välit huonot, hän kovin sairas ollut ja mulla kotona vaikeaa, miten jatkossa?Kyllä näet kaikki oikein. Kyllä näet kaikki oi kirjoitti:
Kiitos taas sinulle.
Sain yöllä s-posti taas vanhalta netti tuttu mieheltä hän koko ajan 3vuoden aikana kirjoittaa et haluis tavata minut uudestaan ja miten sairas hän on, meillä vaan oli 2 treffejä silloin baarissa ei muuta. Hän ei ollut mun tyyppi. Kehui vaan itsensä menestyvä mies. Miten näet hänet?
Mulla on lahja kylpyläloma 2v ollut ehkä se on se matka, istun vaan kotona kohta se ei ole enää voimassa.
Voi nyt tuli kyyneleitä, itku, mun sisko olet oikeassa, tosi läheinen ollut aina nyt välit huonot, hän kovin sairas ollut ja mulla kotona vaikeaa, miten jatkossa?Kyllä näet kaikki oikein.Hei
no minä näen sinulle miehen, joka on kova tekemään töitä ja jolla on ollut jonkin verran huonoa onnea matkassaan. mutta sinua kohti hän on ehdottoman rehellinen. tiedätkös, että usein miehet rehvastelevat sen takia, että ovat nuukana tai ujostelevat. he haluavat tehdän naiseen vaikutuksen, jos se ei muuten onnistu. rehvastellaan vähän......
oletkohan saanut sen kylpyläloman kahdelta nuorelta ihmiseltä lahjaksi?
he ainakin toivoisivat että menisit sinne.
sisko ei taida olla aivan lähellä sinua. näkisin hänet kotonaan ja miehensä kanssa hänellä on asiat hyvin. olisikohan teillä siskosi kanssa pientä kilpailua, sellainen tulee mieleeni.
t. Keskiyö- Yksinäistä kotona
tuntijasi kirjoitti:
Hei
no minä näen sinulle miehen, joka on kova tekemään töitä ja jolla on ollut jonkin verran huonoa onnea matkassaan. mutta sinua kohti hän on ehdottoman rehellinen. tiedätkös, että usein miehet rehvastelevat sen takia, että ovat nuukana tai ujostelevat. he haluavat tehdän naiseen vaikutuksen, jos se ei muuten onnistu. rehvastellaan vähän......
oletkohan saanut sen kylpyläloman kahdelta nuorelta ihmiseltä lahjaksi?
he ainakin toivoisivat että menisit sinne.
sisko ei taida olla aivan lähellä sinua. näkisin hänet kotonaan ja miehensä kanssa hänellä on asiat hyvin. olisikohan teillä siskosi kanssa pientä kilpailua, sellainen tulee mieleeni.
t. KeskiyöKiitos Keskiyö!
Mietin vielä se nainen kun näit voi olla mun ystävä vanha työkaveri.
Tämä mies kun kerroin et viestittä mulle s-posti vaikuttaa välillä sekavalta?
Aamulla tuli monta peräkkäin. Eilen kirjoitti ikäviä juttuja mulle. En oikein tiedä haluanko tavata häntä enää. Semmonen tunne vaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835