kreikan virkamiehet saavat itse hankkia elantonsa.
Kun verotus lopetetaan Suomessa niin
8
60
Vastaukset
- persupasska
kohta alkaa persujen ryhmä homostelu isä timonsa johdolla. onneksi kajaanissa ei ole enää muita kun persuja. paikalliset ihmiset lähti evakkoon pakoon persuja
- VVV.
Niinistö näkkyy olevan vähän jo samaa mieltä.
Joten eiköhän se kohta ole kokonaan samaa mieltä.
Loiset eivät parane niitä ruokkimalla vaan pahenevat. - Ihan kiva juttu.
Ja Suomen elätit kans.
- kgjfn cncnfj
Ei ole pelkoa verotuksen lopettamisesta päin vastoin. Sokeriveroakin ollaan kiristämässä. Kohta vain rikkailla on rahaa nameihin.
- vaktaa vaktaa vaktaa
Olet oikeassa. Talousongelmat eivät ratkea ennenkuin verotus lopetetaan. Verotus on kaiken pahan alku, varsinkin talouselämässä.
- Komuloiset alkavat
itkemään jos verotus lopetetaan... Milläs niitä sitten enää pystyy ruokkimaan..
- petuloiset jatkavat
Komuloiset alkavat9.7.2012 14:280
itkemään jos verotus lopetetaan... Milläs niitä sitten enää pystyy ruokkimaan..
Siinä taas persuloinen sossunluukulla kaivaa sontaa housuistaan syömiseksi. - porvari rich man
ei verot saa loppua? mihin minä sitten käytän ylimääräiset rahani?? ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2733425Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67973Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706