3008 maasturi

kiinteistö huoltoa

tulipa hankittua 3008 etuveto maasturi,että pääsisin talvellakin mökille.onkohan kukaan laittanut tollaseen pösöön lumiauraa ja hiekoitinta kun olis tarkoitus aurailla vähän omia ja naapureiden teitä ja pihoja niin eipä tartte maksaa aurauksista maltaita muille ja tienais siinä sivussa autolla.

9

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygtyg

Ei pököttiin mitään oikeata auraa voi laittaa, ehkä lasikuidusta tulisi riittävän
      kevyt aura.

• oma aura

jos lumiauraa vähän tarvisee niin kannataa tehdä itse jos on metalli mienhen vikaa . tehtaan tekemä on kallis ja painava.

• laita linko

:) Melkein hyvä provo :)

• stghjjkl

Ei tuo 3008 juuri kummoisempi ole kuin tavallinen h-auto, maavaraa vähän enemmän ja tietty korkeampi. Sille lumiselle mökkitielle ei taida 3008:lla olla asiaa, lumen aurauksesta puhumattakaan!

Minulla on jatkuvalla nelivedolla, 20 sentin maavaralla ja 300 Nm:n väännöllä oleva maasturi, mutta eipä silläkään lumia aurailla.

Tarvitsisit aloittaja jonkun pickupin ja lavalle parisataa kiloa painoa, niin lumihommelitkin sujuisivat jollain tavalla. Tosin lumilevy maasturiin maksaa maltaita...

• Ei riitä

Paitsi että siinä vaiheessa, kun mökille mennään helmikuussa, edellisestä käynnistä on kaksi kuukautta ja tiellä on polveen asti lunta, ei se auraus enää onnistu pickupillakaan vaikka lavalla olisi painoakin ja pyörissä ketjut.

Olet varmaan huomannut, että kiinteistönhuoltofirmatkin käyttävät noita pickup autoa lumen auraukseen lähinnä silloin, kun maahan on satanut muutama sentti kevyttä pakkaslunta. Sitten kun lunta tulee oikein kunnolla, on vehkeetkin ihan eriluokkaa.

• fulltime4wd

3008 yhdistettynä sanaan maasturi =) Super läppä !

• citymaas

Kerrohan toki millä kriteereillä tuota maasturiksi voi luokitella. Yleensä maasturissa on vähintään neliveto ynnä muuta sälää, toki kaikki nelivetoisetkaan ei ole maastureita.

• 18+5

Aika hyvä provo vai onko sua höynäytetty tosi pahasti.
      Etuvetoinen 3008 maasturi?
      Äläs nyt, eihän siinä riitä teho, vääntö, etenemiskyvystä lumessa tai ylipäänsä muualla kuin hyväkuntoisilla teillä puhumattakaan.

• ao

Mahtaa olla hyvä maasturi tämä 3008. Pitäisiköhän henkkia, että pääsisi metsään! Hah, hah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe