Kiitoksia Keskiyö ;-)
En ole aikaisemmin tänne kirjoitellut. Osuit oikeaan arvioidessasi sitä liikettä jalkojeni juuressa. Olen päässyt irti menneestä. Entinen kumppani on edelleen riippuvainen taloudellisesti minusta. Minulla ei ole tunteita häntä kohtaan.. Näet myös sen oikein että minulta on varastettu jotain. Ei mitään fyysistä. Itsetuntoni kanssa tässä ihmettelen. Olen iältäni 49 ja mies. Se mitä minulta varastettiin on seksuaalisuuteni. Myös luottamus toista ihmistä kohtaan. Ajatus siitä että istun kumppanin kanssa sohvalla, tuntuu haikealta. En oikeastaan kaipaa muuta kuin rehellisen ihmisen rinnalleni.
Kiitos sinulle vastauksestasi...olen kiitollinen. Vastaus sai minut ymmärtämään mitä minun pitäisi tehdä.
Näetkö vielä onko kumppanini tumma vai vaalea. Ei asialla tietysti ole merkitystä mutta olen alkanut ajattelemaan häntä...huomaan.
Ja ne juhlat voisivat olla 50v syntymäpäivät....mene ja tiedä.
Suuuri KIITOS Keskiyö!!!
Maisteri63
1
<50
Vastaukset
Hei
en valitettavasti näe hiustenvärejä, vain hyvin harvoin. mutta sinun toiveesi ja iloisuutesi näen selvästi.
jos kiinnostut joskus laajemmasta katselmuksesta, teen niitäkin sähköpostin kautta.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224