Turvataan Jeesukseen ja

eletään vanhurskaus-

armoliitossaan, joka antaa vapauden kaikesta synnin harjoittamisesta ja tekemisestä ja parasta mitä ihminen saa täällä katoavaisuuden maailmassa rakastaessaan Jeesusta Vapahtajanaan ja Pelastajanaan, hallelujah!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen minä

      Parhautta on olla oma itsensä kaikkine virheineen päivineen ja silti olla rakastettu ja antaa rakkautta kun tietää että ei ole tuomitsijoita kuin ihmismielessä joka ei vielä muista itse kuka todella on.

      Kiitos rakkaudelle joka on meissä ja joka elämää kantaa ikuisesti!

      • ymmärrän näkökulmasi

        Jeesus on Pelastaja, ainoastaan!


      • olen minä
        ymmärrän näkökulmasi kirjoitti:

        Jeesus on Pelastaja, ainoastaan!

        Jeesus on sinun pelastajasi, koska kuvittelet että tarvitset jotain pelastusta jostakin. Ainoastaan sillon tarvitaan pelastusta kun pelätään kadotusta. Kun ymmärtää että kadotus on ihmismielen harhaa pelastus on jo tässä ja nyt. Mitään pelastettavaa ei enää ole. On vai kasvua rakkauteen, itsensä muistamista siitä kuka todella on. Tämä on vapautuksen tie niistä kahleista joita meille on myös totuutena syötetty mutta paljon muutakin kaunista, jota elämä tarjoaa.

        Olemme vapaita, mutta vasta sitten kun itse sen ymmärrämme ja koemme sen elämässämme. Kaikilla on muureja rikottavaksi, kahleita katkottavaksi, mutta vapaus on todellinen olemuksemme.


      • Jeesus on
        olen minä kirjoitti:

        Jeesus on sinun pelastajasi, koska kuvittelet että tarvitset jotain pelastusta jostakin. Ainoastaan sillon tarvitaan pelastusta kun pelätään kadotusta. Kun ymmärtää että kadotus on ihmismielen harhaa pelastus on jo tässä ja nyt. Mitään pelastettavaa ei enää ole. On vai kasvua rakkauteen, itsensä muistamista siitä kuka todella on. Tämä on vapautuksen tie niistä kahleista joita meille on myös totuutena syötetty mutta paljon muutakin kaunista, jota elämä tarjoaa.

        Olemme vapaita, mutta vasta sitten kun itse sen ymmärrämme ja koemme sen elämässämme. Kaikilla on muureja rikottavaksi, kahleita katkottavaksi, mutta vapaus on todellinen olemuksemme.

        Pelastajani, koska ei ole muuta mahdollisuutta minulle annettu synneistäni vapautua.

        Olen saanut avukseni pyytää Jumalan Uhrilampaan veren sovistusta ja myös sen vastaanottaa, koska ei ole muuta mahdollisuutta sielulleni lunastaa syntieni orjuudesta.

        Tietysti kannattaa jokaisen pelastautua Jeesukseen ja näin välttää kadotustuomio ruumiin kuoleman jälkeen. Saamme syntyä vedestä ja Hengestä ja on suurta Jumalan armoa syntiselle ihmiselle kuten minulle ilman tätä armoliiton siunausta ja totuudellista Jumalan valtakunnan lapseutta.

        Kadotus on todellisuutta ilman Jeesuksen armoliiton ja veren sovituksen osallisuutta, kenenkään ei kannata itseään pettää että voisi sielunsa pelastua Paratiisiin ilman Jeesuksen armoliiton osallisuutta.

        Jumalan rakkaus on Jeesuksessa ja siksi myös evankeliumi on tärkeää julistaa kaikkialla, sillä ilman uskoa ja rakkautta Jeesuksessa ei kukaan voi päästä eroon sielunsa kadotuksesta Jumalan Paratiisiin.

        Katsotaan että pysymme totuudessa eli Raamatun pyhässä opissa, jonka Herra Jeesus ja Isä Jumala on antanut palvelijoittensa kautta koko Raamatun pyhissä kirjoituksissa.

        Katsotaan ettei kukaan meitä eksytä, kuten Jeesus opetti painokkaasti. Pyhitytään totuudessa, joka on Herran Jeesuksen Hengen hyvän hedelmän yksi osa-alue uskon ja rakkauden ja toivon lisäksi, sillä ymmärrystä ja viisautta ja tietoa tarvitaan ja samme armolahjana Isässä Jumalassa lupaustensa mukaan anoen kiittäen ja kunnioittaen, sillä on tärkeää Jeesuksen nimessä nämäkin.

        Jeesus ON, ja myös me olemme, mutta vain Jeesuksessa meillä on ELÄMÄ hengellisesti sielullisen lisäksi.


      • olen minä
        Jeesus on kirjoitti:

        Pelastajani, koska ei ole muuta mahdollisuutta minulle annettu synneistäni vapautua.

        Olen saanut avukseni pyytää Jumalan Uhrilampaan veren sovistusta ja myös sen vastaanottaa, koska ei ole muuta mahdollisuutta sielulleni lunastaa syntieni orjuudesta.

        Tietysti kannattaa jokaisen pelastautua Jeesukseen ja näin välttää kadotustuomio ruumiin kuoleman jälkeen. Saamme syntyä vedestä ja Hengestä ja on suurta Jumalan armoa syntiselle ihmiselle kuten minulle ilman tätä armoliiton siunausta ja totuudellista Jumalan valtakunnan lapseutta.

        Kadotus on todellisuutta ilman Jeesuksen armoliiton ja veren sovituksen osallisuutta, kenenkään ei kannata itseään pettää että voisi sielunsa pelastua Paratiisiin ilman Jeesuksen armoliiton osallisuutta.

        Jumalan rakkaus on Jeesuksessa ja siksi myös evankeliumi on tärkeää julistaa kaikkialla, sillä ilman uskoa ja rakkautta Jeesuksessa ei kukaan voi päästä eroon sielunsa kadotuksesta Jumalan Paratiisiin.

        Katsotaan että pysymme totuudessa eli Raamatun pyhässä opissa, jonka Herra Jeesus ja Isä Jumala on antanut palvelijoittensa kautta koko Raamatun pyhissä kirjoituksissa.

        Katsotaan ettei kukaan meitä eksytä, kuten Jeesus opetti painokkaasti. Pyhitytään totuudessa, joka on Herran Jeesuksen Hengen hyvän hedelmän yksi osa-alue uskon ja rakkauden ja toivon lisäksi, sillä ymmärrystä ja viisautta ja tietoa tarvitaan ja samme armolahjana Isässä Jumalassa lupaustensa mukaan anoen kiittäen ja kunnioittaen, sillä on tärkeää Jeesuksen nimessä nämäkin.

        Jeesus ON, ja myös me olemme, mutta vain Jeesuksessa meillä on ELÄMÄ hengellisesti sielullisen lisäksi.

        Rakkaudellista matkaa sinulle Jeesuksen kera!


      • Samoin sinulle
        olen minä kirjoitti:

        Rakkaudellista matkaa sinulle Jeesuksen kera!

        Jeesuksen nimessä Isän Jumalan armoa ja totuutta ja rakkautta!


    • Jos syntiä

      teemmekin, niin meillä on Puolustaja Isässä Jumalassa ja Pojassa Jeesuksessa ja Totuuden Hengessä.

      Älkäämme kuitenkaan tehkö syntiä, sillä on pahasta eikä Jumalasta, sillä sitä varten Jeesus ristille meni, että meillä on vapaus synnin harjoittamisesta Hengessään.

    • Ilman evankeliumia

      Jeesuksesta koko maailma menee kadotukseen sillä vain suun tunnustuksen kautta voimme pelastua, kuten on kirjoitettu ja näin myös toinen ryöväri tunnusti sydämen uskonsa Jeesukseen.

      Kyse on Jumalan armosta ja totuudesta Jeesuksessa! Ihminen osuus on vastaanotta Jumalan armo ja totuus Jeesuksessa!

    • Pyhitä meidät

      Herra Jeesus verelläsi ja elävällä sanallasi ja Pyhällä Hengelläsi, kiitos Isä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe