Lähetystyö

Ihmettelen??

Menette ja kerrotte pakanalle omasta uskostanne. Viette ruokaa ja vaatteita. Pakana luulee teidän uskonnon olevan parempi kuin omansa, pakana vaihtaa uskoa..

Tulee viimeinen tuomio..
ja kas pakanan entinen uskonto onkin juuri se oikea uskonto joka johtaa taivaaseen..
Kuka ottaa vastuun tästä petoksesta?

Mielestäni lähetystyö olisi lopetettava heti. Eduskunta laatimaan lakia joka kieltää lähetystyön ja lähetystyötä tekevät vankilaan todella pitkäksi aikaa, sama tuomio kuin murhasta.

8

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari

      Tosikertomus:
      Me asuimme The Pas nimisessä intiaanikylässä pohjois Manitobassa.
      Ja yks' kaks' meille tulikin vieraita aina Texasista USA:sta asti.
      Nuori pariskunta. Ja minä ajattelin näyttää heille Videota joka olisi ollut heille
      uskon vahvistukseksi. Mutta ei.. vaan samalla alkoi ulkona voimaksas
      sade, ja samalla tuli meille kaksi intiaania. Toinen oikein isokokoinen
      n.120 kg mies ja toinen oikein punanahka pienempi intiaani.
      Ja minä näin että se punanahka oli ihan kauhiassa synnin tunnossa
      ja halusi pelastua. Niin minä en oikein tiennyt mitä tehdä. Niin
      minä keksin, että kyllä minun vaimoni pystyy tuon
      punanahkan johtamaan Jeesukselle. Se iso intiaani oli jo uskossa, ja oli
      meidän opetuslapsemme. Niin minä sanoin vaimolleni Suomen kielellä
      että mene näiden intiaanien kanssa ulos rukoilemaan ja johda
      tämä synnin tunnossa oleva pieni intiaani pelastukseen sisälle.
      (Sillä hän oli koko ajan itkun partaalla kovassa synnin tunnossa)
      vaimoni sanoi että tuonne sateeseenko? Minä sanoin että niin.
      Ja minä aloin näyttämään videota näille Texasilaisille, ja
      vaimoni meni ulos meidän dekille joka oli talon takapuolella. ja siinä he alkoivat
      rukoilemaan ja vaimoni ohjasi tätä pinempää intiaania Jeesukselle kertomalla
      mitä Jeesus teki hänen puolestaan Golgatan ristillä, ja tämä mies uskoi
      kaikki mitä vaimoni puhui. Ja siinä hän otti Jeesuksen vastaan, ja
      koki ihanan pelastuksen ja sai kaikki syntinsä anteeksi, ja alkoi
      itkien kiittämään. Ja tämä John intiaani kertoi meille myöhemmin, että kun tämä
      intiaani tuli noin 100 km päästä pohjoisesta meille itkien kovassa synnin
      tunnossa, Hän oli ajanut takaisin kotikyläänsä itkien onnesta kun oli
      saanut syntinsä anteeksi ja oli kohdannut Jeesuksen, ja hänestä
      tuli Jeesuksen opetuslapsi. Eikä tiedä että kuinka monta intiaania
      tämä intiaani sitten voitti Kristukselle kotikylässään.
      Ja minä sain näyttää videota tällä Texasin pariskunnalle,
      jotka myöhemmin muuttivat pois Texasista sinne The Pas:han missä
      mekin asuimme siihen aikaan. Tämä kertomus vaan siitä, että
      ihmisielu on niin kallis, ettei siihen pelastukseen saa vaikuttaa
      sadekaan mitään, niin että intiaani pelastuu lutimärkänä
      sateessa mutta onnellisena.

      • Ihmettelen??

        Vielä enemmän.
        Otatko vastuun siitä, kun veit intiaanilta hänen oman uskonsa, joka olisi johtanut taivaaseen ja annoit hänelle väärän uskon joka johtaa kadotukseen?

        Mistä tiedämem kenen usko on oikea? Se selviää vasta viimeisellä tuomiolla.


      • Oskari
        Ihmettelen?? kirjoitti:

        Vielä enemmän.
        Otatko vastuun siitä, kun veit intiaanilta hänen oman uskonsa, joka olisi johtanut taivaaseen ja annoit hänelle väärän uskon joka johtaa kadotukseen?

        Mistä tiedämem kenen usko on oikea? Se selviää vasta viimeisellä tuomiolla.

        Mie huomaan että olet täysin sokea.
        Vaikka asut Kristityssä maassa, niin et vielä
        tiedä että Jeesus on ainoa tie taivaaseen. Jeesus itse sanoi ettei kukaan mene isän tykö muutoin kuin minun kauttani,
        Ja etkö sinä näe kuinka tämä intiaani tuli onnelliseksi kun sai syntinsä anteeksi.
        Sitten minä huomaan myöskin että sinä olet niitä Suomalaisia nuoria jätkiä, jotka pitävät uskon asioita pilkkanaan, mutta ota huomioon että Jumalaa et pääse pakoon, vaan Hän ottaa sinut kiinni, ei heti vaan vähän ajan perästä, kun näet että tiesi painuu alaspäin. Niin sitten muistat pilkkasi. Ja jos tulet katumukseen, niin voit saada syntisi anteeksi niinkuin se intiaanikin sai.
        Tämä on Profetia sinulle, että tiedät mitä on sinulla edessäpäin.


      • Ihmettelen??
        Oskari kirjoitti:

        Mie huomaan että olet täysin sokea.
        Vaikka asut Kristityssä maassa, niin et vielä
        tiedä että Jeesus on ainoa tie taivaaseen. Jeesus itse sanoi ettei kukaan mene isän tykö muutoin kuin minun kauttani,
        Ja etkö sinä näe kuinka tämä intiaani tuli onnelliseksi kun sai syntinsä anteeksi.
        Sitten minä huomaan myöskin että sinä olet niitä Suomalaisia nuoria jätkiä, jotka pitävät uskon asioita pilkkanaan, mutta ota huomioon että Jumalaa et pääse pakoon, vaan Hän ottaa sinut kiinni, ei heti vaan vähän ajan perästä, kun näet että tiesi painuu alaspäin. Niin sitten muistat pilkkasi. Ja jos tulet katumukseen, niin voit saada syntisi anteeksi niinkuin se intiaanikin sai.
        Tämä on Profetia sinulle, että tiedät mitä on sinulla edessäpäin.

        Missä sanotaan että kristinusko on aikoa oikea?
        Koraanikin on olemassa.. ja sitäkin sanotaan oikeaksi.
        Molemmat Raamattu ja koraani ovat ihmisten kirjoittamia. Ei jumalan.
        Raamatun tiedot siirtyivät ensin suusta suuhun ja tarinat muuttuivat jokaisen kertojan mieltymysten mukaan. Tarinat elivät kuten nykyään sanotaan.

        Evoluutio kertoo miten olemme syntyneet. Sen opin ovat tiedemiehet todistaneet oikeiksi. Nykyinen tietämys on kumonnut niin monta raamatun asiaa, että jäljellä ei ole kuin joukko tarinoita.

        Jos jeesus ja kristus sanoi niin ja niin.. miksi meillä on suomessakin kymmeniä erilaisia uskontoja ja lahkoja, ja kaikki ovat juuri niitä oikeita. Mistä syntinen vaeltaja tietää mikä lahko ja minkä lahkon mikä siipi on juuri se oikea?


      • Jeesuksen oma
        Ihmettelen?? kirjoitti:

        Missä sanotaan että kristinusko on aikoa oikea?
        Koraanikin on olemassa.. ja sitäkin sanotaan oikeaksi.
        Molemmat Raamattu ja koraani ovat ihmisten kirjoittamia. Ei jumalan.
        Raamatun tiedot siirtyivät ensin suusta suuhun ja tarinat muuttuivat jokaisen kertojan mieltymysten mukaan. Tarinat elivät kuten nykyään sanotaan.

        Evoluutio kertoo miten olemme syntyneet. Sen opin ovat tiedemiehet todistaneet oikeiksi. Nykyinen tietämys on kumonnut niin monta raamatun asiaa, että jäljellä ei ole kuin joukko tarinoita.

        Jos jeesus ja kristus sanoi niin ja niin.. miksi meillä on suomessakin kymmeniä erilaisia uskontoja ja lahkoja, ja kaikki ovat juuri niitä oikeita. Mistä syntinen vaeltaja tietää mikä lahko ja minkä lahkon mikä siipi on juuri se oikea?

        Luin mielipiteesi ja ymmärrän sinua, koska olen itsekin "paininut" samojen kysymysten kanssa aikoinani. Nyt olen ollut uskossa noin kaksi vuotta ja voin sydämestäni sanoa, että olen löytänyt todellisen Jeesuksen elämääni.

        Tämä kirjoitustila ei riitä siihen, että alkaisin perusteellisesti kertomaan tuntojani ja siitä mitä minulle tapahtui, kun uskoon tulin, voin sanoa, että usko pamahti päähän:))

        Luin Nicky Gumbelin kirjan - Hyvä kysymys? -
        Se antoi ainakin minulle monta vastausta kysymyksiini ja sain vahvistustani omaan uskooni. Kirjaa saa tilata Päivä Oy:ltä, saattaa löytyä myös joistakin kirjakaupoista.

        Etsi avoimin mielin ja sydämin, saatat löytää aarteen ja toivon, että löydätkin. Usko toi omaan elämääni sisäistä rauhaa, iloa, turvallisuutta ja valtavaa Jumalan rakkautta.
        Koko elämäni muuttui radikaalisti, mutta se on todellakin ollut sen arvoista, vaikeuksista huolimatta.

        Jokaisella on omat ajatuksensa uskosta, mutta kun kohtaat todellisen uskon, tiedät sen sydämessäsi, ei siihen mitään todisteluja tarvita ei liioin tiedemiehiä :)) Moni on varmasti eri mieltä, mutta saa ollakin, minun uskoani se ei hetkauta.

        - sinua siunata tahdon -


      • Hebe
        Ihmettelen?? kirjoitti:

        Missä sanotaan että kristinusko on aikoa oikea?
        Koraanikin on olemassa.. ja sitäkin sanotaan oikeaksi.
        Molemmat Raamattu ja koraani ovat ihmisten kirjoittamia. Ei jumalan.
        Raamatun tiedot siirtyivät ensin suusta suuhun ja tarinat muuttuivat jokaisen kertojan mieltymysten mukaan. Tarinat elivät kuten nykyään sanotaan.

        Evoluutio kertoo miten olemme syntyneet. Sen opin ovat tiedemiehet todistaneet oikeiksi. Nykyinen tietämys on kumonnut niin monta raamatun asiaa, että jäljellä ei ole kuin joukko tarinoita.

        Jos jeesus ja kristus sanoi niin ja niin.. miksi meillä on suomessakin kymmeniä erilaisia uskontoja ja lahkoja, ja kaikki ovat juuri niitä oikeita. Mistä syntinen vaeltaja tietää mikä lahko ja minkä lahkon mikä siipi on juuri se oikea?

        Koraanissa on jokaisen luvun vai onko peräti jakeen eteen kirjattu sen kirjoittamaan pakotettujen juutalaisrabbien toimesta merkki, joka tarkoittaa "Minä en usko tätä. Tämä ei ole totta. Minä en usko tätä". Siinäpä hieman ajateltavaa.

        Raamattu on kirjoitettu ihmisten toimesta, mutta Pyhän Hengen vaikutuksesta. Vaikka et Vanhaan testamenttiin luottaisikaan, Uuden testamentin ovat kirjoittaneet ihmiset, jotka itse olivat paikalla kun nuo asiat tapahtuivat. Kukaan ei ole päässyt niitä muuttamaan mieleisikseen.

        Kirjoituksien todenperäisyyden voi sinulle todistaa kuka tahansa uudesti ylhäältä syntynyt kristitty. Jumalan Henki yhdessä meidän henkemme kanssa todistaa, että me olemme Jumalan lapsia.
        Se on toinen juttu, uskotko..

        Tarkkaanottaen mitä asioita nykyinen tietämys on kumonnut? Esim. sen, että Tuhansia vuosia aiemmin kirjoitetut profetiat ovat toteutuneet pilkulleen kulminoituen Jeesuksen toimintaan. Yli sata profetiaa toteutui sinä päivänä kun Hänet ristiinnaulittiin ja todennäköisyys kahdenkymmenen toteutumiselle samassa ihmisessä, samana päivänä, tarkalleen kirjoitusten mukaan on liian pieni ymmärrettäväksi.
        Ei mielipiteitä tai venkoilua vaan tieteen keinoin todistettu historiallinen tosiasia.

        Minkään lahkon, mikään siipi ei ole oikea sillä kyse on Jeesuksesta. Persoonasta, Jumalasta. Mitä tekemistä Hänellä on minkään lahkon kanssa?
        Kohdattuasi Jeesuksen, tiedät kyllä, mikä ero Hänellä ja uskonnoilla on.


      • Kill Bill
        Ihmettelen?? kirjoitti:

        Missä sanotaan että kristinusko on aikoa oikea?
        Koraanikin on olemassa.. ja sitäkin sanotaan oikeaksi.
        Molemmat Raamattu ja koraani ovat ihmisten kirjoittamia. Ei jumalan.
        Raamatun tiedot siirtyivät ensin suusta suuhun ja tarinat muuttuivat jokaisen kertojan mieltymysten mukaan. Tarinat elivät kuten nykyään sanotaan.

        Evoluutio kertoo miten olemme syntyneet. Sen opin ovat tiedemiehet todistaneet oikeiksi. Nykyinen tietämys on kumonnut niin monta raamatun asiaa, että jäljellä ei ole kuin joukko tarinoita.

        Jos jeesus ja kristus sanoi niin ja niin.. miksi meillä on suomessakin kymmeniä erilaisia uskontoja ja lahkoja, ja kaikki ovat juuri niitä oikeita. Mistä syntinen vaeltaja tietää mikä lahko ja minkä lahkon mikä siipi on juuri se oikea?

        Herralta kuka Hän on? Pyhä Henki puhuu omaa kieltään. Ei siinä muita vakuutteluja ja todisteluja tarvita. Jeesus antaa sellaisen rauhan sydämeen, jolle häviää kaikki.


    • idiotic

      tiedätkö mitä lähetystyö on tänä päivänä? oletko koskaan kuullut tai lukenut asiosta kuten kirkkojen ekumenia tai kansainvälinen diakonia. lähetystyö ei enää ole sitä työtä mitä tehtiin ennen, kun maailma oli rasistisempi paikka. se on muuttunut ja saanut mitä erilaisempia muotoja ja lähentynyt huomattavasti esimerkiksi kehitysaputyötä. kirkon kansainvälinen toiminta on symbioosia kahden erilaisen kulttuurin välillä, täältä menee työntekijöitä afrikkaan, sieltä tulee tänne. Paljon on annettavaa molemmin puolin. pakanaa ei enää lyödä raamatulla päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe