Hei!
Tapasin kivan naisihmisen kavereiden kautta viikonloppuna, johon kiinnostukseni heräsi. Kivaa oli, mutta jäi hiukan epäselvä olo kaikesta. Haluaisin kysyä, näkisitkö onko hänellä kiinnostusta tutustua paremminkin eli mitä hän miettii minusta tässä mielessä? Saisi nimittäin rakkausrintamalla tapahtua taas vaihteeksi jotain... Kiitos!
Keskiyö/Tuntijasi
3
62
Vastaukset
Hei
sinun pitäisi uskaltaa enemmän, lähettää selviä singnaaleja ja pyytää treffeille. mahdollisuutesihan ovat joka kerta 50%, aika hyvät vai mitä?
hän pitää sinua ehkä liian varovaisena ihmisenä. toisessa tilanteessa ehdottaisin rohkaisuryyppyä, mutta eihan sellaisia saa sanoa :-)
kun rohkaistut ja olet oma itsesi, voi hän hyvinkin lähteä kanssasi jonnekin! ole vain diplomaattisen ystävällinen ehdotuksillasi, keksi jotakin rentoa tekemistä yhdessä, yleisellä paikalla.
t. Keskiyö- Tuumija
Hei ja kiitos vastauksesta.
Niin asiahan on usein juurikin niin yksinkertainen että kysymällä selviää, mutta tässä tapauksessa hän liittyy sen verran tiettyjen tapahtumien kautta kavereihini että en mitenkään haluaisi aiheuttaa kiusallisia hetkiä myöhemmin mikäli hän torjuisi ehdotuksen. Ja juuri siksi toki ajattelinkin kysellä mitä mahdollisesti näkyy asian suhteen, koska se helpottaisi päätöstä kun luonnollisesti riskin joutuu sitten kuitenkin ottamaan mikäli tähän ratkaisuun päätyy. Valitettavasti asiat vaan usein muuttuvat sen jälkeen kun sen kysymyksen esittää ja siihen ei saa sitä vastausta mitä haluaa. Hei
ymmärrän täydesti mitä tuumit, ajattelisin ihan samalla lailla itse!
minusta tuntuu myös siltä, että sinulta jokin asia tulee päätökseensä. vahvasti.
sen seurauksena sinä suunnistat muualle, koska saat positiivisen tiedon tai kutsun ja muuten kirjeen.
rahasta ja kodista ja ideoista tässä on kysymys. otat rahaa käteesi asuntoa varten ja se on erittäin hyvä päätös.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835