siihen että akka kävi vieraissa eikä kehdannut myöntää sitä joten oli neitseellinen sikiäminen.
meidän uskonto perustuu
6
67
Vastaukset
- sdfdgdsfgfgf
Pettämiseen..
- rfdsgfsdfd
Jeesus ei ole historiallisen ahahmona edes ktenkään erikoinen. Maailman historiassa on lukuisia messiaita jotka on tehnyt ihan samoja temppuja kuin Jeesus.
Unohdit vaan ne enkelit ja valkeuden ja tähden ja ennustukset 1500 vuoden takaa, jotka rajaavat Jeesuksen Messiaan synnyn juuri siihen aikaan... muuten ihan hyvä yritys...
Tais olla Marija maailman toiseksi kovin taikuri ja silmänkääntäjä ja Jeesus maailman kovin. ja hänen opetuslapsensa jotka jos hän oli taikuri, niin täytyi tietää että hän oli, niin silti kuolivat kaikki 11/12 marttyyri kuoleman. Minusta tarinasi on äärettömän epälooginen, kuten on kaikkien jumalattomien epätoivoiset oksennukset, yrittää uskotella itselleen, että ei ole Jumalaa, mutta lopussa, kuten Raamattu sanoo, sinäkin seisot ilman mitään tekosyytä Jumalan edessä.- Helvetti kiihottaa?
"kuten Raamattu sanoo, sinäkin seisot ilman mitään tekosyytä Jumalan edessä. "
Tälle mielikuvalle kiihkouskovaiset näpittävät. - dsfrfgfdgfdgdfg
Miksi kaikilla uskonnoilla on smanlaiset tarinat omista messiaista ja heillä on yhtä pitäviä todisteita ja samanlaiset ihmeet..
Itse kyllä ajattelen, että se perustuu enemmänkin kaikenlaisten fanipoikien ja -tyttöjen tarpeeseen saada palvoa jotain ihmistä jumalana tai jumalasta seuraavana, jonka vuoksi sitten luovat uskonnon, jossa tuosta henkilöstä tehdään jumala omalla suostumuksellaan tai vastoin tahtoaan. Jeesuksen kohdalla jälkimmäinen, Hitlerin kohdalla tuo ensimmäinen ja miten lie Putinin ja Jobsin kohdalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1334707Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv752696Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?841715Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 47905
- 66902
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122863Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N72855Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799