Kun vatsaa vääntää koko ajan ja sattuu, pierettää, mutta se pieru ei ikäänkuin tule ulos sieltä, vaan sisään pyörimään jonnekin ja aiheuttaa kovaa kipua.
Onko tietoa tämmöisestä ?
Millä saan pierun ulos ?
12
10117
Vastaukset
- asdcasdfsdfv
Mee johonkin semmoseen paikkaan jossa kenkään ei koskaan halua pieraista, varsinkaan vahingossa. Tässä vinkkejä:, vaikkapa pitkälle hissimatkalle (esimerkiksi Burj Dubain huipulle), hammaslääkäriin, taksiin, odotushuoneeseen, seurustelukumppanin syliin, kassajonoon, elokuvateatteriin, vessattomaan ruuhkabussiin, kampaajalle, hierojalle, hienoille illallisille.
- nmkxxhvglj
Olisi tietysti kannattanut kertoa, onko mitään jo tutkittu asiaan liittyen. Toisaalta nettihaku (esim. Google, Bing) antaisi paljon vastauksia.
Laktoosi-intoleranssi? Maitosokerin imeytymishäiriö?
Mene lääkärin puheille. - Puuttuu probiootti-
L-a,L-b ja Bif bakteerit ohutsuolen limakalvoilta!
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/ - toimii aina
pinnistät ja ponnistat niin lujaa ku sielu sietää!
- Toimii mulla
Käyt lattialle polvillesi ja nostat pepun pystyyn,ja keinutat ittees vähän.Toimii ainaki mulla.
- Toimii mulla
Tai toinen että ostat samariinia ja juot sen.
- ja helpottaa
Itsellä auttaa tuo selälään makuu ja peppu ylös; sitten voi makailla kyljellään ja vaihtaa toislle kyljelle ja jälleen selälleen ja peppu ylös. Kaasu nousee suolistossa ylös.
- Pipeflatus
Itsellä on letku jonka tunken anaaliin nii johan suhisee.
- pyllistä
Mene selällesi sängylle ja nosta jalat pään yläpuolelle, niin että takamus osoittaa kohti kattoa. Ainakin mulla toimii.
- Anonyymi
Yritä olla pieremättä, niin varmasti pieraset 😅
- Anonyymi
suhisee. Äänestä. Kommentoi.
- Anonyymi
Kyykkyyn
Peräsuoli pitkäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887