Kun vatsaa vääntää koko ajan ja sattuu, pierettää, mutta se pieru ei ikäänkuin tule ulos sieltä, vaan sisään pyörimään jonnekin ja aiheuttaa kovaa kipua.
Onko tietoa tämmöisestä ?
Millä saan pierun ulos ?
12
9789
Vastaukset
- asdcasdfsdfv
Mee johonkin semmoseen paikkaan jossa kenkään ei koskaan halua pieraista, varsinkaan vahingossa. Tässä vinkkejä:, vaikkapa pitkälle hissimatkalle (esimerkiksi Burj Dubain huipulle), hammaslääkäriin, taksiin, odotushuoneeseen, seurustelukumppanin syliin, kassajonoon, elokuvateatteriin, vessattomaan ruuhkabussiin, kampaajalle, hierojalle, hienoille illallisille.
- nmkxxhvglj
Olisi tietysti kannattanut kertoa, onko mitään jo tutkittu asiaan liittyen. Toisaalta nettihaku (esim. Google, Bing) antaisi paljon vastauksia.
Laktoosi-intoleranssi? Maitosokerin imeytymishäiriö?
Mene lääkärin puheille. - Puuttuu probiootti-
L-a,L-b ja Bif bakteerit ohutsuolen limakalvoilta!
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/ - toimii aina
pinnistät ja ponnistat niin lujaa ku sielu sietää!
- Toimii mulla
Käyt lattialle polvillesi ja nostat pepun pystyyn,ja keinutat ittees vähän.Toimii ainaki mulla.
- Toimii mulla
Tai toinen että ostat samariinia ja juot sen.
- ja helpottaa
Itsellä auttaa tuo selälään makuu ja peppu ylös; sitten voi makailla kyljellään ja vaihtaa toislle kyljelle ja jälleen selälleen ja peppu ylös. Kaasu nousee suolistossa ylös.
- Pipeflatus
Itsellä on letku jonka tunken anaaliin nii johan suhisee.
- pyllistä
Mene selällesi sängylle ja nosta jalat pään yläpuolelle, niin että takamus osoittaa kohti kattoa. Ainakin mulla toimii.
- Anonyymi
Yritä olla pieremättä, niin varmasti pieraset 😅
- Anonyymi
suhisee. Äänestä. Kommentoi.
- Anonyymi
Kyykkyyn
Peräsuoli pitkäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997