Kun vatsaa vääntää koko ajan ja sattuu, pierettää, mutta se pieru ei ikäänkuin tule ulos sieltä, vaan sisään pyörimään jonnekin ja aiheuttaa kovaa kipua.
Onko tietoa tämmöisestä ?
Millä saan pierun ulos ?
12
9161
Vastaukset
- asdcasdfsdfv
Mee johonkin semmoseen paikkaan jossa kenkään ei koskaan halua pieraista, varsinkaan vahingossa. Tässä vinkkejä:, vaikkapa pitkälle hissimatkalle (esimerkiksi Burj Dubain huipulle), hammaslääkäriin, taksiin, odotushuoneeseen, seurustelukumppanin syliin, kassajonoon, elokuvateatteriin, vessattomaan ruuhkabussiin, kampaajalle, hierojalle, hienoille illallisille.
- nmkxxhvglj
Olisi tietysti kannattanut kertoa, onko mitään jo tutkittu asiaan liittyen. Toisaalta nettihaku (esim. Google, Bing) antaisi paljon vastauksia.
Laktoosi-intoleranssi? Maitosokerin imeytymishäiriö?
Mene lääkärin puheille. - Puuttuu probiootti-
L-a,L-b ja Bif bakteerit ohutsuolen limakalvoilta!
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/ - toimii aina
pinnistät ja ponnistat niin lujaa ku sielu sietää!
- Toimii mulla
Käyt lattialle polvillesi ja nostat pepun pystyyn,ja keinutat ittees vähän.Toimii ainaki mulla.
- Toimii mulla
Tai toinen että ostat samariinia ja juot sen.
- ja helpottaa
Itsellä auttaa tuo selälään makuu ja peppu ylös; sitten voi makailla kyljellään ja vaihtaa toislle kyljelle ja jälleen selälleen ja peppu ylös. Kaasu nousee suolistossa ylös.
- Pipeflatus
Itsellä on letku jonka tunken anaaliin nii johan suhisee.
- pyllistä
Mene selällesi sängylle ja nosta jalat pään yläpuolelle, niin että takamus osoittaa kohti kattoa. Ainakin mulla toimii.
- Anonyymi
Yritä olla pieremättä, niin varmasti pieraset 😅
- Anonyymi
suhisee. Äänestä. Kommentoi.
- Anonyymi
Kyykkyyn
Peräsuoli pitkäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005