Minua luullaan usein ulkomaalaiseksi naiseksi..! +/-?

Pimatsu..

Onko se hyvä vai huono asia? .. Olen vajaa parikymppinen nuori, täysin suomalainen nainen. Minulla sattuu olemaan todella tumma pitkä tukka, mutten ole piirteiltäni mielestäni ulkomaalainen. Olen aivan normaali vaaleaihoinen suomalainen.
Saan eniten huomiota ulkomaalaisilta miehiltä ja he kiinnostuvat minusta. (itse haluan suomalaisen miehen!) Olen aika kaunis ja todella vaikeasti tavoitettava.
Moni suomalainen mies ajattelee että olen ulkomaalainen ja" huono suomi" !? Minua on luultu turkkilaiseksi, venäläiseksi, espanjalaiseksi ties miksi..
Ën tiedä miten suhtautua asiaan, inhottavaa jos minut nähdään ulkomaalaisena!

33

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin helppoa!

      Vaihda tyyliä! Aikuisten oikeasti! Värikoodaa vaatteesi, hiukset siististi kiinni, hymyile vienosti ( ei ulkomaalaisen näköisille), unohda liian korkeat korot ja liian avoin decolte, hillitysti se on ok, ei liian tummaa silmämeikkiä tai liikaa meikkejä ylipäätänsä ja lopetat se turkin kielellä puhuminen ylipäätänsä. ( Huntu saattaa myös olla ongelma.)., jo2s se sinulle on todella tärkeä. Onnea matkaasi!

    • Älyäläjätä

      Tänäpäivänä voi itse vaikuttaa miltä näyttää ja mitä viestejä antaa.Älä koskaan mene puhuttelemaan ulkomaalaisia miehiä jos et heistä välitä (toiset tuiotteleevat ja sitten ihmetteleevät kun ulkomaalainen muka kiinnostuu) oma käytös ratkaisee kaiken.

      • voi lol

        niin, koska kaikki ulkomaalaisethan ovat arabeja, turkkilaisia tai afrikkalaisia


    • Hm...

      Minuakin luullaan usein ulkomaalaiseksi, lähinnä italialaiseksi, luultavasti johtuu vahvoista väreistäni, puen hyvin naisellisesti ja näyttävästi. Olen muutenkin sirorakenteinen. En kuitenkaan saa ehdotuksia ulkomaalaisilta, koska pidän sen verran korkeaa rimaa, etten ota heihin edes katsekontaktia. Itse koen sen vain hyvänä asiana, koska poikkean massasta, mutta en millään negatiivisella tavalla. Suomalaiset miehet kohtelevat ihan asiallisesti, moni heistä ei edes ajattele minun olevan ulkomaalainen. Tämä tapahtuu oikeastaan lähinnä matkustaessani, kun rupeaa juttelemaan ihmisten kanssa, he arvaavat usein että olen italialainen. Olen siitä imarreltu, minusta Italialaiset naiset ovat hyvin tyylikkäitä ja kauniita.
      Älä tee tikusta asiaa, vaihda tosiaan tyyli, jos saat asiattomia kommentteja tai katseita, ei se johdu siitä näytätkö suomalaiselta vai ulkomaalaiselta, vaan siitä näytätkö halvalta noin yleensä ottaen.

    • suominainen

      Äh, ei kai siitä kannata välittää.. Itse tiedät taustasi. Ja ole ylpeä tummista kutreistasi.
      Minua on myöskin monet kerrat luultu ulkomaalaiseksi niin tuntemattomien, poikakaverin vanhempien osalta kuin asiakkaidenkin osalta, mm. venäläiseksi, slaavilaiseksi.. Ymmärtänyt olen että kasvon piirteet viittaa ulkomaalaisuuteen.. Itse en mielestäni ulkomaalaiselta näytä, ja olenhan ihan supisuomalainen ja viimestään murre sen kertoo. Minua tämä ei häirihde, lähinnä huvittavaahan se on kun suomalaiset miehet tulee juttelemaan englanniksi kun kuvittelevat etten osaa suomea.

    • Mucho Gigolo

      Haluaisin rakastella kanssasi. Olen kolmekymppinen mies.

    • Pimatsu..

      Mm. Pukeudun mielestäni kyllä aika neutraalisti, en mitenkään paljastelevasti tai halvasti! Korkoja en kengissä edes käytä, koska olen sen verran pitkä. Pääosin käytän tummia värejä pukeutumisessa, ja tosiaan on tumma tukkakin. Meikkaan siististi, mutta melko vahvasti. Voikohan olla että meikki korostaa joitakin piirteitäni siten, että kokonaisuus näyttää ulkomaalaiselta? Ilman meikkiä olen kyllä ainakin ihan suomalaisen näköinen !
      En haluaisi välittää asiasta, mutta on vain vähän häiritsevää olla ulkomaalaisten miehien katseiden vanki.. (no kyllä suomalaisetkin katsoo, mutta ulkomaalaiset "sillä silmällä" u know..)

    • svenskablånde

      Aluksi toi termi "ulkomaalaiset". Mitä tarkoitat sillä? Kaikkia Suomen rajojen ulkopuolelta tulleita?

      Jos taas tarkoitat Turkkilaisia, Kurdeja, Arabeja, Itä-Eurooppalaisia jne, niin NOU HÄTÄ, ne kyylää urakalla kyllä ihan tällästä laihaa skandinaavisen näköistä pellavapäätäkin joka ei meikkaa nimeksikään. Ja ne kyylää ystävääni joka on pyöreä brunette. Ja ne kyylää ihan ketä vaan naista joka näyttää edes hitusen verran hyvältä. Joskus oikein venaan että koska niiltä tipahtaa silmät päästä.

      Ja muuten, ne laittelee kaveripyyntöjä facessa vaikka näkee et olen naimisissa.

      • et näin

        Ei kun kyllä noi turkkilaiset, arabit jne. katsoo naista kuin naista jolla ei ole burkhaa....ei pidä olla edes hyvännäköinen.


    • miespanjasta

      Muuta pienemmälle paikkakunnalle..ei oo.m.....a
      Ei kun oikeesti. Mitä se haittaa? Minuakin luullaan usein ulkomaalaiseksi. Oon siis mies. Turkissa mulle puhutaan turkkia ja espanjassa espanjaa. que bien.
      Ole ylpeä siitä että erotut massasta suomessa. Minä ainakin olen ja otan siitä kaiken hyödyn irti :)
      Ulkomaan pojille voit antaa pakit jos ne ei kerta kiinnosta.

    • pitkä lady

      Olen aikuinen nainen ja minua usein myös luullaan ulkomaalaiseksi .Olen pitkä ja sirorakenteinen ja käytän korkokenkiä ja pukeudun naisellisesti(mikä ei tarkoita samaa kuin hutsumaisesti)Lisäksi olen pitkähiuksinen ja nyt ne ovat punertavat ja minulla on mantelinmuotoiset tummat silmät.Tanssipaikoilla minua haetaan tanssimaan ja kysytään englanniksi että mistäpäin olen kotoisin?:P Kun sanon että olen ihan suomalainen -monet hämmästyvät..ja sanovat että en ole ollenkaan suomalaisen näköinen-pikemminkin eksoottinen ilmestys:) No tästä ei ole minulle ollut koskaan haittaa..päinvastoin:)Monet perustelevat että Suomalaiset ovat lyhyitä,ja sinisilmäisiä..mutta eikös tuo ole aikansa elänyt myytti?

    • Hallow Hand

      Minua luullaan ulkomaalaiseksi koska puhun päivittäin englantia saksalaisella aksentilla, katson ihmisiä silmiin ja uskallan puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

    • NatashaTatiana

      Minäkin olen suomalainen nainen ja näytän ulkomaalaiselta (slaavilta, en vain naisellisen tyylini takia, luullaan silloinkin kun olen verkkareissa).

      Hassua kun täällä suomi24-palstoilla miehet parjaa suomalaisia naisia ja sanoo, että heidän, siis meidän pitäisi ottaa mallia ulkomaalaisista naisista. hölmöt miehet kun eivät tajua, että heillä on silmiensä edessään kauniita, tyylikkäitä suomalaisia naisia! :)

      parhaita ollaan, näytetään eksoottisilta ja kansainvälisiltä, mutta meillä on suomalainen, itsenäinen mentaliteetti. ole ylpeä massasta poikkeavasta ulkonäöstäsi!

      • SäännöstäOnPoikkeuksia

        "Hassua kun täällä suomi24-palstoilla miehet parjaa suomalaisia naisia ja sanoo, että heidän, siis meidän pitäisi ottaa mallia ulkomaalaisista naisista."
        95 prosenttia kalpeita, ohuthiuksisia tai ylipainoisia pilaa koko porukan maineen.
        Suosikkejani Suomessa ovat yleensä ne, jotka ovat osin venäläisiä, italialaisia ym.


    • sgkykihlsthl

      Minäkin näytän ulkomaalaiselta. Ihmiset puhuvat mulle aina islantia ja kyselevät geysireistä.

      Yhtä mun kaveria luullaan aina australialaiseksi ja sen poikaystävää savolaiseks.

      Meillä on vaikeeta.

      Mun äiti näyttää aikapaljon norjalaiselta, mut se voi johtua siitä että se pitää villapaitaa aina.

    • just just

      No just. Hyvin monella suomalaisella on tumma tukka, ja osalla on ns. tumma ihokin, ei siis musta vaan tumma. Osa ruskettuu hyvin ja osa ei. Joo saat takuulla huomiota ulkomaalaisilta miehiltä, saan minäkin vaikka olen blondi, venäläiset sukujuuret, ikääkin on jne. Joten älä kuvittele, että saat sen takia ulkomaalaisilta huomiota että näytät siltä, et todellakaan.

    • Kaikenlaista.,-

      Tämän päivän nuori aikuinen, siis sinun ikäisen, yleensä tietää, että suomalaisennäköinen voi olla kuka vain; emme ole enää mikä puhdas rotu sinisine silminemme ja vaaleine hiuksineen. Nykyisin tummaihoinen voi olla syntyperäinen suomalainen.

      En tiedä missä päin asut mutta kovin "ahtaalta" kuullostaa sekä kommentit että oma ajatusmaailmasi. Kun siirryt vähän väljemmille vesistöille voit olla ihan minkänäköinen vain, tuskin sinun kansallisuuttasi niin mietiään.

      Keskity nyt vain elämään mukavaa ja antoisaa elämää (huoh)

    • Työtön -82

      Minua on ahdistanut yli 20 vuotta että minua luullaan virolaiseksi tai venäläiseksi. Aluksi luulin etten saa töitä koska olen nainen, mutta nyt tuli ilmi tämä ulkomaalaisuus. Yksinkertaisesti puhetapani on jotenkin vinksahtanut..

    • Mielenkiintoist'a

      Älä välitä, niin minuakin, vaikka ole supi-supi-suomalainen. Tai mistä sitä voi tietää, mitä geeneissä kulkee. Useimmiten olen yleensä miesten mielestä virolainen tai venäläinen, joskus etelämaalainen. Hauskointa tämä aihe on ollut silloin, kun joku luulottelee puhetavan perusteella, sen, miten artikuloi ja painottaa.

    • Mieluummin ulkomaalainen

      Mua luullaan taas joka paikassa mustalaiseksi tai puolimustalaiseksi. Mustat hiukset ja tumma iho. Ja se mustalaisen maine on aika negatiivinen.

      • Almost Gypsy

        Miten niin negatiivinen? Jooo, tiedän kyllä, miten yleisesti ajatellaan, mutta kun joukoissa tyhmyys tiivistyy, niin itse en ajattele niin.

        Romaani on aivan samanlainen ihminen kuin me kaikki muutkin, siihen hetkeen asti, kun hän osoittaa olevansa jotain muuta. Siis arvotan ihan samalla tavalla kuin valkolaisenkin, jonka arvo riippuu myös siitä, mitä hän tekee ja miten ajattelee.


      • gteawehju
        Almost Gypsy kirjoitti:

        Miten niin negatiivinen? Jooo, tiedän kyllä, miten yleisesti ajatellaan, mutta kun joukoissa tyhmyys tiivistyy, niin itse en ajattele niin.

        Romaani on aivan samanlainen ihminen kuin me kaikki muutkin, siihen hetkeen asti, kun hän osoittaa olevansa jotain muuta. Siis arvotan ihan samalla tavalla kuin valkolaisenkin, jonka arvo riippuu myös siitä, mitä hän tekee ja miten ajattelee.

        Jos romaani on samanlainen ihminen kun me kaikki muutkin, ni mites noi novellit?`;:D :D


      • Nomen.est.omen

        Se 98 % kun on pilannut niitten kunnollistenkin maineen...


    • Venalialainen

      Käytät kuitenkin ns. ryssä-kledjuja, venäläiset naiset näkee vaan kaukaa. Ei sinänsä että siinä olisi mitään pahaa, vaikka ryssä sanaa käytinkin. Sanotaan vaan että erottuvat joukosta, toiset joa oikein kivasti edukseen.

    • ulkolaiseksi kehuttu

      Minus myös luullaan usein ulkomaalaisesti. Yleisimmin slaaviksi, etelä-eurooppalaiseksi tai intialaiseksi. En ole mitenkään erityisen tumma, joskin iho on selkeästi tummempi kuin keskiverto suomalaisella. Hiuksetkin ovat tummahkot, eivät mustat. silmät vihertävänruskeat. Usein miehet alkavat puhua minulle englanniksi, ja yllättyvät kun olenkin täysin suomalainen. Vaikka vannoisin, että olen suomalainen, niin ihmiset eivät meinaa uskoa sitä. Usein jossain ravintolassa ym. julkisissa paikoissa ihmiset ovat tulleet sanomaan, että olen liian kaunis suomalaiseksi naiseksi.

      • teuaryidtupo

        Joo, muakin luullaan usein ulkomaalaiseksi. Eskimoksi veikkaavat useimmat ja Gambialaiseksi myös. Näytän myös aivan erehdyttävästi tanskalaiselta tietyssä valossa. Usein mulle puhutaan myös saksaa, koska mulla on karvaiset sääret. Toissapäivänä kaupan kassatyttö luuli mua kiinalaiseks, mutta se johtu varmaan mun rotsista. Se on kiiltävä. On tää rankkkaa kyllä, pitää aina ilmottaa jo ovesta astuessaan että en sitten oo ulkkis, vaikka hirveesti imarteleekin ku luullaan. Ja toissaviikolla olin ulkkis ku kävin tallinnassa. Siellä ne luuli mua kyllä paikalliseks. Paitsi se yks kaupantäti, se luuli somaliksi.


    • Finnish Sara

      Minuakin luullaan monesti ulkomaalaiseksi (Venäjä, Baltia, Itä-Eurooppa).
      Suomalaisten miesten mieleen en ole, sen sijaan muun maalaisille tuntuu kelpaavan minunkin olemukseni. Enkä nyt tarkoita ainoastaan noita maahanmuuttajia, vaan ihan Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa matkustellessani huomannut tämän. En sitten tiedä, onko minulle liian "vahvat" kasvonpiirteet suomalaiseen makuun, suomimiestä kun tuntuu miellyttävän mahdollisimman pienet piirteet ja muutenkin pienikokoisuus, itse taas olen siltäkin osin rehevämpi, en kuitenkaan missään nimessä ylipainoinen tai edes pullea. Olen melko pitkä. Myös tyylini on ehkä näyttävämpi kuin perus naapurintyttö-look (ja ei nyt sitten tarkota että pukeutuisin venäläisen horahtavasti).

    • En oo Espanjasta
      • En oo Espanjasta

        Pien lisäys mun tekstii, kyl mulla sentään vaatteet on, eli housut ja nje...


    • sgte

      Heh, olet kyllä täysin rehellinen kertoessasi että olet vajaa :)

    • Itse asiassa näin vajaa viikko sitten bussissa Turussa aivan lumoavan kauniin nuoren naisen, jolla oli myös pitkä tumma tukka, ihan ylös kammattuna. Olin jo siinä käsityksessä, että hän on ulkomaalainen, mutta kun hän kännykkäänsä hetken näpelöityään siihen myös puhui, totesin hänen puhuvan suomea.

      Olin jo aikeissa kirjoittaa hänestä toisaalle tänne palstalle, koska hänen piirteensä ja kaunis asunsa jäivät hyvin mieleeni, aivan huippukaunis nainen, jota aivan äimistelin - voiko siis olla tottakaan... Saatan vielä kirjoittaakin...

      Ehkä tällaisissa huippukauniissa naisissa on jotain epäsuomalaista, eksoottista, siis ei niin totuttua - ja sen vuoksi tulee mieleen tuo mahdollinen ulkomaalaisuus.

    • Juml

      Itse olen puoliksiksi turkkilainen ja ylpeä siitä näytän myös ihan täysturkkilaiselta!

    • täysin

      Eksoottisus on hieno asia ja kivaa persoonallisuutta.
      Mistä ihmeestä voit tietää, että olet täysin suomalainen? Uskotko vain vai onko asiasta tutkittua tietoa ja kuinka monen sukupolsen takaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe