mielipiteitä?
Jokerit on sm-liigan turhin joukkue??
16
168
Vastaukset
- jokerifan84
4 jokeripelaajaa varattiin tänä vuonna änäriin. montakso hifkin pelaajaa sinne varattiinkaan? niinpä
- ifk on par....
no varaukset ovat varauksia, eivät pääse edes farmiin tai säkällä suomisarjaan. JA MISSÄ pelaa peltonen, granlundit ja sördelhom.
- Kasvatit
Joo, 4 jokeripelaajaa, joista kukaan ei ole narrien kasvatti. HIFK:n OMIA KASVATTEJA varattiin kaksi. Vainonen ja se narri, Lindbohm vai mikä nyt olikaan.
- jokerifani84
jokereista tulee parhaat pelaajat, kuten selänne ja kurri.
- krli
Sori vaan mutta kurri lopetti ja selänne on pappa.
- alöfjo
Joo, Narrit on olemassa vain sen takia, ettei Jyppi olisi turhin...
- honu jok...
narrit pellet ovat vai rahan takia sm-liigassa.
- Asiaa !!!
Jokerit on sm-liigan turhin joukkue?? Oon sun kanssa ihan samaa mieltä, paska mikä paska ja ihan turha jengi !!!!
- Penaliser
Kyllä on ja tulee aina olemaan!!!!! Leuaton omistaja ja kaljupää-GM tulevat näkemään tällä kaud. seuraavan "Petri Lampisen" !!!!!!!!!!!!
- JYP on Mestari
Jokerit ei ole ollut JOUKKE vuosikausiin.
Ja sitten on vielä ne Eteläpäädyn Lada-idiootit Kontulasta ja Vantaalta.- cs
jokerit on homoja ja läskejä
- hvhookkerit
Mitä jokerit mulle on Ollu? Laulava, tanssiva, kolikoita viskova. Curling joukkoe päätä siellä katsomossa uskalletaan aukoa, mutta taas päittäin HIFK faneja kohti ollaan ihan hiljaa. Harkimo kun HIFK:TA ei aikoinaan saanut ostettua osti töölön vesat, jonka kanssa onkin muutamia miljoonia tappiota tehnytkin.
- <<<
JOKERIT OLI 1990-LUVULLA < 1994-1997 KOVA SANA MUT SEN JÄLKEEN ON VETTÄ VIRRANNU VANTAANJOESSA REIPPAASTI. ITSE OLEN IHASTUNUT HIFKIIN JOSSA PELASI 70-LUVLLA ESA PELTONEN. HEIKKI RIIHIRANTA JA STIG WETZELL . VAIKKA ITSELLÄNI ON VELJIENI KAUTTA PIENI LINKKI JOKEREIHIN EI JOUKKUE ENÄÄ OLE SAMAA MITÄ ENNEN
- seSamiron********
Suljettava sm-liigasta pois tuon hullun takia!
Olen Tamperefani ja puolueeton HIFK-Jokerit -selkkaukseen, mutta olihan teko tapon yritys!- tarkennetaan!
Tampereen jäähalli on jo itsessään tapon yritys.
- miten niin
täytyyhän stadin suomenkielisilläkin pissiksillä olla "mies-idoleita"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043