mielipiteitä?
Jokerit on sm-liigan turhin joukkue??
16
194
Vastaukset
- jokerifan84
4 jokeripelaajaa varattiin tänä vuonna änäriin. montakso hifkin pelaajaa sinne varattiinkaan? niinpä
- ifk on par....
no varaukset ovat varauksia, eivät pääse edes farmiin tai säkällä suomisarjaan. JA MISSÄ pelaa peltonen, granlundit ja sördelhom.
- Kasvatit
Joo, 4 jokeripelaajaa, joista kukaan ei ole narrien kasvatti. HIFK:n OMIA KASVATTEJA varattiin kaksi. Vainonen ja se narri, Lindbohm vai mikä nyt olikaan.
- jokerifani84
jokereista tulee parhaat pelaajat, kuten selänne ja kurri.
- krli
Sori vaan mutta kurri lopetti ja selänne on pappa.
- alöfjo
Joo, Narrit on olemassa vain sen takia, ettei Jyppi olisi turhin...
- honu jok...
narrit pellet ovat vai rahan takia sm-liigassa.
- Asiaa !!!
Jokerit on sm-liigan turhin joukkue?? Oon sun kanssa ihan samaa mieltä, paska mikä paska ja ihan turha jengi !!!!
- Penaliser
Kyllä on ja tulee aina olemaan!!!!! Leuaton omistaja ja kaljupää-GM tulevat näkemään tällä kaud. seuraavan "Petri Lampisen" !!!!!!!!!!!!
- JYP on Mestari
Jokerit ei ole ollut JOUKKE vuosikausiin.
Ja sitten on vielä ne Eteläpäädyn Lada-idiootit Kontulasta ja Vantaalta.- cs
jokerit on homoja ja läskejä
- hvhookkerit
Mitä jokerit mulle on Ollu? Laulava, tanssiva, kolikoita viskova. Curling joukkoe päätä siellä katsomossa uskalletaan aukoa, mutta taas päittäin HIFK faneja kohti ollaan ihan hiljaa. Harkimo kun HIFK:TA ei aikoinaan saanut ostettua osti töölön vesat, jonka kanssa onkin muutamia miljoonia tappiota tehnytkin.
- <<<
JOKERIT OLI 1990-LUVULLA < 1994-1997 KOVA SANA MUT SEN JÄLKEEN ON VETTÄ VIRRANNU VANTAANJOESSA REIPPAASTI. ITSE OLEN IHASTUNUT HIFKIIN JOSSA PELASI 70-LUVLLA ESA PELTONEN. HEIKKI RIIHIRANTA JA STIG WETZELL . VAIKKA ITSELLÄNI ON VELJIENI KAUTTA PIENI LINKKI JOKEREIHIN EI JOUKKUE ENÄÄ OLE SAMAA MITÄ ENNEN
- seSamiron********
Suljettava sm-liigasta pois tuon hullun takia!
Olen Tamperefani ja puolueeton HIFK-Jokerit -selkkaukseen, mutta olihan teko tapon yritys!- tarkennetaan!
Tampereen jäähalli on jo itsessään tapon yritys.
- miten niin
täytyyhän stadin suomenkielisilläkin pissiksillä olla "mies-idoleita"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454045Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville643720Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123004Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1202601- 1782275
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321584Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka491457- 541282
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161070Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1111065