Jokerit on sm-liigan turhin joukkue??

emt

mielipiteitä?

16

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokerifan84

      4 jokeripelaajaa varattiin tänä vuonna änäriin. montakso hifkin pelaajaa sinne varattiinkaan? niinpä

      • ifk on par....

        no varaukset ovat varauksia, eivät pääse edes farmiin tai säkällä suomisarjaan. JA MISSÄ pelaa peltonen, granlundit ja sördelhom.


      • Kasvatit

        Joo, 4 jokeripelaajaa, joista kukaan ei ole narrien kasvatti. HIFK:n OMIA KASVATTEJA varattiin kaksi. Vainonen ja se narri, Lindbohm vai mikä nyt olikaan.


    • jokerifani84

      jokereista tulee parhaat pelaajat, kuten selänne ja kurri.

      • krli

        Sori vaan mutta kurri lopetti ja selänne on pappa.


    • alöfjo

      Joo, Narrit on olemassa vain sen takia, ettei Jyppi olisi turhin...

      • honu jok...

        narrit pellet ovat vai rahan takia sm-liigassa.


    • Asiaa !!!

      Jokerit on sm-liigan turhin joukkue?? Oon sun kanssa ihan samaa mieltä, paska mikä paska ja ihan turha jengi !!!!

      • Penaliser

        Kyllä on ja tulee aina olemaan!!!!! Leuaton omistaja ja kaljupää-GM tulevat näkemään tällä kaud. seuraavan "Petri Lampisen" !!!!!!!!!!!!


    • JYP on Mestari

      Jokerit ei ole ollut JOUKKE vuosikausiin.
      Ja sitten on vielä ne Eteläpäädyn Lada-idiootit Kontulasta ja Vantaalta.

      • cs

        jokerit on homoja ja läskejä


      • hvhookkerit

        Mitä jokerit mulle on Ollu? Laulava, tanssiva, kolikoita viskova. Curling joukkoe päätä siellä katsomossa uskalletaan aukoa, mutta taas päittäin HIFK faneja kohti ollaan ihan hiljaa. Harkimo kun HIFK:TA ei aikoinaan saanut ostettua osti töölön vesat, jonka kanssa onkin muutamia miljoonia tappiota tehnytkin.


    • <<<

      JOKERIT OLI 1990-LUVULLA < 1994-1997 KOVA SANA MUT SEN JÄLKEEN ON VETTÄ VIRRANNU VANTAANJOESSA REIPPAASTI. ITSE OLEN IHASTUNUT HIFKIIN JOSSA PELASI 70-LUVLLA ESA PELTONEN. HEIKKI RIIHIRANTA JA STIG WETZELL . VAIKKA ITSELLÄNI ON VELJIENI KAUTTA PIENI LINKKI JOKEREIHIN EI JOUKKUE ENÄÄ OLE SAMAA MITÄ ENNEN

    • seSamiron********

      Suljettava sm-liigasta pois tuon hullun takia!

      Olen Tamperefani ja puolueeton HIFK-Jokerit -selkkaukseen, mutta olihan teko tapon yritys!

      • tarkennetaan!

        Tampereen jäähalli on jo itsessään tapon yritys.


    • miten niin

      täytyyhän stadin suomenkielisilläkin pissiksillä olla "mies-idoleita"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe