Muistan, kun mulla oli kaikkien muiden aineiden arvosanat ala-arvoisia, paitsi filosofian ja äidinkielen. Ne olivat kiitettäviä.
Lukio ei ole Huuhaata
6
<50
Vastaukset
- Vaahtokassi
Juoppo katsoi aamulla viikatemiestä silmiin ja alkoi avautumaan ihmisten palstalla. Säälittävää.
- Kylmät kädet
Haluan jättää kokemuksien kautta hankittua tietoani tuleville sukupolville. Vilpittömästi, ilman taka-ajatuksia.
Esimerkiksi, neëkereistä kirjoitettiin koulukirjoissa ennen Hitleriä jotenkin näin:
"Neekereiden matemaattiset taidot eivät ole niin huonot, kuin yleisesti ottaen uskotaan.. Lapselliseen hyväntahtoisuuteen liittyvä äkkiä puhkeava julmuus ja oman edun tavoittelu.. jne.."
Tämä kaikki on totta vielä tänä päivänäkin, mutta se ei mahdu Hitlerin jälkeiseen maailmaan enää millään. Totuus on rasismia, nykypäivänä.
- Kylmät kädet
Paljastin jopa ex-työnantajani. Olin puhelinmyyjä vuonna 2005. Poltan siltoja, koska uskon, ettei minusta ole ikinä enää veronmaksajaksi.
- Jos tai kun.
Jos sinulla on jo psyyke-eläke, mitäpä sitä töillä alkaisi rasittamaan itseään.
- Kylmät kädet
Jos tai kun. kirjoitti:
Jos sinulla on jo psyyke-eläke, mitäpä sitä töillä alkaisi rasittamaan itseään.
Se rautainen vanne, joka puristaa heti rinta"lihaksiesi" alapuolelta, se on käsittämättömän vittumainen tunne. 90 vuotiaat vanhukset eivät varmasti enää osaa kuvailla sitä tunnetta, mutta minä osaan:
Se on perseestä. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Se rautainen vanne, joka puristaa heti rinta"lihaksiesi" alapuolelta, se on käsittämättömän vittumainen tunne. 90 vuotiaat vanhukset eivät varmasti enää osaa kuvailla sitä tunnetta, mutta minä osaan:
Se on perseestä.Siksi vanhukset ovat sellaisia lepposia helppoheikkejä, kun he ovat kokeneet nämä rinnanpuristukset ja muut vastaavat kivut. Sellainen saa ihmisen kuin ihmisen muuttamaan asennettaan kuin salamaniskusta. He näkevät elämän aivan eri valossa, kuin me nuoremmat.
Minua ei pikku rinnanpuristus saa muuttamaan mielipiteitäni tai asennettani. Olen edelleen sama mies, kuin vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750