Venäläisten(RYYSSIEN)(YStävällisiä!) varmin valhe on se, että he ydinpommillaan rakensivat mm. Suomen Rakennukset...
Se kortti ei ole oikein päin, mutta miten TE VELHON viekkauden voisitte voittaa?
Voitan itseni, mutta kenen niistä itseistä? En tiedä missä maalataan....
Ranskassa tietysti.
Venäläisten ydinpommista.
8
53
Vastaukset
- Laplacen oppilas.
Ranskalaiset ovat matemaattisesti ehkä kaikkein lahjakkain kansa, mutta voin olla väärässäkin.....
- Miltä maistuu?
Suomi on vain se kaikkein KOVIN matematiikan "pöllijä", koska MI ja Ju-MA-la.
- Historiaa...
Miltä maistuu? kirjoitti:
Suomi on vain se kaikkein KOVIN matematiikan "pöllijä", koska MI ja Ju-MA-la.
Tukkimiehen numerot on suurin totuus lukumääristä, ei kombinaatioiden lisäämisellä saa kuin TEHOKKUUTTA lisää merkinnöissä, suuremmalla kantaluvulla, jonka Arabit pöllivät Hinduilta.....
- Keskellä........
Historiaa... kirjoitti:
Tukkimiehen numerot on suurin totuus lukumääristä, ei kombinaatioiden lisäämisellä saa kuin TEHOKKUUTTA lisää merkinnöissä, suuremmalla kantaluvulla, jonka Arabit pöllivät Hinduilta.....
Dick-Daattorin KYRPPÄ ja KYPÄRÄ on tässä( ) Missä? VIttustako minä sen tietäisin?:-()
- Aki-Aritusta.
Keskellä........ kirjoitti:
Dick-Daattorin KYRPPÄ ja KYPÄRÄ on tässä( ) Missä? VIttustako minä sen tietäisin?:-()
Mubarak on masentunut? Kuinka rohkaisemme Kuolevaista Kuolematonta?
Kyllä joku sinuakin rakasti!
- Sama pahuus UPPI!
Mutta: v^2/T = x * R
En tiedä vielä, miten nuo suureet kalibroituvat, siksi olen vasa Tampereelainen typerys....
x:lla ei ole yksikköä, v on m/s ja t = sekuntia tai tuntia ja esim. R on metriä....- Essin mies?
Ihminen on melko "keskikokoinen", planeettansa elämissä, katsokaa eläimiä ja oppikaa nmm. fysiikkaa, ja varsinkin kuuntelu on mielenkiintoista.... Älkää kaikkia otuksia heti syökö, se on synti....
- Sori, mokasin....
Mutta: v^2/T = x * R
Pakko korjata lasku, jotta Venäjän ydinlaitoksen palo loppuu ja alkaa:
v^2/a = R1^2/(T^2*a) = 2*R2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472