Itsemurha

Anteeksi...

Olen ajatellut tappaa itseni tänään. Olen jo ottanut unipillerit ja olen menossa läheiseen järveen uimaan, kunnes nukahdan ja hukun, taikka en jaksa enään, ja hukun. mutta aion yrittää. tämä on enemmän itsemurhakirje kuin mikään keskustelu. ka toivon että joku osaa sanoa oikeat sanat, ja estäisivät aikeitani. mutta en jaksa enää. elämä on mustaa, kaikki on turhaa kukaan ei välitä. Pelkkää mustaa.
Arpia löytyy itsetuhoisuuden takia, ja itsemurhaa yrittänyt jo 10 kertaa. Nyt pelaan varman päälle.
-Hyvästi

6

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheena93

ÄLÄ TEE SITÄ. se on paskin teko ikinä, meinasin itse tehdä sen mutta hyvä ystävä tappoi itsensä ennen minua... OLE KILTTI. kukaan ei halua läheisistäsi kokea sitä.

en voi kuvailla mitä tuskaa oli istua hautajaisissa taikka katso hänen murtunutta yhdensän vuotiasta sisartaan ja äitiä... ole niin kiltti.

laita mulle meiliä.

[email protected]

JA TUO EDELLINEN KOMMENTTI... SEN VOI TUNKEA SYVÄLLE PERSEESEEN. en tajua mistä tollasia ihmisiä tulee?!?! antaa apua nyt masentuneelle kertomalla kuinka tappaa itsensä?? väärä apua, saatana.

• jk

vai n iin

• plaah.

Älä tee itsellesi pahaa.

Tämä ei ole mikään itsemurhien suunnittelu- ja ilmoittelupalsta!

Parempi keino on taistella terveytensä puolesta. Ahdistus on voitettavissa, lievennettävissä!

• älä luovuta!

Elämää kannattaa elää vaikka mustalta kaikki näyttäisikin. Jokatapuaksessa elämä meiltä viedään pois. Sinulla on rakas ihminen vielä paljon nähtävää ja koettavaa, vaikka nyt et sitä halua ajatella tai ymmärrä. Mieti rakkaitasi, jotka musertuvat, jos hylkäät heidät. Mieti yleensäkkin tarkkaan kaikkea ympärilläsi oleva, vaikka tuossa mielentilassa näet vain itsesi ja omat vaikeutesi. Elämä ei ole kenelläkään aina helppoa, vaikka ulospäin toiset näyttäisivät onnellisilta ja pärjääviltä. Todellisuudessa heilläkin on omat ongelmasa ja murheensa. Toiset jaksaa pitää kulissia yllä, mutta se vasta raskasta onkin.

Itse menetin isäni ja olen 1991 syntynyt nuori nainen. Isä kuoli tapaturmassa hyvin nuorena. Viikkoa ennen isäni kuolemaa yritin kanssa lähtöä omankädenkautta. Lopulta isä pelasti minut ja pelästyin jopa isän reaktiota kuinka vihainen hän minulle oli. Pelleilin elämän kanssa, vaikka toisilla ei ole mahdollisuutta päättää päivistään vaan ne viedään. Isäni ei voinut vaikuttaa kohtaloonsa, mutta minä voin, enkä ikinä aiheuta sitä tuskaa muille mitä isän kuolemasta jouduin itse kärsimään. Älä aiheuta sinäkään vaan hae turvaa niistä jotka sinua ymmärtävät esim. minä :)

• jumala on kuollut

Itsemurha on hyvä ratkaisu, jokainen joka sitä miettii on oikeilla jäljillä. Ihminen itsessään voi olla hyvä ja tarpeellinen, mutta joukkona...hirmuinen tappokone ikiliikkujana, jokainen meistä kuolee, ennemmin tai myöhemmin. Olen miettinyt., yritin olla hyvä kaikille, muut vesittivät kaiken itsekyydellä ja hyväksikäyttämällä... Miksi minä haluaisin elää? Olen tehnyt kaiken tarpeellisen ja tarpeettoman.

• sinua on varoitettu

Luulo kun ei ole totuuden väärti?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe