Alkaessani vakituiseen parisuhteeseen kävin ehkäisyneuvolassa ja sain Yatz pillerit. Ne eivät sopineet ollenkaan. Kauheita mielialanvaihteluita, kuumia aaltoja ja sun muita. Seuraavaksi sain Cerazette pillerit. Nämäkään eivät sopineet. Olin siis tuon puoli vuotta aivan hermorainiona, itkin kokoajan, voimat oli aivan lopussa. Seuraavaksi siirryin Qlaira tabletteihin. Yli puoli vuotta olen niitä syönyt, mutta silti olo ei ole normaali. Qlairassa on vain 1-3 mg hormoonia kussakin tabletissa. Päänsärkyä on ruennut olemaan enemmän, viimeyönä kuumia aaltoja ja oli joko virtsatietulehdus tai virtsanäytteen otossa tullut bakteeri. Asia jäi siihen enkä mitään lääkkeitä saanut. Koko ajan epäilin virtsatietulehdusta. Epäilen johtuneen e-pillereistä, koska niissä mainitaan haittavaikutuksena virtsatietulehdus. Kondomi ei ole hyvä, enkä kierukkaa halua. Voisiko ehkäisylaastari käydä? Sitä olen ajatellut koko ehkäisyn ajan.
Mutta en kuitenkaan halua uutta puolenvuoden väsymystä ja hermoromahdusta. Onneksi rakas mieheni kesti kaikki hermoromahdukset.
Mutta en kuitenkaan halua uutta puolenvuoden väsymystä ja hermoromahdusta. Onneksi rakas mieheni kesti kaikki hermoromahdukset.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.