Porvarit= lahtarisuvut lahtaa taas? Kepu-Kokoomus RKP

Kansa kärsii taas

RKP-läisten johtamat suomalaisen kansanosan lahtaamiset 1918 ja 1939-45 on jatkunut koko ajan ja jatkuu yhä. YYAn aikana vauhti hiljeni, mutta EU:n myötä taas kiihtyy joka päivä. Tässä historiassa on selitys Kepulaisten ja kokoomuslaisten toimiin suomalaisten tuhoksi viime hallituksissa. Politiikka ei ole tehty suomalaisten eduksi, vaan tuhoksi, mutta toki selitelty kaikin tavoin, vääristelty, valehdeltu ja perusteltu välttämättömyyksinä, jne.
Sama kaiku on askelten kuitenkin, RKP-EU taas johdossa ja kaikki lait ja toimenpiteet tuhoavat tavallisten suomalaisen kansanosan , erityisesti köyhempien elämän. Lopullisesti henki on viety jo tuhansilta neuvostokommunismiin perustuvissa laitoksissa vanhusten liikalääkityksillä ja mielialalääkityksissä, jotka on koulusurma ja perhesurmatapauksissa paljastuneet syyksi. Nyt Niinistöläinen armokuolema on jo tuotu esiin Vihreiden avulla, samaa valtaa kaikki- Niinistö suku on kokoomuslaista ja ruotsiin yhteydet.

Hyvä kuvaus tästä on Mikko Niskasen Pulakapina elokuva, joka sopii yksi yhteen nykytilanten kanssa Suomessa.

Muistaka että kokoomus ja Wahlroos on viiemaikoina lausuneet asioita kuten -tuloerot hyvä, demokratia paha, pakkoruotsi hyvä, suomi on osa ruotsia, palkat alas, jne.

3

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      5334
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      3721
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      542
      2037
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1719
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      155
      1616
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      593
      1539
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1476
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1447
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1159
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      76