Yksinäisen raitis juhannus

Yksinäinen juhannus

Olen 40 ja risat mies, perheetön ja yksinäinen lisäksi absolutisti.

Keskikesän juhla - juhannus lähestyy ja se on tällaiselle yksinäiselle raittiille miehelle yksi niistä vuoden ikävimmistä juhlista joulun ohella.

Siis olen nelikymppinen mies ja vietän yksinäisen juhannuksen pikkukaupungissa ja vieläpä vesiselvänä - kuten aina.
En omista minkäänlaista kesänviettopaikkaa, en venettä enkä juuri muutakaan.
Se että minulla ei ole maallista mammonaa ei minua enää haittaa , mutta se että minulla ei ole elämänkumppania, eikä lapsia haittaa joka päivä ja joka hetki.

Kyllä elämä olisi paljon sisältörikkaampaa kun sen saisi jakaa henkilön kanssa josta välittää ja jota rakastaa.

Juhannus tulee menemään kuten tavallinen viikonloppu - kotosalla ja juoksulenkillä käydessä.

Miten sinun juhannus tulee menemään?
Lähdet varmaan mökille perheesi taikka kavereidesi kanssa, otatte supisuomalaiset kaatokännit ja naitte ristiin rastiin omaa ja vierasta - vai onko juhannuksesi vähän niin kuin minulla?

22

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustispeppers

      Luultavasti ihan kotosalla... Kammarin sänkyyn pitää vaihtaa lakanat, onhan nyt juhannus :) Siinäpä se menee, maanantaita odottaessa.

    • dghnsfgh

      samanlain menee aikalailla niinku alottajallaki, paitsi en varmaan mee lenkille etten saa oudoksuvia katseita. juhannuksena kun ei yksin passaa lenkkeillä. luulevat vielä että raiskattavaa teiniä olisin etsimässä. mut huomenna ajattelin salille mennä, saas nähä oonko yksin siellä. ite en oo absolutisti mut juominen on vähentynyt kylläkin noin 2-5 kertaan vuodessa. sen tiedän ettei minun kannata yksinään juoda koska yksinäisyyden tunne korostuu silloin potenssiin 10. onhan tää selvänäki rankkaa, mut huomattavasti helpompaa ku kännissä.

    • Poksuko

      Juhannuksesta ei kannata liikoja stressata. Yliarvostettua meininkiä, ja turhan monella tämäkin keskikesän juhla on lähinnä lupa vetää perseet olalle kuten on tehty "perinteisesti" joka vuosi.

      Itse asun kaupungissa. Positiivista kaupunkijuhannuksessa on se, että silloin äänekkäimmät ääliöt pakenevat kuka minnekin ja on edes kerran vuodessa päivä tai pari, että kaupungissa asumisesta voi nauttia mukavan rauhallisesti ilman jatkuvaa hälinää ja liikenteen melua.

    • HuiHuit

      Sun ongelma on ehkä suvaitsemattomuus ? Viimejuhannuksena join 2 kahvia, hengailin hyvässä seurassa ja oli tosi kivaa. Mitään ördääjiä ei edes näkynyt.... Lenkkiä ehtii monta tuntia päivässä, ei siihen koko iltaa mene, tänäkään vuonna.

    • sillitrooli

      Lähden kavereiden luokse jo päivällä, ja juon niin kauan kuin pysyn seisaaltaan. Voi olla että mennään baariinkin.

      Raittius on periaatteessa erittäin kannatettava juttu, mutta Suomen kaltaisessa maassa, jossa kännien vetäminen on hyväksytty harrastus jopa papeille, opettajille ja kukkahattutädeille, raittiudella tuppaa jäämään yksinäiseksi. Sinänsä käsittämätöntä, että tässä samassa kännimaassa satunnaiset pilvenpolttelijat tuomitaan narkkareiksi. Ei ole oikein järkeä suomalaisessa arvomaailmassa.

      Niin tai näin, ne terveys- ja mogaamattomuushyödyt, joita raitis ihminen saa kännäämättömyydestä, kumoutuvat ja ylikin sen vaikutuksesta, että Suomessa jää yksin ja porukoiden ulkopuolelle. Miehelle tämä on taatusti vielä pahempi kuin naisille, koska juomatonta miestä katsotaan vielä enemmän kieroon.

    • ,....,

      Menen vanhempieni luo muutaman tunnin ajomatkan päähän. Selvinpäin menee eikä kummempaa ohjelmaa ole koska eräs paikallinen ystäväni on koko Jussin töissä.

      • sillitrooli

        Oletko oikea ,...., vai oletko feikki- ,....., ? (feikki- ,...., on se yksi anonyyminainen, joka aina haukkuu minua)


      • ,....,
        sillitrooli kirjoitti:

        Oletko oikea ,...., vai oletko feikki- ,....., ? (feikki- ,...., on se yksi anonyyminainen, joka aina haukkuu minua)

        En ole haukkunut sua, kai? Eriävät mielipiteet ei kai ole haukkumista. Viime viikolla olin muutaman päivän lukematta palstaa ku en ollut oman koneen äärellä (ja vierasta en viittiny käyttää) niin silloin joku tais käyttää samantapaista nimmaria. Jälkeenpäin huomasin..


      • sillitrooli
        ,...., kirjoitti:

        En ole haukkunut sua, kai? Eriävät mielipiteet ei kai ole haukkumista. Viime viikolla olin muutaman päivän lukematta palstaa ku en ollut oman koneen äärellä (ja vierasta en viittiny käyttää) niin silloin joku tais käyttää samantapaista nimmaria. Jälkeenpäin huomasin..

        Juu en tarkoittanutkaan, että sinä olisit haukkunut. Olet siis aito :)
        Mutta yksi naisanonyymi, joka on erikoistunut haukkumiseeni ihan mistä syystä tahansa, on käyttänyt nimmariasi useampaan kertaan sekä tänä että viime vuonna, haukkuakseen minua.


      • Siis onko
        sillitrooli kirjoitti:

        Juu en tarkoittanutkaan, että sinä olisit haukkunut. Olet siis aito :)
        Mutta yksi naisanonyymi, joka on erikoistunut haukkumiseeni ihan mistä syystä tahansa, on käyttänyt nimmariasi useampaan kertaan sekä tänä että viime vuonna, haukkuakseen minua.

        Onko sulla herkkä hipiä?


      • sillitrooli
        Siis onko kirjoitti:

        Onko sulla herkkä hipiä?

        Mulla on herkkä muna. Haluatko kokeilla?


      • Alapäästäs
        sillitrooli kirjoitti:

        Mulla on herkkä muna. Haluatko kokeilla?

        Sulta tuli jo.....


    • mmm 27v

      Todettakoot heti alkuun että vietän itsekkin juhannuksen yksin mutta se on jokaisen omavalinta,mitä tekee ja milloin tekee.
      Se että jäät kotia tuijottamaan tv:tä on sinun oma valintasi.Yhtä hyvin voisit lähteä vaikka baariin taikka kaupungille kävelylle/katsomaan kokkoa.
      Baariin meneminen ei vaadi alkoholin nauttimista,monet naiset jopa tykkää kun on mies jolta suusta tulee ihan järkeviä sanoja eikä mitään kännistä sössötystä.

      Toisekseen,en usko,että ihminen elää 40 vuotiaaaksi sinkkuna ilman että sillä itsellään on asian kanssa mitään tekemistä.Se henkilö ei ole vain aktivoitunut etsimään itselleen paria.Totta on,että jos etsii oikeaa välittämistä ja rakkautta,ei se löydy välttämättä todellakaan heti,menee jopa vuosia.Mutta,silti,voit asiaan itse vaikuttaa.

      Elämässä kun ei ole vain uhreja,vaan meillä on mahdollisuus vaikuttaa itse asioihin.Vastaamme itse itsellemme minkälaista meidän elämämme on.

      Ap:n kaltaiset "elämä on kohdellut minua kaltoin" tyyppiset ihmiset saavat sappeni kiehumaan,koska meistä jokainen voi ja pystyy muuttamaan elämäänsä.Kaikki on sinusta itsestään kiinni!

      ps.olen myös itse sinkku enkä seurustellut ikinä,mutta sen sijaan että valittaisin,totean itsellänni olevan osuutta asiaan.

      • Poksuko

        "Toisekseen,en usko,että ihminen elää 40 vuotiaaaksi sinkkuna ilman että sillä itsellään on asian kanssa mitään tekemistä.Se henkilö ei ole vain aktivoitunut etsimään itselleen paria.Totta on,että jos etsii oikeaa välittämistä ja rakkautta,ei se löydy välttämättä todellakaan heti,menee jopa vuosia.Mutta,silti,voit asiaan itse vaikuttaa."

        No jaa. Tuli aikanaan kokeiltua nettitreffejä, kun baarit oli luonnollisesti poissa laskuista. Jossain vaiheessa vain iski tunne, että nyt saa kauniimman puoliskon etsiminen riittää. Homma tuntui muuttuvat vuosi vuodelta yhä pinnallisemmaksi ml. kaikki mahdolliset ennakkoluulot, joten katsoin paremmaksi lopettaa seuran hakemisen kokonaan. Sen jälkeen on ollut kummasti parempi mieli. Ei maailma siihen kaadu, jos sopivaa puolisoa ei löydä eikä pääse elämään parisuhteessa. Asiaan voi suhtautua ihan siltä pohjalta, että lotossakaan ei voi aina voittaa...

        Parin viimeisten vuoden aikana ei ole ollut halua palata nettideitteihin eikä lähteä baareihin, jotka eivät muutenkaan ole koskaan tuntuneet sopivalta paikalta. Oikeassa elämässä taas harvemmin törmää sellaiseen naiseen, jonka kanssa voisi ajatella suhdetta. Suhteeseen pääsyyn ei riitä vain se, että törmää ihan mihin tahansa naiseen. Vähimmäisedellytyksinä voi pitää, että nainen on aito sinkku ja vapaa, sekä muutenkin täysjärkinen ilman suurempia ennakkoluuloja.


    • Yksin ja kännissä

      Yksin se menee, mutta ainakin yritän ensin löytää teininaisen joka on tarpeeksi lärvit antaakseen minulle. Epäonnistuttuani sitten huvittelen runkkaamalla teininaisista fantasioiden. Lopuksi vedän armottoman perskännin.

    • 2+4

      Hei halloo!! Suomi on täynnä retkeilymahdollisuuksia. Löytyy kansallispuistoa ja eripituisia reittejä joista valita kunnon mukaan. Maastovalikoimaakin; merenrantaa, suomaisemaa, jokea, metsää... Ei muuta makkarat reppuun ja tarpomaan :) Mökin voi kantaa selässä; teltta vaan pystyyn tai kallistaa päänsä laavulla. Alkoa sen verran mukaan, että sillä saa spriikeittimeen tulen :) Kartasta voi katsoa paikan mihin mennä, pitkoksilla ei pääse eksymään.

      Reppu on jo pakattu :) Soon moro!!

      • Beavis & Butthead

        - teltta vaan pystyyn

        ehehehehhe


    • "Lähdet varmaan mökille perheesi taikka kavereidesi kanssa, otatte supisuomalaiset kaatokännit ja naitte ristiin rastiin omaa ja vierasta"

      Perheellinen olen, mutta mökkeily on meikäläiselle kirosana. Eikä tuo viinalla läträäminen ole muutenkaan ollut enää vuosiin meikäläisen juttu. Seksiä tulee varmastikkin harrastettua, mutta kyllä ihan "vain" oman naiseni kanssa. ;)

      Eli juhannus menee kovaa treenaten ja loppuaika ihan kotona perheen kanssa. Eli perus viikonloppu. Ja hyvä näin. =)

    • PointOfView

      Naisilla se aktiivisuus kumppanin hankinnassa ehkä tuottaakin tulosta.
      Olen kuitenkin omissa empiirissä tutkimuksissani huomannut ,että miehillä
      aktiivisuus tulkitaan yleisesti lähes aina epätoivoksi jota vieroksutaan.

      Hameiden jahtaamisen sijaan jokaisen miehen tulisi keskittyä siihen, että
      sitten kun löytää sen elämänsä naisen on elämänsä kunnossa, niin henkisesti
      fyysesti kuin rahallisestikin. Kun nämä asiat ovat kunnossa, naiset juoksevat
      perässä kovempaa kuin ehdit karkuun.

    • Olen 46v. sinkkunainen. Vietän myös raittiin juhannuksen. En tosin ole absolutisti mutta ei vaan huvita yksin ottaa ja terassit on täynnä känniläisiä niin ei oikein nappaa. Aamulla aikaisin kävelylenkille. Päivällä uimarannalle ja sen jälkeen ruoan laittoa. Illalla, en tiedä, tekis mieli lähtee jonnekin tanssilavalle. Mut katsotaan huomenna mikä on fiilis. Olis kyllä kivaa että olis joku kenen kanssa viettää aikaa. Tuntuu vaan ettei niitä kunnollisia miehiä tunnu löytyvän. No, jatketaan etsimistä. :D Hauskaa juhannusta!

      • näin kävi

        Lapsen kanssa kahden kotona. Jo seitsemän vuotta samaa. Juhannuksen alla aikanaan mut jätettiin ja jussi tuo aina tuskaset muistot pintaa. Ei huvita oikein mikään. Liikaa aikaa ajatella hiljaisuudessa.


    • Menen tuonne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe