Niin elikkäs mitä tapahtuu evan ja robertin kaudella? Olen kullä kuullut monia juttuja mutta ovat olleet kovin ristiriitaisia, eli mitä kaikkee tapahtuu???
Lemmen viemää mätä tapahtuu tällä kaudella????
8
456
Vastaukset
- valentina <3
no Evan ja Robertin tuotantokausi on ny ohi ja oli kyl yks parhaimmista !!
- surusta
Lähtee se kun sellanen mustalaisnainen vie sen miehen nilsin.
- Mikaela.
Hyvin mahdollista tämmösissä sarjoissa.
- lemmen vien mää
Tietääkö tai muistaakohan kukaan täällä sitä, että tuo "taskuraketti" Tanjan näyttelijähän oli 90-luvulla Marienhofissa nimellä Tinka. Marienhofkin oli loistosarja, tosin sen esittäminen keskeytettiin juntti-suomessa 2000 alussa.
No sitten kun palasi niin oli jo aikalailla laimentunut ja väsähtänyt sarjana. Lopetettiin muuten Saksassa muistaakseni viime tai toissa vuoden kesällä.
Yleensä kaikki saksalaiset sarjat on laadukkaita. Paitsi ehkä huumori-. :)
Meillä tuijotetaan ehkä liikaakin aina jenkkeihin ja britteihin. Saksalaiset eivät osaa onneksi tehdä näitä juttuja pinnallisesti ja teennäisesti. Ne tekevät kaiken syvällisesti ja perusteellisesti.- murueskimo1
Anteeksi nyt,mutta sarja kyllä jatkuu vielä Saksassa ja on tulossa tietääkseni vielä 9 ja 10 kaudet.Ei kannata valehdella:D
- Murueskimo1
murueskimo1 kirjoitti:
Anteeksi nyt,mutta sarja kyllä jatkuu vielä Saksassa ja on tulossa tietääkseni vielä 9 ja 10 kaudet.Ei kannata valehdella:D
Oho.Anteeksi.Luulin et tarkotit Lemmen Viemää sarjaa,mut tarkotitkin Martienhofia.Mulla oli taas silmät päin hemmettiä:D
Anteeksi!
- ei sentään fani
Kaikkein eniten minua ärsyttää tässä sarjassa se, ettei mitään rikoksia selvitetä. Hirveitä summia häviää sen sileän tien ja kaikki jää pimentoon.
Tuokin Charlotte möhli ne rahansa jollekin huijarille ja sitä tietä menetti omat osuutensa hotelista. Nyt hänelle on kuitenkin ilmestynyt joistakin 30 osaketta. Wernerillä ei taida olla
enää yhtään osaketta. Charloten möhläysten takia on osakkeet menettety ja nyt hän on vihainen Wernerille, kun hän otti ison lainan pankista ostaakseen 70 osaketta. Jotenkin on epäjohdonmukaista koko touhu.
Sinänsä sarja on ollut jokseenkin seurattava, vaikka ikävä, kun Robert ja Eva poistuivat.- kukkuruuuuu
Itse en jää Evaa kaipaamaan ollenkaan.Aivan kamala akka.Näyttelijä ihan paska.Ja tosi ärsyttäväkin vielä:@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918