Mitä maksaa virossa rasvaimu ja onko joku käynyt? Onko helppoa vetää kotletit pois mahasta ja kyljistä? Paljonko tästä saa sairaslomaa?
Rasvaimu?
9
153
Vastaukset
- joo ei
yrit EI laiteta
- lipowalas
Viroon jäi meikäläisen vyötäröläskit.Hyvin onnistui eikä hintakaan ollut kohtuuton.En ala mainostamaan firmaa mutta olen erittäin tyytyväinen.
- Walitettu
Oman rasvaimuni tekniikka oli WAL. Leikkaus pe ja ma olin jo töissä. Mun työ ei oo fyysinen.
- exfatsoboy
Wal tekniikalla saa siisteimmän lopputuloksen
- Läskissoossi
Kiitos tiedoista!
Eikö joku nyt voisi vinkata jonkun virolaisen klinikan jossa voisin teettää rasvaimun, vaikka sitten tuolla WAL -tekniikalla? kiitos - meatloaffi
Parempi läskisoossi että itse etsit klinikan.Olisi mukava auttaa ,mutta tämä palsta on väärä foorumi.Jos olisit vakiolukija niin ymmärtäisit
- Kok36
Minulla lähti WALilla 2,5 l keskivartalosta. Olin kokoa 40 ja nyt 36. Aivan mahtavaa. Paras sijoitus ikinä.
Kävin rasvaimussa 15.6.2012 Helsingissä CityClinkalla - smartlipossa. Polvet, sisäreidet ja ulkoreidet. Nyt kaksi viikkoa käyttänyt tukihousuja, mutta aina kun mahdollisuus katsoa jälkeä, olen aina vaan tyytyväisempi. Kuuden (3 3) aluen rasvanpoisto smartlipossa kyseisellä klinkalla 3750 euroa.
Virolaisia vastaavia paikkoja voin auttaa etsiä, olen itsekin virolainen. Jostain kumman syystä en kotimaahan kuitenkin lähtenyt toimenpiteseen :)
Minulle saa kirjoittaa, jos haluat tietää lisää.- hyvä..
WAL toimii.Suosittelen.Kyljet ja selkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318