Olen selaillut kaikki mahdolliset netistä läpi mutta kokeillaan nyt tänne..
Aina kainaloiden sheivauksen jälkeen niihin tulee punaisia näppylöitä, eivät ole kipeitä tai mitään, mutta ärsyttäviä ja rumia. Sheivaan omalla höylällä, olen kokeillut kaikki mahdolliset geelit, voiteet, dödöt mitkä mitkä pitäisi auttaa, olen jättänyt ajamattakin, mutta ei. Muualla ihoa ei tule näppylöitä,
Suvussa on pari tyypiä joilla on psorias, mutta en usko että nyt on siitä kiinni,
Punaisia näppylöitä.
6
279
Vastaukset
- zxzsdfvsdf
Miksi sheivata kainalokarvat? Kuka niitä näkee, kun et kuitenkaan koko ajan kule käsi pystyssä paijatta kuin Hitlerin kannattaja tai ristusfiiliksen voimalla ylistävä hellari?
Mää ennoo koskaan heivannu muita karvoituksia kuin kaulan yläpuolisia. Kuulostaa kivuliaalta toimitukselta kainaloiden porslinointi. Kai ne karvat sielä hyvää tekee kun ne kerta on säädetty sinne kasvamaan. - ktt
Karvatupentulehdus?
Itselläni ollut joskus samaa ongelmaa...luultavasti olet allerginen aineelle jota käytät kainaloa ajaessasi tai allerginen deodorantille jota käytät ajon jälkeen. Pelkkä höylä ei mielestäni niitä tee. punaiset näpyt ovat kuitenkin luultavasti karvatupin tulehdus joten voisit kokeilla heti ajon jälkeen desinfioida kainalosi ja sen jälkeen laittaa esim. perunajauhoa (vähän niinkuin talkkia) kainaloon. Pitää hien hajua hiukan pois ja poistaa ylimääräistä kosteutta ja yleensä rauhoittaa kainaloa. Kuulostaa varmaan hassulta, mut auttoi ainakin mulla.
- sdfgerhter
Hikoileminen on terveellistä. Hientulon estäminen on vähän verrattavissa siihen kuin estäisi paskaa ja kusta kulkemasta. Tai kieltäytyisi hengittämästä ulospäin. Hankkisi suolitukoksen ja virtsakiviä. Ei tukita kehon viemäreitä!
- joksikin
kokeile hikoiluainetta, jossa ei ole alumiinia
- Näppykainalossa
Itse olen epäillyt, että sheivaaminen aiheuttaisi kainaloihin jotain mikroskooppisia haavoja, jotka herkällä ihoalueella aiheuttavat juuri nuo näppylät. Mulla ainakin tulee näppyjä vaikka sheivaisin vain veden kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882