Mikä tyyppi tämä laakeripummi oikein on?

pummin tunnistaja

Parjaa ja herjaa julkisesti entistä muijaansa vuosikausia, itse selittää kirjoittavansa omalla nimellään joten häntä ei saa haukkua.
Jos hän kirjoittaa omalla nimellään, joka taatusti ole Magnus von Lagerbom, kai hänen muijansakin sitten on tunnettu.
Melkoisen tyhmä tyyppi, ei tuollaista kukaan nainen katsele kauaa. Ihan on itse tehnyt elämänäsä vaikeaksi.

71

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awokpopkaai90

      Eikö teilläkään saatanan luupäillä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua suolisto25 palstalla jaarittelemassa jostain vitun laakerista?
      Hakekaa viinaa ja saunokaa jumalauta, juhannusssss!

      • kui kui

        Jussi tuntuu olevan jo pitkällä, kirjoituksista päätellen.


    • von Lagerbom

      Milloin olen väittänyt että Lagerbom on oikea nimeni? Olen sanonut että nimimerkkini takaa löytyvät oikea nimeni, asuinpaikkani yms. Ja jos minua herjataan täällä, syyllstyy kunniánloukkaukseen koska oikea henkilöllisyyteni löytyy helposti nimimerkkini profiilisivuilta ja muualtakin netistä.

      • tylytystä

        Sinun kannattaa sitten poistaa ne, jos siellä sellaiset tiedot, en kyllä heti nähnyt joten oletettavasti valehtelet tässäkin. Ja kunte olen sanonut, jos kirjoitat niin, että nimesi on tunnettu, SILLOIN OLET HARJANNUT ENTISTÄ VAIMOASI VUOSIKAUSIA JULKISESTI. Olet siis itse syyllistynty kunnianloukkaukseen muutaman vuoden ajan ja suorastaan kerjäät rangaistusta asiasta.
        Koeta nyt tajuta, että sinulla ei ole yksinoikeutta kunnianloukkaukseen.

        Nämä asiat kun pannaan vaakakuppiin, olet muuten aika heikoilla.


      • kuvottavaa

        Koska Lagerbom ei ole oikea nimesi, ilmeisesti, et voi nostaa herjaus syytettä. Niitä kun ei nosteta mielikuvituolentojen toimesta. Ainahan voi kirjoittaa myös muilla nimimerkeillä, mikäli et halua olla tunnettu, mutta koska kieron luonteen omaavana ihmisenä sitä juuri haluat onkin vain kyse tuoda entinen vaimosi julkisuuteen ja olet valmis jopa uhraamaan oman helkilöllisyytesi siinä sivussa. Ai jai. Pyydä julkisesti anteeksi ent. muijaltasi ja jatka elämääsi, on oikeasti kiusallista lukea toisten parisuhdeongelmia palstoilla ja vielä kun 99% ne on sinun.


      • von Lagerbom
        kuvottavaa kirjoitti:

        Koska Lagerbom ei ole oikea nimesi, ilmeisesti, et voi nostaa herjaus syytettä. Niitä kun ei nosteta mielikuvituolentojen toimesta. Ainahan voi kirjoittaa myös muilla nimimerkeillä, mikäli et halua olla tunnettu, mutta koska kieron luonteen omaavana ihmisenä sitä juuri haluat onkin vain kyse tuoda entinen vaimosi julkisuuteen ja olet valmis jopa uhraamaan oman helkilöllisyytesi siinä sivussa. Ai jai. Pyydä julkisesti anteeksi ent. muijaltasi ja jatka elämääsi, on oikeasti kiusallista lukea toisten parisuhdeongelmia palstoilla ja vielä kun 99% ne on sinun.

        Mahtaako sinulla olla ymmärryskyvyssäsi vajavaisuutta? Jos oikea henkilöllisyyteni on tiedossa täällä netissä ja minua herjaat niin syyllistyt kunnianloukkaukseen minua kohtaan. Tästä siis on kyse eikä mistään mielikuvitushenkilön herjaamisesta.


      • von pimppendal
        von Lagerbom kirjoitti:

        Mahtaako sinulla olla ymmärryskyvyssäsi vajavaisuutta? Jos oikea henkilöllisyyteni on tiedossa täällä netissä ja minua herjaat niin syyllistyt kunnianloukkaukseen minua kohtaan. Tästä siis on kyse eikä mistään mielikuvitushenkilön herjaamisesta.

        Herjaatko minua vajavaiseksi??? :0


      • pummiin kyllästynyt
        von Lagerbom kirjoitti:

        Mahtaako sinulla olla ymmärryskyvyssäsi vajavaisuutta? Jos oikea henkilöllisyyteni on tiedossa täällä netissä ja minua herjaat niin syyllistyt kunnianloukkaukseen minua kohtaan. Tästä siis on kyse eikä mistään mielikuvitushenkilön herjaamisesta.

        Mene nyt vinkumasta siitä herjojesi kanssa. Ruiku ruiku

        Sinä kirjoitat nikillä, profiilissasi ei lue omaa nimeäsi, nimimerkillä ei ole kunniaa. Ja jos oikea henkilö toimii kuten sinä, olet vastuussa omista tekemisistäsi myös, ei se niin mene että sinä herjaat entistä vaimoasi mutta sinua ei saa herjata.
        Sinäpä vasta epäreilu tyyppi olet. Kuinkahan paljon olet mahtanut valehdella entisestä vaimostasi...


      • faktaa tämä
        von pimppendal kirjoitti:

        Herjaatko minua vajavaiseksi??? :0

        von pummi on epänormaali


      • 9v ulkomailla asunut
        tylytystä kirjoitti:

        Sinun kannattaa sitten poistaa ne, jos siellä sellaiset tiedot, en kyllä heti nähnyt joten oletettavasti valehtelet tässäkin. Ja kunte olen sanonut, jos kirjoitat niin, että nimesi on tunnettu, SILLOIN OLET HARJANNUT ENTISTÄ VAIMOASI VUOSIKAUSIA JULKISESTI. Olet siis itse syyllistynty kunnianloukkaukseen muutaman vuoden ajan ja suorastaan kerjäät rangaistusta asiasta.
        Koeta nyt tajuta, että sinulla ei ole yksinoikeutta kunnianloukkaukseen.

        Nämä asiat kun pannaan vaakakuppiin, olet muuten aika heikoilla.

        Suomessa suomalaismies on aina heikoilla, jos häntä vastassa ovat suomalaisnaiset. Siksi maasta onkin tullut jo ajat sitten feministien tekemä henkinen h**v*tt*.
        Onneksi suomalaisen diktatuurin rajat ovat vielä auki ja maasta pääsee pois!


      • mutakuono

        Siikaisten suunnilla asuu erittäin ilkeämielisiä juoppoja joilla ei ole muuta tekemistä kuin kehua puolenmiljoonaa maksavalla mökillä joka tosiasiassa on korkeintaan 40.000 arvoinen jos sitäkään. Kännipäissään haukutaan sitten veljenvaimo joka todellakin yrittää hoitaa monisairasta miestään ja vieläpämiehen sukulaisten jatkuvalla mollaamisella vaikka ei ole aihetta, mutta kun eivät itse pysty hoitamaan omia asioitaan niin täytyy mollata niitä parempiosaisia jotka jotain osaavat ettei vaan jää toiseksi. On se kamalaa tuo kateus ja toisten asioihin puuttuminen vaikka ei ole edes tarvetta saatikka aihetta moiseen ja vielä vähemmän mitään oikeutta puuttua muiden elämään. No omaa pahaaoloaan siinä yrittää parannella mollaamalla muita.


    • näin se menee

      Pummi on narsisti.

    • jaajuuja sillee

      Narsismia:
      -puhut hänelle ongelmistasi, hän kääntääkin jutun itseensä.
      -kun kerrot hänelle tunteistasi, pistää paremmaksi omilla tuntemuksillaan.
      -on sinulle kateellinen.
      -häneltä puuttuu kyky eläytyä tunteisiisi.
      -tukee vain sellaista toimintaa, joka saa hänet näyttämään hyvältä.
      -ei emotionaalista läheisyyttä.
      -tekee asioita hyväksesi, vai muiden nähden.
      -on liioitellun tietoinen, mitä muut ajattelevat.
      -syyttää mieluummin muita, kuin ottaa vastuun teoistaan.
      -loukkaantuu helposti ja kantaa pitkään kaunaa
      -tekee ihmisistä orjiaan
      -olet vastuussa joka ikisestä vaivasta, mitä narsisti kokee, vaikkapa päänsärky.
      -tunnt suurta häpeää hänen sanomisisataan ja jopa julkisesta mollaamisesta.
      - mielialat heilahtelevat itsekeskeisestä masentuneeseen.
      -teeskentelijä
      -manipuloija
      -käyttäytyy kuin uhri ja marttyyri.
      -asioiden pitää tapahtua narsistin haluamalla tavalla.

      Tässä otteita narsistin luonteesta, Lagerbomhan itse väitti tietävänsä siitä kaiken ja tuskin tälläkään kertaa löytää edellämainituista itseän, me muut sen sijaan voimme keskustella asiasta, kun vuosia olemme seuranneet herran edesottamuksia.
      Otteet on muuten kirjasta Karyl McBride, enkö koskaan ole tarpeeksi hyvä, kirjoittaja on psykologi.

      • kummaa toihua

        "tunnt suurta häpeää hänen sanomisisataan ja jopa julkisesta mollaamisesta."

        "syyttää mieluummin muita, kuin ottaa vastuun teoistaan"

        'teeskentelijä"

        "manipuloija"

        "uhri / marttyyri -käytös"

        Erityisesti nuo pistävät silmään heti palstakirjoittelun perusteella. Joka tapauseksessa, ei pummi siten toimi kuin normaali ihminen.
        Hänen kommentteihinsa on syytä suhtatua varauksella.


    • laakerinarsisti

      Tuohan on ainakin vuodesta 2005 asti vinkunut eksästään näillä sivustoilla. Ei taida olla kaikki intiaanit herralla kanootissa. Nyt koittaa vielä turvata oman koskemattomuutensa selittämällä, että hänen nimensä löytyy nikin takaa. En edes jaksa googlettaa mokoman paskakasan nimeä. Mikä lie mitättömyys joka luulee itsestään liikoja. :D

      • von Lagerbom

        No niin. Nyt riitti. Jatkoit vaan edelleen herjaamistani vaikka varoitin ja kerrot vielä ettet viitsinyt tutkia asiaa. Jatkoit herjauksiasi vaikka kerroin että henkilöyteni selviää profiilitiedoistani. Ja löytyy ihan näiltä palstoiltani, muistaakseni Yleistä Satakunnasta- palstalta. Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi.


      • ihan vain tiedoksi
        von Lagerbom kirjoitti:

        No niin. Nyt riitti. Jatkoit vaan edelleen herjaamistani vaikka varoitin ja kerrot vielä ettet viitsinyt tutkia asiaa. Jatkoit herjauksiasi vaikka kerroin että henkilöyteni selviää profiilitiedoistani. Ja löytyy ihan näiltä palstoiltani, muistaakseni Yleistä Satakunnasta- palstalta. Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi.

        Ihan näin sivusta juttua seuranneena, voinen sanoa, että ken itsensä palstoille asettaa ja intiimiasioistaan julkisesti kertoo, tietänee sen tehdessään joutuvansa julkisen arvostelun kohteeksi. Voitanee jopa sanoa, että toimiessaan edellämainitulla tavoin tahallisesti kalastelee oikeusasteitamme rasittavia jutun aineksia.
        Jos nimet keskusteluissa on kuitenkin peitetty tavalla, tai toisella, voidaan perusporilaiseen tapaan huudella kaikenlaisia nimittelysanoja, joita von Lagerbomkin viljelee lähes kaikissa keskustelufoorumeissa.


      • paska mikä paska
        von Lagerbom kirjoitti:

        No niin. Nyt riitti. Jatkoit vaan edelleen herjaamistani vaikka varoitin ja kerrot vielä ettet viitsinyt tutkia asiaa. Jatkoit herjauksiasi vaikka kerroin että henkilöyteni selviää profiilitiedoistani. Ja löytyy ihan näiltä palstoiltani, muistaakseni Yleistä Satakunnasta- palstalta. Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi.

        "Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi. "

        Meitä on sitten aika monta ja sinä tulet vastaamaan vaimosi herjaamisesta.
        Olet itse valinnut tiesi pelkästään sen perusteella, että saisist herjata entistä muijaasi mutta muut eivät saisi herjata sinua.

        Sanoin jo aiemmin ettet ole yksin oikeutettu kunnianloukkaukseen, et vain taida tajuta asiaa.
        Eikä mitenkään pahalla, mutta poliisilla on parempaakin tekemistä kuin pohtia laakeripummin kunniaa. Valehtelet jälleen.


      • von Lagerbom
        paska mikä paska kirjoitti:

        "Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi. "

        Meitä on sitten aika monta ja sinä tulet vastaamaan vaimosi herjaamisesta.
        Olet itse valinnut tiesi pelkästään sen perusteella, että saisist herjata entistä muijaasi mutta muut eivät saisi herjata sinua.

        Sanoin jo aiemmin ettet ole yksin oikeutettu kunnianloukkaukseen, et vain taida tajuta asiaa.
        Eikä mitenkään pahalla, mutta poliisilla on parempaakin tekemistä kuin pohtia laakeripummin kunniaa. Valehtelet jälleen.

        En nyt oikein usko että olet entinen muijani jota mielestäsi olen herjannut. Kunnianloukkaus on näet asianomistajarikos joten millä keinoilla sinä siis minut aikoisit saada siitä vastuuseen, heh. Voi taivahan jumala tuota laintuntemusta.. No olen rikosilmoituksen sinua vastaan jo tehnyt kuitenkin.


      • :D
        von Lagerbom kirjoitti:

        En nyt oikein usko että olet entinen muijani jota mielestäsi olen herjannut. Kunnianloukkaus on näet asianomistajarikos joten millä keinoilla sinä siis minut aikoisit saada siitä vastuuseen, heh. Voi taivahan jumala tuota laintuntemusta.. No olen rikosilmoituksen sinua vastaan jo tehnyt kuitenkin.

        Jaa, olet valehtelija. Minä ilmoitin sen sijaan kaksi palstan aiheeseen kuuluvaa aloitustasi asiattomaksi, ja kas kummaa, ne on poistettu.

        Tulen seuraamaan toimiasi jatkossakin, sinä et enää herjaa naisia vapaasti kuten olet tähän asti saanut tehdä. Kitise sitä sitten poliisille jos et muuten kestä :->


    • sesiit

      Potilas Saarinen joka oli kummelissa, on tän laakerin sukunimikaima ja ennen Maraa ollut pressa jakaa laakerin kanssa saman etunimen.. On tullu tieto vastaan vaikkei kiinnosta..

    • von Lagerbom

      Narsisti on useimmiten itse se joka kutsuu toisia narsisteiksi.

      • von Lagerbom

        Katsos vaan. Kukas sinä sitten olet kun piti nimimerkkiäni lainata?


    • tuli ja tappura

      Puuttumatta laakerin diagnostisoituun tai soimattomaan narsismiin, se ainakin lähentelee sitä, jos joku lukee kirjan tai kaksi ja jakelee diagnooseja..
      Äläkä rupee huutamaan, että oon lukenu kolme tms. Narsisti oot ku tolta pohjalta diagnooseja jakelet, se kertoo siitä, että asetat itsesi asemaan jossa mikään sovinnainen tapa tai järjestys ei sinua koske ja yli-ihmisenä pystyt antamaan asiantuntija lausunnon asiasta kuin asiasta..

      • Ee sua valehella

        hyvä Tuli ja tappura,;Siinä pummille!


    • jep jep

      Laakeripaskan näkemyksetä tulevat jälleen selväksi palstan aloituksissa. Mies raahaa lapsen junan eteen, mitä tekee pummi? Hiukan ihmettelee asiaa, mutta kun nainen heittää lapset ikkunasta, johan nousee meteli.
      Hän olettaa naisen olleen sekopää alusta alkaen ja esittää sossun antanen venäjällä venäläiselle naiselle lapset vaikka ei tiedä asiasta mitään.

      Tämän mielessä pitäen voi hyvin aavistaa millä tolalla vanhemmat.comin tarinat ovat ja millaista porukkaa siellä majailee: heitä ei kinnosta lapset vaan naisten vihaaminen jopa lasten kustannuksella.

    • on se säälittävä

      Luulenpa että pummille koittaa kovat ajat, jos hän luulee voivansa jatkaa aiempaa menettelyään viemällä kaiken poliisille :->
      Ei taida muuta keritä jatkossa tekemäänkään.

    • tralla laa

      Laakeripummin on pelkuri. Halveksittavaa pohjasakkaa, jota jokainen normaali nainen ja mieskin karttaa.
      Eläkkeellä ollessaan koettaa tuntea itsensä tarpeelliseksi mollaamalla naisia ja surkuttelemalla miehiä jotka ovat tappaneet lapsia. On se hämmästyttävää, miten vinoutunut maailmankuva joillain on.

      • von lagerbom

        Missähän kohtaa keskusteluja minä olen surkutellut miehiä jotka ovat lapsia tappaneet. Luetun ymmärtämisessäkö vaikeuksia vai?


      • voi voi
        von lagerbom kirjoitti:

        Missähän kohtaa keskusteluja minä olen surkutellut miehiä jotka ovat lapsia tappaneet. Luetun ymmärtämisessäkö vaikeuksia vai?

        Etkö tiedä mitä itse kirjoitat?


    • pummin jorinoita

      Laakeripummi harrastaa vihapuheita vähemmistöjä kohtaan:

      "Olen vaan sitä mieltä että lapsen perhekuva vääristyy mikäli elävät ns. sateenkaariperheessä. Myöskään julkisiin virkoihin eivät sukupuolivähemmistöt ole sopivia. Tämä on minun mieliåitteeni ja kuten olen monet kerrat asian kärjistänyt, miltä sinusta vaikuttaisi tilanne että kaksi hikistä, karvaista hinttiä, anteeksi, seksuaalivähemmistöistä palluttelisi pientä vauvaa välissään parisänhyllä, heh.. Pöyristyttävä näky mielestäni. Tai kaksi lesboa, toinen siilitukkainen tankki, tatuoituine kehoineen. "

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10379612#comment-53124205

      Todella pöyristyttävää. Tuollaisiako asenteita pummi opettaa lapselleen?

      Pummin naisviha tulee hyvin esiin tällaisissa kommenteissa:

      "Kas, lesboko siellä älähti.. Kyllä ne lesbotkin ritelevät ja tappelevat rajusti, muistan jostakin kuulleeni.. "

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10379612#comment-53116580

      En menisi kehumaan pummin kykenevän antamaan objektiivista ja tasapuolsita kuvaa ihmisistä ja erilaisuudesta.
      Ikävää, että edelleen kehittymättömät ihmiset saavat jauhaa tuollaista sontaa.

    • ei helvetti...

      Ja siis mikä tämä on??? Voi taivaan vallat, kyllä pummi on sekaisin:

      "Tiedoite eksälleni

      MagnusVonLagerbom
      23.11.2011 10:09

      Terveen perhemallin kannattajana kiellän eksääni suorittamasta enää tapaamisen vaihtoa nainen mukanaan. Kiellän siis mahdollisen naisystävän mukaan ottamisen pihamaalleni ns, vaihtotilanteessa. Koen tällaisen käyttäytymisen provosoivana kun tiedossa kuitenkin on etten hyväksy samaa sukupuolta olevien parien elävän keskenään lapsen ollessa huollossaan. Sen sijaan minulla ei ole mitään vastaan vaikka lapsen noutaminen tapahtuisi mies mukana ollen. "

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10268792#comment-52381468

      Siis aivan seko tyyppi. Kaverilla ei todella ole kaikki muumit laaksossa, niin sanotusti.

      • Anteeksi vain, hinti

        Eikös tuo ole aivan normaalia, kannattaa normaaleja ihmissuhteita?

        Jos homostelu olisi normaalia, kaikilla olisi samanlaiset pissavehkeet,mutta se fakta ei kieltämisellä tai jollain propagandalla muutu.


    • heh heh

      Pummi taitaa olla vakiovieras poliislaitoksella:

      "Henkilö joka häiriköi jokaista keskustelunavaustani aloittamalla minuun kohdistuvan herjaamisen. Nyt minulle riitti ja teen asiassa rikosilmoituksen. Minulla ei ole koskaan todettu minkäänlaista psyykensairautta j"

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9039589#comment-43891658

      Mitä tulee laakerin psyykeeseen, niin ei se kyllä ihan niitä terveimpiä ole. Luullakseni henkilön, joka suhtautuu tuolla tavoin, kuin hän, kannattaisi jättää keskustelupalstat väliin.
      Perusta vaikka oma fooumi, se on nykyään kovin helppoa.

      • von Lagerbom

        Jauha sinä nyt kun vielä voit, todennäköisesti ymmärrät lopettaa viimeistään silloin kun poliisit kutsuvat sinut kuultavaksi kunnianloukkausasiassa. Tiedät kai miten ip-osoite selvitetään? Ensin tehdään rikosilmoitus ja sen jälkeen poliisi pyytää ylläpidolta tiedot mistä osoitteesta kunniaa loukkaavat kirjoitukset ovat tulleet. Ja samalla selviää henkilöllisyytesi minulle.


      • näin se menee
        von Lagerbom kirjoitti:

        Jauha sinä nyt kun vielä voit, todennäköisesti ymmärrät lopettaa viimeistään silloin kun poliisit kutsuvat sinut kuultavaksi kunnianloukkausasiassa. Tiedät kai miten ip-osoite selvitetään? Ensin tehdään rikosilmoitus ja sen jälkeen poliisi pyytää ylläpidolta tiedot mistä osoitteesta kunniaa loukkaavat kirjoitukset ovat tulleet. Ja samalla selviää henkilöllisyytesi minulle.

        Oijoi kuule, keskistysinä vai omaan kielenkäyttöösi ja kommentointiisi. Sinut tulisi laittaa vastuuseen tekemisistäsi.


    • tralla laa

      Ja tässä pummi herjaa virkaihmistä:

      "Puhuvat omaa kieltään siitä, onko soveliasta että johtavassa asemassa, kuten sosiaalijohtajana pidetään virassa mieleltään ailahtelevaa, vaihdevuosikriisissä kamppailevaa naista. Vielä hankalammaksi mm. asiakkaan oikeusturvan kannalta asian tekee se, jos vaikkapa sosiaalijohtaja on älyllisiltä kyvyiltään lähinnä sukankutomiseen lapsenlapsilleen soveltuva."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8720526#comment-41690501

      Aijai, kyllä on surkea tyyppi, muita nimittelee ja halveeraa, mutta ei itse kestä mitään. Tyypillinen narsku.

    • sairasta touhua

      Siis millainen henkilö kirjoittaa tällaista julkisella foorumilla omata perheestään:

      "Tyttäreni ja poikani kulkivat pitkä, musta nahkatakki päällä, joitakin saatananpalvojia hekin kai ovat. Mutta ei ihme kun äitinsäkin kuuluu johonkin noituusyhteisöön.. "

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8693369#comment-41509071

    • oijoi...

      Laakeripummi on juoppo, omaa lähestymiskiellon, lapsia on otettu huostaan jne.
      Ja tällainen henkilö selittää miten hänen entinen muijansa on seko. Taitaa kaveri pyyhkiä harteiltaan pikku-ukkoja.

      • von Lagerbom

        Vai lähestymiskiellon ja oikein omaa. Et taida oikein itsekään ymmärtää mitä yrität kertoa. Ja tässä syyllistytään nyt muuhunkin kuin kunnianloukkaukseen.


      • sellasta se on
        von Lagerbom kirjoitti:

        Vai lähestymiskiellon ja oikein omaa. Et taida oikein itsekään ymmärtää mitä yrität kertoa. Ja tässä syyllistytään nyt muuhunkin kuin kunnianloukkaukseen.

        Heh :D
        totuus paljastuu aina ennen pitkää. Ja se ei ole sinulle mairitteleva.
        Se taas ei ole minun vikani, itsehän paljastat itsestäsi kaiken netissä.


    • +

      Tämä on tätä, kun tietty kansanosa "hoitaa perheasioitaan". Kaikki muutkin saavat ilon lukea ja kuunnella.

    • heh hee

      Pummi ei oikein taida tajuta, että hänestä ei kukaan kirjoita hänen oikealla nimellään, ei edes hän itse kirjoita sillä.
      Nimimerkin käyttö on ok ja nimimerkillä ei ole kunniaa.

      Jos pummi haluaisi oikeasti olla tunnistamaton, hän rekkaisi uuden nikin tai kirjoittaisi rekkaamattomana. Kuitenkin hän haluaa hallita palstaa kirjoitamalla itse tuntemattomana ja haukkua toisia, mutta estää kylmä kyyti omalla kohdallaan koska hänen tietonsa ovat kuulemma netissä.

      Jos hän on itse ne sinne laittanut, hän silloin altistaa itsensä myös arvostelulle. Lisäksi hän herjaa julkisesti useita ihmisiä netissä, ihmettelen ettei kukaan ole vetänyt häntä oikedelliseen vastuuseen tekemisistään vielä.
      Ketä oikeasti kiinnostaa joku juoppo hullu, joka ei näe itsessään mitään vikaa vaan haukkuu kaikkia muita? Kyllä näitä nähty on tavallisessa elämässä, ja totuus heistä tiedetään tuntemattakin.

    • tyhmäkin se on

      On sillä näköjään lärvikin netissä. Vitun ruma se ainakin on. :D

    • homopummi

      "No niin. Nyt riitti. Jatkoit vaan edelleen herjaamistani vaikka varoitin ja kerrot vielä ettet viitsinyt tutkia asiaa. Jatkoit herjauksiasi vaikka kerroin että henkilöyteni selviää profiilitiedoistani. Ja löytyy ihan näiltä palstoiltani, muistaakseni Yleistä Satakunnasta- palstalta. Teen rikosilmoituksen nyt aamulla ja vien sen Satakunnan Poliisilaitokselle. Aikanaan sinut kutsutaan kuultavaksi. "
      Hohhoijaa. Miten joka narsku menee tuohon vähättely lankaan joka kerta? Voi kuin ihmetellä. hehee

    • outoa sepustusta

      "Hohhoijaa. Miten joka narsku menee tuohon vähättely lankaan joka kerta? Voi kuin ihmetellä. hehee "

      Tää oli kyllä niin sekava juttu. Kun olet saanut pääsi selväksi, voisit hiukan selventää sitä.

      • ratfacejoni

        Laakeri on Satakunnan kovin julkkis. Toivottavasti ei ole öögät pimeinä joku päivä. :D
        Kaikki eivät tykkää nääs julkkiksista.


      • von Lagerbom
        ratfacejoni kirjoitti:

        Laakeri on Satakunnan kovin julkkis. Toivottavasti ei ole öögät pimeinä joku päivä. :D
        Kaikki eivät tykkää nääs julkkiksista.

        Osoitteeni löytyy ihan tuolta netistä. Tulepa poika laittamaan, heh..


      • ratfacejoni2
        von Lagerbom kirjoitti:

        Osoitteeni löytyy ihan tuolta netistä. Tulepa poika laittamaan, heh..

        Mä niin sanonut vaan totesin vain etteivät kaikki tykkää. Tosin tunnut olevan niin kunkkua etteiköhän joku pistä ruotuun. Jos nyt jotain edes kiinnostaa johonkin paskapelolle edes lähteä. Tosin muakaan nyt niin ehdontahdoin kannattais ärsyttää. ;)


    • pummilaager

      Se on soittanut varmasti jo kytille tuostakin kommentista. NIin kova äijä se on. Vitun vasikka.

      • yx utelias

        onks tää pummi se jolle joku panimo on tehny ihan oman oluen? Taitaa olla tummaa ja vaaleaa LAGERIA,pirkka tuotteena saa valita mitä pummi tahtos!Yks


    • kokemusta on

      Miettikääpä itse mollatessanne Laakeria, millaisen kuvan annatte nimettömänä itsestänne?
      Jos teitä joku mielestänne herjaa tehkää ilmoitus.
      Porissa voidaan tutkia Raumalla vaan hutkitaan.
      Jos haluatte jostain kirjoituksesta/kirjoittajasta tehdä rikosilmoituksen-ei onnistu.
      Poliisi väittää, että operaattorilla ei ole velvollisuutta säilyttää kirjoituksia.
      Ei ole näyttöä, vaikka kopiot kirjoituksista olisi herjauskanteen mukana.
      Sillä keinoin saatte ainakin epämiellyttävän aloituksen pois, kun pyydätte tutkintaa. Vastauskin saapuu muutaman kuukauden sisällä ihan itseltään poliisipomolta.
      Terkkuja Lagerbomille, ainakin kirjoitat asiaa, etkä haistattele.
      Ette te muutkaan niin fiksuja kirjoittele, aina se on jonkun henkilöön menevää tölvimistä.

      • von Lagerbom

        Operaattori säilyttää tietääkseni kirjoitukset poistamisenkin jälkeen 3 kuukauden ajan.


      • palsta-akka
        von Lagerbom kirjoitti:

        Operaattori säilyttää tietääkseni kirjoitukset poistamisenkin jälkeen 3 kuukauden ajan.

        Ah ja voi, olen kanssa roikkunut jo vuosia palstoilla ja muutamia nimimerkkejä muistan, jotka provokatiivisella kirjoitustyylillään ovat lajitovereitamme ärsyttäneet, kuten nimimerkki Erkki, Naumanen ja Nurminen ja viime aikoina Lagerbom.
        Jos kovasti kaikeen puuttuu ja leikkiin ryhtyy, ei auta kuin kestää, itsestään tekee vain naurettavan, jos kalastelee herjaussyytteitä. Näin se on.


      • von Lagerbom
        palsta-akka kirjoitti:

        Ah ja voi, olen kanssa roikkunut jo vuosia palstoilla ja muutamia nimimerkkejä muistan, jotka provokatiivisella kirjoitustyylillään ovat lajitovereitamme ärsyttäneet, kuten nimimerkki Erkki, Naumanen ja Nurminen ja viime aikoina Lagerbom.
        Jos kovasti kaikeen puuttuu ja leikkiin ryhtyy, ei auta kuin kestää, itsestään tekee vain naurettavan, jos kalastelee herjaussyytteitä. Näin se on.

        Ei se noin mene akkahyvä, Jos minäkin kirjoittaisin rekkaamattomalla nimimerkillä josta kukaan ei minua tunnistaisi niin minulle olisi ihan sama minä nimimerkistäni kirjoitettaisiin, vaikka tulisi millaisia herjauksia, mutta kun minut tunnetaan henkilöydeltäni niin en ihan mitä tahansa paskaa anna minusta puhua.


      • palsta-akka
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ei se noin mene akkahyvä, Jos minäkin kirjoittaisin rekkaamattomalla nimimerkillä josta kukaan ei minua tunnistaisi niin minulle olisi ihan sama minä nimimerkistäni kirjoitettaisiin, vaikka tulisi millaisia herjauksia, mutta kun minut tunnetaan henkilöydeltäni niin en ihan mitä tahansa paskaa anna minusta puhua.

        Bye the way, monet täällä roikkuvat on työttömiä ja kuluttavat aikaansa kuten sinä ja minä, joten ei kai näistä suuria summia heru.


      • totta turiset
        palsta-akka kirjoitti:

        Ah ja voi, olen kanssa roikkunut jo vuosia palstoilla ja muutamia nimimerkkejä muistan, jotka provokatiivisella kirjoitustyylillään ovat lajitovereitamme ärsyttäneet, kuten nimimerkki Erkki, Naumanen ja Nurminen ja viime aikoina Lagerbom.
        Jos kovasti kaikeen puuttuu ja leikkiin ryhtyy, ei auta kuin kestää, itsestään tekee vain naurettavan, jos kalastelee herjaussyytteitä. Näin se on.

        "Jos kovasti kaikeen puuttuu ja leikkiin ryhtyy, ei auta kuin kestää, itsestään tekee vain naurettavan, jos kalastelee herjaussyytteitä."

        Näin se menee.


      • pikku vinkki
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ei se noin mene akkahyvä, Jos minäkin kirjoittaisin rekkaamattomalla nimimerkillä josta kukaan ei minua tunnistaisi niin minulle olisi ihan sama minä nimimerkistäni kirjoitettaisiin, vaikka tulisi millaisia herjauksia, mutta kun minut tunnetaan henkilöydeltäni niin en ihan mitä tahansa paskaa anna minusta puhua.

        "mutta kun minut tunnetaan henkilöydeltäni niin en ihan mitä tahansa ****** anna minusta puhua."

        Sinä kirjoitat täällä nikillä ja tälläkin hetkellä rekkaamattomana. Turhaan kerjäät diplomaattista koskemattomuutta itsellesi, erityisesti kun et sitä muillekaan anna.
        Kyllä mielipiteitä sanoa saa. Jos et pidä asiasta, käytä vapauttasi olla osallistumatta keskusteluihin.'


      • yx utelias
        totta turiset kirjoitti:

        "Jos kovasti kaikeen puuttuu ja leikkiin ryhtyy, ei auta kuin kestää, itsestään tekee vain naurettavan, jos kalastelee herjaussyytteitä."

        Näin se menee.

        "totta turiset",käy kattoon viesti "yx utelias ja kommentoi ! Kiitos


    • palsta-akka

      Niin, valintahan on täysin sinun, joko haluat olla tunnettu ja kalastella herjaussyytteitä provosoivilla kirjoituksilla, tai esiinnyt tuntemattomana. Jostain kai se on ihmisen tienattava, heh.

      • von Lagerbom

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja nimenomaisesti tarkoitettu kannanottoihin mutta ketään ei silti saa herjailla. Eikö näin, vai pitäisitkö sinä siitä että sinua¨herjattaisiin täällä jos sinun oikea henkilöytesi tiedettäisiin? Kai sitä tänne voi kirjoitella ja olla eri mieltäkin kanssani mutta osoittaa ala-arvoista älykkyyttä alentua herjauksiin kun ei sanallisesti muuten kanssani pärjää.


      • olet typerä
        von Lagerbom kirjoitti:

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja nimenomaisesti tarkoitettu kannanottoihin mutta ketään ei silti saa herjailla. Eikö näin, vai pitäisitkö sinä siitä että sinua¨herjattaisiin täällä jos sinun oikea henkilöytesi tiedettäisiin? Kai sitä tänne voi kirjoitella ja olla eri mieltäkin kanssani mutta osoittaa ala-arvoista älykkyyttä alentua herjauksiin kun ei sanallisesti muuten kanssani pärjää.

        "mutta ketään ei silti saa herjailla."

        Minä en tunne sinua enkä ole siitä kiinnostunut. Ja jos sinusta sanoo jotain sellaista jonka olet itse tuonut esiin netissä, on oma häpeäsi jos joudut sen uudelleen lukemaan.
        Sinun ei kannata herjata muita alemmasta älykkyydestä, omasi on selvästi sen verran ala-arvoisella tasolla ja käytöksesi lapsellista, että kannattaa keskittyä vain omaan osuuteesi keskusteluissa.


      • määää vaaaan
        von Lagerbom kirjoitti:

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja nimenomaisesti tarkoitettu kannanottoihin mutta ketään ei silti saa herjailla. Eikö näin, vai pitäisitkö sinä siitä että sinua¨herjattaisiin täällä jos sinun oikea henkilöytesi tiedettäisiin? Kai sitä tänne voi kirjoitella ja olla eri mieltäkin kanssani mutta osoittaa ala-arvoista älykkyyttä alentua herjauksiin kun ei sanallisesti muuten kanssani pärjää.

        Täällä ei ole voittajia, eikä häviäjiä.
        1.kysymys ja vain yksi, miksi et kirjoita tunnistamattomalla nimimerkillä?


    • palsta-akka

      1. nimenomaan, palsta on tarkoitettu kannanottoihin, joskus tunteiden kuumetessa, ne voivat mennä myös henkilökohtaisuuksiin, kuten sinulla entistä vaimoasi kohtaan.
      2.Mikä pakko sinun on kirjoittaa niin, että olet tunnistettavissa?
      3. Vai kirjoitatko juuri siksi tunnistettavana, että yrität tehdä nousua herjaussyytteilläsi?
      4. Miksi ihmeessä kerrot henkilökohtaisia asioitasi julkisella palstalla, tällä tarkoitan perhe-elämääsi ja siinä esiintyneitä asioita? Olisithan voinut kertoa samat kohtaamasi epäkohtaisuudet myös anonyyminä.
      Ja kysymykseesi, pitäisinkö siitä, että minua julkisesti herjataan, en pitäisi. Siksi suojelenkin itseäni esiintymällä nimimerkillä, jota suosittelen myös sinulle.
      Kun on paljon esillä ja joka asiaan puuttuu ja kertoo vuosia omista asioistaan jne. et voi odottaa älyllisiä vastauksia älyttömyyksiin, eikö niin. Sinun onkin viisainta hakea muilta saiteilta tasoistasi älykästä, tasoistasi akateemista seuraa, eikä alentua meidän muiden kuolevaisten tasolle, me kun emme osaa, emmekä kykene älykkyyttä vaativaan keskusteluun.
      Ja vielä yksi neuvo, mikäli huolit tällaiselta tavikselta, älä alennu samalle tasolle ns.herjaajien kanssa, vaan koska sinulla on varaa olla muiden yläpuolella, jätä viisaampana ne omaan arvoonsa, et kuitenkaan voi tuomioistuimessa voittaa mitään tyhmiltä tyhjätaskuilta ja viisaana miehenä osaatkin varmasti olla rasittamatta jo muutenkin ylikierroksilla toimivaa oikeuslaitostamme. Iloisempaa kesänjatkoa sinulle:)

      • ei junteille

        palsta-akkahan puhuu täyttä asiaa jälleen :D

        jaa että laakeri on akateeminen :D)))))

        Aaaahhh, ma nauran. :D Pummi ei tiedä mitä on olla akateeminen, saati että hänestä olisi opiskelemaan akateeminen ammatti itselleen. Kyllä hänellä on puhdasta kuppilatason akatemiaa takanaan puheista päätellen.
        Siellähän ne juntit tietävät kaiken mahdollisen taivaan ja maan väliltä.


    • von Lagerbom

      "Sinun onkin viisainta hakea muilta saiteilta tasoistasi älykästä, tasoistasi akateemista seuraa, eikä alentua meidän muiden kuolevaisten tasolle, me kun emme osaa, emmekä kykene älykkyyttä vaativaan keskusteluun"

      Sinulta on nyt jäänyt eräs tärkeä seikka huomioimatta. Tämä minun kannanottoihini puuttuva ja minua herjaava henkilö tuleekin perässäni jokaiselle lapstalle jolle kirjoitan. Merkillistä ettei hänellä ole uskallusta tulla sanomaan asioita suoraan tänne kotiini. Sen mitä tänne palstoille kirjoittelen kykenen sanomaan asianomaisille henkilöille suoraankin ja seison siis sanojeni takana. Osoittaa suurta pelkuruutta herjailla tuntemattomana "puskista" kun kantti ei kestä suoraselkäisyyttä.

      • + + +

        "Merkillistä ettei hänellä ole uskallusta tulla sanomaan asioita suoraan tänne kotiini."

        Ehkä ketään ei kiinosta tuntea tai tutustua sinuun henkilökohtaisesti, joten sinua kohtaan tapahtuva kommentointi juontaa puhtaasti siitä mitä kirjoitat.
        Meneekö tämä nyt jakeluun?


      • Aaatteelin vaaan

        Mistä tiedät, että kyseessä on henkilö, eikä henkilöt?


    • Harhaako kaikki?

      Kai se luulee olevansa niin tunnettu, että me tiedämme jopa missä asuu.

      • homopummi

        Jos tuo pelle saa ikinä enään kirjoitteluidensa jälkeen täyspäistä naista niin on maailman 9. ihme. :D


    • äitis on

      Voit olla rauhassa, ei satakunnasta löydy ainoatakaan täysipäistä naista muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe