Iltalehden tutkimukseen on vastannut tällä hetkellä 723 henkilöä ja kielteinen kanta poliitikkojen luotettavuuteen on 97 %. Suomessa on kansanvalta. Onko? Olisi syytä saada vaihdetuksi hallitus / eduskunta, edustajamme kokonaisuudessaan. Kansanedustajiksi tulisi valita ainoastaan henkilöt joilla ei ole minkäänlaisia kytköksiä esim. yritysmaailmaan. Älykkäitä, moraaliltaan hyveellisiä henkilöitä jotka toimivat koko kansan eduksi, ei pelkästään valtaeliitin.
Iltalehden tutkimus poliitikkojemme luotettavuudesta
9
199
Vastaukset
- Äänioikeutettu 59
tämä Manun vaalimainos? Tavoitteet alkavat olla Petun tasoa.
Toisaalta tuo loppukaneetti poistaa Manun heti listoilta.
Älykkäitä, moraaliltaan hyveellisiä henkilöitä.
Rikos se on aviorikoskin ja siihen tarvitaan aina kaksi.
Älykkyydestäkään en menisi takuuseen. - MuutoxenTuulet
kolmasosa nykyisestä määrästä ajaisi saman asian, eli matkustelisi ympärimaailmaa veronmaksajien piikkiin. Äänioikeutettu59 taitaa olla pikkuisen simppelitapaus, kun ei osaa vastata aiheeseen, vaan keskittyy kirjoittajien persooniin =D
- HöBö_2
Itse olemme kansanedustajamme valinneet.
Turhaa ininää. - Get a life dork
HöBö_2 kirjoitti:
Itse olemme kansanedustajamme valinneet.
Turhaa ininää.itse ollaan valittu, mutta vähempikin määrä niitä siellä tuhlailemassa piisaisi...undestand?
- Paten skybox
tuntuu että Muutoxen tuulet ja Mauno ovat sama henkilö. Kuin onkin näin vahva olo.
- Mtuulet ei Mauno
Paten skybox kirjoitti:
tuntuu että Muutoxen tuulet ja Mauno ovat sama henkilö. Kuin onkin näin vahva olo.
et osaa vastata aiheisiin mitään, kun epäolennaisuudet valtaavat pääsi.
- Johan von Toci
Mtuulet ei Mauno kirjoitti:
et osaa vastata aiheisiin mitään, kun epäolennaisuudet valtaavat pääsi.
"aiheeseen" pitäisi vastata? Sehän on vain jonkun iltapäivälehden Nk gallup johon osallistuu vain tuon kusenkeltaisen lehdistön lukijat. Olennaista on se että Magnus von mikälie haluaa epätoivoisesti olla vain esillä joka asiassa. Kuten tuollaisten hajuherneiden, vai mitä narsisseja he ovat, tapana on. Ja sitten kun joku pikkuisen vittuilee, tullaan eri nikeillä ja naama ketunvitulla poraamaan kuinka kaikki Suomen viranomaiset kohtelevat häntä väärin. Hän on sellainen selkärangattomien heimoon kuuluva luuseri joka voisi yrittää jotain oikeita töitä. Nyt hän on hyödytön pummi.
- von Lagerbom
Johan von Toci kirjoitti:
"aiheeseen" pitäisi vastata? Sehän on vain jonkun iltapäivälehden Nk gallup johon osallistuu vain tuon kusenkeltaisen lehdistön lukijat. Olennaista on se että Magnus von mikälie haluaa epätoivoisesti olla vain esillä joka asiassa. Kuten tuollaisten hajuherneiden, vai mitä narsisseja he ovat, tapana on. Ja sitten kun joku pikkuisen vittuilee, tullaan eri nikeillä ja naama ketunvitulla poraamaan kuinka kaikki Suomen viranomaiset kohtelevat häntä väärin. Hän on sellainen selkärangattomien heimoon kuuluva luuseri joka voisi yrittää jotain oikeita töitä. Nyt hän on hyödytön pummi.
Henkilö joka häiriköi jokaista keskustelunavaustani aloittamalla minuun kohdistuvan herjaamisen. Nyt minulle riitti ja teen asiassa rikosilmoituksen. Minulla ei ole koskaan todettu minkäänlaista psyykensairautta ja noista viittauksistasi narsismiin tulee selkeästi esiin se, ettet tiedä narsismista yhtään mitään. Narsismia voisi kutsua itsekeskeisyydeksikin jollainen en tosiaankaan ole, joka havaittavissa siitäkin että olen ollut hoitoalalla työssä, saaden paljon myönteistä palautetta sekä potilailta, ns. asiakkailta sekä myös johtavalta hoitohenkilökunnalta, sekä autan lähimmäisiäni myöskin sosiaalitoimen viranhaltijoiden vääryyksien oikaisemisasioissa. En myöskään katso olevani luuseri jos selkävammastani eläkkeellä olen. Aiemmin minua pyydettiin kouluttautumaan uudelleen työelämään.Olen kyllä asiaa pohtinut takavuosina mutta koska en kykene edes normaaliasennossa istumaan, en tiedä mikä työ sellainen olisi jota voisin tehdä. "Työ" jota voisin ehkä tehdä on joko laissa tuomittavaa- taikka moraalisesti arveluttavaa, eikä sellaisia ammatteja katsoja ainakaan Suomessa varsinaiseksi ammateiksi, eikä siihen kai koulutustakaan ole saatavilla.
- MuutoxenTuulet
von Lagerbom kirjoitti:
Henkilö joka häiriköi jokaista keskustelunavaustani aloittamalla minuun kohdistuvan herjaamisen. Nyt minulle riitti ja teen asiassa rikosilmoituksen. Minulla ei ole koskaan todettu minkäänlaista psyykensairautta ja noista viittauksistasi narsismiin tulee selkeästi esiin se, ettet tiedä narsismista yhtään mitään. Narsismia voisi kutsua itsekeskeisyydeksikin jollainen en tosiaankaan ole, joka havaittavissa siitäkin että olen ollut hoitoalalla työssä, saaden paljon myönteistä palautetta sekä potilailta, ns. asiakkailta sekä myös johtavalta hoitohenkilökunnalta, sekä autan lähimmäisiäni myöskin sosiaalitoimen viranhaltijoiden vääryyksien oikaisemisasioissa. En myöskään katso olevani luuseri jos selkävammastani eläkkeellä olen. Aiemmin minua pyydettiin kouluttautumaan uudelleen työelämään.Olen kyllä asiaa pohtinut takavuosina mutta koska en kykene edes normaaliasennossa istumaan, en tiedä mikä työ sellainen olisi jota voisin tehdä. "Työ" jota voisin ehkä tehdä on joko laissa tuomittavaa- taikka moraalisesti arveluttavaa, eikä sellaisia ammatteja katsoja ainakaan Suomessa varsinaiseksi ammateiksi, eikä siihen kai koulutustakaan ole saatavilla.
kaunaa, kun jaksaa puuttua persoonaasi, sen sijaan, että kommentoisi aihetta? Hyvä galluppihan tuo on, kertoo siitä, mitä mieltä ihmiset ovat kansanedustajista ja kuten sanottua, enemmän nuo taitavat kuluttaa yhteiskunnan rahoja, kuin sitä rakentavat ja parantavat. Jokaisen puolueen(eli kansan) ääni tulisi kuulumaan, vaikka 1/3osan tuolta karsisikin, joku voisi laskea, millainen säästö se olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950