PuumaHaavisto

Alla otanta eilisestä Iltalehdestä. Onko yhteiskunta tosiaan muuttunut täysin sairaaksi? Missä ovat kunnon vanhan-ajan perhearvot? Miten Suomen kansa lisääntyy jos kaikki heterot äkkiä muuttaisivat seksuaalisen suuntautumisensa poikkeavaksi.. Jo pitkään on valtiovaltakin ollut huolissaan syntyvyyden laskusta mutta miten syntyvyys voisikaan nousta kun päättäjätkin kannattavat sairasta perhemallia. Minä olen yrittänyt omalta osaltani toimia syntyvyyden lisäämiseksi mutta mikä onkaan palkkana. Sen sijaan että minut "aateloitaisiin" valtiovallan taholta pyyteettömästä työstäni Suomen kansan lisäämisestä perääni usutetaan ulosottomiesten joukko elatusmaksujen perimiseksi, heh.. Näin se on, päättäjät toimivat täysin ristiriitaisesti, huomioimatta kansamme tulevaisuutta. Asuttavatko Suomea enää muutaman kymmenen vuoden kuluttua yksikään puhdas alkuperäiskansalainen...

"Parilta tiedusteltiin tulevaisuudesta ja mahdollisesta lapsen hankkimisesta.

- Olemme Antonion kanssa keskustelleet asiasta ja miettineet sitä, mutta tällä hetkellä asia ei ole ajankohtainen.

Pekka Haavisto kertoi, että varsinkin Antonio on hyvin lapsirakas.

- Rakastan lapsia, Antonio myönsi. "

17

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johan Von Toki

      Antonio on vielä pedofiilikin. Kaiken muun lisäksi.

    • Kukaties

      Nyt joku oppinut ihminen tutkimaan, josko ruokavaliossa on vikaa?
      Voihan se olla niinkin, että syömämme ruoka muuttaa taipumuksiammme.

    • suuntaus

      Kun lukee lehdestä ns tavalliseen perheeseen kohdistuneesta väkivallasta jonka tekijänä on tavallinen heterovanhempi niin olen samaa mieltä kanssasi -tämä kansa voi huonosti.

      • von Lagerbom

        Kas, lesboko siellä älähti.. Kyllä ne lesbotkin ritelevät ja tappelevat rajusti, muistan jostakin kuulleeni..


    • handicrip

      Meitä on 7 miljardia ihmistä maapallolla ja yksi lagerplummi. Maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä ja yllätys, kaikki, siis kaikki ovat saman arvoisia. Mutta eipäs olekkaan. Burmassa lagerplummit laittava opposition ihmiset vankilaan ja lapset töihin. Intiassa lagerplummit tekevät kastijakoja, köyhiin ja rikkaisiin ja yllätys lapset töihin. Afrikassa lagerplummit tappavat vähäkin väärään heimoon kuuluvat. Usa.ssa lagerplummit laittavat mustat omille asuinalueille ja antavat heille heikomman elintason. Joka puolella maailmaa on 1 siis yksi lagerplummi, mutta metodi sama, kaikki mikä ei sovi lagerplummin muottiin on väärin. On se sitten homo, musta, lihava, vammainen, kääpiö, kaikki kelpaa syyksi syrjiä, jos vaan on erilainen. Jos kaikki toimisivat, kuten lagerplummi, maan päällä ei voisi elää, kun jokainen löytää jostakin jonkin omasta mielestään syrjimiseen riittävän vian. Itse sorrun samaan kaavaan lagerplummin kanssa, minäkin vihaan. Vihaan tyhmiä, sivistymättömiä moukkia ja lagerplummi täyttää täysin sen, että minäkin ikävä kyllä syrjin lagerplummeja.

    • von Lagerbom

      Siinäpä syrjit, heh. Minä en syrji ketään En ole tuominnut seksuaalivähemmistöjäkään. Olen vaan sitä mieltä että lapsen perhekuva vääristyy mikäli elävät ns. sateenkaariperheessä. Myöskään julkisiin virkoihin eivät sukupuolivähemmistöt ole sopivia. Tämä on minun mieliåitteeni ja kuten olen monet kerrat asian kärjistänyt, miltä sinusta vaikuttaisi tilanne että kaksi hikistä, karvaista hinttiä, anteeksi, seksuaalivähemmistöistä palluttelisi pientä vauvaa välissään parisänhyllä, heh.. Pöyristyttävä näky mielestäni. Tai kaksi lesboa, toinen siilitukkainen tankki, tatuoituine kehoineen. Painu sinä handicrip hevon persiiseen, heh.. Ja sitäpaitsi minä en ole Lagerblom, kuten erheellisesti väännät nimeni..

    • handicrip

      Olet näköjään seurannut tarkoin, miltä homot ja lesbot näyttävät ulkomuodollisesti, kun niin tarkkaan osaat heitä kuvailla. Kerrotko ihan julkisesti, missä käyt heitä katselemassa, vois käydä itsekkin kurkistelemassa. Vai oletko kenties itse käynyt jopa kokeilemassa. No nythän mä hokasin, sinä olet itse homoseksuaali, kun osaat noin tarkkaan kuvailla heitä. Siis kirjoittelusi on provoa ja minä olen mennyt lankaan kirjoittamalla vastauksia. Anteeksi kovasti tyhmyyteni, myönnetään lankaan menin.
      Jatka rauhassa olemista seksuaalivähemmistössä ja muista voit olla ihan mitä haluat eikä tarvitse palstoilla peittää omaa seksuaalisuuttaan. Vaikka itse olen hetero, en tuomitse sinun taipumuksiasi millään lailla, onnea valitsemallasi seksuaalitiellä.
      Mottoni on lakerplummikin saa olla homo.

      • von Lagerbom

        Joo, heh.. Saa minunkin puolestani lageblom olla mitä hyvänsä. No homoista pieni lapsi välissään olikin heitto, kuten ilmoitinkin sanovani kärjistetysti. Eikö sinulla mielikuvitus toimi. No onhan sellaisiakin ihmisiä enkä tuomitse mielikuvituksettomiakaan, hiukan tylsää seuraa huumorintajuttomat kyllä ovat. Tuollaisen kuvailemani lesbonaisen olen nähnyt joskus. Kokeillut en häntä ole.


      • katso ympärilles

        Moikka Lagerbom, minäkin alan jo hermostua näihin homo-lesbo juttuihin.
        Tuossa edellä nimim handicrip kysyy tuosta miltä homot ja lesbot näyttävät ulkomuodollisesti?
        Katsoisi vaikka TV:ta noin ensin alkuun.
        Homopari Pekka/Antonio oli monta kertaa kuvattu lehdissä ja televisiossa näinä päivinä, presidentti Tarja Halosen luona Mäntyniemessä.(otsallaan jo näkee, kumpi on se vaimo)jos jotain kiinnostaa?
        Tänä aamuna Efva Altling,( joku tuollainen nimi) oli korumuotoilijana haastateltavana TV:ssa. Oli puhetta aviopuolisosta EvaDahlgrenista, siis AVIOPUOLISOSTA.
        Menee muutama vuosi ja on meilläkin on ihan avioliitto, ei rekisteröiminen enää riitä.
        Ei tosin meilläkään kukaan tiedä miten moni aikamiespoika/-tyttö sulostuttaa kotonavanhempiaan sillai?
        Toivottavasti ei lasta ja hänen vanhempaansa koskaan vihitä keskenään.
        Onneksi ei niitä sisaruksiakaan, jotka ovat saaneet lapsen keskenään.
        On tää maailma niin kumma paikka ja etenkin Suomi, että kaikki taitaa olla mahdollista?
        Tuohon" lakerplummikin saa olla homo" vastaisin.
        Jos on homo, kuuluu siihen porukkaan kuin eräs sukuni jäsen, jolla oli 3 lasta.
        Sai lapset ja oli silti homo.
        Alkoi homoilemaan lasten jo ollessa aikuisia.
        Selvästi valintakysymys, kumpaa haluaa olla?
        Älkää vaan uskoko, että valinta on ihmisen käsissä, loppujen lopuksi.
        Ei se niin ole, mutta ei siitä tarvitse elämöidä, niin kuin nyt tapahtuu.
        Eikä tarvitse niin suvaitakaan, annetaan vain olla.
        Ei tässä kaikki muutkaan ihmiset elämänsä tragedioista niin vaan "avaudu".
        Mikä tarve homoilla/lesboilla? Tragediahan sekin on.
        Kyllä sen huomaa,( ette usko vai),kuka kukin on?


    • Le Petit Caporal

      Lagerbon alias kartanonherra yms. On kyllä sitten väärin heppu arvostelemaan mitään normaalia perhe-elämää. Hän on erikoistunut rikkomaan perheitä omien himojensa orjana.

    • Luonnontieteen prof.

      Homous on sairaus. Ja sairas on yhteiskuntakin joka on alkanut pitää homoutta normaalina ja hyväksyttävänä. Homous on luonnotonta ja väärin jopa evoluutionkin kannalta. Mitä hyötyä nimittäin evoluutiokehitykselle siitä on että samaa sukupuolta olevat koittavat pariutua keskenään? Ei mitään. Se olisi evoluutiolta ns. itsemurha.
      Mutta näitä friikkejä ym. luonnonoikkuja silti on ja aina tulee olemaan, mutta elämän jatkumisen kannalta ne ovat vain marginaalinen osa terveestä valtavirrasta.

    • ihquuu lol

      Gaytonio Flores ja Homoovisto, ihan pari iih ja uuh.

    • Täydellinen..

      Homous on sairaus tai geenivirhe tiedä häntä. Yhteiskunnallisesti se ei kuitenkaan ole kovin kallista. Lihavuus on paha sairaus ja maksaa yhteiskunnalle satoja miljoonia/vuosi. Alkoholismi on paha sairaus ja rasittaa kukkaroamme satoja miljoonia/vuosi. Pedofilia on todella paha sairaus, mutta sitäkin tulee aina olemaan. Laiskuus, eli suurin osa työttömistä, jotka eivät viitsi mennä töihin on todella kallis sairaus. Tyhmyys ei ole sairaus, vaan perintö tekijä. Narsismi on todellakin paha sairaus, josta esim. lagerblom kärsii. Kyllä näitä valuvikaisia on, kuka kuuluu mihinkin joukkoon.

    • Täydellinen vale

      Väittääkö nim.merk. " täydellinen" että suomessa ei olisi yhtään homoa joka olisi lihava, laiska, työtön alkoholisti ja hakkaaja pedofiili? Luulempa vaan että niitä löytyy aika montakin noista homoista, kun mielenterveysongelmilla kuten homous, on tapana kasaantua päällekkäin. Eli jos on homo, niin hyvin tod.näk. on paljon muutakin luurankoa kaapissa. Yleisin lienee pedofilia ja alkoholismi.
      TV.n sarjojen antama vääristynyt kuva homoista vimpan päälle tasapainoisina ja normaaleina on vääristynyt. TV. sarjojen romantisoidut ihannehomot ovat yleensä myös heteroita, jotka näyttelevät homoa.

      Tunnen tai oikeastaan tiedän muutamia homoja ja voin sanoa että kaikilla niillä on selvästi myös muitakin mielenterveys ongelmia jotka peittelystä huolimatta näkyvät päällepäin, ja puolet myöntää avoimesti syövänsä mielenterveys lääkkeitä.

      • Yhdestä ainakin

        Tuon tiedän elävästä elämästä, homosta (ainakin tuntemastani) tuli pedofiili vanhana.Siis hyvin vanhana.


    • Minäkin vastaan hiukan nimimerkki täydelliselle. Onneksi et väittänyt minua narsistiksi kun puhuitkin lagerblomista. Mikäli jossakin vaiheessa erehdyt väittämään että minä olen narsisti teen asiassa rikosilmoituksen koska minulla ei ole todettu koskaan minkäänlaisia mielenterveysongelmia.eikä narsismin oirekuvaus minuun sovikkaan. Tärkein tunnusmerkki narsismille on empatiakyvyn puuttuminen ja kukaan minut kunnolla tunteva ei voi sanoa sellaista oiretta minulla olevan. Henkilöyteni myös löytyy näiltä suomi24 keskustelusivuilta joten syyllistyt kunnianloukkaukseen mikäli joskus päätät käyttää oikeata nimeäni- taikka nimimerkkiäni noissa herjaavissa kannanotoissasi.

    • täydellinen..

      Ensinnäkin Lagerbom, sinä et nosta nyt etkä koskaan mitään rikosilmoitusta, koska kuulut narsismisi lisäksi luokkaan laiska. Siis väitän sinun olevan narsisti, sen muodon pahimmasta päästä. Olet myös saanut perinnöksi tyhmyyden ja siitäkin sen kaikkein pahimman mahdollisen muodon. Lihavuutesi on taas ihan itse hankittu ja se pysyykin sinulla, koska olet niin laiska, ettet yksinkertaisesti viitsi tehdä mitään asian korjaamiseksi. Siinä sinulle rikosilmoitus aineistoa, että siittä vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe