Olen siis yläasteikäinen tyttö, ja minulla on ollut nyt noin kahden kuukauden ajan päivittäin ns pahoinvointia, eli huimausta, päänsärkyä, kuvotusta ja tärinää, palelua, hengitysvaikeuksia, ahdistuneisuutta sekä kipua henkitorvessa erityisesti nielaistessa sekä joskus yhtäkkiä tulevaa todella oksettavaa oloa, joka menee pian ohi. Hengästyn todella helposti enkä silloin saa henkeä ollenkaan muutamaan sekuntiin. Kohtaukset tulevat yllättäen. Minulla on masennusta, ahdistusta, syömispelkoa sekä paniikkikohtauksia ja laktoosi-intoleranssi. Olen myös vasta menettänyt ystäväni enkä ole saanut sen jälkeen syötyä kunnolla, koska olen surullinen. Minua kiusataan koulussa ja haukutaan lihavaksi. Olen 158cm/38kg. Osaako kukaan sanoa, mistä tämä johtuu ?
Apua ?
5
67
Vastaukset
- mikimi
kilpirauhasen vajaa tai liikatoiminta kenties tai sitten se kipu nielastesssa on palan tunne kurkussa joka johtuu ahdistuksesta. Juttele vanhemmillesi sinun kannataa käydä jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle käydä kertomassa huolistasi että saat keventää mieltäsi ystävän menetyksen vuoksi. Kirjoittaminenkin on hyvää terapiaa, kirjoita ajatuksiasia ja huoliasi päiväkirjaan.
- ptyrfd
Kilppareissa voi olla vikaa ja olet alipainoinen.
- kilppareidenhoitaja
jaa kilpikonnissako? ei minun kilpikonnissani ole mitään vikaa. ....tietääkseni. käynpäs katsomassa miten donatello ja fränklin toimivat.
- Doctor Phil
Saatat olla raskaana. Käy gynekologilla mahd. pian ja Doctor Phil voi myös auttaa. Seuraavan raskauden voit ehkäistä tällä: http://www.ekolo.fi/tuote/avokadoöljy-neitsyt-luomu-reilun-kaupan/3445020208901/
Huomaa tuo neitsyt - doctorisaacson
Tuo edellinen viesti on asiaton.
Sinulla voi olla paniikkihäiriö. Oireet viittaavat siihen. Suosittelen, että juttelet vanhemmillesi ja käytte psykologin vastaanotolla. Et sinä hullu ole, mutta siellä voitte jutella asioista. Lisäksi hän voi määrätä sinulle pariksi viikoksi lievän lääkkeen, joka rauhoittaa ja tasapainottaa sinua. Muista, liikkua sopivasti, nuku hyvin, syö monipuolisesti, jopa roskaruokaa nyt! Sinulla on alipainoa!!! Ja juo vettä paljon.
t. Doctor Isacson
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261