Markka tulee takaisin?

Vai tuleeko

Eurokriisi senkun pahenee. Parin vuoden aikana on pidetty kriisikokouksia ja tehty jos jonkinlaisia päätöksiä, joiden olisi pitänyt saada asioita kuntoon mutta toisin on käynyt.
Katainen toistelee vahaa tarinaansa vastuunkannon tärkeydestä ja Urpilainen uskoo vakuuksien toimivan.

Asia on kuitenkin niin että jos minä olen velkaa sinulle kolmesataatuhatta eikä minulla ole varaa maksaa sitä takaisin niin minä olen kusessa - mutta jos minä olen velkaa sinulle 10 miljardia jota en kykene maksamaan takaisin, niin sinä olet kusessa!

Ratkaisua velkakriisiin ei tiedä kukaan ja asia yritetään painaa unohduksiin mm. keskittymällä perussuomalaisten tekemisiin esim. merkityksettömiin kirjoituksiin.

Ensin oli Kreikka, sitten Espanja, kypros ja muitakin taitaa jonoon käsi ojossa ilmetä.
On käsittämätöntä että Suomen on oltava tuossa joukossa maksajan roolissa ja tällä menolla suomi itsekin päätyykerjäläisten joukkoon.

Suomalaiset poliitikot ovat niin pelkurimaista väkeä että yhdelläkään heistä ei näytä olevan pokkaa viheltää peliä poikki.
Jokainen suomalainen onkin jo varmaan huomannut että euroon liittyminen oli yksi suurimmista virheistä joita suomi on koskaan tehnyt.
Euroopan maat ovat niin erilaisia ettei yhteinen valuutta toimi.

Jokainen maa suomea lukuunottamatta tuijottaa vain omaa etuaan - Suomessa sen sijaan puhutaan vastuusta!

Eurosta on erottava ja oma valuutta takaisin!

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallallaa
      • ma,

Lipponen ja Niinistö päätti näyttää Ruotsalaisille ja muille pohjoismaille taivaan merkit liittymällä euroon. Mutta miten kävi? muissa pohjoismaissa naureskellaan pilkallisesti ja syystäkin, Suomalaisten tyhmyydelle. Pohjoismaat rikastuvat ja kansat ja valtiot on velattomia, mutta kurja Suomi maksaa euromaiden velkoja kieli pitkällä. Nyt pitäs näyttää televisiossa ja radiossa uusintoja, niistä keskusteluista joita käytiin ennen euroon liittymistä. Mitä silloin Suomen kansalle sanottiin vastuista muiden maiden veloista.

• totuus esiin.

Sinäpä sen sanoit! Nimenomaan nämä vanhat keskustelut ja puheet pitää saada esille. Varmasti löytyy kenkilöitä, joilla nämä ovat tallenteina. Samoin myös eu-hun liittymistä edeltävät puheet. Maamme korkeimmat politiikot eivät saa luulla, että kansan muisti olisi lyhyt.

• harkinta petti

Nokian kova nousu maailman ykköseksi sotki ukkojen ajatukset,mitkä ei järin teräviä olleet muutenkaan.

• mullistus,

paapelintorni kaatuu siten on kirjoitettu.

• yksinkertaista.

Suomen kansalle olisi hyvä asia, jos saisimme takaisin oman valuutan. Voidaanhan sille antaa nimeksi mitä hyvänsä. Sanotaan nyt vaikka, että oman valuuttamme nimeksi otettaisiin vaikkapa väinö. Yksi väinö olisi yksi euro. Hinnat kaupoissa pysyisivät samoina, vain nimi muuttuisi euroista väinöiksi. Väinö jäisi kellumaan, mutta ei uppoaisi kovinkaan syvälle. Vienti alkaisi vetää paremmin eurokahleesta irtautumisen jälkeen. Eu-jäsenyys säilyisi, koska ruotsikin kuuluu eu-hun, vaan ei saksan ja ranskan valuuttaan.

• suuren luokan petos

Yhteisvaluutta = puhdas huijaus.

Satoja vuosia on hommat pelanneet ja kauppa käynyt eri nimisillä rahoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5100
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1319
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1314
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      990
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe