Muhkeamuotoinen kantrilaulaja Dolly Parton nai miehensä Carl Thomas Deanin vuonna 1966.
Dolly Parton, 66, tapasi miehensä Carl Thomas Deanin 18-vuotiaana.
Pari on ollut aviossa peräti 46 vuotta, mikä on melkoisen pitkä aika viihdebisneksen mittapuulla. Julkisuudessa hänen puolisoaan ei juurikaan olla nähty.
Parton kertoo Daily Mailille, mitkä ovat pitkän liiton salaisuudet.
- Yhteinen kunnioitus, samat intressit ja se, että olen usein poissa kotoa. Lisäksi se, ettei meillä ole lapsia ja rahahuolia ovat auttaneet luultavasti.
- Meidän ei ole tarvinnut käydä läpi niitä paineita ja ongelmia, joiden kanssa monet pareista kamppailevat.
Jolene-laulaja myöntää flirttailevansa mielellään nuorten miesten kanssa.
- Carl tietää, etten tee koskaan mitään satuttaakseni häntä eikä tule mustasukkaiseksi, jos suutelen jotakuta valkokankaala. Nolostun siitä itse enemmän kuin hän.
Hänellä on huhuttu olleen suhteita muun muassa Sylvester Stallonen ja Burt Reynoldsin kanssa.
- Rakastan flirttailua enkä ole koskaan tavannut miestä, josta en pitäisi. Miehet ovat heikkouteni. Pienet, lihavat, kaljut tai laihat. Olen ihastunut joihin poikkeuksellisiinkin miehiin, mutta Carl tietää, että tulen aina kotiin enkä harrasta seksiä heidän kanssaan.
IS
Dolly Parton 46v avioliiton salaisuus;Ei lapsia eikä rahahuolia.
luusereille lapsia
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999