Olen nähnyt varmaan yli parikymmentä kertaa unta, jossa karhu uhkaa minua ja/tai käy kimppuuni.
Luulen, että tämä tarkoittaa sitä, että Venäjä saattaa hyökätä Suomeen ja joudun taisteluihin mukaan. Viime aikoina Venäjän uhka on kasvanut ja uhkaileva karhu voi tarkoittaa tätä. Kimppuun käyvä karhu tarkoittanee venäläisten hyökkäystä Suomeen.
Unessa karhu ei ole koskaan tappanut minua, mutta voi olla, että haavoitun sodassa tai koen muuten menetyksiä.
Karhu käy kimppuun
4
160
Vastaukset
- Nou hätä!
Mä taas olen nähnyt jo vuosikausia sellaisia unia että kävelen yksin metsässä ja sitten tulee karhu vastaan.
Ja sitten se uni jatkuu aina siten,että paiskaan karhun kanssa tassua,ja sitten se
karhu löntystelee omaan suuntaansa,yleensä idän suuntaan,ja minä taasen talsin
kaikessa rauhassa omaan suuntaani.
Uneni loppuvaiheessa eteeni nostetaan aina kyltti missä lukee;ei sotaa Suomeen,
ei ydinaseiden käyttöä eikä mitään muutakaan kamalaa.
Niin,ja tätä kylttiä pitelee itse Jeeveli parin enkelin seurassa! - adkl
Aabrahamin ilmestys: "Pedot heidän hautansa!"
Ilmestyksessä on mainittu Eläinten loppu, joka sijoittuu vuodelel 2012 arvion mukaan ja tuon jälkeen on tuo petoeläinten aika, jolloin uhkaavat ihmisiä! Ja kaiken loppu olisi 2016-2017!- KTS (Ei kirj.)
Älä puhu roskaa! Aabrahamin ilmestyksessä ei mainita yhtään vuosilukua!
http://www.apokryfikirjat.com/aapraham.htm
minäkin olen nähnyt joskus karhu-unia, säpsähtänyt hereille juuri siinä kohdassa kun karhu tulee kohti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057