Töitä paiskimaan jokaisen sentin eteen, NO NEVER! Mä menisin ensimmäiseksi hotelliin. Haluaisin tehdä elämästä helppoa. En tykkää elämästä, jossa joutuu tekemään JOKAISEN ASIAN ETEEN TÖITÄ. Koska MÄ en oo saanut ikinä mitään HELPOLLA, vaan kaikki on ollut aina vaikeeta ja pettymyksiäkin tulee kokoajan. Kyllä tää elämä on sitten niin v*tun vaikeeta! Hermostuttavaa. Ja jäin luokallekkin 1 kerran, sen takia oon nyt 7.lk, kesäloman jälkeen 8.lk , kun mun kuuluisi normaalissa tahdissa mennä nyt 9.luokalle,viimeistä vuotta! Niin että aika moni asia on mennyt elämässä päin p*rsett*. En jaksa koulunkäyntiä enkä opiskelua. Enkä haluakkaan elää sellaista arkipaskaa, haluaisin elää luxus elämää. SItten mua ärsyttää se, kun mikään ei ilmesty koskaan eteeni tuosta vaan, AINA JOUTUU NÄKEE VAIVAA ETTÄ SEN SAA ! Ei oo kivaaaaaaaa....
Olisi kivaa että kaikki tulisi eteen tekemättä mitään töitä. Tai ainakin HELPOMMALLA,kiitos! Elämässäni on ollut vaikeuksia ihan vaikka muille jakaa...Sen takia oon suutuspäissäni..Jos joku muu kokisi nää mitä mulla on ollut, niin se ei enää yhtää ihmettelis....
Niin, asiaan...Mitä tekisin jos olisin miljonääri? -Olisin hotelleissa usein, myös omassakin kodissa, koska hotellissa eläminen ei ole ilmaista ja sinne pääsykin maksaa.... Ja ottaisin kasvohoidon elämäni ensimmäisen kerran, kosmentologin luona. :) Söisin hedelmiä vaikka jokapäivä.
En menisi ainakaan töihin!
22
435
Vastaukset
- faaraoiden esimies
Voi tyttörukka kun sinä et ole vielä edes alottanu elämistä. Oletko ollu edes ensimmäistä kesää kesätöissä?
Naurahdin vähän tuossa "En tykkää elämästä, jossa joutuu tekemään JOKAISEN ASIAN ETEEN TÖITÄ.".. Ai etkö? No ei tykkää kukaan muukaan. Sitäpaitsi tuommosella asenteella et pääse ikinä edes yhdeksi yöksi hotelliin, ellet sitte ota pikavippiä. Käy koulus kunnolla niin pääset töihin. Sillä tienatulla rahalla voit sitte sijoittaa pari riviä lottoihin. Ehkä pääset vielä joskus sinne hotelliin ja kasvohoitoon.
Helvetin nykynuoret. Kaikki on vaikeaa, kaikki pitäis kantaa nokan alle kultatarjottimella.- nyk miljonääri
Ymmärrän nuorenkin turhautumisen ajoittain, vaikka elämä on suurelta osin helpotettua, on toisaalla vaatimuksetkin kasvaneet.
Olen saanut kokea monta vaihetta elämässäni ja siksi uskaltauduinkin vastaamaan. Myös hieman kannustaakseni ihmisiä tekemään itse asioiden eteen, eikä vain kadehtimaan niitä jotka jotain omistavat / ovat saavuttaneet.
Koulu kannattaa käydä ja opiskella tavoitteellisesti, ammatinvalinnallakin voit vaikuttaa siihen miten taloudellinen tilanteesi muodostuu myöhemmin jos ja kun onnistut töitä saamaan. Kouluttamaton usein jää niihin hanttihommiin jotka ovat työnä arvokkaita mutta joista ei saa kovinkaan suurta taloudellista helpotusta.
Kävin peruskoulun viimeiset vuodet hieman huolimattomasti ja se harmittaa näin jälkikäteen. Onnistuin kuitenkin luomaan polun kouluttautumiseen ja se kantoi hedelmää. Opiskelu onnistui sitten kun tajusin että kyse on omasta tulevaisuudestani ja menestys oli kiitettävää. Korostan ettei tarvitse olla paras, mutta ei se pahaksikaan aina ole :)
Sain hyvän työn ja arki oli tasaista, ei miljoonia, muttei puutettakaan. Nautin kuitenkin elämästäni ja työstäni. Tapasin miehen jonka rinnalle ryhdyin yrittäjäksi. Taloudellinen toimeentulomme oli hyvä, saimme mitä halusimme, mutta teimme kyllä töitäkin noin 350 päivää vuodessa ja työtunteja ei laskettu, toki otimme vapaatakin päivittäin työnlomassa jos tilanne sen salli.
Sitä seurasi huonommatkin ajat, erosin ja palasin taloudellisesti normaalin työntekijän kuvioon. Maksoin elämisen ja talon, paiskin töitä ja harrastin. Arki oli hyvää.
Tilanne on sitemmin muuttunut, nyt olemme mieheni kanssa miljonäärejä ja tiedän että elämäntyylimme aiheuttaa kateutta. Alkuun otimme huomattavia taloudellisia riskejä paiskimme töitä, onnistuimme. Edelleen emme voisi kuvitella jättäytyvämme töistä pois, tämä elämäntason ylläpitäminen maksaa ja on meidän osattava ajatella että ehkä joskus rahahanatkin ehtyvät. Haluamme joskus nauttia eläkepäivistämme edelleen samalla tasolla.
Vaikka nyt en teekään taloustöitä, muutakuin laitan omasta halustani ruoat ( joskus taloudenhoitajamme tekee olosuhteiden pakosta ja omaan työhönsä kuuluvana saa siitä kuitenkin päivittäin palkan ), teen kuitenkin työtä. Työni on toki mielekästä ja saan suunnitella hyvinkin paljon päivieni sisällön. Elämme sitä elämää josta haaveilimme, mutta olemme ansainneet kaiken omalla työllä ja riskien ottamisella,
Olemme myös ottaneet roolin jossa jaamme omastamme tarvitseville ja se raha ei ole ylimääräistä, eikä ilman meille tullutta. Meillä kuitenkin on nyt siihen mahdollisuus.
Vaikka talous onkin turvattua, elämä on tuonut kuitenkin eteemme myös suunnatonta surua, siinä ei auta eurot, eivätkä dollarit. Kateus ja ahneus aiheuttavat myös sen, että olemme fyysisestikin uhattuina ja ikäviäkin on tapahtunut. Joskus haaveilen siitä että minulla olisi vaatimaton perheauto jonka voisin jättää aivan minne haluan, ilman pelkoa sen varastamisesta, nykyisellä autokannallamme emme voi sitä tehdä vaan joillakin alueilla meidän on ajettava automme piiloon noustessamme siitä. Tästä samaisesta turvallisuussyystä johtuen joudumme myös asioimaan paikoissa joissa turvallisuudestamme on jo etukäteen huolehdittu. toisinsanoen näissä vartioiduissa kauppakeskuksissa. Ei miljonäärinkään elämä ole huoletonta, huolet ovat vain erilaisia.
Toivon että saat kokea sen oman työn tuoman tyytyväisyyden. Sen vuoksi opiskele ja ahkeroi. Kaikkea hyvää elämääsi !
- Tyttö-97
.....
Onhan niitä tosi mielenkiintoisiakin työpaikkoja olemassa, joten itse ainakin menisin sellaiseen jotta jotain tekemistä löytyisi. Kyllä siinä varmaan aika pitkäksi muuten menee, vaikka rahaa olisikin kuinka paljon.
- ehhhehheeeeheheee
Älkää nytten,tytöllä on meneilään teinixangstia mikä itseäni lähinnä naurattaa.Just tyyppillistä tuon ikäisille.Luullaan että tiedetään mitä ollaan ja tahdotaan,todellisuudessa tämäkin tyttö tarvitsisi kuria,rakautta ja rajoja.Mitä ei vissiin ole saanut kerran koulukin on mennyt pieleen.
Sen verran kuitenkin valaisen sinua että kannattaa käydä tuo koulu oikeasti hyvin loppuun.Silleen että saat numeroita koska tuon jälkeen sinun pitää päästä toiseen kouluuun.Ai vitut siitä? noh,omapa elämäsi.Tosi asia on vain että koulutusta tarvitaan jotta voit ostaa sen asunnon ja hotelliyön joskus :) - Tyttö-97
Pieleen?Nou.
- Tyttö-97
Ja en halua olla mikään työnorja kaiket päivää.RAHAA KERÄÄNTYY, KU SÄÄSTÄÄ.
Mä voin elää niinkin, ei ikin töitä!;)- Mistäs sitä
rahaa sinulle luuseriteinipaskalle oikein kerääntyisi?
- Tyttö-97
Mistäs sitä kirjoitti:
rahaa sinulle luuseriteinipaskalle oikein kerääntyisi?
Sinä Mistäs sitä rahaa sinulle luuseriteinipaskalle oikein kerääntyisi? Älä tuomitse mua teinipaskaks, et ees tunne mua..En oo teinipaska. En edes ole kuin teinit. En vietä aikaani kaiketpäivää kaupungissa kuten ne muut yleensä mun ikäiset, vietän aikaani yksinään,koska yksinolo on kivaa..Tai no siis kotona äitin kans, et en nyt ihan yksin..Joten oon sellainen erilainen.. Mut älä viitti käyttää noin rumaa kieltä musta, ku sä et mitenkään tunne mua..
- Rankkaa on!
Mikään asia ei siis tule eteesi "tosta vaan"?
Veikkaan, että mamma laittaa ruoan pöytään ja hankkii rahat sitä varten. ZADAM! Ruokaa jääkaapissa!
Et joudu tehdä rehkiä töitä sen eteen, että saat katon pääsi päälle. Todennäköisesti vielä oman huoneen ja pehmeän sängyn. TSIMZALABIM! KOTI!
Ja tuon viestin taisit laittaa kotikoneelta? ZADAAA! TIETOKONE NETTIYHTEYS!
Ja vaatteet taitaa olla päällä? TADAAAA! Vaatteita! todennäköisesti muitakin vaatteita kun välttämättömät, miekkejä, hiusväriä..
Et joudu maksaa koulusta ja sielläkin ilmaista ruokaa. Muttet sitä tietenkään arvosta..
On hyvä jos joutuu tekemään esim. kotitöitä sen eteen, että saa ylimääräisiä juttuja. Sen luulisi opettavan, että omalla tekemisellä on merkitystä. Voisit keskittyä kouluun ja ansaita tulevaisuudessa hyvinkin rahaa ja näinollen tehdä itsestäsi rikkaan, ellet jopa miljonäärin.- Tyttö-97
En tullu ajatelleeks noita, ja sitäpaitsi; kyllähän ny elämä maistuu puulta, ku oon 8.luokalla ja koulussakaan ei oo maailman helpointa enää, kuitenki ylä-asteella sitä jo ollaan ja koulussakin tulee läksyjä ja kokeita ja kaikkea paskaa voi vittu, luuleeko opettajat et ei meil nuoril oo muuta tekemistä ku tehä läksyjä,kokeita ja mennä työharjoitteluihin REIPPAIN mielin,vaikka rahaakaan ei heru,vaikka kuinka raataisit sen viikon? kuule EI KIINNOSTA! kukaan ei tee ilmatteeks töitä, en mäkään ala...ei tässä muutenkaan mitään glamour elämää eletä,vaikka sellaista haluaisin elää,unelmaani...tai olla edes varakas. en nyt ole perse-aukinenkaan,mutta ei tililläni mitään miljooniakaan ole, en kylve rahassa, mut eihän sitä voikaan olla rikas,jos ei oo tehnyt päivääkää töitä, eikä vanhemmatkaan oo missään hyvässä ammatissa,mistä tienais hyvin. on mul nyt sen verran et pääsen shoppailee jotain,mutta ei mitään glamouria todellakaan;joudun säästämään ja laskemaan senttejä SAATANA, ja kaikki muut tän ikäset ku mä,on kaupungeilla joka viikko ja törsää rahojaa, ku vanhemmat antaa... ajattelin tänä vuonna hakea kesätöihin jos pääsis,sais sitä omaaki rahaa joskus paitsi se o perseest et joutuu tekee taas VITTU TÖITÄ,ku joka paikas puhutaa TÖISTÄ niin alkaa hermot palaa!!!! mut onneks yks ihana tyyppi antaa välil 10euroo,hemmottelee,mut ei aina..) MUTTA:.en mä koko elämääni haluu elää tällä tavalla! haluan,että on rahaa kunnolla,että pääsee shoppailemaan kunnolla ja ostelee kaikkee mitä oon halunnu. ja isoveljeni on 18v ja saa enemmä rahaa ku mä. ja oon eläny tällee siis vuodesta 2006 lähtien,eli tosi monta vuotta et miettikääpäs sitä! ei se munkaa elämä ny mitää ruusuilla tanssimista ole....ne kellä on varakkaat vanhemmat,saatte olla onnellisii,saatte enemmä rahaa ku mä..
- einari 11
Tyttö-97 kirjoitti:
En tullu ajatelleeks noita, ja sitäpaitsi; kyllähän ny elämä maistuu puulta, ku oon 8.luokalla ja koulussakaan ei oo maailman helpointa enää, kuitenki ylä-asteella sitä jo ollaan ja koulussakin tulee läksyjä ja kokeita ja kaikkea paskaa voi vittu, luuleeko opettajat et ei meil nuoril oo muuta tekemistä ku tehä läksyjä,kokeita ja mennä työharjoitteluihin REIPPAIN mielin,vaikka rahaakaan ei heru,vaikka kuinka raataisit sen viikon? kuule EI KIINNOSTA! kukaan ei tee ilmatteeks töitä, en mäkään ala...ei tässä muutenkaan mitään glamour elämää eletä,vaikka sellaista haluaisin elää,unelmaani...tai olla edes varakas. en nyt ole perse-aukinenkaan,mutta ei tililläni mitään miljooniakaan ole, en kylve rahassa, mut eihän sitä voikaan olla rikas,jos ei oo tehnyt päivääkää töitä, eikä vanhemmatkaan oo missään hyvässä ammatissa,mistä tienais hyvin. on mul nyt sen verran et pääsen shoppailee jotain,mutta ei mitään glamouria todellakaan;joudun säästämään ja laskemaan senttejä SAATANA, ja kaikki muut tän ikäset ku mä,on kaupungeilla joka viikko ja törsää rahojaa, ku vanhemmat antaa... ajattelin tänä vuonna hakea kesätöihin jos pääsis,sais sitä omaaki rahaa joskus paitsi se o perseest et joutuu tekee taas VITTU TÖITÄ,ku joka paikas puhutaa TÖISTÄ niin alkaa hermot palaa!!!! mut onneks yks ihana tyyppi antaa välil 10euroo,hemmottelee,mut ei aina..) MUTTA:.en mä koko elämääni haluu elää tällä tavalla! haluan,että on rahaa kunnolla,että pääsee shoppailemaan kunnolla ja ostelee kaikkee mitä oon halunnu. ja isoveljeni on 18v ja saa enemmä rahaa ku mä. ja oon eläny tällee siis vuodesta 2006 lähtien,eli tosi monta vuotta et miettikääpäs sitä! ei se munkaa elämä ny mitää ruusuilla tanssimista ole....ne kellä on varakkaat vanhemmat,saatte olla onnellisii,saatte enemmä rahaa ku mä..
Eiks aku anna kun joskus ja vain 10 egee.
- huomenna taas töihin
ei tarvi olla miljonääri että voi syödä hedelmiä joka päivä :)
suurin osa miljonääreistäkin käy töissä sillä joutenolo tekee lopulta kenet tahansa hulluksi ... töissä voi olla hauskaakin, jos on kivat työkaverit ja työ miellyttävää. - tavallinen ihminen.
Olisi häpeä mennä töihin miljonäärinä. Kuten viisas isäni on sanonut, jos voittaa lotossa päävoiton, on hyvä antaa työpaikkansa jollekin sitä tarvitsevalle. Koska itsellä on niin paljon rahaa että ei kannata ja tarvitse tehdä töitä.
- Naapurin poika
Yksi harvoista syistä miksi haluaisin olla miljonääri tai triljonääri on se, että haluaisin ostaa kaikki maailman historialliset taulut ja kaiken muun taiteen, jonka jälkeen tuhoaisin ne.
- tyttö-97
VITTU MÄ EN MEE TÖIHI KU EN HALUU VAA TIENATA VAA KAIKKI PITÄÄ TUUA MUN NENÄ ETEE KULTATARJOTTIMETA
JOPA MUN PASKAT JOTA TULEE 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 TONNIA YHELTÄ ISTUMALTA JA KUSTA TULEE 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999LITRAA
PÄIVÄS TULEE 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
TONNIA UOSTEITA!!!!!!
HAISTAKAA PASKA JA DISSATKAA MUA JA TÄTÄ KESKUSTELUU
MUUTEKI ELÄN TÄÄL KOMEROS JA MUN ULOSTEET ON MUN RUOKAA!!!!!
t.AITO tyttö-97
ja jos se feikki vastaa tähä jotain et ei ois kirjottanu tätä ni älkää uskoka!!!
- erkki
Säkö jäit luokalle,voi harmi ;) Eipä sit oo sunkaan äiskälläs kehumista kellekkään että mun tyttö on nero.Oo onnellinen että saat ruuan etees äläkä keiku koko ajan pilvissä haihatteluines.Mut kyllä saa vanhempas kattoo peiliin kun eivät opasta sua paremmin.Ja vielä erityskoulusta jää luokalle niin se on jo jotain uskomatonta.Eipä niillä sunkaan mutsis pienillä tuloilla oikein hotelleissa asuta jos vaan jotain viikonloppulehtee jakaa.Saisit nyt edes oman sängyn missä nukkusit etkä äitis vieressä tuossa iässä (15)Ja kun sulla ei niitä ystäviäkään ole ja ketään ei kotiin saa tuoda niin aika yksinäistä tosiaankin sulla on.Säälittävää ;)
- tyttoaito97
Valhe 1: ''Ja kun sulla ei niitä ystäviäkään ole'' Totuus:Kyllä on. Irlissä.Jonka nään koulus joka pv. Valhe 2:''erityiskoulu?'' Totuus: No etpä sinäkään (uuno) hallitse tuota oikeinkirjoitustaitoa mitenkään sujuvasti, ensinnäkään, tuo jossa olen, ei ole erityiskoulu.
- mukko
Oot pahempi kun luulin -.- et jaksa tehä mitää kotona ja haluut jäädä kotiin todella säälittävää. Paitsi jos olet jotenkin vammainen?
- tyttö-97
Vaikene jo mukko. Kyllä TULEVAISUUDESSA töissä, mutta nyt vain tälläistä väliaikaista kesätyötä ekalle aloittelijalle
- tyttö-97
Hiljasta on....SERVED! mukko:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758