Minulla on jo stay-upeja ja sukkiksia, mutta nyt tekisi mieli sukkanauliiviä ja siihen sukkia. Minulle riittää mistä kannattaa pk-seudulla hankkia ns. normaalilaatua? Lindex, H&M,... Muutamasta Seppälästä olen kysellyt, mutta ei ollut. Stockalta ja Sokokselta varmaan löytyy.
Sukkanauhaliivit ja sukat
7
1153
Vastaukset
- ss
Minulla on stayupsukkia liivisukkia ja sukkanauhaliivejä sukkia ostelen tavarataloista sukkanauhaliivejä olen tilannut netistä Sukat ja sukkanauhaliivit ovat
kyllä mukavat pitää päällä M52 Liivejä ja nailoneita löytyy osoitteesta www.calzessa.com
On nopea toimitus ja hinnat edullisia.
Olen tilannut sieltä useasti. Suosittelen!- highheelslissu
Kovin on vaisua tämä korkkarit miehellä-keskustelu!
Kyllä tänäänkin käytän korkokenkiä ja uskoisin aika monen miehen tekevän samoin.- voikkatossumies
Moi
Mulla jalassa sukkikset ja tiukat nahkaiset voikkatossut .... onko muita ? - hienostorouva
oikeassa oot. Vaisua on, muttei itellä. Nautin hyvää viiniä ihanissa sukkiksissa ja sandaaleissa. Nousukännissä, kyrpä seisoo ja huomenna vapaalla. Jalkahoitaja teki hyvää työtä kuten kosmetologikin. Siisti paketti kasassa.
Miten saisin myös vaimoni käyttämään sukkanauhaliivejä ja sukkia dekä muita ihania alusvaatteita ?
- kiimis
stocmanilta ehdottomasti. Rahaa tarvitaan, mutta se on sivuseikka. Tosin itse käytän sukkiksia, koska...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914