Sekopäiden kuningas, jorma.
Kuka on samaa mieltä !
Sekopää
23
149
Vastaukset
- keltanokka
Onhan hän hieman outo tyyppi, kirjoittelee mitä sattuu ja on kovasti negatiivinen ajatuksissaan.
Varmaan hirveen yksinäinen eläjä, jolla on tekemisen puutetta ja näin ollen sairastaa jotain tautia päässään. Siksi häntä tulee ymmärtää ja sääliä.
No, elämää se vain on. keltanokka
25.6.2012 15:41
Onhan karavaanarit hieman outoja tyyppiä, kirjoittelevat mitä sattuu ja ovat kovasti negatiivisia ajatuksissaan.
Varmaan hirveen yksinäisiä eläjiä, joilla on tekemisen puutetta ja näin ollen sairastavat jotain tautia päissään. Siksi heitä tulee ymmärtää ja sääliä.
Totta on, kyllä nämä kausipaikkojen kusipöksät ovat sairaita. Valitettavasti entisiä karavaanareita "pilaamassa karvaanareiden mainetta". Jorkka vain tyypittelee papparessuja, villiintymään saiteilla itsensä häpäisyyn. ja mitä helvattua, papat pyörivät kuin kunnon pieru molskihousuissa. Eiväthän nämä vanhukset paljoa tarvitse, Jorkka pienen luun viskaisee tassille, jo rupeaa haukunta kuulumaan.
Ja taas jorkka Kotkanmerellä onnellisena kalastelee pursiseuralaisten kanssa, naureskellen partaansa raappahousupappojen tyhmyydelle.- Keltanokka
Minä näin uutena kirjoittajana ymmärrä, että vastauksia tulee ikäänkuin samalta henkilöltä, ainakin kirjoitustyylistä päätellen.
Vastaileekohan sama persoona eri nimimerkeillä ?
Tekstin sisällöstä sen päätellä kyllä voi. - ei vikaa
Keltanokka kirjoitti:
Minä näin uutena kirjoittajana ymmärrä, että vastauksia tulee ikäänkuin samalta henkilöltä, ainakin kirjoitustyylistä päätellen.
Tekstin sisällöstä sen päätellä kyllä voi.Ei Jormassa ole mitään vikaa, vaan vika on eräässä toisessa persoonassa...
- 3+3
Keltanokka kirjoitti:
Tekstin sisällöstä sen päätellä kyllä voi.heinonenjorma se vastailee itselleen ja kehuu itseään.
- ssss
ei vikaa kirjoitti:
Ei Jormassa ole mitään vikaa, vaan vika on eräässä toisessa persoonassa...
Olen aivan samaa mieltä. Suorapuheinen mies.
3+3 kirjoitti:
heinonenjorma se vastailee itselleen ja kehuu itseään.
Tekiköhän mielikuvitus taas tepposet, jos noin kovasti luulosairautesi vaivaa hakeudu hyvä miehen alku hoitoon. olet aika huonossa kunnossa, eikö hännystelijäsi sinua jeesuksenaan pidä enään. Voi voi painele saalemiin kokoukseen siellä toiset pölhöt saattavat sinusta uuden jahvensa väsätä. Vaikka kyllä niitä jahveja on aivan riittävästi, ilman sinuakin.
Keltanokka kirjoitti:
Tekstin sisällöstä sen päätellä kyllä voi.Kuinka voisitkaan ymmärtää, olet ilmeisesti karavaanarin jälkeläinen.
- Keltanokka
heinonenjorma kirjoitti:
Tekiköhän mielikuvitus taas tepposet, jos noin kovasti luulosairautesi vaivaa hakeudu hyvä miehen alku hoitoon. olet aika huonossa kunnossa, eikö hännystelijäsi sinua jeesuksenaan pidä enään. Voi voi painele saalemiin kokoukseen siellä toiset pölhöt saattavat sinusta uuden jahvensa väsätä. Vaikka kyllä niitä jahveja on aivan riittävästi, ilman sinuakin.
Voi voi sentään, ei kai jormaherra suuttunut?
Kun noin rumia juttelee, varo verenpainettasi, saattaa pimahtaa päässä. No kaikkea ne rutujutut saavat aikaan, kun jormaherrakin kiivastuu.
- jorma heinonen
Enhän minä koskaan kehu itteäni, mutta muut ne kehuu mua..
Mukava kaverihan jorma on, on näköjään saanut nimifanittajan saitille. Varmasti tulee liki yhtä kuuluisa, kuin heinonenjorma nimimerkkiä käyttävä aito. Todella asiallinen tämä heinonenjorma ja vain totuudessa pysyttelevä, ei sano kavereista pahaa sanaa, ei koskaan käytä aikaansa kirosanojen kirjoitteluun. Ei koskaan hauku kusikoppilaisia, pitää kääkät kurissa.
- ......
ja nuhteessa!
- Kuka on jorma?
Ite näyt olevan imelä "kavereiden" kannatuksen kerjääjä, sanoisinko limanuljaska, jaska ku jaska, lohikin limottuu vanhetessaan. Shakki!
- Hjumax
Palstaa terrorisoiva Jorma on yksinäinen ja sairas. Valitettavaa vain on, että ylläpito sallii tällaisen terrorin.
- Keltanokka
Hjumax kirjoitti:
Palstaa terrorisoiva Jorma on yksinäinen ja sairas. Valitettavaa vain on, että ylläpito sallii tällaisen terrorin.
Niin, on se aivan kamalaa, kun yksi herra kirjoittaa niin monella nimellä ja kaikki sitten omaksi kehuksi.
Pitäisköhän käydä lääkärissä tautia tutkimassa, ettei vain pääse pahaksi.
Kävisikö Tri Ylläpito, ottaisiko tuon poloisen potilaakseen. - Keltanokka
Keltanokka kirjoitti:
Niin, on se aivan kamalaa, kun yksi herra kirjoittaa niin monella nimellä ja kaikki sitten omaksi kehuksi.
Kävisikö Tri Ylläpito, ottaisiko tuon poloisen potilaakseen.Eikö jokuri ole jo hiljentynyt, siellä se karsinassaan nyrkassa kyhjöttää. Kuulin miehellä ahdistus tulleen kun, ei enään kirjoittele" paskajuttujaan". Väittävät lekan väen ajaneen miehen pois alueensa läheltä.
- Pimeetä
Äijällähän on kaikki pimeenä . ei ymmärrä lukemaansa ja tuskinpa kirjoittamaansakaan.
- Tekstin maksimimäärä
Keltanokka
26.6.2012 20:02
Kävisikö Tri Ylläpito, ottaisiko tuon poloisen potilaakseen.
Näin kääkkien avunhuudot ovat taas alkaneet lankulla, onko tullut taas pikkuisen turvanpäälle? Ilmeisesti kaipailevat lisää tuota jorkkalaista kunnon kulttuuria. Pieni ripaus sellaista päivittäin pitää näiden onnettomien mielisairaalapsykopaattien tasaisen vilkkaana. Nämä VartiainenRautiainenSalo akselin kuuluisat karavaanareiden maineenpilaajat toimivat kaikessa hulluudessaan mielenvikaisten tavoin.
Taas ovat karavaanarit saaneet päästellä juhannushöyryjään aivan rauhassa saitilla, jorman ottamatta kantaa. Nin huomaamme kuinka herrasmies toimii, sitähän jorkka on. Antaa matkailusta vieraantuneiden, karavaanareiden surkeimmiston kirjoitella sairaita kommenttejaan, kateudesta jorkkaan johtuvista syistä saitille.
Nämä nettihäiriköiksi luokitellut entiset karavaanarit (kääkät) etsivät itselleen viihdykettä saitilta Lempivaaran häirikön hännystelijöinä, takapuolen nuolijoina. Tullakseen hyväksytyksi suureen koiralauman täysin oppineena jäsenenä. - takapuolen nuolija
Tiedetään tiedetään, jäseneksi vain koiralaumaan on vaikea päästä. Pitää osata niellä tappion karvas kalkki, ennen kuin kelpuutetaan.
- taas jaeltu
Ai samalla lailla kun kääkät, nämä kuuluisat matkailustavieraantuneet perunanviljelijätkö? Onkohan nuhteita taas jaeltu.
Taas näyttää hyvän mainoksen kohdistuneen suoraan oikeaan kohteeseen. Noo mikäpä siinä kyllä kyseiset herrat sitä ovat saaneetkin sopivan kohtuullisesti. Valitettavasti minulla ei nykyisin ole aika riittänyt moiseen tehtävään, mutta jos sitten taas talvella kun lorvin etelän auringossa. Jos satun katsomaan aiheelliseksi. mieluusti katselen nähtävyyksiä kuin, sairaita ylistelen saitilla. Vaikka tarvitseehan sairaatkin jonkin-laista lohtua. Tuskin entiset karavaanari-ystävät sitä mielellään heille jakaisi. Jos ei niin, voin minä pikkuisen avittaa.
Se minua vain harmittaa, kun minut jalustalle nostetaan saavutusteni tähden. Tosin en ole pyytänyt, mutta ymmärrettävää on. Minä henkilökohtaisesti Pursiseuran Kommorodin ominaisuudessa kuitenkin kiittelen karavaanareilta saamasta tuesta purjehtijoille. Käsitän kyllä, ei ole helppoa jaella ylistys-sanoja kun itse on sellaisen alakulttuurin harrastaja kuin "karavaanarit".
Minuakin on usein mietitättyttänyt kuinka vaikeaa on olla hyljeksityn harrastuksen parissa. Tosin onhan minullakin lyhyehkö kokemus asiasta, mutta katsoin viisaammaksi luopua. Minulle riitti se tavallisten ihmisten pilkka kuuluessani tähän arvottomaan alakastiin. Nyt on mukavaa kun veneilyharrastus herättää kunnioitista naapureissakin, lisänä vielä tuo Pursiseuran Kommorodin tehtävä.
Voisin väittää, ei tähän espoolaisen omnibussikuskin järjenjuoksulla ylletä, eikä aisankannattaja finnniseljänkään. Vaatiikin pidempää lueskelua yliopistotasolla. Vähän niin kuin paavi aikanaan. Konttasi niin kovasti että piti siirtää Vatikaaniin, katsokaas Puolassa eivät kadut kestäneet.. Tunnetusti omnibussin kuljettajat ovat sieltä, tyhmimmästä päästä rahvasta. Vaikka vaikeaahan se on päättää kumpaanko suuntaan sitä rattia, mutkassa vääntää. Oikealle vai vasemmalle, yleensä ovat vasemmalle vääntäneet.
Tunsin minäkin taannoin erään kommunistin "Salo " nimeltään. Pölvästi syntymästään saakka, muistan jopa kouluaikoina häntä pidetyn hieman toistaitoisena. Veneen ruoriin ei sellaisia paranisi päästää, tullee vain suotta onnettomuuksia. Kuten olemme viimepäivinä saaneet tiedoitusvälineistä kuulla, kaatuneista busseista.
Japas jaa josko sitä sinne Espanjan suuntaan tulee lähdettyäkään . Taitaa olla suuntana ensitalvena Sisilia/Malta. Siellä riittää nähtävää, muutakin kuin säästo-syistä, "seisoontaan laitettuja suomalaisia matkailuautoja". Niin ja isäntien Yön yli auton silittämisiä. Niin. Kyllä minustakin kannattaa lähteä esim Fuengorilaan silittelemään autoaan. Ihan herkisi viimetalvenakin kun nämä Rutuisännät silittelivät yökaudet autojensa kylkiä. Voi voi taitavat olla kovinkin sydämmellisiä ja mukavia olentoja.
Noniin vene onkin jo laiturissa, ei muuta kuin kalat autoon ja emäntä rattiin. Itse on hypättävä moottoripyörän selkään ja ajeltava sillä kotiin. Pitäähän sitäkin harrastusta vaalia. Johan nuo entiset ja nykyiset helvetin perkeleen enkeli ystävät kyselivät, olisiko heille töitä. Noo eipä aivan juuri kun olen vielä yksin pärjäillyt, eikä nämä karvanaamari ystävätkään espoon suunnalta ole pahemmin häirinneet.
Juu ei muuta kuin jatkoja, minun on valitettavasti taas ruvettava parempiin harrastuksiin.- Kurkkula
"Kommodoori ", hyi sentään. Bussikuski mikä bussikuski.
- muistelija
Kylläpä jormalla taas haaveet lentävät , taitaa olla jo kymmenes vuosi kun italiasta/maltasta haaveilee mutta taas ensitalvena fuengirolan kämppärillä muita suomalaisia kiusaamassa kun tuo suuri varakkuus ei enempään riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h624088- 654055
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552722Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211909Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261