Kyproksen hallitus kertoi maanantaina hakevansa apua Euroopan unionin tukirahastoilta. Maasta tulee näin jo viides euromaa, joka turvautuu kansainväliseen apuun.
Kyproksen hallituksen tiedotteen mukaan maa tarvitsee apua pankeilleen, jotka ovat vaarassa kaatua Kreikan takia.
– Apua tarvitaan Kyproksen talouden riskien hallintaan, erityisesti pankkien kautta tulevien negatiivisten heijastusvaikutusten vuoksi, hallitus tiedotti.
Kypros ei vielä arvioinut, paljonko apua se tarvitsee. Hallitus ei myöskään kommentoinut avun ehtoja.
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2012/06/25/kypros-pyytaa-euroopalta-hatarahoitusta/201232177/12
LOMPAKOT AUKI, SUOMEN KANSA, vaikka se aiheuttaisikin KYPRIMISTÄ! Eurooppa on yhteinen asiamme, ja tottakai omaa maatamme Eurooppaa on autettava!
Nyt pyytää KYPROS rahaa!
SINÄ maksat!
5
74
Vastaukset
- Järkevä
Kaveria ei jätetä! Suomikin vielä tarvitsee apua ja olisiko kiva jos muut eivät auttaisikaan?
- Veronmaksaja.
Kyllä minä maksan. Minulla on rahaa. Jyrki voi tulla hakemaan kottikärryjen kanssa.
- Sattumat jakoon
Kannattaisi Suomenkin mennä jo valmiiksi jonoon, jonon viimeisille kun ei tahdo laarinpohjalta enää mitään jäädä
- Miltä maistuu
vastuunkantaminen? Itse äänestitte laskutaidottoman asiankirjaväärentäjän pääministeriksi kun velkarahalla pidettiin yllä uskoa että ollaan kaikki rikkaita.
- Se maistuu
vallalta. Miksi äänestit Jyrkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379