Teoriassa mahdollista?

Sapatilla rahastus?

6

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koskaan kannata antaa rahojaan pastoreille, sillä he ovat erittäin ahneita ja persoja maalliselle mammonalle.

      Kymmenykset = rahat pois tyhmiltä.

      T: Iloinen nauraja

      • hyvät sykkyrät.

        Sinä paljon kopioit omaa tekstiäsi ja jatkuvasti liimaat ne tänne kertaukseksi.
        Et tainnut viisastua juhannuslomallasi, veisuujohtajasi pitää nuottikirjasi edelleen samana.
        Kuinkas kauan sinä jaksat jankata samaa, mitä Saatana sinua käskee?

        Eikös se ala painaa jo olkapäällä, kun aina kuiskuttelee sinulle, kun niin aktiivisesti olet rienaajan hallintavallassa. Kahle se on sinullakin, koskahan silmäsi avautuu valatakuntasi edustusongelman toteamiseen.

        Taidat sinäkin olla kuin valtakuntasi ystävät. Join juhannuksena niin paljon, etten muista mittään, rahat meni, mutta oli mukavaa.
        Sehän virsi jumalattomuuden ilotorvessa soi, proukoitten huulilla säännöllisesti.
        Eikös se käy jo tyhjänpäiväiseksi? En minä viittis kehua retostella koko ajan tyhjän perään, enkä huolisi rienaajaa olkapäälle vanhaa-aatua herättelee aina samojen maailmallisten virsien veisuuseen.

        Minua alkaa jo kohta säälittää tuo sinun osa.


      • pyh!

        Sinä se ahne olet.


      • hyvät sykkyrät. kirjoitti:

        Sinä paljon kopioit omaa tekstiäsi ja jatkuvasti liimaat ne tänne kertaukseksi.
        Et tainnut viisastua juhannuslomallasi, veisuujohtajasi pitää nuottikirjasi edelleen samana.
        Kuinkas kauan sinä jaksat jankata samaa, mitä Saatana sinua käskee?

        Eikös se ala painaa jo olkapäällä, kun aina kuiskuttelee sinulle, kun niin aktiivisesti olet rienaajan hallintavallassa. Kahle se on sinullakin, koskahan silmäsi avautuu valatakuntasi edustusongelman toteamiseen.

        Taidat sinäkin olla kuin valtakuntasi ystävät. Join juhannuksena niin paljon, etten muista mittään, rahat meni, mutta oli mukavaa.
        Sehän virsi jumalattomuuden ilotorvessa soi, proukoitten huulilla säännöllisesti.
        Eikös se käy jo tyhjänpäiväiseksi? En minä viittis kehua retostella koko ajan tyhjän perään, enkä huolisi rienaajaa olkapäälle vanhaa-aatua herättelee aina samojen maailmallisten virsien veisuuseen.

        Minua alkaa jo kohta säälittää tuo sinun osa.

        Itse asiassa join juhannuksena varsin sopivasti eli karkeasti kaksi puolen litran pulloa jallua. Yksi yhden tähden, toinen kolmen tähden. Ei mennyt muisti eikä rahaakaan mökillä kulunut yhtään mihinkään.

        Sinä fundamentalistiparka et taida vieläkään ymmärtää, että meitä alkoholin kohtuukäyttäjiä on ylivoimainen enemmistö eikä meille aiheudu ryyppäyksestä mitään haittaa. Tulipahan vietetty erittäin hauska juhannus. Hah hah haa!

        T: Iloinen nauraja


      • pyh! kirjoitti:

        Sinä se ahne olet.

        En vie kenenkään rahaa valheilla enkä muutenkaan ole kova rahan perään.

        Kuten sanottua:

        Kymmenykset = rahat pois tyhmiltä.

        T: Iloinen nauraja


    • Hei

      Ei kukaan tiedä kenenkään maksuista mitään korkeintaan rahastonhoitaja ja hän on joka käänteessä vaitiolovelvollinen.

      Kirjekuorissa nimettömänä kulkee valuuttaa.

      Väärä paikka siis präystätä lahjoituksilla.

      Kukaan ei anna vasten tahtoaan mitään koskaan.
      Jokainen kaivaa omaa lompsaa ja päättää itse paljonko.

      yst. t. jari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe