mä syön sitä joskus. kitkerää mutta namia xP uuh
Vastaukset 8
- gerbiilityttö
Asiattomia viestejä ei tänne? Kiitos
- gerbiilityttö
Muutenkin gerbiilien ulosteet ovat ihmisille haitaksi! Siit' voi saada jonkun sairauden. Eli EN IKINÄ söisi kenenkään ulosteita, enkä kehotakaan syömään!!
Minne gerbiilit kakkaa ja haiseeko gerbiilit tarvisiko niitä olla kaksi ja pureeko ne? :)
- ,MAYDEY,
helpatkaa!!! kun mulla on kaksi gerbiili naarasta ja se toinen välill kakkaa limaista ja vihreän sävyist kakkaa...:8 en osaa tehdä asialle mitään eikä missään lue mitään siitä joten ois kiva jos sä auttaisit mua... se kakkaa silloin ku syötän sille salaattia tai kurkkua . voiko se johtua siitä?
- ,MAYDEY,
JA MYÖS VÄLILLÄ SIINÄ ON KELTAISATA JA LIMAISTA JUTTUA MITÄ SE ON MUTTA SE TULEE SILTI VAAN KUN SYÖTÄN SILLE KURKKUA TAI SALAATTIA NIIN ONKOS SYY SALAATISSA JA KURKUSSA KUN EIVÄT KAMALASTI SYÖ TUORETTA :O
- Gerbsu ♥
MAYDEY:
Minusta gerbiili silloin ikäänkuin ripuloi.... Kuulemma se on vihreää... En kyllä tiedä tuosta keltaisesta...
Kannattaa lopettaa kurkun ja salaatin antaminen ja vois sen gerbsun viedä varm. vuoks eläin lääkäriin tarkastukseen... - ,MAYDEY,
GERBSU
- hyppymyyrä
Liika tuoreruoka aiheuttaa ripulin, anna vain kerran viikossa hieman kurkkua, jäävuorisalaatti on haitallista gerbuille, kuten avokado on myrkyllistä gerbuille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171412
- 101858
- 92744
- 57738
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123736Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett114706Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36663- 77590
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49550Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.216539