Aika tuntuu seisovan, asiat on paikallaan ja auki niin sanotusti. Yritän kyllä elää tässä hetkessä ja olla läsnä. Näetkö tuleeko muutoksia millaisia tähän tilanteeseen nähden?
Kuka saa kiinni?
4
75
Vastaukset
Hei
onpas epäselvä ja kummallinen kysymys. olisi ollut helpompaa auttaa, jos olisit kysynyt suoraan. koska en osaa puhua ajoista, saatan aloittaa väärästä päästä.
näen mietintämyssyn miehen ja naisen päässä, kummallakin on odotuksia, mutta kumpikin on myös itsepäinen. kumpikaan ei tahtoisi antaa periksi.
lapsi, joka on kiintynyt isäänsä, on myös huolenaiheena. ja mahdollisesti asunnon kanssa on ollut vaikeuksia, se näkyy minulle liian suurena tai liian kalliina.
et tahdo elää yksin ja toivot edelleen hyvää parisuhdetta.
kumppanisi tahtoo talon ja onnistuu sen ostamisessa - tai remontissa.
näen pieniä terveydellisiä harmeja, ne voivat myös osua lapsen kohdalle.
avioliitto on kaiken selvittelyn ja oppimisen päämäärä.
t. Keskiyö- Aamu aurinkoinen
Kiitos. Kysymys on epäselvä, koska tilannekin on todella epäselvä minulle. Tiedän tämän vaiheen olevan minulle "elämän koulua" ja yritän ratkaista sen kaikkien parhaaksi. Ehkä jopa jotenkin ulkopuolisenakin yritän katsoa tätä elämän vaihetta. Näetkö minkä ikäinen tuo lapsi on kuvassa? Onko todella isänsä lapsi enemmän? Nyt tilanne päinvastainen. Itselläni kulkee sairaus matkassa mukana, sama miehellä..
Hei
en kyllä osaa sanoa lapsen iästä muuta, kuin että näen hänet alle kouluikäisenä.
tuo sairaus on ripustautunut miehesi rintaan ja uskoakseni hän saa siihen hoitoa.
näen teillä myös välienselvittelyä, melko murheellista päänroikottamista. ette elä läheskään täysillä, asiat voisivat olla paremminkin. mutta en minä eroamistakaan näe.
toiveet suuremmasta kodista hohkaavat taustalla, uskoisin sinun toivovan parempaa tulevaisuutta myös rahallisesti.
ja kyllä teidän liittonne pysyy ja voimistuu, sillä lailla minä näen.
t. Keskiyö- Aamu aurinkoinen
Kiitos vielä avustasi. Tuo asumisasia on todella yksi iso asia tässä, miksi olemme ajautuneet tähän tilanteeseen. Minulla on tunne, että kun se selviää ja ratkeaa, jää miehellekin enemmän voimavaroja keskittyä mm. lapseensa. Mutta tämä antaa luottoa tulevaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840