"5-vuotiaana lapsi on uskovaisimmillaan"

Vesalla: -lle:Sinde

Se on taulu, joka kertoo organisaatio-ajattelun vääryydestä, siitä että mitalijärjestelmä kohdistuu vain hirvittävän harvoille assosiaatio-organisaatio-ajattelun tavoin. Se pyytää huolehtimaan sekä itsestä, että muista Kaunotar ja Kulkuri-ohjelmalla, heidän silmistään, heidän silmien osistaan, ja näin onnistumisen elämyksistä. Se pyytää että huolehtii itsestään sekä muista halliten frustraatiota, silmien osilla ja onnistumisen elämyksillä.
Että ajattelu ei saa olla niin assosiaatio-organisaatioperusteista että status ja asema, ja niihin vetoavat ammatit, ja raha niitä ohjailisivat. Kaunotar ja Kulkuri-ohjelma pyytää huolehtimaan virikkeistä ja viritteistä, joita myös voivat olla esim. muut kulttuurit ja niiden ruokavaliot. Esim. ympäristö, ja yksikön ja monikon erottaminen yksityisyydelle sopivalla tavalla. Suojaten alapäätä, ja alavartaloa, jopa frustraatiolla ja vaatetuksella. Virikkeet ja viritteet siis luodaan samaksi asiaksi, kuten muut kulttuurit, joka vastaa täydellistä frustraatiohillinnällisyytä ja alapäätä peittävää vaatetusta, tai alapääntunnetiloja suojaavaa yksityisyyttä. Etteivät ajattelu ja assosiaatio-organisaatioperusteinen mitalijärjestelmä jäisi niin harvojen asiaksi. Kysymyksessä ei ole kieltää varsinaisesti seksuaali- ja seksioloja virikkeiden ja viritteiden ollessa samana asiana, tai yhdistää niitä seksuaali- ja seksioloja ilman olevaksi toiminnaksi.

"Mulla on medianuolemattomuus"
-Ymmärrättekö miksi Siniin ei tutustuta tai haluta tutustua?
Tulee tähän, tässä poikkeustapauksessa ammatti-ihmiset, mutta ne tulevat loogisen organisaatio-ajattelun ulkopuolelta, assosiaatio-organisaatio-ajattelusta.
- Ja heitä ei ole syytä rangaista.
Muistathan huolehtia omasta turvallisuudestasi?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Tää Radion Dein-puhuja tukee ilmeisesti diakoni, rankaisemattomuutta, ja säännöttömyyttä, kuten esim. yksityisyydensuoja.
      -Niin, tätä ammattia ei ole mitalijärjestelmän ja taulun takia, joka on sukupuolenmääräytymiseen, ja onnistumisen elämysten tuottamiseen.
      Pystytkö kokemaan elämyksiä, vai oletko pelkkä kyseenalaistava keskustelumenetelmä?
      - Tämä assosiaatio-organisaatio-ajatteluperusteinen lähestymistavan virhe.
      Voi, että mua hävettää, kuului eräältä asianajajalta.
      - Ja ilmaiseksiko?, kysyin.

Ehkä uusin riita...
      Ei ole näyttöä siitä, että heidän perheensä selviäisivät täysin assosiaatio-organisaatio-ajattelusta.
      -Mulle pitäisi nyt olla rahaa perheestä huolehtimiseen.
      Ai, heiltäkö riistetään elämyksiä, ja se olisi naiseen kohdistuvan, jopa empatiattoman sadismin oikeutus.
      - Että sää jäät semmoseen kuntoon?
      Ja kuka osoittanut tätä?
      Kuka osoittanut eri isien keräämistä?
      Ai, että kaikilla ei ole assosiaatio-organisaatio-ajattelun luomaa onnistumisen elämyksiä ja sukupuolenmääräytymistä.
      - Eikö tämä taas ole mun oma yksityinen mielentila? Ettei sun tarvitse olla mukana siinä henkilökohtaisesti.
      Ette voi riistää kirkkona muilta sukupuolenmääräytymistä, ja siten onnistumisen elämyksiä.

• Seurakunta-Sinde82

5-vuotiaallle lapselle osoitettu ohjelma, ei voi olla sosiaalityölle lähtökohta.
        Siksi on ehdoton ei rasismille, ja syrjinnälle.
        Eikö mää en saa olla sieltä seurakunnasta ikinä yksin?
        Siksi mulla on sukupuolenpoisto ja sukupuolenvaihdoksellisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe