Satoi tai paistoi.. Aion nauttia. Parvekeremontti on valmis ja kalusteet on jo raahattu paikalleen. Koiranpentu kasvaa ja hämmästyttää nokkeluudellaan. Parhaillaan leikkii peilin edessä peilikuvansa kanssa :). Vesillekin pääsen, kun ilmat vähän lämpenevät. Työtkin sujuvat ja voin keskittyä keskeneräisiin, kun muut lähtevät lomille. Hyvä piirre loma-aikaan työskentelyssä.
Miten muiden kesä sujuu?
Hyvää huomenta.
20
102
Vastaukset
Aamuista päivää.
Vielä on lomaa jäljellä.. Pitää alkaa katsoo, mitä ottaa mukaan muutaman päivän reissulle.
Suurempaa ongelmaa tuottaa lupaus lähteä kirpparille kaveriksi lauantaina, oon kyllä katellu mitä siellä yrittäisin myydä.. Sinulla, jos oikein muistan kokemusta noista. Ylimääräistä multa löytyy toki, jotain ihan käyttämätöntäkin.. Mut kun tuntuu, että lähes kaikki tuo muistoja jostain :)
Helpompaa ois pakata, ja viedä vaikka Pelastusarmeijan kirpparille, unohtaa samalla.
Mutta ihan hauska kokeilla tuollasta itemyyntiä myös.. ulkosalla, josko ois satamatta silloin :)- Rattus sp.
Lomat ovat edessä ja olen varautunut purjehtimaan 11 päivää putkeen satoi tai paistoi :). Samalla tuo pieni koira saa tottumusta veneilyyn.
Päätän yleensä etukäteen, mitä kirpparivoitoilla teen. Saan itseni motivoitua myymiseen :) ja rahat tulevat käytettyä johonkin konkreettiseen.
Hyvää matkaa ja muutenkin toivotaan lomasäiden muuttuvan paremmiksi! Rattus sp. kirjoitti:
Lomat ovat edessä ja olen varautunut purjehtimaan 11 päivää putkeen satoi tai paistoi :). Samalla tuo pieni koira saa tottumusta veneilyyn.
Päätän yleensä etukäteen, mitä kirpparivoitoilla teen. Saan itseni motivoitua myymiseen :) ja rahat tulevat käytettyä johonkin konkreettiseen.
Hyvää matkaa ja muutenkin toivotaan lomasäiden muuttuvan paremmiksi!Kokemattomana toivon. että saisi edes osuutensa myyntipaikasta katettua.. sanoi ystäväni, että lasten vaatteet melki ainoita, kun kauppansa tekee. Riippunee monista tekijöistä.
Kissaihmisenä oon iloinen myös tuosta hauvelista, joka sulle tärkeä.. voin kuvitella, vaikkei itellä ei koiraa oo ikinä ollu.
Vähä etelämmäksi menossa, ei haittaa, vaikka säät täällä(kin) paranisi :)
Hyvää lomaa myös teille, kun sen aika koittaa!- Rattus sp.
Sibone kirjoitti:
Kokemattomana toivon. että saisi edes osuutensa myyntipaikasta katettua.. sanoi ystäväni, että lasten vaatteet melki ainoita, kun kauppansa tekee. Riippunee monista tekijöistä.
Kissaihmisenä oon iloinen myös tuosta hauvelista, joka sulle tärkeä.. voin kuvitella, vaikkei itellä ei koiraa oo ikinä ollu.
Vähä etelämmäksi menossa, ei haittaa, vaikka säät täällä(kin) paranisi :)
Hyvää lomaa myös teille, kun sen aika koittaa!Kunhan et hinnoittele liian korkealle ja juttelet niitä näitä, niin jäävät pidemmäksi aikaa myyntipöytäsi ääreen ja löytävät tarvitsemansa. Vie myös sellaista, mitä et ajattele kenenkään tarvitsevat. Ne yleensä menevät ensimmäisenä :).
- Hei kun keikuskelen
Joo, samaa mieltä oon, että kesällä pitää Nautiskella kaikista kesään liittyvistä asioista. Pieni sadekaan ei haittaa yhtikäs mitään. Ja mikä ihastuttava tuoksu tuleekaan, kun taivas on ripotellut raikasta vettä sinne sun tänne.
Toivoin sadetta, että huuhtelisi siitepölyt veks. Mun auto kököttää katoksen alla ja se on suorastaan törkeän näköinen. Siitepölyn ja maantiepölyn peitossa, takaklasis on linnun pruuttaus levinnyt "suloiseksi" pläntiksi. Olisi aika pestä auto.
Ehkä pesenkin illalla.
Halajan minäkin vesille. Tarkoitus oli, että viikonloppuna menen, mutta kun en nyt sitten tiedä, mimmoset säät on. Sääennusteet muuttuvat päivittäin, välillä luvataan aurinkoa, välillä kovaa tuulta, välillä kylmenevää. Huomenna varmaan tiedän tarkemmin meenkö vai en. JOS meen, niin sitten menen Kylpyyn. Juhannuksena en voinut, kun saari oli pullollaan muita ihmisiä.- Rattus sp.
Veneen laittaminen vesille on siirtynyt minullakin. Sateettomia, tarpeeksi lämpimiä vapaapäiviä on ollut sen verran vähän, että yhden läpiviennin korjauksen sain tehtyä vasta juhannusaattona. No, ensi viikolla vene menee vesille :). Lomakin on varattu elokuuksi.
Ensi viikolla on luvattu parempaa ilmaa, jos sitten vaikka pääsisit saareen? - Hei kun keikuskelen
Rattus sp. kirjoitti:
Veneen laittaminen vesille on siirtynyt minullakin. Sateettomia, tarpeeksi lämpimiä vapaapäiviä on ollut sen verran vähän, että yhden läpiviennin korjauksen sain tehtyä vasta juhannusaattona. No, ensi viikolla vene menee vesille :). Lomakin on varattu elokuuksi.
Ensi viikolla on luvattu parempaa ilmaa, jos sitten vaikka pääsisit saareen?No, mikäpä kiirus sulla on veneen vesille laitossa, jos lomasi on vasta elokuussa.
Ehdit vallan mainiosti.
Täällä aurinko kurkistelee pilven takaa, välillä koko naamataulullaan ja välillä puolinaamalla ja välillä sirrittää yhellä silmällä. Ihan hieno ilma, sateesta ei tietoakaan.
Tuo Tuuli vaan on semmonen juttu, että jos se pohottaa 11 metriä sekunnissa puuskittain ja muuten kaheksan, niin en viitsi lähteä soutelemaan.
Katsotaan nyt huomenna, jos tuulisi vähemmän. Tuulen suunta olisi kyllä suhteellisen hyvä, ei tarvitsisi ihan vastatuuleen puurtaa. Saaria olisi tuulta hillitsemässä, mutta ei ihan koko matkaa.
Se on harvinaisuutta jos osuisi takatuuli, kun meen saareen. Piruuttain puskoo semmosista suunnista, että meikäläinen joutuu Koko ajan työskentelemään kuin huumenen hullu.
Mikäpä täs toisaaltaan on ootellessa. Ei se nyt mun maailmaani kaada, vaikka menis lähtö ens viikkoon. Ehtiihän täs. Lomaa on niin pitkästi, etten ilikiä edes sanoa. - Rattus sp.
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
No, mikäpä kiirus sulla on veneen vesille laitossa, jos lomasi on vasta elokuussa.
Ehdit vallan mainiosti.
Täällä aurinko kurkistelee pilven takaa, välillä koko naamataulullaan ja välillä puolinaamalla ja välillä sirrittää yhellä silmällä. Ihan hieno ilma, sateesta ei tietoakaan.
Tuo Tuuli vaan on semmonen juttu, että jos se pohottaa 11 metriä sekunnissa puuskittain ja muuten kaheksan, niin en viitsi lähteä soutelemaan.
Katsotaan nyt huomenna, jos tuulisi vähemmän. Tuulen suunta olisi kyllä suhteellisen hyvä, ei tarvitsisi ihan vastatuuleen puurtaa. Saaria olisi tuulta hillitsemässä, mutta ei ihan koko matkaa.
Se on harvinaisuutta jos osuisi takatuuli, kun meen saareen. Piruuttain puskoo semmosista suunnista, että meikäläinen joutuu Koko ajan työskentelemään kuin huumenen hullu.
Mikäpä täs toisaaltaan on ootellessa. Ei se nyt mun maailmaani kaada, vaikka menis lähtö ens viikkoon. Ehtiihän täs. Lomaa on niin pitkästi, etten ilikiä edes sanoa.Toivottavasti tuulensuunta oli siellä oikea ja olet parhaillaan soutelemassa saareen. Täällä pakkaillaan ja siivoillaan. Tehdään laiskassa tahdissa lähtöä veneelle.
Onneksi pidän työstäni, jotten ole kateellinen pitkistä lomista. - Hei kun keikuskelen
Rattus sp. kirjoitti:
Toivottavasti tuulensuunta oli siellä oikea ja olet parhaillaan soutelemassa saareen. Täällä pakkaillaan ja siivoillaan. Tehdään laiskassa tahdissa lähtöä veneelle.
Onneksi pidän työstäni, jotten ole kateellinen pitkistä lomista.No en ole soutelemassa saareen. Nyt täälä tuulen lisäksi vielä sataa, joten en ainakaan tänään lähde minnekään.
Päätin vaan laiskotella kotosalla, puhua puhelimessa liirumlaarumia kaverin kanssa, musiikkia vieritän kuulokkeilla korviin, krapsuttelen kissoja, ehkä plimputtelen ja siinä nämä tämän päivän suur-suunnitelmat sitten onkin:)
Minäkin pidän työstäni, suorastaan RRRrrrrrrrakastan työtäni. En voisi kuvitellakaan, että tekisin jotakin muuta työkseni.
Siitä huolimatta tykkään, kun on pitkä kesäloma.
Tulin juuri meriseikkailulta Kristiina Katariinalta.
Visbyy ja Maarianhamina tuli käytyä systerin kanssa.
Ja ilmojahan piisasi välillä antoi vettä ja välillä vähän aurinkoa.
Yhtenä yönä keinutti laivaa mukavasti, onneksi ei meillä kummallakaan ole mitää merisairauksia.
Bussissa istuin kotiin matkalla niin puhelin soi ja entinen pikkuprinsessa, nykyinen täti (10v) hihkui puhelimessa musta on tullut täti. Sieltä tuli tekstiä niin paljon etten oikein kerennyt mukaan.
Piti Pikkuprinssin syntyä vasta heinäkuun puolen välin paikkeilla, mutta eihän nuo lasketut ajat aina ole niitä todellisia. Joskus lapset haluaa tulla aikaisemmin, nyt tosin jouduttiin aikaistamaan syntymää.
Mutta se pää asia on että kaikki on hyvin ja minusta on tullut iso iso täti.
Ja juuri olen tullut niin kohta täytyy alkaa miettimään taas lähtöä.
Menee tää kesä sellaisella vauhdilla etten perään kerkiä.
Mutta menköön nyt tään kerran.- Rattus sp.
Tämä kesä menee herätessä kuudelta, jotta saa pennun väsyneeksi ennen töihiin menoa. Aloitetaan aamu siivouksella. Poju roikuu lastassa olevassa nihkeässä rätissä kiinni. En ole kieltänyt, koska on tehokas tapa saada koira väsyneeksi :). Niin.. täällä kesä menee siivotessa :D tai matkustaessa kahden paikkakunnan väliä. Jos ei olisi sitä venettä, niin harventaisin käyntejä.
Mukava kuulla, että olet olet matkustellut ja tullut "isotädiksi". Visby olisi sellainen kohde, jossa olisi mukava käydä. Rattus sp. kirjoitti:
Tämä kesä menee herätessä kuudelta, jotta saa pennun väsyneeksi ennen töihiin menoa. Aloitetaan aamu siivouksella. Poju roikuu lastassa olevassa nihkeässä rätissä kiinni. En ole kieltänyt, koska on tehokas tapa saada koira väsyneeksi :). Niin.. täällä kesä menee siivotessa :D tai matkustaessa kahden paikkakunnan väliä. Jos ei olisi sitä venettä, niin harventaisin käyntejä.
Mukava kuulla, että olet olet matkustellut ja tullut "isotädiksi". Visby olisi sellainen kohde, jossa olisi mukava käydä.Varo ettet väsytä itteäskin tai ettei koiruli väsytä sinua :)
Meidän perheen koiraihmisten kautta ymmärrän kyllä kuinka tärkeä voi se ihmiselle olla. Itse en koiraa halua.....jos niin kissa se olisi mutta toistaiseksi olen hyväksynyt eläimettömän olotilan.
Ja muutes sellainen pikkuhuomautus, olen ollut isotäti jo yli kaksikymmenttä vuotta, nyt olen jo isoisotäti :))- Rattus sp.
tulisilla kirjoitti:
Varo ettet väsytä itteäskin tai ettei koiruli väsytä sinua :)
Meidän perheen koiraihmisten kautta ymmärrän kyllä kuinka tärkeä voi se ihmiselle olla. Itse en koiraa halua.....jos niin kissa se olisi mutta toistaiseksi olen hyväksynyt eläimettömän olotilan.
Ja muutes sellainen pikkuhuomautus, olen ollut isotäti jo yli kaksikymmenttä vuotta, nyt olen jo isoisotäti :))Poju haluaa tehdä juoksuspurtteja lenkillä. Syksystä tulee vauhdikas ja kunto kasvaa entisestään :). Täytyy saada muut rutiinit pienemmiksi, niin ei vedä itseään piippuun. Ajattelin tehdä nyt heinäkuussa pidempiä päiviä, kun minulla on koiranhoitaja tunnin verran arkipäivinä. Näin pientä pentua ei jätetä yksin kotiin :). Varo vaan, että olet jossakin vaiheessa isoisoisoiso.. Olen vain täti.
- :))
Ihanalta kuulostaa. Koiruli kaikkein ihunimmalta.
Tuleeko hänestä iso, pieni? Pentuhan vielä.
Meillä on enää omastamme muistuttamassa veneilyliivit ja kaikki mukavat muistot.- Rattus sp.
Pitäisi jäädä alle 7-kiloiseksi :). Yksi parhaista muutoksista elämässä.. Sitä miettii, kuinka tuli toimeen väliajan ilman koiraa.
- Salander*
Lomilta terveisiä!
Oikein ihanasti alkoi, kandee aloittaa suurella perhejuhlalla, niin kaikki on puhdasta ja siivottua, ja kaapit täynnä pakkopullaa :) Kesän yksi kohokohtiakin tumpsahti postilaatikkoon eilen, Linkin Parkin uusi levy! Se korvissa, ja kainalossa pullaa, niin hyvin rullaa :))
Rapsutuksia Nokkelalle!
Ainiin, kyl ne kelitkin lämpiää vielä, tarkasti ottaen kahden viikon jälkeen jolloin meitsi lähtee töihin :))- Rattus sp.
Tuntui tosi kylmältä tuolla ulkona pojun kanssa kävellessä. No, kai sitä auringonpaistetta tulee ennen lomasi loppua, jotta pääset nautiskelemaan. Rapsutuksia DQ:lle!
- ...
Hellikset.
Ne on typryksiä ja telkkariohjemien mukaan homoseksuaaleja :D
Saa sitä ihmetellä, miksi aikanaan suomen suosituin keskustelufoorumi kuolee.
Viittaan kommenttini aloitukseen, jossa oli parikin lisäkommenttia. Eipä näyt täällä,
vaikka niissä
yhdessäkään ei ollut mittän lakeja tai portaalin sääntöjä loukkaavaa materiaalia. Ilmeisesti ainoa syy kommenttien feidaamiseen oli taas kerran uskissefu, joka nyt vaan toimii miten toimii, jos toimii.
Aikanaan tälläkin palstalla oli jopa 400 kirjoitusta päivittäin. Haloo, tälle palstalle harvemmin kukaan kirjoittaa edes joka päivä.
Sellasia ne hellarit on.
=DW=- Rattus sp.
Hmm.. En ehtinyt nähdä, jos vastasit takaisin vastaukseeni. Ihmettelin kyllä poistoa.. Luultavasti joku häirikköpalstalainen on pyytänyt poistoa. Enemmän kuin sefujen toiminta palstojen alennustilaan vaikuttaa huono avoterveydenhuolto. Kun palstat ovat hiljentyneet, niin sekin puoli näyttää olevan in Ordnung, jos eivät sitten ole kaduilla riehumassa..
- rtstt
Palstaa on siunattu uskomattoman surkealla sefulla. Jos tuollainen olisi meillä töissä se saisi ensin pari varoitusta ja sitten kenkää. Eiköhän kahden palstan surkastuttaminen ole riittävä näyttö siitä ettei resurssit riitä tehtävän hoitoon..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197