Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä vanhempaa naista?

Kokematon 23v

Olen 23-vuotias vielä kokematon mies. Olen ollut jo monta vuotta mieltynyt vanhempiin naisiin mutta ei heitä tunnu mistään löytävän kun olen kaikenlisäksi liian ujo lähestymään naisia. Haluaisin vihdoin vanhemman naisen jonka kanssa voisi toteuttaa fantasiansa ja joka voisi "opettaa" minua.

Toivottavasti saisin edes yhden asiallisen vastauksen enkä mitää että olet atm ja pilkallista naurua tai että mene huoriin tai jotain muuta vastaavaa vittuilua. Jos joku osaa auttaa tässä asiassa niin olen kiitollinen.

128

13235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~csi~

      En ymmärrä miksi fantasiat pitäis toteuttaa just vanhemman naisen kanssa? Luulis parikymppisten ja alle olevan miellyttämisenhaluisempia ja suostuvan auliimmin.. toki minkä ikäinen nainen tahansa voi haluta samoja juttuja kun sä, mutta sitä ei päälle päin voi tietää ;)

      • ~csi:miami~

        En ymmärrä miksi fantasiat pitäis toteuttaa just itsevarman ja komean miehen kanssa? Luulis ujojen ja tavallisemman näköisten olevan miellyttämisenhaluisempia ja suostuvan auliimmin.. toki minkälainen mies tahansa voi haluta samoja juttuja kun sä, mutta sitä ei päälle päin voi tietää ;)


      • ~cissi~
        ~csi:miami~ kirjoitti:

        En ymmärrä miksi fantasiat pitäis toteuttaa just itsevarman ja komean miehen kanssa? Luulis ujojen ja tavallisemman näköisten olevan miellyttämisenhaluisempia ja suostuvan auliimmin.. toki minkälainen mies tahansa voi haluta samoja juttuja kun sä, mutta sitä ei päälle päin voi tietää ;)

        Ei naisten tarvi tollasia miettiä, useimmat naiset pitää fantasiat fantasioina, ei niitä ole tarkoituskaan toteuttaa. Mutta jos haluaa toteuttaa, niin kuka tahansa mies on valmis mukaan.

        Ja hyvännäköisen kanssa ollaan sängyssä tietysti siks, että se kiihottaa enemmän.


      • ~pissi~
        ~cissi~ kirjoitti:

        Ei naisten tarvi tollasia miettiä, useimmat naiset pitää fantasiat fantasioina, ei niitä ole tarkoituskaan toteuttaa. Mutta jos haluaa toteuttaa, niin kuka tahansa mies on valmis mukaan.

        Ja hyvännäköisen kanssa ollaan sängyssä tietysti siks, että se kiihottaa enemmän.

        BlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaa


      • ~cissi~
        ~pissi~ kirjoitti:

        BlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaaBlaablaablaa

        Taas yksi omaperäinen fani mulla


      • Anonyymi

        nuoret naiset ei itsekään tiedä mitä haluaa.
        Pillua saa mutta se on miellyttämisenhalua.
        Ei kahden ihmisen tasavertaista seksiä


    • pikku vinkki

      Koita löytää vaikka eläkeläistentansseista.

      • hoh hoh hoo

        Ei sellaisia kai nykyään ole enää....
        Eläkeläiset pippaloi siellä missä kaikki muutkin.


    • Kokematon 23v

      Siksi koska vanhemmat naiset on estottomampia ja ennakkoluulottomampia. Olen myös mieltynyt enemmän kypsiin naisiin. Tarkoitan nyt enimmäkseen 40-50 vuotiaita naisia mutta muutaman vuoden päälle viisikymppinenkin menee. Kyllähän alle nelikymppinenkin käy mutta kuitenkin itseäni reilusti vanhempaa naista haen. En mä sentään mitään eläkeläisiä kuitenkaan ole hakemassa.

      • Teeeeeeeeeee

        En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia.


      • Juti

        Kokeile joskus mun kanssa? Et tuu pettymään


      • Anonyymi
        Teeeeeeeeeee kirjoitti:

        En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia.

        mites koiran kanssa?


      • Anonyymi
        Teeeeeeeeeee kirjoitti:

        En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia.

        opettele saamaan runkkaamalla ja kerro miehelle miten sen saa runkkaamalla.
        Ellei mies vieläkään tajua niin vaihda miestä.
        Tai vaihda naiseen


    • Kokematon 23v

      Niin ja jos täältä nyt jotain sopivaa naisehdokasta sattuis löytymään niin voin sitten laittaa tähän seuranhakuilmoitukseni niin voidaan tutustua sitä kautta. Täältä tosin nuo ilmoitukset poistetaan aika nopeasti.

      • eikö käy

        Oot kuitenkin vielä aika nuori, joten ihmettelen vaan sitä että miksi ihmeessä haet noin paljon itseäsi vanhempia naisia? Eikö sulle kävisi vaikka esim. joku 25-35-vuotias nainen? He kuitenkin ovat jonkun verran sua vanhempia.


    • Kokematon 23v

      No kyllä kai sekin käy mutta pääasiassa haen tuon ikäisiä naisia mitä ensin mainitsin.

    • 98455

      Joka kaupungissa on ns, puumien tanssipaikkoja siis sinne suuntaa.

      • outo teoria

        Täällä ei ole. Puumat tanssii siellä missä muutkin.
        Miten puumille voi olla omia tanssipaikkoja? Keskenäänkö ne siellä tanssii vai miespuumien kanssa?


    • Kokematon 23v

      Olisko esim seurahuone hyvä paikka siihen tarkoitukseen?

      • turhaa enää vartoot

        Kyllä....tuumasta toimeen!


    • tuulineiti.

      pistetään tännekki, kun mualt ei saa vastausta
      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä
      jjfhkg,28.6.2012 22:160
      http://m.suomi24.fi/node/10718220

      • hji it dfgjkg

        voisiko kyse olla ihan siitä, että aloittaja pitää vanhempien naisten ulkonäöstä keskimäärin enemmän. minulla ainakin johtuu siitä.


      • Kokematon 23v
        hji it dfgjkg kirjoitti:

        voisiko kyse olla ihan siitä, että aloittaja pitää vanhempien naisten ulkonäöstä keskimäärin enemmän. minulla ainakin johtuu siitä.

        Kyllä asia on juurikin näin.


    • 25v

      Tuo vanhempi nainen "opettaa" on niin ja näin. Joskus oli vaihe milloin itsekin halusin kokeilla vanhempaa naista, joten ensimmäisen kerran olin 19 vuotiaana 14 vuotta vanhemman kanssa. Eipä ollut mitenkään erikoista, joitakin vuosia myöhemmin ollut muutamia siinä kolmenkympin paikkeilla eikä kokemusta ole ollut mitenkään erikoinen.

      • tsirppa

        Noinpa. Osa vanhemmista naisista on kokemattomia. Ja saattaa haluta nuorempaa miestä siksi, että kokee nuoremman olevan jotenkin seksuaalisesti samalla taito- ja kokemustasolla kuin itse on.


      • sillitrooli
        tsirppa kirjoitti:

        Noinpa. Osa vanhemmista naisista on kokemattomia. Ja saattaa haluta nuorempaa miestä siksi, että kokee nuoremman olevan jotenkin seksuaalisesti samalla taito- ja kokemustasolla kuin itse on.

        Yleensä kylläkin nuoremmista miehistä kiinnostuneet naiset ovat ERITTÄIN kokeneita ja pitävät nuoremmissa miehissä siitä, että ovat miehen niskan päällä. Toisaalta haluaisivat samaan aikaan jotain sikakörmy äijää, joka alistaisi.

        Tämä on ihan näppituntumalla, sen mukaan, mitä olen nuoremmista miehistä pitäviä naisia joskus muutaman tavannut. Hassu yksityiskohta vielä, käytännöss kaikki näistä naisista, jotka ovat kertoneet pitävänsä nuoremmista miehistä, ovat olleet biseksuaalisia.


      • Lemmenviikatemies

        Olen nuori mies ja kokeilin joskus puumia, tosin minulla on kokemuksia nuorista naisista enemmän. Puumat on 80% täysiä lahnoja sängyssä, ei niiltä kyllä mitään opi. Jättäkää väliin tuollaiset elämän ehtoo puolen kuivuneet uomat


    • 1981

      Itseänikin kiihottavat ja ovat aina kiihottaneet noin 20-30 vuotta vanhemmat naiset. Kloppina himottelu kolme-neljäkymppisiä, nyt 50-60 käy kun ikää on tullut lisää. Noihin "mikset sä nuorempaa/laihempaa/omanikäistä/ ym. shittiin: jos joku tietty asia kiihottaa niin se on se joku tietty mikä kiihottaa. Jos pidät ruskeista silmistä niin pidät eikä siinä auta selitellä mitään että miks ei siniset käy tai miksi et pidä niin paljon vihreistä silmistä. Jokaisella on omat juttunsa.

      Ja oman kokemukseni mukaan vanhemmat ovat tosiaan estottomampia, tietävät mitä haluavat ja myös ottavat sen. Se on se kypsyys ja "aikuisuus" mikä vanhemmissa on se juttu, eikä sovi tietty unohtaa sitä tosiasiaa, siis ainakin itseni kohdalla, että hyvin säilynyt viisikymppinen pesee seksikkyydessä mennen tullen parikymppiset cosmo-tytöt.

      • Kokematon 23v

        Näin on.


    • Kokematon 23v

      Suurin ongelma on miten voin ujona ja kokemattomana löytää sellaisen kypsän naisen itselleni. Haluaisin pääasiassa seksisuhdetta mutta voihan siinä jotain muutakin olla kuin seksiä. Haluan siis päästä nauttimaan hyvästä ja estottomasta seksistä vanhemman naisen kanssa.

      En halua kuitenkaan että suhteesta tulee vakava. Nyt tosiaan kaipaisin apua sen naisen löytämisessä kun mulle on vaikeaa ellei jopa mahdotonta mennä iskemään naisseuraa. Helpointa olis löytää netinkautta.

    • Kokematon 23v

      Eipä taida kukaan osata neuvoa miten tulisi toimia tämän asian suhteen. Onko tämä kokemattomuus sitten niin suuri rasite minkä ikäisten naisten kanssa hyvänsä?

      • ei oppi ojaan kaada

        Mulle naisena oli suuri yllätys, että alle 30-vuotiaat miehet tahtoo seksiseuraa yli nelikymppisistä naisista. Olen sitten kysynyt, että miksi ihmeessä, niin vastaus on yleensäkin ollut tuo, että vanhempi nainen tietää mitä tahtoo, tuntee itsensä ja seksuaalisuutensa, osaa sen myös näyttää. Ja vielä yksi mielenkiintoinen pointti, vanhempi nainen on kuulema sängyssä paljon lämpimämpi ja hellempi, noiden nuorten miesten ikäiset naiset ovat kuulema kylmiä, itsekeskeisiä...

        Että missäs päin tää nuori mies asustaa?


      • Kokematon 23v
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Mulle naisena oli suuri yllätys, että alle 30-vuotiaat miehet tahtoo seksiseuraa yli nelikymppisistä naisista. Olen sitten kysynyt, että miksi ihmeessä, niin vastaus on yleensäkin ollut tuo, että vanhempi nainen tietää mitä tahtoo, tuntee itsensä ja seksuaalisuutensa, osaa sen myös näyttää. Ja vielä yksi mielenkiintoinen pointti, vanhempi nainen on kuulema sängyssä paljon lämpimämpi ja hellempi, noiden nuorten miesten ikäiset naiset ovat kuulema kylmiä, itsekeskeisiä...

        Että missäs päin tää nuori mies asustaa?

        Tampereella asun mutta nyt vietän kesällä aikaa muualla päin Suomea. Asutko lähelläkään Tamperetta ja kiinnostaisiko vähän tutustua ja ehkä jossain vaiheessa auttaa minua tässä "ongelmassani"?


      • ei oppi ojaan kaada
        Kokematon 23v kirjoitti:

        Tampereella asun mutta nyt vietän kesällä aikaa muualla päin Suomea. Asutko lähelläkään Tamperetta ja kiinnostaisiko vähän tutustua ja ehkä jossain vaiheessa auttaa minua tässä "ongelmassani"?

        Oleksää ihan tosissas? Siis ettei toi oo mikään vitsi? Mikään poikien välinen vedonlyönti-juttu tms.?

        Välimatka on n. 100 km...


      • Anna mennä vaan
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Oleksää ihan tosissas? Siis ettei toi oo mikään vitsi? Mikään poikien välinen vedonlyönti-juttu tms.?

        Välimatka on n. 100 km...

        Ei muuta kuin hommiin vaan.


      • Kokematon 23v
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Oleksää ihan tosissas? Siis ettei toi oo mikään vitsi? Mikään poikien välinen vedonlyönti-juttu tms.?

        Välimatka on n. 100 km...

        Olen aivan tosissani. Voitaishan me tutustua jos sinäkin olet ihan tosissasi?


      • Pimeetä
        Kokematon 23v kirjoitti:

        Olen aivan tosissani. Voitaishan me tutustua jos sinäkin olet ihan tosissasi?

        Kävis sulle äidiksi? Oisko vastapuoli aina halunnut nuoria?


      • Pimeetä

        Minkälainen suhde sulla oli äitisi kanssa?


      • Kokematon 23v
        Pimeetä kirjoitti:

        Minkälainen suhde sulla oli äitisi kanssa?

        No mitä se sinulle kuuluu?


      • Pimeetä
        Kokematon 23v kirjoitti:

        No mitä se sinulle kuuluu?

        Sulla on ongelma yläpäässäskin. Hae kuule ihan ammattiapua.


      • Kokematon 23v
        Pimeetä kirjoitti:

        Sulla on ongelma yläpäässäskin. Hae kuule ihan ammattiapua.

        Sinä et näköjään tiedä sitä että ei kaikki ihmiset halua samoja asioita elämässä. Miksi kertoisin kenellekkään tarkemmin omasta elämästäni julkisella palstalla?


      • Pimeetä
        Kokematon 23v kirjoitti:

        Sinä et näköjään tiedä sitä että ei kaikki ihmiset halua samoja asioita elämässä. Miksi kertoisin kenellekkään tarkemmin omasta elämästäni julkisella palstalla?

        Se voisi auttaa sua ongelmassasi kun avautuisit ammattiauttajalle.
        Niitä ei täällä ole.
        Sä oot pikkasen väärällä palstoilla/alueilla nyt tän "ongelmasi" kanssa


      • Kokematon 23v
        Pimeetä kirjoitti:

        Se voisi auttaa sua ongelmassasi kun avautuisit ammattiauttajalle.
        Niitä ei täällä ole.
        Sä oot pikkasen väärällä palstoilla/alueilla nyt tän "ongelmasi" kanssa

        No ei siitä ainakaan haittaa olisi jos tätä kautta sattuisin löytämään haluamaani seuraa.


      • Pimeetä
        Kokematon 23v kirjoitti:

        No ei siitä ainakaan haittaa olisi jos tätä kautta sattuisin löytämään haluamaani seuraa.

        Sulla valittuna aivan väärä foorumi. Oletko hakenut asiaan ammattiapua?


      • Pimeetä
        Pimeetä kirjoitti:

        Sulla valittuna aivan väärä foorumi. Oletko hakenut asiaan ammattiapua?

        Terapeutteja(lääkäripuolelta) löytyy tohon ongelmaasi.


      • ei oppi ojaan kaada
        Pimeetä kirjoitti:

        Terapeutteja(lääkäripuolelta) löytyy tohon ongelmaasi.

        Keneltä se on pois, jos minä ja hän vietämme hetkisen (ehkä jopa kiihkeänkin) yhdessä???
        Onko näin, että vanhempi mies saa vapaasti paneskella nuoria neitosia, mutta vanhempi nainen ei missään tapauksessa saa "sekaantua" nuoreen mieheen?

        Sulle 23 v, sähköpostiosoitteesi on tallessa :) Toivottavasti et saa nyt mitään "häirikköviestejä", kun sen tänne julkisesti laitoit...


      • miten on?
        Pimeetä kirjoitti:

        Kävis sulle äidiksi? Oisko vastapuoli aina halunnut nuoria?

        No siinä vasta ongelma! Toinen vastapuoli vanhaa ja toinen nuorta. Kumpi on epänormaalimpaa? :D


      • ?
        Pimeetä kirjoitti:

        Terapeutteja(lääkäripuolelta) löytyy tohon ongelmaasi.

        Taitaa pimeetä olla nyt vähän kateellinen. Miksi muuten huolestuisi aikuisesta miehestä? Tuskin ketään raiskataan.


      • hfjhgjjj
        ? kirjoitti:

        Taitaa pimeetä olla nyt vähän kateellinen. Miksi muuten huolestuisi aikuisesta miehestä? Tuskin ketään raiskataan.

        Niinpä. Mitä ihmeen pahaa tuossa muka on??

        Kaikki aikuisten välinen seksuaalisuus on ok, kunhan se ei loukkaa ketään.


    • Hoijjjjaa

      Ihan kokematon. For sure. Miks ne fantasiat on sinulle niin vaikeita toteutta irl?

    • Kiinni jäit

      Tämä taitaa olla "vanhemman naisen" kirjoittama. Ei kukaan mies oikeasti halua kurppaa.

      • kurpPASKA

        Mistä tiedät? On ollut mullakin tuolla treffipalstalla profiili joskus ja nuoret miehenalut ottaneet kovasti yhteyttä. Vaikka ilmoitan kohteliaasti ettei kiinnosta niin kyllä kurppa tuntuu heistä aika kiinnostavalta.


      • Sairasta se silti on
        kurpPASKA kirjoitti:

        Mistä tiedät? On ollut mullakin tuolla treffipalstalla profiili joskus ja nuoret miehenalut ottaneet kovasti yhteyttä. Vaikka ilmoitan kohteliaasti ettei kiinnosta niin kyllä kurppa tuntuu heistä aika kiinnostavalta.

        Kai niitä sitten on kurpannussijoitakin. Kun on kerran homoja, eläimiinsekaantujia, pedofiilejä ja vaikka mitä pervoja.


      • kurpPASKA
        Sairasta se silti on kirjoitti:

        Kai niitä sitten on kurpannussijoitakin. Kun on kerran homoja, eläimiinsekaantujia, pedofiilejä ja vaikka mitä pervoja.

        Missä menee kurpan raja? Entä MIESKURPAN?
        Minkä ikäisen miehen kanssa on sairasta rakastella? Miehellä menee kyky jossain vaiheessa.. silloinko vai jo kolmekymppisen?
        Eikös kurppa ole lintu? Niissäkin on uros ja naaras. :D


      • kurppainfo
        kurpPASKA kirjoitti:

        Missä menee kurpan raja? Entä MIESKURPAN?
        Minkä ikäisen miehen kanssa on sairasta rakastella? Miehellä menee kyky jossain vaiheessa.. silloinko vai jo kolmekymppisen?
        Eikös kurppa ole lintu? Niissäkin on uros ja naaras. :D

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurpat


      • kurpPASKA
        kurppainfo kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurpat

        Eli väkisin miehestäkin tulee kurppa. Jos nainen on jossain vaiheessa kurppa (joka on lintu, siis naaras-tai UROS) niin väkisin myös mies on jossain vaiheessa kurppa.


      • kurppainfo
        kurpPASKA kirjoitti:

        Eli väkisin miehestäkin tulee kurppa. Jos nainen on jossain vaiheessa kurppa (joka on lintu, siis naaras-tai UROS) niin väkisin myös mies on jossain vaiheessa kurppa.

        Linnuista sanotaan koiras, ei uros.


      • naaras_s
        kurppainfo kirjoitti:

        Linnuista sanotaan koiras, ei uros.

        Mies kun mies.


      • Anonyymi
        kurpPASKA kirjoitti:

        Missä menee kurpan raja? Entä MIESKURPAN?
        Minkä ikäisen miehen kanssa on sairasta rakastella? Miehellä menee kyky jossain vaiheessa.. silloinko vai jo kolmekymppisen?
        Eikös kurppa ole lintu? Niissäkin on uros ja naaras. :D

        Itse olin 20v tasan ja nainen 34v kahden tytön äiti seurustelimme 4v ja oli paras


    • Mä voin antaa sulle jonkun exäni puhelinnumeron, jos kiinnostaa... vaikka kaikkien, jos kiinnostaa.

    • ssshess

      Halusit käytännön vinkkejä: mene mihin tahansa ravintolaan, jossa on vanhempaa porukkaa. Helpointa saada naista on se, että menet johonkin lähiökapakkaan perjantai- tai lauantai-iltana. Mene istumaan juomasi kanssa ja vain katsele menoa. Ei tarvitse tehdä mitään. Kyllä joku lemmenkipeä nainen lähestyy sinua vuorenvarmasti. Kun hän tulee juttusille, tarjoa juomaa ja katso, miten tilanne etenee. Huom! Jotkut käyttävät tilannetta härskisti hyväksi, jos huomaa, että tarjoat liian innokkaasti juomia. Pidä siis jotakin rajaa, montako juomaa olet valmis tarjoamaan. Muuten voi käydä niin, että huomaat tarjoavasi usealle naiselle useita kaljoja.

      Toinen vaihtoehto on luoda nettiin treffiprofiili, jossa sanot etsiväsi seksiseuraa vanhemmista naisista.

      Kolmas vaihtoehto on risteilyt. Siellä sama linja eli istu ja odota. Kun hieman juopunut nainen ylittää puolen yön, niin alkaa innokkaimmat etsimään miestä ihan oma-aloitteisesti.

      • Rikesakkko?

        Kyllä vanhemmat mieskurpat kuolaa ihan samalla reseptillä, kun vaan ei kiinnosta kaljamahaiset ihramöykyt joilla ongelmia sen kanssa.


    • vinkin antaja

      Vanhempaa naista löytyy hotellien baareista tai ravintoloista. Risteilyiltäkin löytyy. Joten mene vaikka ruotsin risteilylle ja varmaan löydät vanhempaa. Siel niitä on tanssi lattian vierssä odottamas kun joku tulee niitä hakee tanssiin. Ja ne on helppoa salista. Näin kesälläkin monet käy risteilyllä ja niitä ei haitaa pieni seikkailu nuoren miehen kanssa.

      • Sakkorike

        En mitenkään ymmärrä tota päällekäyvää naistyyppiä, sitäkö muka mies oottaa?
        Ja haluu ootella vaan passiivisena ylimielisenä syöttinä?


    • Ei oppi ojaan kaada

      Ei hänen tarvitse etsiä enää ravintoloista eikä laivoilta ;)

    • mäkin haluan

      Paniksää sen kaa jo vai. Annoitko kunnon kyytii ja opetusta?

      • ei oppi ojaan kaada

        Outo oot, eihän me edes vielä tunneta toisiamme! Sulla on hivenen vääränlainen käsitys tästä asiasta...


      • Olis vielä tarjolla
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Outo oot, eihän me edes vielä tunneta toisiamme! Sulla on hivenen vääränlainen käsitys tästä asiasta...

        Antasitko muillekkin?


      • ei oppi ojaan kaada
        Olis vielä tarjolla kirjoitti:

        Antasitko muillekkin?

        En anna!


      • rmxnjad
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        En anna!

        Entä minulle? Olen 24v ujo neitsyt mies. Olen aina haaveillut seksisuhteesta noin 35-55 vuotiaan vanhemman naisen kanssa.


      • ei oppi ojaan kaada
        rmxnjad kirjoitti:

        Entä minulle? Olen 24v ujo neitsyt mies. Olen aina haaveillut seksisuhteesta noin 35-55 vuotiaan vanhemman naisen kanssa.

        Enhän mä ny mikään jakorasia oo!!!


      • Topi I
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Enhän mä ny mikään jakorasia oo!!!

        Mut oot puutteessa kuitenkin??


      • ei oppi ojaan kaada
        Topi I kirjoitti:

        Mut oot puutteessa kuitenkin??

        Jos olisin puutteessa, niin en kai tuhlaisi aikaani opettamalla jotakuta miten se puute poistetaan...


      • Huonosti valehdeltu
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Jos olisin puutteessa, niin en kai tuhlaisi aikaani opettamalla jotakuta miten se puute poistetaan...

        Ei oikein tullu luontevasti.
        Et ole tainnu saada vuosiin. Kelpaa kuka tahansa, jopa täältä hiekkalaatikolta.


      • ei oppi ojaan kaada
        Huonosti valehdeltu kirjoitti:

        Ei oikein tullu luontevasti.
        Et ole tainnu saada vuosiin. Kelpaa kuka tahansa, jopa täältä hiekkalaatikolta.

        Asiahan ei millään tavalla sinulle kuulu, mutta kerronpa nyt kuitenkin. Kyllä minä olen saanut. Saisin enemmänkin, mutta kun minulle ei kelpaa kuka tahansa ;)


      • laatikosta löytyy
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Asiahan ei millään tavalla sinulle kuulu, mutta kerronpa nyt kuitenkin. Kyllä minä olen saanut. Saisin enemmänkin, mutta kun minulle ei kelpaa kuka tahansa ;)

        Tältä hiekkalaatikolta tuntuu kelpaavan?
        Olet saanut....ai siltä mikä on yöpöydän laatikossa...surrur.


      • ei oppi ojaan kaada
        laatikosta löytyy kirjoitti:

        Tältä hiekkalaatikolta tuntuu kelpaavan?
        Olet saanut....ai siltä mikä on yöpöydän laatikossa...surrur.

        Ihmisestä voi lukea hyvinkin paljon rivien välistä, millainen hän pohjimmiltaan on. Ja edelleenkin sanon, minulle ei kelpaa kuka tahansa.
        Eikä minulla onnettomalla ole edes koko helvetin yöpöytää, niin ei ole laatikossakaan surisevaa...mulle riittää ihan sellain aito muriseva ;)


      • Ei kuule vakuuta
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Ihmisestä voi lukea hyvinkin paljon rivien välistä, millainen hän pohjimmiltaan on. Ja edelleenkin sanon, minulle ei kelpaa kuka tahansa.
        Eikä minulla onnettomalla ole edes koko helvetin yöpöytää, niin ei ole laatikossakaan surisevaa...mulle riittää ihan sellain aito muriseva ;)

        Ei vakuuta edellenkään. Sen verran lipsuu kirjoittelusi. Ainoa mitä oot saanu on se tekovehe. Se paistaa läpi kuin röntgensäde näistä kirjoituksistasi.
        Kaikki kelpaa sinulle. Tasosta viis.Tasostasi kertoo jo se, että hiekkalaatikolta kelpaa.
        Oikeeta miestä et ole saanu vuosiin.


      • nainennnnn
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Ihmisestä voi lukea hyvinkin paljon rivien välistä, millainen hän pohjimmiltaan on. Ja edelleenkin sanon, minulle ei kelpaa kuka tahansa.
        Eikä minulla onnettomalla ole edes koko helvetin yöpöytää, niin ei ole laatikossakaan surisevaa...mulle riittää ihan sellain aito muriseva ;)

        Näiden pöhköjen kanssa ei kannata vääntää. :)


      • tyhjän saa....
        Ei kuule vakuuta kirjoitti:

        Ei vakuuta edellenkään. Sen verran lipsuu kirjoittelusi. Ainoa mitä oot saanu on se tekovehe. Se paistaa läpi kuin röntgensäde näistä kirjoituksistasi.
        Kaikki kelpaa sinulle. Tasosta viis.Tasostasi kertoo jo se, että hiekkalaatikolta kelpaa.
        Oikeeta miestä et ole saanu vuosiin.

        Tuskin kukaan tekovehkeelle neitsyyttään menettää. Eli ainakin yhden kerran saatu.
        Eikö varsinainen hiekkalaatikko ole tuolla seksipalstalla. Tämä sinkkupalsta on ihan älytön. Puutteessa olevat miehet riehuu täällä mättäen hiekkaa toistensa ja naisten päälle. Olisi kiva joskus lukea asiaakin. Tällaiseen sisältöön turtuu eikä viitsi useinkaan avata koko palstaa.


    • Kokematon 23v

      Kiitos kaikille asiallisille kommentoijille. Kyllä tämä tästä varmaankin vielä järjestyy ;)

      • Tampereelta myös

        Pääsisinkö kimppaan mukaan? Oon 22 v ja hirveen ujo.


      • ei oppi ojaan kaada
        Tampereelta myös kirjoitti:

        Pääsisinkö kimppaan mukaan? Oon 22 v ja hirveen ujo.

        Kuinka moni nuori mies uskaltautuu tänä päivänä näin julkisesti tunnustamaan kokemattomuutensa seksin suhteen? Uskallanpa väittää, että hyvin harva. Minun mielestäni häneltä hyvinkin rohkea teko. Antaa kyllä sellaisen vaikutelman, että tuon tekstin takana on IHMINEN...

        Ja kaikille niille, jotka epäilevät minun nyt sitten olevan joku puutteessa oleva syöjätär ja käyttävän poikapoloista sairaitten halujeni tyydyttäjänä, haluan sanoa, että minäkin olen vain ihminen, joka vuosien kokemuksella tunnistan aitouden.

        Me kaksi jatkamme tästä nyt sähköpostin välityksellä :)

        Ehkäpä hän jonain päivänä teille tänne kertoo kokemuksensa, ehkä ei...mutta te jotka sitä päivää odotatte, älkää pitkästykö, nämä ovat herkkiä asioita, näitä ei hoideta päivässä eikä kahdessa...voi viedä viikkojakin.

        Aurinkoa ja lämpöä jokaiseen päiväänne:)


      • Surrurrurrur
        ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Kuinka moni nuori mies uskaltautuu tänä päivänä näin julkisesti tunnustamaan kokemattomuutensa seksin suhteen? Uskallanpa väittää, että hyvin harva. Minun mielestäni häneltä hyvinkin rohkea teko. Antaa kyllä sellaisen vaikutelman, että tuon tekstin takana on IHMINEN...

        Ja kaikille niille, jotka epäilevät minun nyt sitten olevan joku puutteessa oleva syöjätär ja käyttävän poikapoloista sairaitten halujeni tyydyttäjänä, haluan sanoa, että minäkin olen vain ihminen, joka vuosien kokemuksella tunnistan aitouden.

        Me kaksi jatkamme tästä nyt sähköpostin välityksellä :)

        Ehkäpä hän jonain päivänä teille tänne kertoo kokemuksensa, ehkä ei...mutta te jotka sitä päivää odotatte, älkää pitkästykö, nämä ovat herkkiä asioita, näitä ei hoideta päivässä eikä kahdessa...voi viedä viikkojakin.

        Aurinkoa ja lämpöä jokaiseen päiväänne:)

        Olet ollut vuosia puutteessa. Se näkyy ja kuuluu.
        Valmiiina jakamaan....vanhapiika!


      • rauhoitu
        Surrurrurrur kirjoitti:

        Olet ollut vuosia puutteessa. Se näkyy ja kuuluu.
        Valmiiina jakamaan....vanhapiika!

        Kateudesta vihreä mies siellä... :D
        Olisit niin mielelläsi NUOREN miehen tilalla.


      • vanhapiika 0-taso
        rauhoitu kirjoitti:

        Kateudesta vihreä mies siellä... :D
        Olisit niin mielelläsi NUOREN miehen tilalla.

        Tää on vanhanpiian viimeinen epätoivon oljenkorsi....
        tasoa ei ole, vaikka muuta väittää.


      • rauhoitu
        vanhapiika 0-taso kirjoitti:

        Tää on vanhanpiian viimeinen epätoivon oljenkorsi....
        tasoa ei ole, vaikka muuta väittää.

        Tasoa? Kukaan täällä ei tiedä toisen tasoa. Jos kaksi löytää toisistaan viimeisen oljenkorren niin mitä sitten? Sultako se on poissa? Sitäkään ei tiedetä onko se viimeinen oljenkorsi.


      • Totuus on tämä
        rauhoitu kirjoitti:

        Tasoa? Kukaan täällä ei tiedä toisen tasoa. Jos kaksi löytää toisistaan viimeisen oljenkorren niin mitä sitten? Sultako se on poissa? Sitäkään ei tiedetä onko se viimeinen oljenkorsi.

        Kun täältä hakee....niin se kertoo paljon. Sori vaan.


      • ?
        Totuus on tämä kirjoitti:

        Kun täältä hakee....niin se kertoo paljon. Sori vaan.

        Siis miehestä vai naisesta? Hakijasta vai?


      • Totuus on tämä
        ? kirjoitti:

        Siis miehestä vai naisesta? Hakijasta vai?

        Erityisesti vanhemmasta kuin myös tästä nuoremmastakin varsinkin tällä kyseisellä v-tyylillä.


      • ?
        Totuus on tämä kirjoitti:

        Erityisesti vanhemmasta kuin myös tästä nuoremmastakin varsinkin tällä kyseisellä v-tyylillä.

        MIESHÄN täällä hakijana oli. Nainen ei hakenut mitään alunperin.


      • Totuus on tämä
        ? kirjoitti:

        MIESHÄN täällä hakijana oli. Nainen ei hakenut mitään alunperin.

        Vastailut tälläisiin hakuihin kertoo ihan riittävästi ihmisestä.


      • niinpä tietenkin
        Totuus on tämä kirjoitti:

        Vastailut tälläisiin hakuihin kertoo ihan riittävästi ihmisestä.

        On tänne ilmestynyt uusiakin nuoria miehiä jotain hakemaan. :D Mitä se heistä kertoo?
        Vastailu kertoo ihmisestä mutta hakeminen ei mitään. Niin tietenkin. Jos hakijana on nainen ja vastaajana mies niin silloin kai hakeminen kertoo jotakin mutta vastaaminen ei mitään?


      • Totuus on tämä
        niinpä tietenkin kirjoitti:

        On tänne ilmestynyt uusiakin nuoria miehiä jotain hakemaan. :D Mitä se heistä kertoo?
        Vastailu kertoo ihmisestä mutta hakeminen ei mitään. Niin tietenkin. Jos hakijana on nainen ja vastaajana mies niin silloin kai hakeminen kertoo jotakin mutta vastaaminen ei mitään?

        Tää meni juupas eipäs tasolle. Ihan sama tulkinta asiaan: oli hakijana tai vastaajana kumpi sukupuoli tahansa.


      • niinpä tietenkin
        Totuus on tämä kirjoitti:

        Tää meni juupas eipäs tasolle. Ihan sama tulkinta asiaan: oli hakijana tai vastaajana kumpi sukupuoli tahansa.

        Niin eli eipäs nimitellä vanhaksi piiaksi eikä jakorasiaksi ketään. Jos nimitellään niin tehdään se molemmille. Sekä hakijaa että tarjoajaa. Olipa ne miehiä tai naisia.


      • Totuus on tämä
        niinpä tietenkin kirjoitti:

        Niin eli eipäs nimitellä vanhaksi piiaksi eikä jakorasiaksi ketään. Jos nimitellään niin tehdään se molemmille. Sekä hakijaa että tarjoajaa. Olipa ne miehiä tai naisia.

        Kyllä se passaa. Puolitiehen vastaan tulen....entäs sieltä puolelta?


      • Ei kun se menee näin
        niinpä tietenkin kirjoitti:

        Niin eli eipäs nimitellä vanhaksi piiaksi eikä jakorasiaksi ketään. Jos nimitellään niin tehdään se molemmille. Sekä hakijaa että tarjoajaa. Olipa ne miehiä tai naisia.

        Vittuaan jakava nainen on saastainen halpa lutka, joka ei kelpaa kunnon miehelle puolisoksi.

        Ympäriinsä nussiva mies on kaikkien ihailema ja kadehtima kaatokunkku, jonka nussintaan pääsemisestä naiset kilpailevat.


      • ootko tosissas
        Ei kun se menee näin kirjoitti:

        Vittuaan jakava nainen on saastainen halpa lutka, joka ei kelpaa kunnon miehelle puolisoksi.

        Ympäriinsä nussiva mies on kaikkien ihailema ja kadehtima kaatokunkku, jonka nussintaan pääsemisestä naiset kilpailevat.

        Yllätys yllätys. Miten persoonallinen vastaus.


      • Sakkolihaa
        Surrurrurrur kirjoitti:

        Olet ollut vuosia puutteessa. Se näkyy ja kuuluu.
        Valmiiina jakamaan....vanhapiika!

        En o vanhapiika, mutta kun vuosia liitossa eikä mies enää anna.
        Pakkohan se on saada jostain..


    • Kokematon 23v

      Tavallaanhan se kyllä helpottaisi asiaa että olisi joku henkisenä tukena koska olen itsekin erittäin ujo. En viitsi mennä sanomaan tähän toistaiseksi mitään. Oletko sinäkin täysin kokematon? En kuitenkaan mitään bi-hommia alkaisi harrastamaan koska en ole sellainen.

      • Tampereelta myös

        Olen siis täysin kokematon. Seisosinko vieressä henkisenä tukena?
        Ei kyllä ole mielessänikään bi-hommat. Olen ujo.
        Mahtaisikohan tuo nainen suostua kahteen aloittelijaan?


      • hd djjd jdjd djdj
        Tampereelta myös kirjoitti:

        Olen siis täysin kokematon. Seisosinko vieressä henkisenä tukena?
        Ei kyllä ole mielessänikään bi-hommat. Olen ujo.
        Mahtaisikohan tuo nainen suostua kahteen aloittelijaan?

        tää on trolli.


    • Kokematon 23v

      Tarkoitin kyllä sitä että molemmat pääsisimme harrastamaan seksiä mutta yksitellen ja omassa rauhassa. Muuten voisimme olla toisillemme henkisenä tukena etukäteen. Voi olla että tämä on aivan mahdoton ajatus mutta eihän sitä tiedä. :) Minulla on molemminpuolinen 100% luottamus tämän naisen kanssa joten sitä pitäisi kysyä häneltä.

      • Tampereelta myös

        Olen kyllä kuullut, että 2 miestä voisi olla yhtäaikaa 1 naisen kanssa?
        Tuntuisiko se mahdottomalta? Suostuisikohan nainen tähän?
        Olen aina pitänyt vanhemmista kypsemmistä naisista. Rohkeus ei ole vaan riittänyt.


    • Kokematon 23v

      No hän ei kuulemma halua alkaa säätämään monen kanssa yhtäaikaa ja ymmärrän ainakin itse tämän täysin joten parempi kunnioittaa hänen mielipidettään.

      • Tampereelta myös

        Niin, että yksi kerrallaan kävisi. Kumpikin omalla vuorollaan.


      • Kokematon 23v
        Tampereelta myös kirjoitti:

        Niin, että yksi kerrallaan kävisi. Kumpikin omalla vuorollaan.

        Yritin jo eilen kirjoittaa että ei käy ollenkaan mutta viesti ei mennyt jostain syystä läpi. Päätin nyt lopettaa tänne kirjoittelun. Kiitos vielä kaikille joilla oli jotain asiallista sanottavaa.


      • Kolmelle tilaa
        Tampereelta myös kirjoitti:

        Niin, että yksi kerrallaan kävisi. Kumpikin omalla vuorollaan.

        Tai sitten yksi tunkee paraatioven kautta ja toinen tuhkaluukkuun. Yksi reikä jää muuten vielä vapaaksi...


    • rahalla saa

      Ujous lähtee muutamalla kaljalla ja maksullisela naisella. Niin minä sen hoidin lähes 20 vuotta sitten eikä sen jälkeen ole tarvinnut ujostella.

    • Enpä koko viestiketjua jaksanut lukea, mutta ihmettelen, miten jotkut ihmettelevät että mies voi haluta vanhempaakin naista. Vai luulevatko ihmiset, että palstan "teen-lover-manit" edustavat mieltymyksineen kaikkia miehiä, niin kuin väittävät?

      Siis katsokaa nyt tuota Eija-Riitta Korholaakin. Minusta hän on aika hyvännäköinen nainen ilman bikine... bikinikuviakin. Jos hän sitä haluaisi, hyppäisin mielelläni samaan sänkyyn hänen kanssaan.

      Parisuhteet ovat toki vähän eri juttu, mutta minäkin tulen usein paremmin toimeen vanhempien naisten kanssa kuin ikäisteni. Siinä toki voi olla kyse siitäkin, ettei heitä ajattele ihan samalla tavalla kuin itseni ikäisiä naisia, mutta ajattelen ettei siitä kuitenkaan ole pitkä hyppy siihen, että joku nuori kaveri voisi oikeasti saada aikaan toimivan ja hyvän parisuhteen vanhemman naisen kanssa. Ikähän on vain numeroita, niin kuin naiset ovat minulle joskus nuorena opettaneet hakeutuessaan vanhempien miesten seuraan.

    • Morullo

      Kannattaa käydä katsastamassa tämä sivusto, jos seksi vanhemman naisen kanssa kiinnostaa.
      http://www.seksiseuraa.eu/
      Tuntuu, että deittisivustoilla seksiseuraa etsivät juuri hieman vanhemmat naiset, joten jonkin verran vaivaa näkemällä varmasti seuraa löytyy. Alle kolmekymppisen naisen löytäminen tuntuu olevan sitten hieman hankalampaa.

      • Kysyntä ja tarjonta

        "Alle kolmekymppisen naisen löytäminen tuntuu olevan sitten hieman hankalampaa."

        Kas ihmettä. Ja arvaan että teinineitsyen löytämisessä vasta kova homma onkin.


    • vanahata

      Riippuu siitä mitä tarkoitat vanhemmalla naisella. Itse painin samojen kysymysten kanssa sinun iässä, nyt olen kolmikymppinen.

      Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että pidän oikeasti vanhemmista naisista. Tarkoittaen 60v, - ~5 vuotta.
      Nainen kun lähentelee kuuttakymppiä, niin estot karisee ja he tuntuvat kokevan uudelleen syntymisen seksuaalisesti.

      Nykyään harrastan naisten "metsästystä" netin deittipalstoilta ja menestys on ollut jopa parempaa kuin odotin.

      Jos päätät lähteä netin syövereihin, niin muista että olet rehellinen naista kohtaan, vanhemmat naiset arvostavat sitä kun ilmoitat suoraan ja kiemurtelematta millä asialla liikut ja mitä heiltä haluat.

      Tällä hetkellä lämmitelyn alla on itselläni neljä eri daamia.
      kaksi heistä varmoja, jo voitettuja tapauksia, kaksi muuta vaatii vielä hieman työtä, mutta uskon että saan heistä ainskin toisen ellen molemmat. Kyseessä siis pelkkää seksiä ilman sitoomuksia. Nämä naiset osuvat ikähaarukkaan 58-66v. Jokaikinen heistä hakee ko. deittipalstalla itsensä ikäistä seuraa ja vakavaa suhdetta... Silti tuntuu kolmikymppinen kikkeli kelpaavan silloin tällöin ;P.

      Tsemppiä vaan etsintöihin, kyllä niitä löytyy ja itsevarmuus kasvaa kokemuksen myötä.

    • asdfgqwert30v

      Yli 60v muijat on helppoja. Treffisivustot tupaten täynnä näitä ja moni suostuu helposti mihin vain. Itelläni tällä hetkellä 64v varattu fuckbuddy ;).
      Ei soittele perään, eikä kysele liikoja. Tykkää naida enemmän kuin ykskään teini ja tavaraa saa aina kun pyytää. 60 , suosittelen.

    • hgfhfh

      Iskurista niitä puumia pitäsi löytyä, tosin niidenkään "iskeminen" ei ole kovinkaan helppoa, niinkuin ei naisten yleensäkään.

    • kukkeli1
    • 18-v puuman metsästäjä Pk-seudulta
      Liikun autolla
      [email protected]
      Tekstiviestiä: 0449649942

    • Vointamaaaaaa

      Hei! Etsin itseäni vanhempaa naista olen aina kiinnostunut noin 28-45v naikkosista jotka on terveitä ja kauniita. Täällä on omasta mielestä hyvän näköinen, (ei ylimielisesti) vaikka kuulostaakin :D hygieeninen, savuton ja terve (molemmistapäistä) oleva 20v jätkä etsin vanhempaa naista keskisuomestapäin ja oletan että sinäkin olet siisti kaikinpuolin ja kaunis mutta elä pelkää rohkeasti vaan viestiä tulemaan! Omaan myös tavallista kookkaamman kalun pituutta 18cm ja ympärysmitta 14-15cm eli paksuutta rutkasti :) [email protected] kysy aluksi mitä haluat tietää kerro avoimesti mistä sinä tykkäät, mitä haluaisit kokeilla, tietää minusta ja mistä sinä tykkäät. Olen itsekkin avoin uusille jutuille! Eli [email protected]

      • AfricanLover

        Sina ei oma iso kalu. ma naura sun 18cm!


    • Junatkulkee

      Helsinkiin Mummotunneliin, siellä on puumia.

    • Kokematon29v

      Jaahas täällä on noussut tämä minun 6 vuotta sitten avaama ketju esille. Kerrottakoon että en sitten tavannut ollenkaan tuota kyseistä naista joka mulle seuraa olis tarjonnut eli en edes päässyt panemaan. Olen jo aika pahasti kyynistynyt tuosta 6 vuoden takaisesta ajasta enkä enää usko saavani pillua edes vanhemmilta naisilta. Ei minun elämällä näköjään sitten ollut mitään virkaa kun jäi nuoruus elämättä ja kokemukset hankkimatta.

      • darkkis_

        Eikös teidän ätmien parhaat vuodet ole siellä kuudenkympin jälkeen?


      • Kokematon29v
        darkkis_ kirjoitti:

        Eikös teidän ätmien parhaat vuodet ole siellä kuudenkympin jälkeen?

        Niin ehkä jollain DarkFearilla tai näin hän omissa harhoissaan kuvittelee.


    • Kokematon29v

      Toki on sitä poikuus jo menetetty mutta ei kyseisen vanhemman naisen kanssa joka täällä aikoinaan apua tarjosi. Toki jos jotain 49-65 vuotiasta naista kiinnostais saada nuorta kikkeliä ja sattuu olemaan sieltä suunnalta niin olis sitä tarjolla.

    • Anonyymi

      Just ajattelin kysästä, että onkohan sinut jo korkattu, vai vieläkö olet kokematon.

    • Anonyymi

      "Toki jos jotain 49-65 vuotiasta naista kiinnostais saada nuorta kikkeliä ja sattuu olemaan sieltä suunnalta niin olis sitä tarjolla."

      Mikä nuori sinä nyt enää olet jos vuonna 2012 kun ketju on aloitettu olet ollut 23!
      Yli kolmekymppinen äijä, ei mikään nuori enää.
      Nuorta jos haluaa niin sitä haetaan parikymppisistä. sieltä löytyy yllättyävänkin paljon innokkait, jopa melkein alaikäisiälin. Heihin nyt ei parane ihan vielä kajota.

    • Anonyymi

      Tämä vie kaiken toivon siitä että yksikään nuorempi mies kiinnostuisi aidosti vanhemmasta naisesta parisuhteen kannalta. Kiinnostaa vain jotkut fantasialeikit makuuhuoneessa.

      • Anonyymi

        Yleensäkään ei kenenkään nuoremman miehen pitäisi tutustua kehenkään väljäksi hoonattuun vanhempaan naiseen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe