Tehdään yhdessä !

Tehdään yhdessä

Kaikki ketkä näkevät tämän, kommentoikaa ja painakaa peukkua alaspäin. Tehdään tästä yhdessä suomi24:n eniten kommentoitu keskustelu. Ja samalla tästä tulisi eniten miinusta saanut aloitus. Aikaa Sinulta kommentointiin ja miinus-peukun painamiseen menee vain noin puoli minuuttia, jos sitäkään. Kiitän kaikkia vastanneita ja miinus-peukkua painaneita. Tehdään yhdessä !

20

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =)

      höpreöslfldasdäasdfghjklöä'

    • miujsujs

      miojisnomow

    • OON TULOS

      EI EI EI EI EEI

    • asdfghjklöjhuyhbjn

      ..ja tämän idea oli?

    • käopk

      ööö

    • -Grrauh.

      asdfghjklöä'

    • thegameonkiva

      hävisit pelin

    • nqwfnaivpanif

      mitää? ;D

    • Onko järkee vai ei?

    • gsetg

      ok!!

    • hastussut

      hassut

      • Joku Huumehörhö

        Hiihihii :D


    • kokli

      :)

    • Appelsiinipuuu

      Moro

    • kuhkuhkuh

      ,kuhkuhkuhkuh mul soi pääs kuhkuhkuhkuh

      • kakkainenrasva

        Muna on kaunisss ööö..moi


    • Mökkireissu

      Tarina on tosi ja sattui eräällä mökkireissulla -90 luvulla.

      Ystäväni vuokrasi vaimonsa kanssa mökin jonne kutsui minut ja muutaman muun oman ystävänsä joita en tuntenut. Kaikki muut olivat pariskuntia, paitsi minä, joka elelin tuolloin vielä poikamieselämää. Ilta alkoin grillaamalla ruokaa ja muuttui pian alkoholin nauttimiseen. Illan myötä porukka alkoi jo olla hyvinkin vapautuneessa tilassa. Jäin myöhemmin yöllä erään pariskunnan kanssa ulos mökin terassille tupakalle kun pariskunnan mies otti minusta yllättäen takaapäin tiukan otteen siten, että käteni olivat selkäni taakse lukitut. Säikähdin hieman ja hämmästelin että mitä pelleilyä tämä on. Samassa miehen vaimo tuli etupuolelleni ja alkoi hangata housunetumustani kädellään. Kun hän huomasi, ettei kaluni ala seistä (koska olin ihmeissäni tilanteesta) avasi hän housuni ja laski ne nilkkoihin. Sitten hän otti velton kullini käteensä ja alkoi vatkata. En päässyt miehen otteesta irti ja en enää oikeastaan halunnutkaan, koska kaluni alkoi näyttää kovenemisen merkkejä. Kun nainen huomasi kaluni kovenevan, kyykistyi hän ja alkoi imeä sitä. Mies selkäni takana nauroi ja usutti vaimoaan imemään munaani. Ja nainen imi! Oikein antaumuksella! Pian minusta alkoi tuntua että nyt lähtee laaki ja tilanne hävetti minua. Laukesin naisen suuhun ja nainen nieli voihkien spermani. Mies päästi minut irti ja lähti nukkumaan. Nainen puolestaan vei minut saunaan jossa leväytti paljaan kiimasta kiiltelevän pillunsa eteeni ja käski naida sitä. Otin kaluni esiin ja tein työtä käskettyä. nainen ynisi raivoisasti nussiessani häntä siinä. Laskin spermani hänen sykkivään vittuunsa ja lähdin nukkumaan. Yöllä heräsin siihen kun joku imi kulliani. Taas tämä sama humalainen nainen lutkutti antaumuksella munaani! Ja imi spermat! Aamulla oli jännittävät paikat herätä. Pariskunta kuitenkin käyttäytyi kuin mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei olisi tapahtunut.

    • seksiä saunassa

      Olen 25v tyttönen ja käyn saunassa isäni ja veljeni kanssa. Isäni 61v ja veli 23v asuvat kahdestaan naapurikylällä pienessä mökissä johon he muuttivat isäni erottua äidistäni.Itse jäin asumaan äitini kanssa entiseen kotitaloomme.
      Aina vieraillessani heidän luonaan menemme yhdessä saunaan .Pesemme yleensä yhdessä toinen toisemme. Kerran isäni ja veljeni alkoivatkin kosketella minua sopimattomasti.Isäni hieroi rintojani ja puristeli nännejä.Sanoi että tytölleen on kasvanut kauniit isot rinnat ja että on isän oikeus kopeloida tyttöään joten älä pane vastaan.En tehnyt mitään vaan annoin isän puristella.Veljeni katseli vierestä ja sanoi hänkin haluavansa koittaa siskon tissejä, ja niin myös veljeni alkoi puristella.
      Isäni siirsi kätensä jalkoväliini ja alkoi kosketella häpyäni ,pyysi olemaan kiltisti ja levittämään jalat oikein levälleen ,niin että koko ***** näkyy kunnolla sesanoi. Veljeni laittoi myös kätensä pimppiini.Yhdessä he tyydyttivät minua pitkän aikaa.Aloin itsekkin nauttia koskettelusta sillä en ole ollut monenkaan pojan kanssa ja pitkästä aikaa saadut miehen kosketukset tuntuivat hyvältä.
      Lopulta menimme takaisin mökkiin ja isäni sanoi että hän haluaa yhtyä minun kanssa.Isä pyysi minut sängylle kanssaan ja pani minua ,muna tuntui paksulta sisälläni ja teki hyvää valuin kiimanesteitä valtoimenaan.Veli sanoi haluavansa maata minut myös joten isäni kierähti päältäni ja veli tuli tilalle.Me naitiin kaikki yhdessä moneen kertaan,ihanaa oli lopulta vaikka alussa tuntuikin oudolta olla isän ja veljen kanssa seksi puuhissa.
      Nykyään käyn useammin n.kerran viikossa heidän luonaan ja tyydytän heidän tarpeensa.

      • kaikki15

        asdfghjklöjhuyhbjn
        28.8.2012 21:02
        0
        Sulje
        ..ja tämän idea oli?

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        käopk
        12.10.2012 08:29
        0
        Sulje
        ööö

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        -Grrauh.
        4.11.2012 15:52
        0
        Sulje
        asdfghjklöä'

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        thegameonkiva
        25.12.2012 03:59
        2
        Sulje
        hävisit pelin

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        nqwfnaivpanif
        26.12.2012 17:45
        0
        Sulje
        mitää? ;D

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        ullavanmafia
        28.12.2012 22:16
        0
        Sulje
        Onko järkee vai ei?

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        gsetg
        31.12.2012 00:30
        0
        Sulje
        ok!!

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        hastussut
        14.1.2013 19:48
        0
        Sulje
        hassut

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        Joku Huumehörhö
        18.2.2013 00:56
        0
        Sulje
        Hiihihii :D

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        kokli
        24.2.2013 09:38
        0
        Sulje
        :)

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        Appelsiinipuuu
        28.2.2013 18:39
        0
        Sulje
        Moro

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        kuhkuhkuh
        7.6.2013 20:22
        0
        Sulje
        ,kuhkuhkuhkuh mul soi pääs kuhkuhkuhkuh

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti

        kakkainenrasva
        15.6.2013 05:28
        0
        Sulje
        Muna on kaunisss ööö..moi

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url
        Ilmoita asiaton viesti


    • srtjh

      heiritit menijo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe