En ole mistään löytänyt myynnissä jarrukenkien palautusjousia. Onko niitä jossakin, ettei tarvitsisi hylätä projektia tämän takia!
Vastaukset 6
- El Pollo del Muerta
Koska haluat näemmä ulkoistaa projektisi osien etsintätyön täysin ulkopuolisille ihmisille, vähimmäisvaatimuksena on että kerrot autosi merkin, mallin ja vuosimallin.
- !!!!!!!!
Älä höpötä!!
- Bonnilainen
Siihen sun autoon sopivia palautusjousia myydään siinä keskustasta päin tullessa oikealla heti rautatien alikulun jälkeen olevassa autotarvike- ja varaosaliikkeessä.
- Niitä
on nimen omaan siellä jossakin.
- elävä kukko
Niitä kirjoitti:
on nimen omaan siellä jossakin.
Tietämättömiä ovat herran tiet ja myös "Bonnilaisen"! Onkohan teillä edes tietoa mihin ne jarrukenkien jouset laitetaan? Ne eivät tunnu kivoilta niissä teidän 27:n numeron tarralenkkareissa!!
- Bonnilainen
elävä kukko kirjoitti:
Tietämättömiä ovat herran tiet ja myös "Bonnilaisen"! Onkohan teillä edes tietoa mihin ne jarrukenkien jouset laitetaan? Ne eivät tunnu kivoilta niissä teidän 27:n numeron tarralenkkareissa!!
P5 malliseen niitä ainakin on tuolla missä kerroin. Ja omaan "Badewanneen" ostin sieltä ja vaihdoinkin, joten jarrukenkien jousien paikan tiedän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502