Miksi kaikki asiat on tällä palstalla?

selvyyttä kaipaava

Joskus aiemmin asioita jopa siirrettiin eri palstoille, nyt näyttää että kaikki
on kasattu tähän samaan.
Oikeuskäsittelyt,nato,media,tasa-arvo, sota,uskonto,euro ja eu, kaikille on
omat palstansa, nyt ne on kaikki täällä.

9

66

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukalo perseeseen

Sehän helpottaa asioita !! ei tarvii selata eestaas.Sinulainenkin tiukkapipo näkee yhdellä silmäyksellä,kuin paska maa tämä suomi on.

• No siksi...

Koska kaikki ne sisältyy ja lukeutuu maailman menoon ja on sitä.

• Niin ja vielä kun

täällä on vain muutama kymmentä aktiivilukijaa, niin on se kumma että tänne jaksetaan kaikesta kirjoittaa .

• IL palsta suljetaan

Iltalehden keskustelufoorumi suljetaan rekisteröimättömiltä kirjoittajilta ja siksi tästä maailman manoa palstasta tehdään nyt korvike IL yleiskeskusteluille.

Tämä lienee syynä muutokseen.

• Eli tänne on

tulossa samat idioottiagitaattorit mitkä siellä ennen töitään tekivät? Voihan nyt helvetti, onneksi he menevät ennenpitkään hiljaiseksi totuuden toistolla toistolla heidän ammatistaan. Tällöin he eivät saavuta tavoitteitaan kansan manipuloinnissa ja tietämättömänä pitämisessä, jotka heidän palkkaamat tahot ovat heille asettaneet ja saavat potkut.

• setiukkapipo

En nyt pitäisi itseäni kovin tiukkapipoisena, ja on kyllä totta että kaikki vaikuttaa
      maailmanmenoon.
      Mutta kun on asioita jotka eivät kaikkia kiinnosta niin jos ne olisi omilla palstoillaan
      voisi olla lukematta ei kiinnostavat aiheet kuten:urheilu,oikeudenkäynnit, homojutut,
      natotus,edustajien ulkonäön mollaaminen,(kuinkahan kauniina nuo haukkujat
      itseään pitävät)
      Minulle edustajassa on tärkeintä se kuinka hän asioitamme hoitaa vaikka
      näyttäsi peikolta.
      Omilta palstoilla olevat jutut löytää helpommin.

• Oliko Esson baarissa pahvikortilla merkityt pöydät eri alojen turinoista kiinnostuneille?

• joutaa toppaaman

Haluavat pitää sivun liikkeellä. Noita muitahan ei käy monikaan vilkaisemaassa koska pari viestiä viikossa ei innosta.

Suomen "suurin" s24 on kohta historiaa. Johtuen monista syistä. Ketjujen mielivaltainen poisto. Yksittäisten viestien hukkaamnen. Ylläpidon tekemät typerät ketjut.

• Vaikuttamista

Mm. HOMOasiat ovat tällä palstalla koska tarvitsemme HOMOmainoksia. HOMOmainos on mielipide HOMOUDESTA puolesta tai vastaan. Tai Kunhan mainitsette sanan HOMO niin asia ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1607
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1244
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      741
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      87
      647
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      608
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe