Hei arvon palstalaiset,miinustakin mukaanlukien :) Oletteko tällä hetkellä dieetillä? Onko Kaffen kanssa terveellisempää kahviherkkua kuten esim: veteen leivottua kevyempää pullaa?Rasvatonta jäätelöä?..jokin hedelmä,,? Mä aloitin ja tein kevyempää pullaa että sallin kaffelle pienen herkun-joka päivä:)
Onko dieetti päällä?
6
105
Vastaukset
- elämäntaparemppa
On se päällä-aloitin jo toukokuussa,,Nyt tosissaan otan kahvin kanssa jonkun terveellisemmän herkun kuin esim rasvaista possumunkkia :) Olen lisännyt liikuntaa ja painoa tullut alas 6kg..matkaa on vielä mutta hyvä fiilis,,:)
- heguli..
Jep! Olen ollut LCHF dieetillä, eli karpannut 7 viikkoa ja painoa on lähtenyt 7 kiloa. Rasvaa pitää tässä dieetissä syödä, tai ei varastoitunut rasva pala. Sopii minulle ;-))
- william 90 kg
Kilo viikossa! Se on juuri oikea vauhti. Onneksi olkoon! Pudotin myös Lchf dieetillä 15 kiloa viime vuonna ja edelleen on kilot pysyneet poissa. Mukavampi olla, kun ei ole pullamössömahaa enää;))
Korvike on aina korvike. Jos kahvin kanssa kaipaa jotain mutusteltavaa, niin ottaa sitä kunnollista pullaa vähemmän.
- ;)))
Yksi mistä en luovu kahvin lisukkeissa niin mahdollisimman muhkeat kaloripommit onhan leivoksen maituttava itteltään, eikä vesijatkeelta:)))
Kohtuudella tietenkin, rullapulla päivässä pitää makean nälän loitolla;)
Painoon niillä ei ole ollut merkitystä toistaiseksi. Paino on jämähtänyt indeksin tasaviivalle jo vuosia sitten. Saattaa olla 2 - 3 kiloa ylipainoa ?
Jos alkaa kohota niin sitten on syytä tarkistaa asia ja pistää kalorimittari kainaloon tai teipata mahan kohdalle. Jos mittarin kärki vilkkuu paidan nappien lomitse ulos, silloin pitää laihduttaa. :D
Nyt on muuten hullu tilanne. Ei ole edes keksejä purkissa. Isoäidin pitkokin loppui - taisi olla eilen aamulla ja ei ole ollut asiaa kauppaan. No ruisleipää ja edamia löytyy korvikkeeksi. - kevyt-leipoja
;))) kirjoitti:
Yksi mistä en luovu kahvin lisukkeissa niin mahdollisimman muhkeat kaloripommit onhan leivoksen maituttava itteltään, eikä vesijatkeelta:)))
Kohtuudella tietenkin, rullapulla päivässä pitää makean nälän loitolla;)
Painoon niillä ei ole ollut merkitystä toistaiseksi. Paino on jämähtänyt indeksin tasaviivalle jo vuosia sitten. Saattaa olla 2 - 3 kiloa ylipainoa ?
Jos alkaa kohota niin sitten on syytä tarkistaa asia ja pistää kalorimittari kainaloon tai teipata mahan kohdalle. Jos mittarin kärki vilkkuu paidan nappien lomitse ulos, silloin pitää laihduttaa. :D
Nyt on muuten hullu tilanne. Ei ole edes keksejä purkissa. Isoäidin pitkokin loppui - taisi olla eilen aamulla ja ei ole ollut asiaa kauppaan. No ruisleipää ja edamia löytyy korvikkeeksi.Kyllä mun veteen leivottu ja ruokaöljypitoien pullataikina on ihan hyvää..Laitan toki sokeria ja muut mausteet..ja Tulee erittäin muhkeita korvapuusteja ja pitkoja...:) mutta hieman keveämpiä joo..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815